@senna, gelukkig is het goed gegaan met de prik @runner: Cas gaat 2 dagen per week naar de opvang, en dat vind ik ook meer dan genoeg. Ik werk de ene week 2 dagen en de andere 3. Op de week dat ik 3 dagen werk gaat hij nog een dagje naar oma. Hij vind het wel heel leuk op de creche. Hij zit er nu sinds november, en hij is nu pas echt gewend Ik ben echt gaar! maar ik moet eigenlijk nog aan de klus vanavond, ik hoop dat ik nog ergens energie uit kan halen
het is rustig hier....... @wenneke: Cas heeft ook weleens van die fases. Misschien is het een sprongetje ofzo. Meestal is het bij ons na een week of twee over.
Hallo allemaal ! @ All, mijn zusje mocht vandaag naar huis. Ze belde net op, huilend, helemaal getraumatiseerd van ervaringen en missers in het ziekenhuis. Echt heel sneu. Ik hoop dat ze nu thuis met de kraamverzorgster tot rust kan komen en echt kan gaan genieten. Thijs was inderdaad heel trots. Hij heeft het meteen aan de juf van de PSZ verteld deze ochtend ! @ Marieke, ik durf die pillen niet te nemen want in het verleden (toen ik 15 was) had ik een cyclus van 2 weken. Ik ben bang dat dit terug komt wanneer ik die pillen ga slikken en dat moeten we niet hebben ... Deze ronde gebruiken we niets ... ook geen ovu-testen ... we laten het gewoon gebeuren ! Toen we de vorige keer zo dachten was het raak ! Hoop doet leven ! Ik ga het draagmoederverhaal nog eens bekijken ... Groetjes, Nikki F
Goedemorgen meiden, Heeft iedereen een beetje goed geslapen? Marin heeft tot 07.00 geslapen dus dat is netjes (ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen). NikkiF, lekker dat je zusje al thuis is, jammer dat ze zo`n negatieve ervaringen heeft in het ziekenhuis. Misschien handig om dit wel terug te koppelen aan het ziekenhuis! Maar eerst hopen dat je zusje lekker kan genieten thuis. Marieke, Wanneer moet je naar de bedrijfsarts? Soms moet je zin maken om te klussen haha. Ik vind dat ook wel eens lastig, ik ben toch vaak erg moe aan het einde van de dag! Wenneke, lastig dat het zo moeizaam gaat om hem zelf te laten spelen. Ik vind het lastig hoe je dit kan stimuleren, misschien op weg helpen met spelen en daarna je langzamerhand terugtrekken. Of iets nieuws voor hem kopen wat hij heel leuk vind? ik zit maar een beetje te brainstormen. Heb je afgelopen nacht een beetje kunnen slapen? Runner, ik vind een paar weken voor een dekentje nog best snel hoor! Ik ben benieuwd! Misschien komen we allemaal wel bij je voor haakles hahaha. Cranenbroek heb ik ook nog nooit van gehoord, jammer! Vanmorgen worden onze nieuwe matrassen geleverd, wij hadden uitgerekend dat onze matrassen al bijna 20 jaar oud zijn dus ze zijn zeker aan vervanging toe (gemiddeld staat 10 jaar voor een matras). Maar dat is best een dure grap dus we stelden het elke keer uit, stom eigenlijk want je brengt best veel uurtjes door op zo`n matras. Verder heb ik zo`n last weer van aambeien, de huisarts zei dat ze er nu niks aan kon doen aangezien ik er toch weer last van krijg bij een eventuele zwangerschap/bevalling. Maar waardeloos is het wel. En vandaag ga ik even naar de etos voor die pillen, zeker omdat ik de vorige keer een super lange cyclus had, ik ben benieuwd! Kus Senna
@marieke: ik wilde wel spammen gisteren, maar mijn mannetje had mijn laptop mee, omdat die van hem kapot is . Gewoon lekker rusten als je daar behoefte aan hebt, je lichaam zegt je niet voor niets dat je aan rust toe bent. @NikkiF: Fijn dat je zus weer naar huis mag, ik denk dat ze momenteel ook erg emotioneel is van alle belevenissen (en misschien de teleurstelling omdat de bevalling iet verlopen is hoe ze het had gehoopt) de afgelopen dagen (en dan natuurlijk gecombineerd met de 'kraamtranen'). Laat haar iig terug koppelen naar het ziekenhuis wat ze niet prettig heeft ervaren. Aankomende dagen kan ze lekker thuis met de hulp van de kraamverzorgster lekker tot rust komen en gaan genieten van haar kleine man. Komt vast allemaal goed @Senna: Ik heb de Etos-pillen ook 4 rondes gebruikt, deze ronde niet, dit omdat mijn cyclus elke keer 2 dagen korter werd en mijn laatste cyclus 26 dagen was en ik dat wel kort genoeg vond, heb nu het idee dat ik op een cyclus van 28 dagen zit. Maar ik zou je ze zeker aanraden, zodra je cyclus te kort lijkt te worden met het gebruik kun je altijd weer stoppen @Wenneke: Ik denk dat het een fase is van je mannetje, hem af en toe even alleen in de box laten kan wel helpen (ik deed dat bij noa ook toen ze dat had, eerst 10 minuten per uur en dat ben ik steeds met 5 minuten gaan verlengen op den duur kon ze zich zo een half uur of 3 kwartier zelf vermaken), dus niet continue naar hem toe gaan om te spelen, want dan gaat ie er aan wennen dat je hem wel komt bezighouden. Een nieuw soort speeltje kan ook wel eens helpen. @Runner: ik kan niet haken, maar het lijkt me wel leuk om zo zelf leuke dingen te maken, want ik ben altijd erg van creatieve bezigheden, misschien ga ik het ook eens proberen Het draagmoeder verhaal, ja het zou kunnen, maar ik betwijfel het waarheidsgehalte. Ach ws weer iemand die behoefte heeft aan aandacht en daarom een verhaal verzint. Hier nog geen ongi, wel aankomend gevoel, ik heb nog niet getest en dat doe ik ook nog niet vandaag, misschien morgen, maar eigenlijk wil ik nog tot zaterdag wachten met testen dan ben ik echt 1 dag overtijd.
bedankt meiden nou heb net dat werk gebeld en ga morge werken hoest nog wel maar da gaat wel over wij hebbe afgelopen maandag nieuwe matras gehad en lattebodems straks naar dokter omda ie byna niet eet en afvalt en erna naar de notaris waar schoonloeders nu zijn hoop voor hun da er geen verrassingen meer komen want dan is echt einde verhaal aangezien er helemaal klaar mee ben justferm je houdt ons in spanning hahahah
@senna: wel fijn dat ze daar nu levenslang voor ingeënt is! ook al is zo'n prikje nooit leuk en wat wbt de aambeien. Ik heb ze ook continue. Ik heb ze uitwendig dus heb er opzich niet echt last van. Ik heb nu sperti gekocht maar nog steeds niks mee gedaan. Heb jij ze ook uitwendig? @marieke: even helemaal niks doen is ook heerlijk en dat is precies wat ik ga doen. Tot half 6 want dan moet ik werken haha @runner: leuk toch om wat om handen te hebben! Ik heb weleens van die fases om te gaan puzzelen of iets tekenen @nikki: wat vervelend dat je zusje het zo ervaren heeft. Weet je ook wat voor missers er waren dan? @justfem: wat spannend zeg. Ik vind het knap dat je kan wachten met testen! Nou mijn dochter is uit logeren bij oma! Ze is helemaal gek met oma dus ze zal zich zeker vermaken. Ik mis haar nu al maar op zich is de vrijheid wel even lekker hoor. Wij willen dingen in huis doen zoals: vaatwasser aansluiten, salon tafel verven, muur stukje opnieuw behangen (danzij onze lieve hond) en opruimen/schoonmaken dus genoeg te doen. Maar vandaag even lekker niks omdat ik vanavond weer moeten werken.
pffff nou had een heel verhaal voor jullie getypt, maar jonathan sprong op schoot.... alles weer kwijt! aaargghh @justfem: wanneer ga je testen?
Missflower, lekker rustig nu zeker. Jullie moeten wel een hoop doen zeg! Nikki, lekker dat je zus nu thuis is. Erg vervelend dat het niet allemaal is gegaan zoals ze had gewilt in het ZH... Hopelijk kan ze wel voldoende van haar nieuwe aanwinst genieten. Senna, hihihih, dat noem je nu tegenwoordig uitslapen. Ruben haal ik bijna nooit voor 08.00 uit bed, behalve als hij huilt. Meestal gaat ie lekker liggen kletsen tegen zijn knuffels. Vannacht rond 04.00 was hij ook al een eestje aan het bouwen. Gelukkig wel weer in slaap gevallen tot 08.30. Had je die matrassen meegenomen van huis uit? Dekenje word wel erg groot, hihihi. Gaat nog wel een tijd in zitten. Maar word al wel leuk al zeg ik het zelf.
@nikki: wel fijn dat je zus weer thuis is. Hopelijk voelt ze zich snel weer top, en kan ze lekker gaan genieten. Ik zou dan in jouw geval ook niet die pillen slikken. Goed dat je het deze ronde gewoon zonder allerlei toeters en bellen doet, geeft denk ook wel rust @justfem: ooooohohhhohoohooooo het wordt spannend voor je. Ik ben helemaal zenuwachtig @missflower: kan echt heerlijk zijn ff je kind bij oma en opa, maar ik heb hetzelfde je mist ze toch ook alweer snel. Werkse voor straks alvast @runner: dus nog steeds aan de haak? @senna: ik moet volgende week dinsdag weer naar de bedrijfarts. Dus dan hoor ik wel verder hoe of wat. Wat betreft het klussen, ja ik ben ook vaak moe en dan denk ik ach laat ook maar zitten. Maar dan 5 min later denk ik et is ook wel weer zonde straks mis ik mijn ei. Wat betreft die aambeien, ik denk als je klaar bent met kinderen krijgen hebben ze een hele mooie techniek om die te verwijderen. Moet alleen wel op de ok gebeuren, maar dan ben je er wel vanaf Zo ik ben vanmorgen lekker bij mijn schoonmoeder geweest dat was wel gezellie. Vanmiddag maar een beetje rommelen in huis en ik moet nog wat boodschapjes doen. Is het bij jullie ook zo'n shit weer?
@Senna Moeilijke stoelgang? Vraag anders lactulose of movicolon. Die zalf helpt niet, heb na de bevalling wel de zalf gehad gecombineerd met pillen en dat hielp wel. Ben met de aardbeien! naar het zh geweest, maar daar deden ze er liever niks aan Nu heb ik er helemaal geen last meer van (denk ik doordat ik nu goed kan zeg maar door de movicolon). Bij mij waren ze vorige keer ontstaan tijdens de bevalling...
Hallo ! @ Justfem, knap dat je kunt wachten ! Ik duim voor je ! @ MissFlower, ze vergaten pillen tegen hoge bloeddruk te geven, wisten niet hoe ze de positie van de baarmoeder moesten voelen, lieten haar alleen onder de douche en toen is ze onwel geworden en kwam pas laat iemand ... en zo maar verder ... niet leuk dus. Ik ga dadelijk even naar haar toe. @ All, we gaan zaterdag beginnen met klussen en laten het op zijn beloop ... hopen dat dat deze keer ook weer helpt ... Wat betreft dat draagmoederverhaal, ik geloof er niets van ... Tot snel ! xxx Nikki F
@nikki: jemig dat mag toch niet gebeuren! ik weet nog goed dat ik wat zoets moest eten voordat ik uberhaupt mocht gaan douchen... wens haar maar sterkte en feliciteer haar maar met haar kleintje!
justfem ik hoop dat mijn voorgaande bericht genoeg zegt! Dikke knuffel, meid ik had het je echt gegund!Hoe voel je eronder?
Zoals ik al zei ik had het zelf al niet meer verwacht dus dan is de teleurstelling veel minder groot. Tevens gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar een lente of zomer kindje, dus heb ik er een stuk minder ergenis om als het niet raak is de aankomende rondes. Volgende ronde doen we wel weer ons best dan de 2 rondes daarna save en dan zien we wel weer.
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - ronde 1 (na mk) - NOD ? Appeltje - 1e zoontje Kevin 11-10-2007 - nu ronde 2 - NOD 9 feb Carolien82 - 1ste Dochter 3 jaar - nu pauze? daarna ronde 3 - NOD ? feb Dennismartine - 1ste Luuc 15-08-2008 - nu in ronde 4 - NOD 12 jan Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 6 - NOD 4 maart Manuela79 - 1ste Louise 18-06-2007 - begint in juni Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 5 - NOD 17 feb MissFlower - 1e prinsesje 22 mnd - nu in ronde 5 - NOD 1 maart NikkiF - 1e Thijs 10-10-2006 - nu in ronde 3 - NOD 26 feb Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 5 - NOD 25 feb? Senna - 1ste dochter Marin 06-06-2007 - nu ronde 1 - NOD begin maart Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 2 - NOD ? feb -------------------------------------------------------------------------------- Positieve gedachte van deze maand DE FEBRUARI 2009 TESTEN: 2 STREEPJES IS IN DE MODE! =D> Positieve gedachte van 2009: heel veel baby's!!! -------------------------------------------------------------------------------- Test dagen ? feb - Carolien82 9 feb - Appeltje 17 feb - Marieke ? feb - Wenneke 25 feb? - Runner 26 feb- NikkiF 1 mrt - MissFlower ? mrt - Senna 4 mrt - Justfem -------------------------------------------------------------------------------- Lijst met de zwangeren April: Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 - zwanger in ronde 10 Juni: Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 - zwanger in ronde 4. Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 - zwanger in ronde 12. Juli: Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 - zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 - zwanger in ronde 8 Augustus: Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 - zwanger in ronde 1 Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend 17-08-2009 - zwanger in ronde 4 Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 - zwanger in ronde 4 Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 - zwanger in ronde 12 September: Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 - zwanger in ronde 4 Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - uitgerekend 07-09-2009 - zwanger in ronde 1 Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - uitgerekend 18-09-2009 - zwanger in ronde 5 Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - uitgerekend 18-09-2009 - zwanger in ronde 6 Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - uitgerekend 21-09-2009 - zwanger in ronde 4 Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - uitgerekend 22-09-2009 - zwanger in ronde 10 Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - uitgerekend 27-09-2009 zwanger in ronde 11 Oktober: Shaula - 1e Aisha 23-02-2008 - uitgerekend ?-10-2009 zwanger in ronde 1 Geen datum van bekend: Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2 Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1 Ben je zwanger van een 2de kindje dan kun je ook gezellig meekletsen op: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=125707 Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn