@Missflower: ja dat zouden er al weer 3 zijn en dan is het weer gezellig druk Appeltje is er af en toe wel, maar de andere 2 die heb ik al en tijdje niet gezien. Ergens begrijp ik dat ook wel, er bestaat ook nog zoiets als een leven buiten internet Bijna niet voor te stellen (voor mij dan) Ik heb 1 iemand gevonden op het forum en haar de link gegeven dus ben benieuwd of ze er bij zal komen.
Hallo meiden, Hier ff een berichtje van mij.... ik probeer ook dit topic nog bij te houden hoor M'n kleine mannetje is vandaag officieel 3 jaar en voor het eerst de hele dag zindelijk. JIPPIE (volgens mij best wel laat maar ik ben zo trots!) Justfem, morgen krijg je een pakketje van me! Wenneke, sterkte! Misschien een idee om wat meer afstand te nemen van je schoonouders. Niels niet zo vaak meer brengen en geen mijn geheim laten meebrengen etc... geen ruzie maar even rust? En inderdaad die buurvrouw heeft makkelijk praten! Het is jouw leven en jouw keuze!
Dag dames, Ik lees nog steeds alles mee (kan moeilijk afscheid nemen ) Haha. Wenneke, wat vervelend zeg die situatie bij jou! Neem er inderdaad even de tijd voor om te kijken hoe en wat nu verder! Sterkte! Wil er hier iemand trouwens nog een dichte verpakking ETOS zwanger worden pillen hebben? Ik stuur ze op. Heb ze niet gebruikt omdat ik dus eerder zwanger was dan verwacht Gefeliciteerd Funny! Dubbel gefeliciteerd dus! Ben benieuwd naar de test van Appeltje! Senna, wat balen van je mannetje! Nou ja, kunnen jullie ook niks aan doen dus op zn werk zullen ze ook niet zo moeilijk doen toch? Hier weinig nieuws. Ben vooral moe (maar kan ook wel komen doordat Aïsha de afgelopen nachten steeds wakker is tussen 2 en 5 ) Verder voel ik weinig! I kom snel weer eens buurten!
@shaula: tja die kwaaltjes he maar valt nog mee zo te lezen.. besef je het al een beetje? @funny: gefeliciteerd met dylan! en wat knap van hem zeg! en laat vind ik het niet hoor.. jongens zijn vaak wat later als meisjes hoor..
He allemaal! Echt alles meelezen lukt me niet momenteel maar af en toe kom ik wel spieken hoor, om te kijken of het weer spannend is voor iemand, Het word hoog tijd dat jullie je bij ons kunnen komen voegen Veel succes weer allemaal met zwanger worden!
zow lig dus misselijk en met diaree op de bank, hoor ineens een bonk, wat denk je ligt vriend met de kleine op ze arm onder aan de trap pffff gelukkig kleine niks en hy alleen wat last van rug. test morge wel maar denk dat buikgriep is of van stress gefeliciteerd met dylan
Whahahaha, ik dacht dat ik ontzettend veel moest bijlezen maar Justfem heeft zich weer eens verveeld op haar werk hihihihi. Gelukkig ben ik niet de enige zonder vaatwasser. Roon staat nu in de keuken om die te soppen. Wat zijn wij geemancipeerd he?! Funny gefeliciteerd met je kleine grote man! Senna, balen zeg voor je kerel dat ie nu weer terug moet naar het ZH en dat het onder narcose moet. :x Wenneke, ik ben het ook met de rest van de meiden eens. Zoek je schoonmoeder even wat minder vaak op, laat haar lekker links liggen en ga door met je eigen gezinnetje... Marieke, lekker dat je nu 2 weekjes thuis mag blijven. Daarna weer 100% aan het werk?
en we hebben besloten alleen da ze oppassse en verder niks meer. en effe tot rust komen en dan prate we verder.
@runner: jij ook geen vaatwasser hihi, nee hoor afwassen kan ook heel gezellie zijn. Gelukkig heb je een goede kerel Ik hoop idd over twee weken gewoon weer aan het werk te gaan, ik werk de ene week 2 dagen en de andere 3 dus ik probeer wel meteen weer volledig te beginnen. @justfem: ben je lekker druk bezig in huis @shaula: ik wil me wel aanbieden voor die pillen, het bevalt me erg goed. Hopelijk heb ik ze niet meer nodig,maar anders graag. Laat anders maar ff weten hoe of wat via pb @lilly: jeetje meis, bij jou gaat het ook hard he waarschijnlijk voor jou niet hard genoeg,hihi Ik hoop idd dat we snel jullie kant op kunnen komen, dan is de club weer bij elkaar (kunnen we het wel weer minder goed bijhouden ) @funny: jeetje je mannetje alweer 3 jaar, van harte. En ook nog eens zindelijk echt super! Had je nog leuke traktaties gemaakt? @wenneke: ik sluit me ook aan bij de rest @senna: jeetje wat balen zeg van peter! Ziekenhuizen maken stomme fouten soms, helaas is jouw mannetje daar nu de dupe van. Wel alen dat hij onder narcose moet, hopelijk heeft hij daar niet te veel last van Nou hier ff een rustig bankhang avondje, ik kom later nog wel ff spieken
Lilly, had een verantwoorde traktatie gemaakt! Zet morgen wel ff een foto in m'n album. Bloemen van kaas/worst/komkommer en aardbeien! Viel goed in de smaak! Missflower, valt misschien wel mee... Een half jaar terug leek het al goed te gaan maar een paar wk later wilde hij niks meer van de pot /wc weten. maakt niet uit, ben nu reuze trots op 'm!
@funny: ik zou ook heel trots zijn hoor..je kan wel alles uit de kast halen maar ze doen het toch wel wanneer ze er klaar voor zijn @lilly: he meid, hoe gaat het me de zwangerschap? Zo heb net heerlijk gedouched en nu ff bankhangen
Dag dames, kom even hier om een hoekje spieken. Ik ben al ruim een dag overtijd, dus begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden. Geen signalen... niet van een aankomende menstruatie, maar ook niet die duidelijke zwangerschapstekenen die ik bij de eerste had. Ik moet dus nog even geduld hebben!
hoi meiden de test moeten jullie tegoed houden aangezien hele nacht en avond niks binne heb kunne houden . het kwam er van boven en onder zo uit en van onder loopt nu nog zo uit.dokter gebeld gehad buikgriep pffffff. wanneer houdt het een keer op. schoonloeder komt kleine halen as ie wakker is aangezien niet gelsapen heb en hem niet wil aansteken en vanmiddag gaat ie naar kdv. vriendje heeft ook iet geslapen omdat ik op de bank lag en by wc zat. dus ga straks poging doen om naar bed te gaan,en hoop dat morge naar de begrafenis kan.
Goedemorgen, Wenneke, goed dat je besloten hebt om wat minder contact te zoeken! Hoe is het met je vriend, nog erg last van zijn rug? Heb je al een test gedaan? Shaula, heeft Aisha nu de afgelopen nacht wel doorgeslapen? Lekker toch dat je weinig voelt, dan heb je ook weinig klachten! Funny, nog gefeliciteerd met je kleine mannetje, drie jaar en zindelijk goed hoor! Gisteravond lekker gesport maar ik heb nu behoorlijke spierpijn! Marin was vanmorgen om kwart voor zeven weer vrolijk in haar bedje aan het kletsen maar ik had nog weinig zin om eruit te gaan dus ze heeft even lekker bij mij op bed televisie gekeken. Vandaag krijgt mijn schoonzusje de sleutel van haar nieuwe huis dus ik ga even bij haar kijken! Zijn bij jullie veel mensen op de hoogte van jullie zwanger willen worden plannen? Bij mij mijn vriendin (wil zelf ook graag zwanger worden van de tweede) en een collega. Nu maar hopen dat ik niet in het ziekenhuis bij de gyn terechtkom want dan zal het maken van afspraken best lastig worden i.v.m werk, slaapjes, oppas enz. Ach dan komt het ook wel goed. Kus Senna
@appeltje: TESTEN! @senna: bij mij weet ook een vriendin die zelf bezig is voor haar eerste. Verder hebben de mensen bij ons volgens mij wel door dat we ermee bezig zijn. Ik hoop ook echt niet voor je dat je naar de gyn moet Het lijkt wel of ik een beetje ziekjes aan het worden ben, nou ja hopelijk voel ik me zo weer wat beter
@wenneke: beterschap @Appeltje: jeetje wat spannend zeg, wanneer wil je een test gaan doen? @senna: bij ons zijn er niet erg veel mensen op de hoogte van het zwanger willen worden, mijn moeder denkt dat we vanaf december bezig zijn. Ik heb haar het toen verteld en zij ging er gelijk vanuit dat we net begonnen waren, omdat mijn moeder zich snel gepasseerd voelt hebben we het daar bij gelaten. Nu vind ik het wel eens lastig omdat het langer duurt dan ik had gehoopt/verwacht en zij denkt dat ik pas in ronde 3 zit nu . Verder weten 2 vriendinnen van mij het. Mijn zwager en zijn vriendin weten het ook maar dat had ik liever niet gehad, zij hebben net een zoontje gekregen (ongepland, haar derde zijn eerste) en ik mag haar niet zo. Toen mijn vriend vertelde dat we bezig waren al 3 maanden (op haar vraag wanneer bij ons 1 kwam jullie zijn toch al 3 jaar bij elkaar?) Reageerde ze met oh da's wel raar maar ja wat kan ik er van weten ik ben altijd heel vruchtbaar en zo zwanger, ik denk dat mensen waar het zo lang duurt toch iets niet goed doen Nou sinds toen is het voor mij helemaal klaar zeker omdat als we op bezoek bij ze gaan ze continue zegt dat ze nu gelijk door gaan voor de tweede want ja haar klok tikt en dan even tussen neus en lippen door dan mogen jullie wel gaan opschieten anders hebben wij er straks 2 en jullie nog niets. Ze legt het er erg dik op zeg maar. En ik weet dat ik me het niet te veel moet aantrekken maar als ik dan net de op bezoek heb dan treft het me toch wel zulke opmerkingen. :x @Funny: Gefeliciteerd nog met Dylan! Goed van hem dat ie eindelijk zindelijk is, ik denk dat kinderen allemaal hun eigen tijd daar voor nodig hebben tot ze er aan toe zijn en hij is ruim op tijd voor ie naar school gaat En nog bedankt voor het versturen, echt heel lief van je Nou maar hopen dat het werkt! @Shaula: goed te horen dat het goed met je gaat Ik hoor alle vrouwen die zwanger worden toch elke keer weer zeggen dat ze het nog niet echt beseffen, is volgens mij een zwangerschaps kwaaltje @lilly: zo al weer een aardig eind op weg, gaat alles goed met je zwangerschap en niet te veel klachten? @Marieke: ja had het best druk gisteravond Gelukkig vanochtend lekker een ochtendje alleen thuis om schoon te kunnen maken en wat andere zaken af te handelen. Nou verder weinig te melden hier. Dus kom straks weer even hie rkijken of appeltje al goed nieuws heeft
@justfem: ik denk toch echt niet dat ik zwanger ben dat komt eigenlijk door alle stress die ik heb gehad. Ik heb toch ook wel het idee dat dat het zwanger worden behoorlijk beinvloed. Tuurlijk hoop ik het wel, maar wat ik al eerder schreef ik denk zelf dat het maart of april gaat worden. Werk jij trouwens ook parttime? en ga je evt minder werken als er een tweede komt?