Hallo, Wij gaan ook voor een tweede, maar nu nog niet. Ik klets wel lekker met jullie mee als jullie het niet erg vinden! We willen rond juni gaan beginnen. Eigenlijk alleen omdat ik een kindje rond mei zou willen. Is dat gek?
Ik kom mij voor de tweede keer melden hier... Heb mjij 3 maand geleden al gemeldt maar moest toen uit medisch oogpunt 3 maanden weer aan de pil... Deze maand is de laatste strip en dan gaan we voor een tweede kindje... Ruben is nu net 1 jaar, we hebben geen haast, als het komt, komt het
Wij gaan ook voor een tweede. En dus ook een 2009 kindje. Heeeel misschien als het deze keer raak is en het wordt een weekie te vroeg geboren (net als onze dochter) dan zitten we op de rand van 2008-2009. Maar of ik daar dan zo blij mee moet zijn? We zullen zien. Ik hoop, inclusief voor mezelf, dat we allemaal snel zwanger zullen zijn en dat het allemaal goed mag verlopen. @ Leonietje: Heel veel succes. Maar even een brutale vraag. Waarom moest je weer even aan de pil? (als je het niet wilt typen, vooral niet typen, hoor. Ik ben alleen een beetje nieuwsgierig, sorry ) @ Nala: Nou ik ben benieuwd. Zou wel leuk zijn zo snel. Daar zou menigeen jaloers op zijn . Nog even geduld, he. Groetjes, Maine
Hallo allemaal! Ik ben even een tijdje niet op de pagina geweest, maar Pim was zo lief mij een berichtje te sturen hoe het met me was Dus ik kom weer eens even langs en zal proberen weer wat vaker met jullie mee te kletsen Wij zitten nu in ronde 6 en ik heb as. woensdag mijn NOD. Hopen dus dat het uitblijft Zijn er nog meer die rond die dag hun NOD hebben? Doeiiii
He bah Joki, ook voor jou geen 2008 kindje meer. We lopen echt gelijk op he. Zullen we dan maar afspreken dat we volgende maand allebei positief testen? Daan, daar ben je weer! Leuk!Spannend dus voor jou nu. Ik heb op het moment eerlijk gezegd helemaal niet zo'n zin meer om zo bezig te zijn met zwanger worden. Ik zie het wel. We klussen regelmatig en eerlijk gezeg zie ik een zomer met een platte buik en leuke zomerkleren ook wel zitten........Het loopt nu allemaal zo lekker dat ik het ook zo wel goed vind. Gek he hoe je dat gevoel dan ineens kunt hebben. Pim
he, joki, balen joh, hier nog geen teken van ongi, hopen maar!, denk van alles te voelen maar dnk dat ik van alles voel, misschien wil ik wel te graag, dat je jezelf soms zo voor de gek kunt houden he? voor de wachters succes, en de anderen good luck in de volgende ronde.
Ik merk nu juist dat ik, in tegenstelling tot de 1e keer, géén gekke dingen voel, waardoor ik dan denk 'zie je wel, wordt niks deze maand.
hallo allemaal, ik heb een klein vraagje.. ik heb een dochter van 2 jaar inmiddels.. maar we willen graag voor een tweede kindje.. maar heeft iemand een idee hoelang het duurt dat je zwanger raakt van je tweede kindje ??
Daar kan niemand je helaas een antwoord op geven... Kan meteen raak zijn, maar kan ook langer duren. Hoe snel (of juist niet) je zwanger was van de eerste zegt daar verder ook niks over... Afwachten dus. Succes!
Hoi mama2006, Zoals Daan al zei kan het meteen raak zijn, maar kan het ook een heletijd duren. Was het maar waar dat we zo 'even' konden bepalen dat we konden kiezen. Hmm, een zomerkindje lijkt me leuk, of eh...liever niet met de kerst. Zou wel gemakkelijk zijn aan de ene kant. Maar aan de andere kant heeft het ook zo z'n charme dat het niet voorspelbaar is. Althans...als het maar niet té lang duurt, want dat lijkt me heel frustrerend. Succes met zwanger worden en laat gauw wat van je weten. Misschien leuk als je je even voorstelt in de topic 'Even voorstellen'. Groetjes, Maine
@Daan mijn NOD is woensdag of donderdag. FF zegt dinsdag, maar ik denk zelf iets later. Is toch moeilijk te voorspellen. Zal het wel zien aan mijn temperatuur. Dus nog een paar spannende dagen in het vooruitzicht. @pim: ik denk ook wel vaker ik zie het wel. Maar het wisselt. Denk dat het ook een beetje zelfbescherming is om je niet gek te laten maken. Als het deze ronde raak zou zijn, ben ik rond de kerst uitgerekend. Vind ik zelf minder, maar ja, je doet er niets aan. Ben inmiddels al blij als ik zwanger ben. Wilde ook wel graag een zomerkindje. Als Jiri wakker is gaan we lekker van het zonnetje genieten. Hier in limburg is het mooi weer.
@ Maine: ik moest 3 maanden aan de pil van mijn huisarts om zo te proberen om regelmaat te krijgen in mijn cyclus, deze was na de geboorte van Ruben totaal van het rabat.. Hopelijk gaat het nu goed en moegen we vlot zwanger raken. @Pim: ik herken je gevoel heel goed! Ene moment wil ik direct een kind en ben ik er heel erg veel mee bezig. Op het andere moment denk ik, ach we hebben de tijd, nog ff genieten van Ruben en inderdaad "slank" de zomer in @Mama2006: haha, als iemand je dat kon vertellen dan zou ik het ook willen weten @Nynke31 en Daan0201: er komen spannende dagen aan! Ik duim voor jullie! Hier nog 10 pillen te gaan en dan kan ik voor 100% meedoen
Hoi allemaal. Ik ben weer terug van vakantie, we hebben een hele leuke week gehad met prachtig weer Ik geen idee hoever ik in mijn cycles zit, ik ben er deze maand niet veel mee bezig. Wat me wel opgevallen is dat ik deze maand geen slijm produktie gehad heb waar ik aan kan zien dat de eisprong er aan komt, ik ben daarom benieuwd of het deze maand raak is of niet, we hebben iig goed geklust dus afwachten maar weer. Ik zal vanavond eens even alles terug lezen Groetjes Vera
Hoi Daan, ik heb as dinsdag m'n NOD... toch heb ik nu niet echt het gevoel dat ik zwanger ben (dat heb ik de afgelopen 6 mnd wel gedacht dus wie weet, hihi). Kan dus nog een kindje in 2008! Het is allemaal een beetje dubbel.. ga maandag m'n contract tekenen op m'n werk en m'n schoonzus krijgt maandag te horen of ze zwanger is van een kindje met erfelijke afwijkingen. Zal je net zien: ben ik zwanger! Als het zo mocht zijn hou ik het deze x wat langer voor me! Fijn weekend allemaal!, geniet van het mooie weer! Vanes
Hoi, We hadden even wat pc-problemen, maar we kunnen eindelijk weer op internet! Sinds donderdag had ik wat meer afscheiding en gisterenavond had ik een dikke slijmsliert. Vanmorgen had ik ook wat slijmklontjes (sorry ) dus ik denk dat mijn eisprong in aantocht is. Mijn laatste cyclus heeft 28 dagen geduurd en toen had ik 14 dagen ervoor, op zondagmorgen, wat rode druppels bij mijn afscheiding, dus is mijn eisprong waarschijnlijk van zaterdag op zondag geweest. Ik ben benieuwd of het deze keer ook weer zo gaat. Willemien, volgens mij is dat een indrooglijntje, ik denk dat als je zwanger bent, je vrij snel een tweede streep ziet, ook al is ie dat misschien licht. Nala, ik had vorige cyclus toch ook goede hoop, maar ik werd toch ongesteld na 28 dagen. Ik hoop dat het voor jou wel goed nieuws gaat worden. Daphne, op zich is het niet gek dat je een voorkeur hebt voor een bepaalde maand of periode, maar het is erg moeilijk om dit ook echt voor elkaar te krijgen. Mama2006, dat is bij iedereen verschillend en ook elke zwangerschap is het weer verschillend! Een nichtje was 2 jaar bezig voor de eerste en bij de tweede was ze de eerste ronde zwanger. En bij mij was het de eerste keer gelijk raak en nu ben ik met de tweede ronde begonnen. Een zwangerschap valt niet te plannen. Groetjes Saskia
wij zijn inmiddels bezig voor de 2e.. gister gedaan :d vandaag wel steeds pijn aan me buik maar dus nog 2 weken afwachten :d