Ik zit nu op dag 22 van 29-daagse cyclus. Maar deze rond telt niet hoor. Eerst kreeg ik de griep, daarna mijn man de buikgriep... precies in de vruchtbare tijd. Er is nog een ieniemienie kansje indien man superzaad heeft dat een dag of 5 is blijven leven . Niet dus
Shaula, ook van mij nog een 2e keer dan. Gefeliciteerd! Geniet ervan meid. Ennuh, wacht maar. Nog even en Aïsha neemt je woordje 'nee' over. Nikki, jij ook gefeliciteerd! Natuurlijke bevalling of toch een keizersnede? Justfem, vind het toch weer spannend hoor. Ik geloof er ook geen bal van dat je er te veel mee bezig kunt zijn. Alsof de zaadjes dan expres de verkeerde kant op zwemmen... Senna, succes vanavond! Ren jij een extra rondje voor mij terwijl ik met thee en choclola voor de tv zit? Whahaha! Missflower, hoe was het bij de HA? Beetje wijzer geworden? Marieke, val ons maar lekker lastig hoor. Wel erg vervelend dat je het met je werk even niet meer trekt. Sterkte ermee iig!
@marieke: nou waar blijft je spam nou, je hebt nu toch zo veel tijd over om bij ons te spammen of moet ik alles weer in mijn eentje doen?
@runner: spannend blijft het wel elke keer weer Wat betreft die zaadjes, ik denk eerder dat als mijn mannetje gefrustreerd raakt omdat ik niet zwanger raak en dan niet te genieten ben, dat ze dan juist extra hun best gaan doen
Ja ja, en jou dan helemaal onder de hormonen proppen zodat je nog steeds niet te genieten bent zeker?! En wat is daar dan het voordeel van?
@runner: ja voor hem is het voor het eerst hahahaha dus hij weet nog niet wat hem te wachten staat, de vorige keer heeft ie maar 8 weken van mee gekregen en als ik nu vraag of hij van toen nog dingen weet hoe beroerd ik was zegt ie dat ie niet vond dat ik anders was, oh alleen mijn (.)(.) die is ie toen niet vergeten
Hihihihi, of als je opeens een tik op je vingers krijgt als je aan de dvd speler zit. Whahaha! Justfem, zie je wel, hij ziet er alleen de voordelen van. Laat hem maar lekker in die waan! Dat gaat nog tegenvallen...! Hahha
Ook leuk als je met je man knuffelt en je zevenjarige dochter zegt: "Kunnen jullie dat niet ergens anders doen, ik woon hier ook nog! !
Ik laat hem idd in de waan, anders zou ie er nog wel eens anders over kunnen gaan denken Zijn we maar met z'n tweeën? Waar hangt de rest toch uit?
@marieke: fijn dat je even je hart hebt kunnen luchten en dat je nu thuis kan blijven.. geniet er van! @justfem: grappig he dat je jezelf herkent in je kind.. ik heb dat nog niet echt met praten maar wel dat ze dingen doet die ik ook altijd doe.. dat ze de routine al weet.. of het zelf probeert enzo heel grappig @runner: haha kreeg jij een keer een tik op je vingers van ruben dan hahaha @all: nou de dokter zei dat het dus eczeem was en dat er niks tegen te doen was. Vooral met dit weer zal ze het krijgen de rest van haar leven. Komt door het type huid zei die. Ik heb wel een vaseline zelf gekregen. Ik vind het erg vervelend maar ben allang blij dat ze er geen last van heeft verder. En hopelijk wordt het met goed smeren wat soepeler en is het zomers niet aanwezig..
Missflower, eczeem van het weer? Vreemd.. Nog nooit van gehoord iig Ik heb zeker weleens een tik gehad van Ruben. Als hij dat niet mag mag ik dat ook niet he. Schoot echt in de lach en blijf dan maar eens serieus. Na het eten hadden we alle 3 een lachstuip. Ruben kan sinds vandaag kikker zeggen. Dus elke keer als hij dat zei, zei ik kwakkwak. Hij had het niet meer, was echt aan het schateren en daardoor lag ik ook helemaal in een deuk. Als je ons had zien staan had je gedacht dat wij niet sporen. Ruben kan trouwens ook heel boos met zijn vingertje naar je wijzen, als hij wilt dat ik bv ophou met plagen. Zo schattig dat je gewoon door moet gaan. Hoop niet dat hij die streken van mij overneemt. Hahahaha!
@runner: haha dat klinkt geweldig! nee niet door het weer hoor maar dat het dan erger wordt ofzo.. ik zal eens wat googlen erover
@runner: lijkt me een grappig geheel geweest daar bij jullie En ik herken dat ook dat je heel moeilijk boos of serieus kunt blijven als ze je zo staan aan te kijken of met zo'n boos vingertje staan. Maar pas idd maar op met dat pesten als ze groter zijn pakken ze je terug @Missflower: vervelend voor je dochter, ik hoop dat ze er niet te veel last van hefet, mijn vriend heeft een eczeem plek op zijn rug (ook alleen last van in de winter) hij gaat om de 2 weken naar de zonnebank in de winter en dan heeft hij er geen last van. En wat betreft het herkennen dat heb ik sinds ze een jaar of 4 was. Dus dat zullen jullie ook nog wel krijgen die fase
Runner succes hou hem wel heel Justfem, haha wacht maar het spammen komt nog wel zit alleen nu ff bij een vriendinnetje @all: bedankt voor jullie lieve woorden, zal straks nog even terug lezen Slaap lekker alvast