@justfem: nou ik ben benieuwd of het gaat werken bij jullie! @runner: nee hoor niet verhuisd gewoon een paar aanpassingen die we graag wouden.. leuk he de voorbereidingen van de 2de verjaardag. Ik heb er ook al zin in! hihi @senna: sterkte met peter morgen, is nooit leuk zulke dingen!maar wat groot is ie dan al zeg, is hij er niet eerder mee heen gegaan? @marieke: jammer dat je een baaldag hebt.. dat heb ik ook weleens en wbt je eisprong.. die voel je normaal altijd dus? ja is wel gek dan, maar jij slikte nu ook etos pillen toch? wie weet komt het daardoor ofzo? en die van mij heeft ook soms van die fases dat ze slecht eet of alleen de lekkerste dingetjes haha @wenneke: sterkte met alles! Vandaag wel lekker dagje gehad... ze was om half 9 wakker en daarna naar beneden gegaan.. rond 12 uur gingen we dorp in (was vergeten dat de winkels pas 1 uur open gingen) maar heb nog even wat boodschapjes gehaald.. toen door naar mijn werk om langs een bewoner te gaan met me dochter.. vond ze erg leuk! onderweg naar huis viel ze in slaap haha.. daarna hup in bedje en ik aan de kook.. nu heerlijk genieten van het feit dat we eindelijk een vaatwasser hebben
ja ik zie het op internet.. ze hebben leukere gehad.. toch jammer dat ik nog niet babystuff kan shoppen maar hopelijk nog wel dit jaar!
Hallo dames ! @ Marieke, ik heb ook een pendel voor maart, maar hoop natuurlijk ook op deze maad ! Zo niet dan gaan we er samen voor, met de zegen van JustFem ! @ Wenneke, veel sterkte ! @ all, onze vrienden zijn al zeker 1,5 jaar bezig met zwanger worden. Ik hoop inderdaad dat ze nu een oorzaak vinden. Ik kijk nu nog niet naar babyspullen ... pas als ik een positieve test in handen heb ... Groetjes, xxx Nikki F
He lieve meiden, Had gewoon ff een baaldag, gewoon niet zo lekker in mijn vel vandaag. Ik denk dat het komt doordat ik zo moe ben. Ik voel me nu alweer een stuk beter @runner: cas eet 's avonds wel gewoon goed, dus het zal idd wel een fase zijn. Wat betreft Ruben zijn verjaardag, volgens mij heb je alles. Wel lekker zo'n grote taart, ik had er ook 1 bij de hema besteld voor Cas zijn verjaardag voor 30 man voor geloof 29 euro, was ook heel leuk geworden @justfem: zat idd vandaag gewoon wat minder in mijn vel, maar morgen ga ik er weer tegenaan. Ik had ook heel graag ff naar de zonnebank gewild, maar ik had Cas vandaag de hele dag en had ook geen oppas. Ik denk wel dat ik woe ff ga, het helpt mij ook altijd goed. Gaat het trouwens alweer wat beter met je man? @missflower: ja ik voel idd normaal wel altijd mijn ei, dus misschien komt het toch door die pillen. Moet zeggen dat ik wel minder kwaaltjes heb met die pillen, dus mocht het deze maand niet raak zijn ga ik er wel mee door Leuk dat je je dochter mee hebt genomen, die mensen kunnen dat ook echt waarderen. Ennnnuhhhh......nu pas een vaatwasser @wenneke: denk idd dat het beter is dat je zwanger worden op een laag pitje hebt gezet, je hebt ook zoveel aan je hoofd. Ik hoop dat je een beetje rust in jezelf kan krijgen, en dat alles straks weer lekker voor je gaat. Blijf vooral meekletsen, sterkte in ieder geval @nikki: gezellig samen die pendel! Ja als het deze maand niet raak is, dan is dat zeker een deal. Heb zelf ook het idee dat het maart of april wordt Nou ik ga nog ff tv kijken. Morgenochten moet ik naar de bedrijfarts, ik ben benieuwd wat die gaat zeggen. Fijne avond nog
@marieke: haha ja knap he... hij stond wel al een jaar in de schuur ofzo haha we hadden hem gekregen van me vader omdat hij een nieuwe keuken kreeg.. is een inbouw dus moesten we de boel meteen even goed aanpakken.. opzich vind ik afwassen niet zo erg maar irriteerde me altijd aan de afwas die dan de hele dag op het aanrecht staat.. nu kun je het steeds wegzetten..
@missflower: ...dat was voor mij ook de reden om een paar jaar geleden er eentje te nemen. Nu hebben we sinds een jaar een nieuwe keuken, en toen heb ik hem meteen laten inbouwen(net zo mooi)
goedenmorge gisteravond weer drama niels wou niet slapen uiteindelijk om 11uur toch in slaap gevalle hy s al 2 nachte weer aan krijsen als hy op ze buik ligt. verder wel buikkramp. dalijk aan de poets heb geen zin ben zo moe maar ja
@marieke81: mijn mannetje is weer aan het werk gegaan, zoals ik geloof ik ergens al meldde is hij zelf niet echt overtuigd dat het een burn-out is. Hij werkt voorlopig 6 uurtjes per dag en niet onregelmatig gewoon dagdiensten. Het gaat hem redelijk af, maar ik merk wel dat ie na een week geen werk lekkerder in zijn vel zat en dat het nu weer langzaam minder met hem gaat. De HA heeft bloed geprikt om te kijken of er sprake is van vitamine B12 tekort of dat er iets anders lichamelijks aan de hand is. Als het goed is kan ie vandaag voor de uitslag bellen. Dus ben wel benieuwd. Voel je je vandaag weer wat beter? @Missflower: ik ben jaloers ik wil ook wel een vaatwasser al een paar jaar. Maar helaas hij is er nog steeds niet. @NikkiF: Ik heb voor mezelf ook meerdere pendels voor maart, dus kunnen we met z'n 3-en op roze straks Hoe gaat het met je zus en je neefje? @Runner: die prijs van die taart valt best mee zeg, waar heb je die besteld? Maar niet om het 1 of ander maar ik heb niet zoveel met treinen hoor Wel leuk dat Ruben op dezelfde dag als mij jarig is, op die dag worden hele leuke mensen geboren Nou vandaag weer op mijn werk, dus zal wel veel hier rondhangen. En vanavond moeten we weer naar IKEA mijn mannetje heeft de verkeerde kleur bovenkast gehaald voor bij de tv-kast, dus nu kunnen we die gaan ruilen. Noa is helemaal blij want nu kan ze weer naar smalland. Gelukkig moesten we toch nog een keer omdat ze iets niet hadden van de week. 'T is de laatste tijd wel stil hier Ik mis Carolie82 al een tijdje, ze zou toch nog wel terugkomen denk
Ja mannen, je kunt niet met en je kunt niet zonder en zij gelukkig ook niet zonder ons Ik zal carolien ff roepen misschien dat dat helpt!?! CAROLIEN82 WAAR BEN JE??????????????????? Het is veel gezelliger als jij er ook bent! Of je nou deze maand wel zwanger gaat worden of niet
hahaha ja da klopt hoop dat niels nu uurtje gaat slapen kan ik ook effe liggen ben zo moe pffff normaal brengt schoonloeder mijngeheim mee van de stad aangezien ik meestal niet naar demarkt kan en nu brengt ze niks mee dus mag straks als droog blijft lopens aangezien mark vanmorge auto meegenomen heeft ach jah
Hier regent het, de regen wisselt af met natte sneeuw en het stormt. Bah en ik moet vanmiddag weer op de fiets naar huis, hopelijk is het dan iig droog.