Ik miste het plaatje. Missflower, balen joh! Nu niet meer zo ver van te voren testen hoor! Marieke, succes vanavond! Erge hoofdpijn? Whahaha. Nikki, heb je al nieuws gehoord van je zus? Senna, klinkt idd druk zo'n dienst met zoveel kindjes. Thuis al een mooie plek gevonden? Shaula, balen zeg van die negatieve test. Ik heb vandaag een rustig dagje gehad. Vanmorgen bij mijn zwager en schoonzusje gekeken of ze al opschoten in hun nieuwe huis, niet dus. Daarna door naar mijn moeder, heerlijke voetassage gehad terwijl Ruben op bed lag. Daar op de fiets gestapt en naar de verjaardag van een vriendinnetje geweest. Terug naar mijn ouders om een hapje mee te eten. En toen wilde ik met de bus naar huis. Net op tijd gered door Ruben die uitgebreid begon te gapen. Mocht de auto van mijn vader meenemen. Hahaha! Scheeld ruim 30 min. reizen. Nu lekker aan de baileys ff interneppen.
@runner: top, je hebt het plaatje erbij gezet Wat is het hier rustig vanavond.......... ...........allemaal aan de klus ofzo?
Hier niet aan de klus hoor haha. Wat is de betekenis achter het plaatje, douche met mannetjes? Sorry, ik ben blond . Klinkt lekker een bailey`s, maar heb ik niet in huis. Wenneke, balen joh dat je je niet lekker voelt, wat heb je eigenlijk precies? Beterschap! Marieke, weer een beetje bijgekomen, het is alweer een tijd geleden dat ik ben wezen stappen maar als ik dat zo lees dan heb ik er wel weer zin in. Beterschap voor Cas, enne klus-se Gaan jullie nog wel eens uit of iets doen met je mannetje buiten de verplichte feesten en partijen? Ik merk zelf dat ik het best lastig vind, ik werk vrij veel en dan voel ik mij toch geremd om Marin ook weg te brengen als ik vrij ben. Maar in maart gaan wij met vrienden een nachtje weg in een hotel in Friesland (van die kruidvat hotelbonnen). Nikki, al nieuws? Shaula voel je de ongesteldheid al komen of heb je nog een sprankje hoop? Het is nog niet je NOD. Vandaag ben ik ook nog de hele dag ongesteld geweest, ik ben eigenlijk helemaal verbaasd, de vorige keer (na de pil) werd ik niet ongesteld (wel na menstruatieopwekkers). Maar dit zegt nog niks of dat ik een cyclus heb maar is wel een goed begin! Kus Senna
Wij gaan 1 keer in het jaar met een man of 20 een weekendje weg. En heb idd ook nog die bonnen van Fletcher liggen... Verder heb ik ook geen behoefte aan stappen, mis dat ook totaal niet. Liever gezellig met/bij vrienden zitten dan de kroeg oid in. Ik hoop echt voor je dat er weer een regelmaat in gaat zitten! En dat plaatje? Werkelijk geen idee, die zat er al bij toen ik hier kwam. Rondstrooien van HCG?
Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk ook nooit meer ga stappen. Ik mis het ook niet heel erg. Gisteren was eigenlijk heel spontaan, omdat Cas uitslapen was. Het was ook erg lang geleden dat ik samen met manlief ben wezen stappen. Ik heb een vriendinnengroep van 8 meiden, en daar doe ik vaal leuke dingen mee, en vaak zitten we gewoon lekker bij iemand thuis met een wijntje. Dat vind ik meestal nog het leukste @senna: ik ga nog wel vaak met mijn man uit eten. Ik vind dat ook heel belangrijk dat we op dat moment alle tijd voor elkaar hebben. Ik doe dan Cas wel zelf op bed en we hebben een dochter van mijn collega als oppas. @runner: nee hoor moet ook ff niet aan alcohol denken En ik ga zeker de dagen goed benutten Even een stomme vraag maar ik wij klussen nu om de dag al vanaf vorige week, maar doen jullie het in de meest vruchtbare daen elke dag? of zal ik gewoon om de dag aan houden. ( het klinkt zo allemaal wel heel plastisch )
Ligt eraan. Als ik een keer extra zin heb, doen we het vaker. Maar niet langer dan om de dag iig. Gebruik jij ook ovu testen? Dit word mijn 2e ronde met die testen. Vorige ronde klopte er geen bal van. Gaf ie 1 streep terwijl ik dus mijn ei helemaal nog niet had gehad. Dit keer test ik wat langer door. Denk dat ik morgen de 1e al waag.
Ik gebruik deze maand bewust geen ovu testen. Ik heb ze nu twee maanden gebruikt, en opzich klopte het bij mij wel. Ik voel meestal ook mijn ei, dus eigenlijk heb ik die testen niet nodig. Ik heb er nu nog twee liggen dus ik denk dat ik die morgen gebruik want ik denk dat ik morgen of dinsdag mijn ei heb. Kan ik ff checken Ik hoop dat ze bij jou dit keer wat duidelijker zijn, en misschien idd wat langer doortesten. Zie je bij jou wel een verloop? Bij mij zie je nm steeds donkerder worden en dan is hij positief en de dag daarna heb ik eigenlijk alweer een heel vaag streepje
Ik heb er 4 gedaan 1e keer 1 streep. 2e e strepen maar wel licht eveneens als de 3e test. 4e was er maar 1 streep (was dag erna). Maar ik zag dus acheraf dat test 1 en 4 van een ander soort plastic was... Denk dat ik daardoor mijn ei toen ben mis gelopen. Denk dat die het niet deden zoals ze het hoorden te doen. Wel vaag dat de controllestreep wel tevoorschijn kwam maar heb er anders ook geen verklaring voor. Hihihi. Maar goed, vriendje belde dat hij weer onderweg is naar huis. Blijf dan nog maar even op. Iemand nog wat leuks te vertellen in de tussentijd? Whahaha! Verveel ik me?
nou dan moet je ff op ned 3 kijken, daar komt baby te huur. Soms echt te hilarisch voor worden. Jonge stelletjes van 17 die een kind willen en ff gaan oefenen. Ze weten soms echt niet waar ze mee bezig zijn Ik verveel me ook hoor, dus ik ga dat soort onzinnige dingen kijken
hij is idd heel vervelend ik zou hem slaan kijk het ook maar omdat ik me verveel,hihi Is je mannetje al thuis?
Komt net binnen wandelen. Ben nu of de pc kwijt of baby te huur. Mijn handjes waren idd ook al aan het kriebelen, zou helemaal gek worden van zo'n kerel!