wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    vandaag

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    :p

3. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    het is zeker stil hier, maar dat is al een paar weken!Ben al blij dat jij hier weer komt spammen justfem :D
    Barolien heeft wel nog eens geschreven dat ze het heel erg druk was, maar ze zou wel weer komen de volgende maand(volgens mij is dat nu toch?!)
    Misschien moeten we wat mensen gaan werven ofzo,hihi

@justfem: nou ik ben benieuwd wat de uitslag is van het bloedonderzoek

Nou kom net bij de bdrijfarts vandaan, en mag nog lekker 2 weken thuis blijven. Ach dat is dan weer een voordeel :p
    Ik ga nog ff lunchen, dan ben ik er zo weer ;)

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @marieke: oh lekker dat je nog even kan thuisblijven meid.

@wenneke: hier sneeuwt het ook

@justfem: ja het is wat stil maar wel goed bij te houden nu hahaha

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Marieke: da's wel relax nog 2 weekjes thuis, nou maar hopen dat je je daarna ook beter voelt ;) Misschien een advertentie op marktplaats hahahaha gezocht mensen die voor een tweede kind gaan! :)

Barolien? Wie is dat :p :) Ja ik had dat ook al begrepen van haar een paar weekjes terug, nou hopelijk heeft ze binnenkort weer wat meer tijd.

@Missflower: ja maar nu hou ik het weer veel te goed bij hahahha. En er zijn momenteel niet zo veel testers geloof ik op vergis ik me nu?

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Nou ik ben een beetje aan het werven hier op de pagina ben benieuwd of er nieuwe zich aanmelden ;)

Oh en even speciaal een berichtje voor de mee-lezers jullie mogen natuurlijk ook gewoon gezellig mee kletsen, dat maakt het nog gezelliger als alleen maar meelezen ;)

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83

8. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    We lopen ook allemaal een beetje gelijk, de eerste die moet testen is wenneke.

Ben ook benieuwd of appeltje nog getest heeft?

9. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    ik zal ook ff opletten op de site of ik wat mensen in hun kraag kan pakken. Carlien haar laatste berichtje was trouwens in dit topic, dus ze zal wel niet meer online zijn geweest

10. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    of ben ik nou de eerste die kan testen?
    maar ik wordt toch pas in maart zwanger ;) hihi
    als het echt maart wordt dan is het gelukkig toch nog een november kindje. Ik vind december toch minder, en januari ook dan ben ik en Cas al jarig. Ik zal het er niet om laten hoor :rolleyes:

Ja Barolien :( :oops:

11. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    nog iets van dennismartine gehoord?

12. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Van dennismartine niets meer gehoord, volgens mij leest ze nog wel mee af en toe.

Carolien: zou natuurlijk pauze houden dus verwacht dat ze wel weer komt kletsen als haar pauze voorbij is.

En jij bent idd de eerst volgende die moet gaan testen denk ik zo. Of wenneke?

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hahah ik denk da morge test doe aangezien misselijk ben en toch wat buikkramp heb enzo

nou hy slaapt eindelijk na half uur huile op bed hy slaapt zooo slecht pfff.

als goed is komt me pa ze vriendin en gaan we effe naar kruidvat rompers halen haha hy gaat nu naar 86 .en de mijn geheim halen .

mannetje moet voortaan auto maar weer thuis laten hahaah dan breng ik m wel weg s morgens.

hier sneeuwt ook nu maar natte sneeuw

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik weet niet hoe of wat maar zow wat een kramp pffffffff en misselijk denk dat kruidvat er niet inzit

15. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @wenneke: spannend. Anders morgen even naar de Kruidvat he voor een test, je kunt ons niet te lang in spanning laten zitten ;)

16. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Vanmorgen met Peter naar het ziekenhuis geweest, hadden ze een inschattingsfoutje gemaakt, de plek is groter dan ze dachten dus hij moet toch onder narcose :( .
    Foutje van de echoscopist, hij had overgedragen dat de plek 1 cm was maar de plek is 5 cm!
    Dus morgen moet hij eerst naar de anesthesist en volgende week woensdag zal hij geopereerd worden.
    Echt balen want op zijn werk hadden ze er ook rekening mee gehouden, ach ja niks aan te doen.

Maar wat een rust hier, kunnen we niet adverteren haha.
    Ik vind het wel lekker hoor een kleine club, als er te veel meeschrijven dan is het zo lastig bij te houden!
    Dat had ik ook bij de juni-mama`s.

Wenneke, hoe gaat het nu met je, nog zo`n kramp? Misschien wordt je wel grieperig ofzo, het heerst toch.
    Lekker dat je kleine man even slaapt, heb je zelf ook even rust.

Marieke, lekker dat je nog twee weken thuis mag blijven, kun je lekker uitrusten! Lukt dit trouwens een beetje? Lukt het om je werk los te laten?

Straks komt een vriendin lekker een bakkie doen dus dat is gezellig!
    Morgen nog lekker een dagje vrij en dan twee dagen werken en dan lekker het weekend vrij (lekker rooster).

Kus Senna

17. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @senna: jeetje wat vervelend dat met Peter. En wat een fout van die echoscopist. Maar wat je zegt niets meer aan te doen. Hoop dat het volgende week wel allemaal goed verloopt. Ik heb morgen lekker vrij en dan nog 1 dagje werken en weer weekend, ik zie er nu al naar uit.

Ik wil ook een niet te grote club, maar 1 of 2 erbij zal wel weer gezellig zijn. Er zijn er zoveel verhuisd naar het zwanger gedeelte en er zullen er snel weer verhuizen heb ik een voorgevoel over ;)

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ben echt misselijk bah

kom net buurvrouw tegen de hele straat is dus op de hoogte van die ruzie met me schoonouders.
    en de buuf zei da het by me schoonvader alleen maar om geld draait en zij mij was geweest allang weg was gegaan.
    en me schoonloeder had tegen haar gezegd da ze niks goed bij mij kan doen

dus da weten we ook weer pfffffffff zit zo in strijd zou liefste weggaan en da nergens geen last meer van heb :(

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @senna: wat vervelend zeg zo'n fout.. maar ja idd wat doe je er aan!

@wenneke: denk je nog een beetje om de punten enzo want is zo moeilijk lezen... maar het zit jou steeds niet mee he!

@justfem: ja als appeltje/dennismartine/carolien nou even terug komen

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Wenneke: ja het blijft een hele lastige situatie, maar helaas niemand kan die beslissing voor je nemen, dat zul jezelf moeten doen ;) En hoe goed bedoelt de raad van de buurvrouw ook, over wat zij zou doen, jij bent haar niet ;). Probeer uit te vinden wat jij voelt over deze situatie en laat de gedachten wat andere er van vinden of hoe ze tegen jullie relatie aan kijken even los. Als je relatie of de daar bij behorende 'zorgen' je opbreekt dan is het misschien beter om alleen verder te gaan. Wat ik (kijk ik ken je natuurlijk verder niet en je vriend ook niet) wel een beetje vreemd vind is dat je vriend zich er verder weinig mee lijkt te bemoeien of zich er van aan te trekken en ik heb zo iets als jij waardevol voor hem bent, dan zal hij je ook moeten verdedigen tegenover zijn ouders of iig moeten zeggen dat de financiele en overige zaken tussen hem en zijn toekomstige vrouw zijn en dat zijn ouders zich daar niet mee moeten bemoeien. Maar goed ik ke hem niet dus misschien dat hij dat wel doet. Enige wat ik hier aan kan toevoegen is dat ik je heel veel sterkte wens.

Ik hoop dat het geen griep klachten voor je zijn, maar iets anders. Kan ook nog door de stress komen die misselijkheid en krampen. Stress is niet goed voor je gezondheid daar kan ik over meepraten. Overigens kan de onrustigheid van Niels ook komen door de spanningen bij jullie thuis.

Deel Deze Pagina