@shaula: je bent gewoon zwanger Zo'n streepje komt er niet zomaar hahahaha Ehm wat mij betreft, ik ga nergens vanuit, ik heb geen positief of negatief gevoel deze keer. Geen zwangerschapsklachten en geen aankomende ongi-klachten, ik weet ook niet precies wanneer mijn NOD is, kan 4,5 of 6 februari zijn volgens de calculator. Dus ik hou de 6de aan. Ga er van uit dat ik door ga naar de volgende ronde, omdat mijn eerste gevoel is (vanaf het begin al) dat het pas raak is in mei. Maar jullie allemaal bedankt voor het duimen. Eerlijk gezegd zou ik het deze ronde niet zo erg vinden als het niet raak is, kan ik me tenminste uitleven in Disney.
Justfem, wanneer gaan jullie naar Disney? Leuk hoor! Shaula, wij hebben het in die maand ook maar 1 x gedaan omdat ik er zo klaar mee was dat het niet lukte! En toen was ik zwanger.. hahah! En inderdaad: 1 x kan genoeg zijn!
@funny: we gaan van 26 feb t/m 1 maart naar Disney Hotel SantaFe. Ik ben nog nooit eerder in Disney geweest dus ben wel benieuwd hoe het zal zijn. Noa is ook al helemaal zenuwachtig
@shaula: wauw! He wat super voor je meid. Hartstikke gefeliciteerd he! @justfem: nee niet echt, ben alleen wat moe. (lees: kapot!) He en wat leuk zeg naar euro-disney..ben jalours
AAAAAAAAHHHH Shaula, gefeliciteerd. Ik zag toch overduidelijk ook twee strepen! Wat leuk gefeliciteerd! En voor de meiden die komende dagen gaan testen veel geluk! Ik kom net thuis uit mijn werk en ik ging even snel spieken dus niet echt een uitgebreid antwoord! Kus Senna
Hee lieve meiden! Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal! Ik geloof het nog niet helemaal haha. Ik ga morgenochtend een digitale test doen (ik heb ze al in huis ) Ik ga zo lekker slapen, ik val om pffff... tot morgen!
@shaula: nou dan feliciteren we je morgen nog maar een keer, als je het zelf ook gelooft @ll wat is het weer stil hier? Klusperiode ofzo? En ik maar wachten in de bar.
@justfem: ja hier wel in de klusperiode alleen manlief is niet thuis dus heb ik van ellende maar een enorme berg strijkgoed weggewerkt. Kan maar weer gebeurd zijn. Weet je al wat je als nod dag doet? @shaula: ik moet morgen werken maar ik ga proberen om tussendoor ff te spieken. Anders wordt het ong 16.15 dat ik je kom feliciteren Gatver ik moet deze week gewoon 3 dagen werken, ik weet dat het niet veel is maar ik heb het echt ff gehad met mijn werk. Het is vaak alleen maar ellende Misschien dat ik wel iets heel anders wil doen ofzo. Ik denk alleen dat het beter is om daarmee te wachten tot de tweede er is. Kan n u wel gaan soliciteren maar als ik volgende maand zwanger ben kom je ook zo lekker aan bij je nieuwe werkgever.
Nou, ik kon niet slapen dus ben maar weer achter de pc gekropen haha. Ik zal het morgen gelijk laten weten als ik de test gedaan heb! Marieke, hoeveel dagen werk je normaal gesproken? Ik 3, woe/do en vrijdag. Ik was ook nog volop aan het sollciteren. Ik denk dat dat nu wel even aan mij voorbij gaat. Gelukkig loopt het project waar ik nu mee bezig ben door tot het einde van het jaar. Moet ik alleen tijdens mn verlof nieuw werk zoeken denk ik! Ach ja... Ik hoor trouwens van veel mensen die de laatste tijd willen overstappen op iets heel anders...ik ken dat wel. Ik heb de PABO gedaan en begeleid en geef opleiding aan medewerkers bij de belastingdienst. Iets heel anders dus. Ik schuif toch nog maar even bij je aan de bar JustFem, doe mij maar iets zonder alcohol Ik kan voorlopig toch niet slapen
@ Shaula, van harte gefeliciteerd meid ! Geniet ervan ! @ All, mijn zusje is vandaag om 17.00 bevallen van een gezonde zoon ! Zijn naam is Aiko (mijn schoonbroer is half Indonesisch, vandaar) Hij weegt 3360 gram en is 51 cm lang ! Het is echt een heel mooi manneke ! Ben vanavond nog op kraamvisite geweest in het ziekenhuis. Mijn zusje had niets te missen, was compleet op. Ze moet nog twee dagen in het ziekenhuis blijven, dat zal haar goed doen, even nog verplichte rust ! Groetjes, Nikki F
@nikki: gefeliciteerd met je neefje, gelukkig is alles verder goed gegaan @shaula: ik werk de ene week 2 dagen en de andere week 3, dus 20 uur per week. Mijn probleem is alleen dat ik best wel veel verdien als ok assistent en welke baan ik ook ga nemen, ik er waarschijnlijk financieel op achteruit ga. Ik moet dus ff kijken. Mijn man krijgt in maart een flinke opslag, dus afhenkelijk daarvan kan ik een beetje verder kijken. Veel plezier met testen morgenochtend. @justfem: JAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAA, wordt het hier een beetje druk ben jij er niet Ik ga lekker slapen, morgen gaat de wekker weer om 06.00 uur