@nikki: succes met klussen @senna: sorry, heb het zelf nog niet meegemaakt met Cas, maar hij heeft me wel een keer gebeten maar dat ging niet met opzet Hij is ook nog wel wat te jong, zou ook niet weten wat je ertegen kan doen. Gelukkig gaat het wel weer beter met je meisje Nou ik ga ff baby te huur kijken, vind dat echt een grappig programma. Slaap lekker alvast O
@senna: nee het behangen is niet gelukt, daar hadden we geen tijd meer voor maar toch is het meeste goed gelukt en ben al dik tevreden! en over dat bijten, dat heeft die van mij nog nooit gedaan.. ze gooit altijd alles binnen hand bereik op de grond als ze gefrusteerd is (gelukkig geen breekbare dingen haha) @nikki: succes met klussen he haha en alcohol en zaadcellen weet ik niet. gelukkig drinken we beide niet! Iedereen slaap lekker en tot morgen!
@wenneke: gecondoleerd met je oom. Wat een trieste wending, als iemand zo voor het einde van zijn leven kiest. Ik wens jou en je familie veel sterkte met het verlies. Leuk dat Niels zich optrekt en recht op zit. @NikkiF: Ach ik vind dat de kans eigenlijk alleen maar toe neemt als je verder in de rondes komt 80 % raakt zwanger binnen het jaar. Ik werk met menstruatie-kalender en die geven je zwangerschapskans per maand weer op basis van je persoonlijke levensstijl en je gezondheid. Daar kom ik op 32%, ook niet extreem veel, maar ach ik ben al eens zwanger geraakt dus het zal best wel goed komen. 1 ding is zeker we doen er alles aan om de kansen te vergroten Succes met het klussen. @Bij ons was het dit weekend ook chaos met de nieuwe spullen een plekje geven en in elkaar zetten, maar het was wel gezellig @Senna: Noa heeft dat bijten ook gedaan, was heel snel over toen ik haar een keer terug heb gebeten in haar arm (niet hard natuurlijk, maar wel hard genoeg om haar te laten schrikken) ze heeft het daarna nooit meer gedaan. Mijn vader heeft het vroeger ook zo bij mij gedaan en ik heb er geen trauma aan over gehouden Die kleine realiseren zich niet dat bijten zo pijnlijk is tot ze het zelf ervaren. @Missflower: ja dat middel is wel zo te koop zonder recept. Het kost ongeveer 14 euro voor 60 capsules je moet er 2 op een dag innemen, dus je kunt er ongeveer een maand mee doen. Als je het op recept krijgt dan kun je het met korting bestellen online en kost het 10 euro. Ik zal het wel uittesten voor jullie als het werkt dan kunnen jullie het ook gaan gebruiken Nou hier is mijn ongi nu echt weer helemaal weg dus kan weer gaan uit zien naar de volgende klusperiode
Wat was het rustig hier van 't weekend! Ik heb vandaag weer een doe het lekker rustig aan dagje. Vanavond alleen nog bij vrienden eten, maar dan zijn we toch weer op tijd thuis voor Ruben zijn bedtijd. Senna, nee, was een verjaardag van het zoontje van vakantie vrienden van ons. Ruben heeft ook een bijt periode gehad, als hij maar even zijn zin niet kreeg zaten er een paar tandjes in je arm/nek/been. Terug bijten heb ik nooit gedaan, wel elke keer goed duidelijk gemaakt dat dat niet mag. Daarna heeft ie een periode gehad dat ie in de bank beet als ie boos was. Nu is het bijten helemaal afgelopen en werpt ie zich op de grond. Wenneke, gecondoleerdmet het verlies van je oom. Justfem, grappig dat je die pillen gaat uitproberen. Hoop dat het werkt voor jullie! Denk niet dat ik Ronald zo ver zou krijgen om ook pillen te gaan slikken. Jou al wel gelukt om je vriend zo ver te krijgen? 70% zwanger in 6 maanden vind ik netjes! Hebben wij nog 2 maanden te gaan. Zou voetzoolreflextherapie ook wat voor jou zijn? Nikki, wat naar zeg voor die vrienden van jou.. Hoe lang zijn zij al bezig met zwanger worden? Marieke, wat een uitslaper heb jij zeg! hihihihi. Missflower, zijn jullie net verhuist dan dat jullie zo druk bezig zijn?
@runner: wat houdt die voetzool reflextherapie in? Je maakt me nieuwsgierig. En idd die percentage daardoor heb ik weer goede moed gekregen dat er iig voor de aankomende rondes nog voldoende kansen zijn Ik heb die pillen nog niet in huis ze komen vandaag of ik mijn mannetje zo ver krijg ik weet het niet, hij ziet er nog uit als 24 (is 35) dus of ik hem overstag krijg met de voordelen van die pillen tegen ouderdomsverschijnselen ik betwijfel het, nou ja voor mij kan het nooit verkeerd zijn. Mijn homeopaat heeft het vooral bij me voorgeschreven tegen de PMS verschijnselen die ik heb, als bijkomend voordeel werkt het ook op de vruchtbaarheid door. Ze heeft nu iemand in de praktijk die na 1 ronde slikken gelijk zwanger werd, na 1,5 jaar proberen. Dus iig een keer proberen kan nooit kwaad @NikkiF: klinkt heel naar dat van je vrienden, dat soort dingen zetten mij altijd weer met beide benen op de grond. En dan vind ik mezelf een vreselijke aansteller, dat ik zeur dat ik na 5 rondes nog niet zwanger ben. Ik hoop dat ze bij haar de oorzaak kunnen achterhalen en dat ze over niet al te lange tijd lekker kan gaan genieten van een nieuwe zwangerschap met een mooie baby als resultaat.
Hallo meiden, Justfem heeft voor mij gependeld; april 2009 zwanger en een posi test, van een jongen. Als dit uitkomt dan ben ik super blij! Ik hou jullie op de hoogte haha. NikkiF, drie keer een miskraam lijkt mij echt vreselijk! Ik hoop dat ze snel zwanger mogen zijn en dat dit kindje gezond ter wereld komt! Runner en justfem, bedankt voor de tips, ik laat Marin ook goed blijken dat ik dit gedrag niet erg waardeer. Justfem, het klusseizoen is weer geopend Runner, lekker zo`n rustig aan dagje, moet ik vaker inlassen . Vanmiddag moet ik werken, vanmorgen lekker wat in huis gedaan. Morgenochtend ga ik met Peter naar het ziekenhuis, hij heeft een vetbult onder zijn huid ten grootte van een ei (zit vast aan zijn spier). Dit zal morgen door de chirurg verwijderd worden. Peter dacht eerst dat hij hierna gelijk weer kon gaan werken (automonteur), maar dit heb ik maar even uit zijn hoofd gepraat, ik denk dat hij hier wel een tijdje last van houd. Even afwachten, beetje jammer dat hij dit van te voren ook niet aan de arts gevraagd heeft. Kus Senna
He meiden, Hier een beetje een baaldag en Cas werkt ook zo lekker mee vandaag Het lijkt wel of kinderen dat aanvoelen, ik voel me vandaag echt een slechte moeder. Hij eet ook al twee dagen geen brood meer tussen de middag, wat denken jullie zou dat een fase zijn?krijg er echt met geen mogelijkheid wat in. Ik hoor wel vaker dat kinderen wat minder eten, maar Cas is normaal juist een super eter. @justem: nogmaals bedankt voor je pendel. Zo dus ongi is weer over?dan kun je weer lekker aan de bak En good luck met de pillen @nikki: hoop idd dat het snel goed komt voor je vrienden, en wat justfem al zegt dan voel ik me soms ook wel schuldig omdat ik 5 maandjes bezig ben @senna: hopelijk komt de pendel uit, of misschien nog wel eerder Sterkte morgen met je man, hopelijk valt het mee. Ik werk zelf op de ok, en het is verschillend bij iedereen. De een gaat na zo'n ingreep lachend aan het werk en de ander heeft er een week last van @runner: have fun met je relax dag Blijf het nog steeds vaag vinden dat ik mijn ei helemaal niet heb gevoeld, voel af en toe wel een beetje zeurend gevoel ,maar daar blijft het bij. We zien het wel. Justfem heeft ook voor mij gependeld en het wordt maart [-o< maar mag evt ook wel deze maand hoor Nou ik ga hier maar een beetje opruimen, want het lijkt hier wel een slagveld 8)
Justfem, bij die voeten gebeuren word je gemasseerd. Elk plekje onder je voet staat in verbinding met je organen. Zo kunnen ze dus ook je baarmoeder en hypofise behandelen en dat zou weer een zwangerschap kunnen bevorderen. Ik hoorde laatst dat je dat vaak voor 100% vergoed krijgt, dus das ook mooi meegenomen. Senna, heeft Peter daar erg veel last van? Succes iig morgen! Marieke, hoe komt dat dat je zo zit te balen vandaag? Ik denk idd dat het een fase is dat Cas niet wil eten. Zijn warme eten gaat er wel goed in? Maart is ook leuk om zwanger te worden. Krijg je misschien wel een kerstkindje. Hihihi.
ik kom wat minder aangezien ik het gewoonweg allemaal niet meer aankan en zit er aan te denken het trouwen af te lassen
@runner: dat klinkt idd interessant, nou als het deze ronde niet raak is dan ga ik dat denk maar eens proberen, lijkt me zelfs als het niet werkt wel relax zo'n voet massage en als het toch vergoed wordt @Marieke: waarom heb je en baaldag> Of zit je gewoon ff niet zo lekker in je vel, heb je al een gesprek gehad met de bedrijfsarts? Wat bij mij altijd goed helpt bij een baaldag is ff onder de zonnebank 12 minuutjes en ik voel me wil een stuk vrolijker. Ik ben verder helemaal niet zo'n zonnebank type maar in de winter doe ik het eens in de 6 weken of als ik een dipje heb. Oh en dat van Cas, daar zou ik me niet te veel zorgen over maken dat hebben alle kleine kinderen wel eens, waarschijnlijk gaat ie morgen of overmorgen weer volop eten Misschien moet je eens iets anders op zijn brood proberen? Misschien doe je dat al, dat weet ik natuurlijk niet @senna: hoop dat peter en niet te veel last van heeft morgen en dat alles goed verloopt. Nou ik verveel me op mijn werk, dus heb net een site ondekt waar je je complete stamboom kunt samenstellen, 't is gratis en 't is vrij eenvoudig. Wel engelstalig, maar daar heb ik geen problemen mee.
@Wenneke: 't is misschien verstandig van je om even het forum op een laag pitje te zetten, je hebt behoorlijk wat te verwerken de laatste weken. En hoe leuk zwanger proberen te raken ook is. Het is in eerste instantie belangrijk dat je je lekker in je vel voelt en dat je 'thuis'situatie een ontspannen sfeer heeft en ik heb momenteel het idee dat dat bij jullie niet zo is. Heel veel sterkte en neem tijd voor jezelf om alle voors en tegens tegen elkaar af te wegen. Een huwelijk is niet zomaar iets en je moet er met een goed gevoel in stappen. Ik wens je veel wijsheid, liefde en kracht toe. Een knuffel van mij
Oh en wenneke natuurlijk wel even laten weten he mocht je over 10 dagen een positieve test in handen hebben
@appeltje: hoe staat het erbij jou eigenlijk voor? Ik zag net op de lijst dat je nod op 9 feb staat. En da's vandaag Ben niet nieuwsgierig of zo
Wel relaxed trouwens dat je op je werk kunt internetten. Ik heb de slingers al in huis. Had al een beginnetje gemaakt met de uitnodigingen. Moeten nu eigenlijk al we op de bus. Taart is besteld. (word er 1 voor 30 personen met een trein erop, was maar 27,-) En de boodschappen doen we volgende week woensdag wel. Ben ik nog iets vergeten?
thanks meid ben al lang niet meer bezig met zwanger worde vond gewoon leuk om mee te kletsen. me broertje wil dat ook meega naar de begravenis pfff,trek alles gewoon niet meer kwam schoonvader net weer da we onze bankzaken moeten laten zien omda we deze maand niet gespaard hebben. heb gezegd da kan ook niet aangezien ik maand zonder salaris zit soms. en dan net kleine man tot aan ze nek toe vol heb m zo in bad gezet. ergste is nog maandag zijn de trouwkaarte ook klaar
@Wenneke: meekletsen kan altijd ook als je eventjes niet bezig bent met zwanger worden. En laat je niet gek maken door schoonpapa, is lastig dat weet ik uit eigen ervaringen. Ik zou wel naar de begrafenis gaan als ik jou was, misschien dat je er anders later spijt van hebt dat je niet bent geweest. Kun je er niet even tussen uit thuis gewoon even een paar daagjes bij je ouders of een vriendin of familielid. Kun je even bij tanken en anders is het misschien een idee om eens bij het Maatschappelijk werk te praten over de problemen evt. samen met je vriend. Want het moet niet zo zijn dat zijn ouders gaan bepalen wat jullie moeten doen, eventueel kan zo'n Maatschappelijk werker dan ook bemiddelen tussen jullie en zijn ouders, voordat het echt uit de hand loopt. Sterkte @runner: ja zeker relax En volgens mij heb je alles, heb je ook ballonnen, die mogen natuurlijk ook niet ontbreken
thanks maar heb niet zo goede ervaring met maatschappelijk werk. zit te denken weekendje weg te gaan spare we nog minder hahaha