@queensan, nou jou avond is goed volgepland , ik moet nog ruim een week wachten tot dat ik in mijn vruchtbare periode zit. Hier gaat alles goed op mijn griepje na, gelukkig hebben mijn vriend en ik Stijn nog niet aangestoken, ik hoop maar dat het zo blijft. @kitty, zonde joh, hopen maar dat de volgende keer het wel raak is.
Kitty, balen zeg.. Op naar de volgende ronde.. Wat leuk weer een hoop meiden erbij.! Gezellig..! Ik heb ook erg veel zin in een babytje erbij, maar de echte babytijd is ook niks voor mij. Mijn dochter is bijna 8 maanden en nu vind ik het echt leuk.. Ik heb ook nooit problemen met geplande sex. Behalve als het op een doordeweekse avond is.. pfff.. haha
Hoi, Wij zijn sinds september bezig voor een tweede kindje. Stiekem hoopte we dat het net zo snel als bij Jorrit zou gaan maar helaas. Vorige maand was ik 10 dagen overtijd dus ik hoop dat ik nu wel weer een normale cuclus heb. In ieder geval houden we maar rekening met beide cyclussen ( raar woord zo ). Ik hoop dat we allemaal snel een tweede kindje mogen krijgen Groetjes MB2005.
he jammer voor al diegenen bij wie het deze ronde niet raak was. @ pim: volgens mij zat je voor je eerste ook veel op het forum. ik herken je naam nog wel. ik heb hetzelfde hoor dat ik dacht ik ga mij er niet zo druk overmaken want ik heb al zo'n super zoon. maar ben er de tweede helft van de cyclus toch wel weer veel mee bezig, waarop ik dan denk van dan word ik vast niet zwanger. en tja, kom daar maar eens uit. over veel klussen en op de goede dagen: ik vind dat ook wel moeilijk. zeker omdat ik nu een cyclus van 38 dagen lijk te hebben en stel dat die dan weer 32 dagen wordt net zoals voor mijn zwangerschap. uiteindelijk hebben wij de vorige keer 2 weken om de dag geklust. af en toe om de twee dagen en dat is heel leuk de eerste dagen, maar daarna ook wel veel. maar ja, ik word nu eenmaal niet zwanger als je alleen naar mij kijkt
@MB2005, haha wat grappig, het scheelt een dag. Ik klus altijd wanneer we er zin in hebben en rond de vruchtbareperiode word het automatisch meer maar het heeft tot nu toe nog niet echt geholpen helaas. Ik zit nu op dag 7 van mijn cycles en heb vanmorgen voor de zekerheid nog even een test gedaan want ik ben al 3 weken lang hele dagen misselijk, word er helemaal naar van maar ja de test was natuurlijk negatief, nu ga ik maandag de dokter maar eens bellen en vragen waar het aan kan liggen want ik word hier niet vrolijk van. Voor de mensen die moeten klussen 1 deze dagen veel plezier en voor de mensen die binnenkort moeten testen heel erg veel succes.
Hoi meiden, ik meld me ook hier. Wij zijn al even bezig voor een 2e kindje. Vorig jaar april gestopt en toen in ronde 5 zwanger. Helaas is dat misgegaan. We gaan nu ronde 4 in na de mk. Ik ben trouwens 28 en Milan wordt in maart 2. Ik ben er ook wel mee bezig, zeker sinds de mk. De eerste helft van de cyclus gaat nog wel, maar zodra mn nod nadert word ik toch wel nerveus. Bij Milan was het in 1x raak, de vorige keer in ronde 5, wat natuurlijk ook hartstikke snel is, dus we mogen niet klagen. Het is gewoon jammer dat je met een mk weer van voren af aan begint. Nou ja, we houden de moed er in! Veel succes, hopelijk allemaal snel goed nieuws!
Momenteel hup naar ronde 4. Ben net op eht werk mijn vakantie aan het plannen. Wat een rotklus. Ik meot bij zwangerschap op 1e dag van de 7e maand stoppen en dus isd e kans groot dat heel die planning wegvalt. Mag er nog neit aan denken als eht dan een mk wordt, dan moet je heel die planning weer opnieuw maken... Pff, hopelijk volgende maand weer hƩ Alvast ook aan alle nieuwe dames: succes Liefs Kitty
Leuk Daan0201, Dorito en Maryloes, oude bekenden! Dorito en Maryloes, net als jullie aangeven merk ik ook dat ik er in het tweede gedeelte van mijn cyclus (nu dus ) veel mee bezig ben. Het klussen wordt hier idd ook iets meer gepland. Maar dat is meer vooraf zeg maar. Op het moment zelf is het even leuk als altijd. Pim
Kitty, Je kunt niet alles plannen toch. Hopelijk ga jij de vakantieplanning op je werk snel in de war schoppen! Pim
En of ik dat hoop. Als ik tussen nu en zes maanden zwanger ben dan hoef ik met oudjaar niet te werken en anders breng ik de overgang op het werk door! Extra spannend, waarom niet een beetje meer spanning of minder, maakt al niet meer uit Wat het gepland klussen betreft: sinds we proberen zwanger te geraken komt het vrijen er midner van dan voordien. En mijn zogezegde vruchtbare periode valt net op de momenten dat ik meer op eht werk ben dan thuis! Ik heb nu al sterk het gevoel dat het nog een hele tijd zal duren voor het raak is. Kitty
Het klussen op specifieke momenten maakt het voor ons allebei wel minder leuk. Het voelt dan echt alsof het dan 'moet', en dan is er toch minder aan... Maar voorlopig gaan we er toch wel gewoon lekker mee door natuurlijk, haha! Gelukkig hebben we samen wel hetzelfde doel. Al zei manlief gisteravond dat hij stiekem hoopt dat het toch nog niet raak is, omdat we dan in ieder geval regelmatig klussen, Ik heb al 1,5 week soort van gevoel in mijn buik wat ik normaal heb vlak voor een ongesteldheid. Maar misschien neemt mijn lichaam me gewoon in de maling, dat lees je zo vaak. Afwachten dus maar weer, maar wat duurt het dan lang zeg..Pffff! Alle nieuwe dames, ook welkom hier!
@Pim, ik zag jou naam ook regelmatig op het forum, ik schreef niet actief toen ik zwanger was maar las wel veel Wat betreft het er niet mee bezig zijn, dat ben ik ook helemaal niet :^o :^o :^o Ik probeer er ook niet aan te denken maar dat werkt niet, haha. En na gister helemaal niet toen een vriendin zei dat ze zwanger is, haha. Groetjes MB2005.
Bij ons begint het ook aardig te kriebelen voor een tweede. Ik ben na de bevalling van Amber nooit weer met de pil begonnen, dus ik hoef niet te ontpillen. Deze maand hebben we een aantal keren onveilig gevreeen en we hebben zoiets van, als ik zwanger blijk te zijn is het heel erg welkom! Ik ben dus erg benieuwd. Heb gisteren getest, maar dat was natuurlijk negatief, aangezien dat 6 dagen voor mijn nod was . Kon gewoon niet langer wachten. Ik heb nog een test liggen en die ga ik aanstaande donderdag doen. Toen ik 2 dagen overtijd was van Amber testte ik pas positief dus... Ik heb nu wel echt het gevoel dat het weer raak is, mijn man heeft dat ook... Dus ik ben erg benieuwd of ons gevoel klopt! Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Tumtummetje
dat de meeste nog best wel jonge 1 e kindjes hebben en nu " al " voor een 2 e gaan, toen luca net een jaar was dacht ik echt niet al aan een 2e, Niet aanvallend of rot bedoeld hoor! Maar het valt me gewoon op! Vind het wel fijn maar 1 kindje maar voor hem en voor later lijkt het me leuker als hij een brosje krijgt.....en nog een keer zwanger zijn en baby tijd lijkt me leuk, maar dat bevallen dat zou ik het liefste overslaan...
Haha dat bevallen sla ik ook liever over, heb er bij Stijn 46 uur over gedaan en toen werd het een keizersnee. gelukkig mag ik mijn volgende bevalling zelf bepalen, als ik zeg ik wil er maximaal 24 uur over doen en dan word het een keizersnee dat doen ze dat, zelf wil ik het graag via de natuurlijke weg doen want het lijkt me zo mooi om je kleintje op je buik te krijgen.
duurde het maar van 15.45 tot 18.12, maar het waren de langste uren van mijn leven, had totaal geen controle over mijn lijf, was al mijn puf lessen kwijt en kon niet goed persen. Er werd gevraagd of ik pijnstiling wilde ik jaaaa, word er tussen mijn benen gekeken is het al te laat......had ik volledige onstluiting. Uit eindelijk is hij met een knip ( en verdoving ) gehaald want het ging niet goed met zijn hartje. Geloof dat ik een weeen storm had, maar heb me nog nooit zo totaal verloren in mijn eigen lijf gevoeld....bij 2 e ga ik al bij 1 e gesprek bij verloskundige zeggen dat ik dat niet nog een keer zo wil. Ze was er de vorige keer niet bij, was opgenomen in het ziekenhuis ivm ernstige zwangershaps vergiftiging is bevalling ingeleid zonder vk op de hoogte te brengen...... Keizersnee dat lijkt me idd ook geen pretje, weet nog precies hoe het was op hem op me buik te hebben, een bloot super lekker mannetje! Veel precieze dingen weet ik niet meer van de bevalling, maar dat zal ik nooit meer vergeten
Wij zijn nu al begonnen voor een tweede met de insteek we zien wel (al ben ik die insteek al weer kwijt .... ). Ik vind een leeftijdsverschil van 2 a 2,5 jaar optimaal, maar dat heb je niet voor het zeggen he. Mijn bevalling was geweldig. Ik zou het zo weer overdoen. Vond het een geweldige ervaring. Het is ook snel gegaan van 3.10 - 10.30 uur. En lekker thuis bevallen. Voel me op het moment lamlendig. Ik denk een griepje. Emme ligt op bed en ik ga zo even lekker met een dekentje op de bank. Pim
Zal ik even voor jullie de bevalling doen! Ik had voor verdoving gekozen en was zodanig lam dat ik er niets van gevoeld heb. Was best naar mn zin zo Deze morgend bij h&m geweest. Ben voor Myrthe gaan kijken tegen de lente aan. Terug enkele lichtere broekjes en wat korte mouwen. Voor het eerst wat gekocht van 'hello Kitty'. Ik wou dit nooit doen omdat het kind dan met der moeder haar naam op der buik loopt, maar twas zulk een mooie collectie dat ik eht toch maar heb gedaan! In Belgiƫ hoor je die naam nooit. (naar 't schijnt in Nederland wel, klopt dat?) Mijn meid deze zomer maat 86 dan zit ze bij de grootste babies en de kleinste meisjes. Ach wat wordt ze groot. Toch effe gezucht bij de babycollectie, maar neits gekocht hoor; Toen we voor Myrthe aan eht oefenen waren dan kocht ik al eens iets, maar nu verwen ikmijn meisje gewoon extra! Doei Kitty
zooo jammer dat ze dat niet voor jongens hebben ! Vind een zoontje geweldig en als 2 e ook een jongen word zou ik helemaal cool vinden maar die hello kitty dingen vind ik zooo gaaf! Hier ken ik wel iemand die kitty heet, maar echt vaak hoor ik hem niet !