Hallo dames ! @ All, bedankt voor de felicitaties ! We zijn vanavond weer gaan kijken en Thijs zag hem voor het eerst. Hij vond het geweldig ! Hij mocht Aiko ook vasthouden, en trots dat hij was ... nu wil ik al helemaal snel een broertje of zusje voor hem ... @ Marieke, doe maar rustig aan ! Wel goed van je dat je er nu achter bent waar de schoen wringt. Dat is de eerste maar moeilijkste stap. Ik ben mijn werk ook af en toe flink zat, maar dat ligt aan het feit dat we steeds meer werk moeten doen in steeds minder tijd met steeds minder mensen. Stress is dan een logisch gevolg. Ik droom er nog steeds van om over een paar jaartjes te stoppen als juf en dan als zangeres verder te gaan. Ik hoop zo dat dat gaat lukken ... @ Justfem, ik hoop voor je dat het toch raak is. Knap dat je er zo over kunt denken. Pendel je nog ? Zo ja, zou je dan nog eens voor mij ... Tot snel ! xxx Nikki F
Goedemorgen meiden! Allemaal goed geslapen? ik ben behoorlijk brak, Cas die bleef spoken Nu is hij lekker naar de creche, dus ik heb een lekker dagje voor mezelf. Ga denk maar mijn huis verbouwen Vind het wel gek, zit nu op dag 18 en volgens mij heb ik nog steeds geen ei gehad nou ja laat ik het zo zeggen, normaal heb ik er behorlijk wat last van en nu voel ik af en toe een steekje. Dus ik ben benieuwd. Dit is trouwens mijn eerste ronde op Etos pillen misschien heeft dat er ook iets mee te maken? Nou misschien ga ik toch nog even mijn bedje in
Wij hebben heerlijk geslapen! Ruben en ik zijn net uit bed en zitten nu aan een boterham terwijl Bumba opstaat. Helemaal geen plannen voor vandaag. Wilde eigenlijk even de stad in maar dat ga ik morgen ook al. Ligt een beetje aan het weer vandaag, heb nl alleen maar de benewagen en de fiets in mijn bezit.. Marieke, welterusten.
@nikiki: geweldig he hoe trots ze zich dan kunnen voelen.. dan zijn zij ineens heel groot he haha.. Heb je er ook leuke foto's van gemaakt? @justfem: spannend nog 1 dagje meid, ik duim! @marieke: Geniet van je vrije dag! hier heerlijk geslapen.. ze was eerst 6.00 wakker maar gelukkig viel ze weer in slaap tot 09.30...hoef pas vanavond te werke van 18.00 tot 23.00
Zo jullie hebben dus ook kinderen die lekker lang slapen, die van mijn vriendinnen zijn er al om 05.00 uit zijn Zo ik had de slaap echt wel ff nodig, ik werd gewoon om half twaalf wakker @nikki: wat schattig zeg! @runner veel plzier met een dagje niks doen, oh dat kan zo heerlijk zijn @missflower: lekker pas om 18.00 uur beginnen, heb je wel lekker een heel dagje om dingen te doen Nou ik denk dat ik toch maar ff mijn huis ga verbouwen, tot later
Hoi meiden, ik heb die luxe ook niet, Marin was vanmorgen om kwart over zes wakker, ik heb het nog een tijdje met haar geprobeerd maar om zeven uur zat ik beneden , beetje jammer. NikkiF, wat leuk dat Thijs zo leuk reageerde op Aiko! Wie weet krijgt hij zelf snel een broertje of zusje om lekker mee te knuffelen (en ruzie te maken ) Marieke, wat voor pillen zijn die etos pillen? Lekker dat je nog een tijdje hebt kunnen slapen! Hoe gaat het nu met je? Missflower, werk se straks! Runner, Marin is ook helemaal gek van Bumba. Lekker blond mooi mannetje is die Ruben, ik heb even nieuwsgierig in je foto`s zitten kijken. Ik zal zelf ook nog eens foto`s in mijn album plaatsen dan moet ik eerst even kijken hoe dat moet. Vanmiddag moet ik met Marin naar de ggd om een herhalingsvaccinatie hepatitis a/b te halen (ik heb haar vorig jaar laten enten i.v.m vakantie), als ik de herhaling haal dan is ze geloof ik 25 jaar of levenslang geent dus dat lijkt mij handig. Ik hoop dat het goed gaat. Kus Senna
Hebben jullie dat stuk gelezen van draagmoeder (topic ook hier bij clubs), echt vaag, ik geloof het gewoon niet! Kus
@senna: nee ik vind het ook een bijzonder verhaal en kan me eigenlijk niet voorstellen dat het echt is.. bedoel is toch wel raar om je eigen zus/broertje te dragen? en daarnaast hebben ze al 2 kids en waarom hebben ze daar niet genoeg aan? ik vind het maar vaag
Ik heb zitten kijken bij die meid haar berichten, in april 2007 schrijft ze dat ze aan het klussen is en nu word ze opeens donor van haar ouders... Klopt echt geen kont van! Kan ook helemaal niet. Niemand die een 21 jarige gaat helpen zwanger te worden met een eitje en zaad van haar eigen ouders... Maar goed. Senna, dank je wel. Zijn al wel oude foto's van hem hoor. Ik wacht geduldig op foto's van Marin, hihihi. Ik ben bezig met haken. Nooit van mezelf gedacht dat ik het leuk zou vinden. (word een dekentje) Ik werd gister trouwens gebeld dat er in maart plek is op PSZ voor Ruben. We hebben het er thuis even over gehad en hebben besloten dat wij liever willen wachten tot na de zomervakantie. Dit omdat Ruben sinds kort naar een gastouder gaat, 2 keer in de 3 weken, en daar is hij nog niet helemaal gewend. Voor de zomervakantie word ik weer gebeld voor een nieuwe afspaak. Wat word ie groot!
@senna: dat hele verhaal geloof ik echt niet!Geen arts die daarmee instemd. Ik vind het wel grappig om het te lezen vanwege de reacties. Die pillen zijn Etos zwanger worden. Ik heb er goede verhalen over gelezen en meerdere meiden die eerst in dit topic zaten zijn snel zwanger geworden. Of het nou aan die pillen ligt weet ik niet, maar ik kan het alrijd proberen. Op de gebruiksaanwijzing staat het volgende: Vitex agnus castus helpt je cyclus normaal te laten verlopen. En nog bepaalde stoffen die een goede werken hebben op gezonde cellen en weefsels die een rol spelen bij zwanger worden.
@runner: Haken jeetje dat heb ik vroeger nog wel eens gedaan, zou niet eens meer weten hoe het moet. Denk idd dat het verstandig is om Ruben pas na de zomervakantie naar psz te doen. Als hij nu nog moet wennen bij de gastouder. Mijn buurjongetje gaat ook pas net en die is 2 jaar en 7 maanden. Nou haakse, en show ff het resultaat
Ik heb die pillen ook 3 maanden gebruikt. 1e cyclus was meteen 2 weken korter. Maar door die pillen heb ik van die rare menstruaties gehad dat ik daarmee ben gestopt. Ben nu teunisbloemolie aan het slikken, ben benieuwd wat die doen...
ben benieuwd wat het bij mij gaat doen. Normaal voel ik echt mijn ei, maar volgens mij moet hij nu nog komen of hij is wel al geweest Nou ja zolang je maar klust
Oh dat klinkt goed, ik denk dat ik ook maar eens bij de etos ga shoppen, baad het niet dan schaad het niet. Op de basisschool heb ik wel eens gehaakt, ook ik ben wel erg benieuwd naar het reslultaat runner! Wel heerlijk om je gedachten te verzetten. Marieke, lekker door blijven klussen, ik voel mijn ei nooit (heb ik er ook nog niet zoveel gehad haha). Marin heeft na het prikje heel even gehuild maar verder vond ze het daar prachtig, ging super. Nu is ze levenslang ingeent tegen hepatitis a/b. Kus Senna
@senna: ja je kan het natuurlijk altijd proberen @justfem: he, waar blijft jouw spam nou? @runner: ben je al klaar? @missflower: werkse voor straks Hier eigenlijk toch maar een dagje niks gedaan. Cas was naar de creche, en die heb ik net opgehaald en die heeft een heerlijk dagje gehad met koekjes bakken etc. Ga vrijdag wel mijn huis verbouwen, hihi en naar de kapper
meiden weet niet of er by jullie eem cranenbroek zit maar alle babykleding 1,95 heb dus even ingeslagen en echt stoere jongens kleren
Die winkel zegt ij ook niets... Senna, Marin heeft het weer super gedaan dus met haar prik. Heeft ze ook al een beloning gehad. Wel lekker dat ze voorlopig geen zorgen hoeft te maken over hepatitis. Marieke, hoe vaak gaat Cas naar de opvang dan? Dat dekentje duurt nog wel een paar weekies hoor. Ik ben ook nog maar een leek in het haken. Klink echt als een oud wijf he zo? Whahaha!
oh okee dat weet ik dan ook niet hy zit wel op sommige plaatsen een vraagje niels kan ze eige niet meer zelf vermaken we zijn de hele dag aan renne en aan doen om hem te vermaken pffffff iemand tips zodat ie zelf weer gaat spelen? en hy eet echt helemaal niks morge maar weer dokter bellen nu lekker relaxe op de bank en om 9uur bedje toe aangezien hy s nachts weer regelmatig komt meiden fijne avond ps ik kan helemaal niet haken hahahah