wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik denk dat ik morgen vroeg een testje waag

@nikkif: spannende tijd voor je zusje zeg!

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    het was een grote ramp schoonmoeder roept keihard daar door die zaak heen van past ie nu wel een x dicht nou echt me zin is wel over :(

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    @NikkiF, spannend van je zus!

@Wenneke, balen dat het zo loopt. Laat het niet alles voor je verpesten he! Dat is zonde :)

@MissFlower, spannend zeg. Ik hoop op een posi post hier morgenochtend van jou!

Ik heb eigenlijk net al getest... :oops: Ik had zo'n test van sensitest waarmee je 4 dagen van tevoren kan testen. Nou, ik zie als ik heeeeel goed kijk een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje hahaha. Maar ja, dan moet ik wel echt goed in het licht kijken. Zal wel gewoon de vorm van het streepje zijn. Ik ga ervan uit dat het niets is. Ik test de volgende keer pas op mn NOD. Anders ga ik elke dag testen en dat kost ook weer zoveel haha. :rolleyes:

Ik ga maar eens even koken voor mn mannetje en mij :) Ik lees straks weer verder!

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @shaula: haha je gaat dezelfde kant op als ik!

trouwens ik bedacht me net even wat.. zover ik het zeker kan weten denk ik dat ik mijn ei op 17 jan heb gehad.. want was toen bij de film en die avond voelde ik het dus kan ook 18de nog zijn want dag later voelde ik hem ook nog maar dan is mijn NOD toch ook eerder?

want dan zou mijn NOD morgen of overmorgen zijn? maar ja als dat zo is dan zal ik ook wel niet zwanger zijn want dan waren de testen was wel duidelijker :(

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    maaruh shaula fooootooooo!

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Lilly, leuk om wat van je te horen!

Missflower, zijn de testen al binnen?

Shaula, kunnen wij meekijken naar het streepje?

Nikki, spannend zeg voor je zus!
    Sensitesten heb ik bij Ruben gebruikt.
    Werkte perfect. ;)
    Heb er nu nog 3 over maar die zijn al een jaar over datum. :oops:
    Wil weten als het zover is of die dat dan ook nog aangeven. :p

Marieke, wat heb je getrakteerd vandaag?

Shaula, vandaar. ;)
    Zijn ze veel kleiner geworden?
    Mijn zusje wil ook zo graag maar ze durft niet...

Ik zit hier vanavond helemaal in m'n Remi...
    Vriendlief late dienst en Ruub slaapt bij mijn ouders.
    Had poffertjes in huis gehaald maar ben de poedersuiker vergeten.
    Dan maar de frituurpan aan. ;)

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @runner: ja die kwamen wel binnen maar durf hem nog niet te doen.. vrees dat ie toch hoe dan ook negatief is omdat ik voor mijn nod zit... ik heb nog een kruidvat test en die ga ik morgenvroeg doen en als daar iets op komt dan mischien een digitale!

ennuh vanavond komt x-factor weer dus ik vermaak me wel!

Ik heb beetje gegoogled en kan idd me nod eerder verwachten dus hopelijk wordt ik niet ongi morgen of overmorgen!

8. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @ll hey, ben niet veel aanwezig de laatste dagen, zal proberen er weer wat vaker te zijn, ik mis jullie :confused: :D
    Vooral de griep heeft behoorlijk er in gehakt, maar sinds begin van de week zit mijn mannetje ook nog met een Burn-out vanwege z'n werk, dus dat geeft voor mij ook de nodige zorgen en neemt de nodige tijd in. 1 voordeel aan z'n burn-out hij wil maar wat graag een kindje maken (heb hem maar niet gezegd dat het extra klussen nu weinig zin heeft ;)) en we praten echt heel veel, in de afgelopen week zijn we meer naar elkaar toegegroeid dan alle jaren hiervoor (mijn mannetje is niet zo'n prater, vandaar dat het best bijzonder is dat ie nu zoveel praat met me)

@NikkiF: wat vervelend dat je ongi doorgezet heeft, volgende ronde is het raak, ik zal eens kijken of ik wat over je droom ;) En ik hoop dat het allemaal goed verloopt voor je zus!

@Shaula: ook al bijna NOD, ik duim voor een positieve test!

@MissFlower: spannend! Ik duim voor je, geef jij even het goede voorbeeld voor mij en de rest. Knap dat je nog kon wachten.

@runner: en is mijn taart al klaar ;) :)

@de nieuwe: welkom! ik heb nog niet alles nagelezen, denk ook niet dat ik daar al aan toe kom, maar ik zal morgen de lijst er even bij zoeken.

@de zwangere: zag dat er weer iemand zwanger was, gefeliciteerd! Geniet er van!

@lilly: doe lekker rustig aan we zien elkaar vanzelf weer in het zwanger topic ;)

@marieke: nog bedankt voor je pb-tje

@degene voor wie ik nog zou pendelen, ik ga het morgen weer proberen, ik was echt te moe de afgelopen dagen ;)

@wenneke: wat een schoonloeder zeg, veel sterkte met alles.

Verder heb ik hier nog nergens last van geen 1 klacht, zit een week voor mijn NOD en weet niet wat ik kan verwachten, ik probeer neutraal te blijven, hopen dat ik die neutrale gedachte vol hou tot volgende week :rolleyes: [-o<

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Justfem, gezellig!
    Nu wel blijven he?! ;)
    Wat naar dat je mannetje een burn-out heeft.
    Hopelijk komt hij er snel weer bovenop.
    Voor je taart heb ik nog 20 dagen de tijd. :p
    Wanneer kom je 'm ophalen? ;)

Missflower, morgen moet ik om 08.00 op mijn werk zijn. :confused: Dus hopelijk zie ik 's avonds jou mooie test met 2 zeer duidelijke strepen!

x-factor kijk ik niet...
    Vind dat soort programma's toch zo belachelijk!

Warm bad met goed boek en maskertje klinkt ook niet verkeerd. :)

Ik net frituren, heb ik het frituurmandje lekker vol geflikkerd.
    Besef ik te laat dat ik maar in mijn eentje ben.
    Heb dus een hoop weer in de prullenbak kunnen gooien. :)
    Maar de bitterballen waren verrukkelijk. Hahaha!

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Pfff nog steeds niemand met een DUIDELIJKE test.... stomme vage streepjes!

Missflower: verstandig om nog ff te wachten met de digitale! Zonde van het geld want ze hebben iets meer dan het dubbele aan HCG nodig dan de kruidvat 2 voor 5 euro testen! teste bij mij mk posi met kruidvat en was echt best een duidelijke streep maar nega met Digi. Echt spannend ben het helemaal aan het volgen, ik duim voor je!

:) :) Justfem: Ze zijn toch anders... mijn man geloofd niet dan een burn-out bestaat heeft hij ooit geroepen... dat zit tussen de oren :( Tuuurlijk bestaat het wel, maar ik moest gelijk daaraan denken omdat ze dus toch daarin verschillen :) ;) Maar euhhhm ik zie dat het een posi uitpak heeft op de relatie, das dan toch een mooie keerzijde in een vervelende situatie!

Runner: Je weet niet wat je mist bij X-factor ;)

de rest toi toi toi komop jullie kunnen het, we hebben jullie nodig in ons clubje ;)

11. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @zomaar: mijn mannetje geloofde er ook niet in, tot ie zo in de war was van de week dat ie de weg kwijt was toen ie ergens naar toe moest waar ie al heel vaak was geweest en de HA tegen hem zei dat het een burn-out is ;)

12. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @missflower: ik zou idd ook denken dat je nod dan morgen zou zijn. Ik hoop echt dat je morgen echt wat meer duidelijkheid hebt. Mijn duimen zijn al helemaal blauw gedraaid, maar ik blijf voor je doorgaan.

@nikki: ik zou het ook niet weten hoe dat met je ongi kan. Ik had vorige maand ook bijna niks....terwijl ik normaal ook bijna 7 dagen onderweg ben. Had je nou wel een testje gewaagd eigenlijk?

@shaula: oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhooooooooooo wat spannend. Je hebt een beetje last van het missflower syndroom ;) :) Wat spannend, maar we willen foto's zien

@justfem: YESSSSSSSSSSSSS you're back, heb je gemist!

@zomaar:veel plezier met x factor( heerlijk zo'n programma ;) ) en ik hoop dat ik volgende maand ook gezellie bij jullie kan schrijven

@Runner: nou ik had te veel om op te noemen maar het is in ieder geval wel op. Nou je hebt wel lekker gegeten hoor ;) Gebruik jij trouwens deze maand ovu-testen of was jij dat niet?

Nou ben heerlijk X factor aan het kijken. Mijn mannetje zt me de hele tijd te sarren dat hij zo;n fantastich kado voor me heeft. Hij is nooit zo enthousiast over kado's die hij koopt, dus ik ben wel heel benieuwd wat hij voor me heeft. Nou ja nog maar ff wachten
    Ik kom later nog even

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ff snel een reactie want mijn man zit er eigenlijk achter

Ik vind het lief dat jullie zo meeleven, iemand had het over 2 dikke strepen maar dat lijkt me onmogelijk als ie gister nog zo goed als nega was maar hoop doet leven toch hihi

nou ga weer x factor kijken en reageer vanavond of morgen wel weer

ciaoooo!

14. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Wat spannend allemaal, ik kom net uit m`n werk maar ik kon het toch niet laten om ff snel hier te komen gluren!
    Wordt vervolgd..... hopelijk morgen een positieve test van missflower en shaula.

Morgen lees ik wel even uitgebreid!

Weltrusten meiden, ik wil ff zeggen dat ik het hier heel gezellig vind.

Kus Senna

15. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hee allemaal!

Ik heb helaas geen foto gemaakt. Heb hem zo weggegooid want naar mijn idee zag je er echt bijna niks op, dus op de foto al helemaal niet. Ik ga proberen te wachten tot mijn NOD en als dat niet lukt zal het maandag worden denk ik. Kan hier morgen niet in de buurt gevoelige testjes halen.
    Ik voel me ook helemaal niet zwanger eigenlijk...dus het zal wel niet. Ach we zien wel :D

Missflower ik hoop op een posi test morgen voor jou!

Ik ga na de nieuwe Uri Geller lekker slapen!

Liefs!

16. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Ik vind het hier ook gezellig :D

17. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames !

Nog even een late reactie !

@ Justfem, leuk dat je er weer bent ! Ik wilde je er niet mee lastig vallen, maar als je tijd en zin hebt, wil je dan ook nog eens voor mij pendelen ? Alvast bedankt ! Veel strekte voor je mannetje !

@ Runner, ik denk dat ik die Sensitest zwangerschapstesten ook maar ga bestellen ... maar niet te vroeg, zo'n twee dagen voor mijn NOD of zo ... ;)

@ Marieke, ja ik had op mijn NOD wel nog een test gedaan, maar als ik 10 minuten had gewacht had ik het niet meer hoeven doen, toen was mijn ongi er. Het is nu bijna helemaal weg. Vreemd, maar goed, ook prettig !

@ Shaula en MissFlower, ik hoop dat jullie snel wat meer duidelijkheid zullen krijgen !

18. appeltje

appeltje Niet meer actief

Nog testnieuws hier?

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hoi meiden

die testen succes

hier dalijk om 11uur weer doktewrpost toe
    kleine man houd 40 koorts en ik ik kan byna niet op me benen staan dus waarschynlik moet ik me nieuwe werk ook afbellen het zit me ook nooit mee maar ja

en by ze poepgaatje is zo rood alleen al als schone luier aandoe begint ie te krijsen :( zo zielig

20. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Marieke: GEFELICITEERD met je verjaardag, 28 jaar :whistle: !
    En wat was het cadeau van je man of heb je dat nog niet gekregen?

En hebben de dames al getest (ik ben gelukkig niet zo nieuwsgierig 8) ).

En vanmorgen ben ik ongesteld geworden, wat ongelofelijk snel!
    Kan ik nu vanaf deze dag mijn nieuwe cyclus rekenen?
    Ik heb wel aardig kramp, ongesteld zijn ben ik niet meer gewend haha.

Kus Senna

Deel Deze Pagina