@missflower: heb ik afgelopen ronde ook gedaan en ik heb er geen spijt van gehad om te wachten, ga het de volgende ronde weer net zo doen Zo nu ff op zoek naar de lijst
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - ronde 1 (na mk) - NOD ? Carolien82 - 1ste Dochter 3 jaar - nu pauze? daarna ronde 3 - NOD ? Claartje30 - 1ste Zoon 6 jaar - nu in ronde 1 - NOD feb? Dennismartine - 1ste Luuc 15-08-2008 - nu in ronde 4 - NOD ? Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 6 - NOD 4 maart Manuela79 - 1ste Louise 18-06-2007 - begint in juni Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 5 - NOD 17 feb MissFlower - 1e prinsesje 22 mnd - nu in ronde 5 - NOD 1 maart NikkiF - 1e Thijs 10-10-2006 - nu in ronde 3 - NOD 26 feb Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 5 - NOD 25 feb? Senna - 1ste dochter Marin 06-06-2007 - nu ronde 1 - NOD begin maart Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 2 - NOD ? feb -------------------------------------------------------------------------------- Positieve gedachte van deze maand DE FEBRUARI 2009 TESTEN: 2 STREEPJES IS IN DE MODE! =D> Positieve gedachte van 2009: heel veel baby's!!! -------------------------------------------------------------------------------- Test dagen ? feb - Carolien82 ? feb - Claartje30 17 feb - Marieke ? feb - Wenneke 25 feb? - Runner 26 feb- NikkiF 1 mrt - MissFlower ? mrt - Senna 4 mrt - Justfem -------------------------------------------------------------------------------- Lijst met de zwangeren April: Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 - zwanger in ronde 10 Juni: Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 - zwanger in ronde 4. Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 - zwanger in ronde 12. Juli: Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 - zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 - zwanger in ronde 8 Augustus: Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 - zwanger in ronde 1 Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend 17-08-2009 - zwanger in ronde 4 Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 - zwanger in ronde 4 Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 - zwanger in ronde 12 September: Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 - zwanger in ronde 4 Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - uitgerekend 07-09-2009 - zwanger in ronde 1 Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - uitgerekend 18-09-2009 - zwanger in ronde 5 Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - uitgerekend 18-09-2009 - zwanger in ronde 6 Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - uitgerekend 21-09-2009 - zwanger in ronde 4 Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - uitgerekend 22-09-2009 - zwanger in ronde 10 Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - uitgerekend 27-09-2009 zwanger in ronde 11 Oktober: Shaula - 1e Aisha 23-02-2008 - uitgerekend ?-10-2009 zwanger in ronde 1 Appeltje - 1e zoontje Kevin 11-10-2007 - uitgerekend ?-10-2009 zwanger in ronde 2 Geen datum van bekend: Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2 Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1 Ben je zwanger van een 2de kindje dan kun je ook gezellig meekletsen op: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=125707 Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn
Daag dames, Wij gaan ook weer voor een 2e. Ben in januari gestopt met de pil,daarna meteen een mooie cyclus van 30 dagen. Dus we zitten nu in ronde 2. Spannend. Dacht dat het nu minder spannend zou zijn als bij de eerste,maar dat is niet zo,ha ha. succes allemaal.
@balloo: welkom en heel veel succes, vind je het leuk om ook op de lijst te staan? En als ik vragen mag is je eerste een zoontje of een dochtertje en hoe oud is hij of zij nu?
Hallo meiden, Ballo, welkom hier, gezellig! Claartje30, ook gezellig dat je hier komt kletsen! Justfem, vervelend dat het niet lekker gaat met je mannetje, gaat hij zich ziekmelden? Appeltje, gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan! Shaula, balen dat je kleine meisje zo`n last heeft van haar oortjes, kan ze niet eerder komen voor controle? Heeft ze ook koorts? Ik hoop dat jullie komende nacht beter slapen! Vandaag was het hier echt lekker weer, zeker `s ochtends een lekker zonnetje, lekker een heel eind gewandeld met Marin en de hond (ook goed voor mijn taille haha). Ik ga even lekker op de bank hangen! Tot morgen! Kus Senna
@Claartje: gezellig dat je mee komt kletsen! Veel succes met zwanger worden. Dit wordt dus je eerste ronde? ben je normaal wel regelmatig? @Balloo: jij ook welkom, gezellig Ik dacht ook dat ik relaxter zou zijn bij een tweede, maar aan de andere kant weet je nu waarvoor je het doet Succes met zwanger worden in ieder geval. @missflower: lijkt me een goed plan, ik ga het ook niet meer doen. Ik wacht netjes tot een dag na mijn nod. Trouwens anders heb ik weer slapeloze nachten van je ,hihi @justfem: balen dat het toch niet lekker gaat met je mannetje. Misschien moet hij er toch ook ff tussenuit. Ik ben nu een weekje thuis en ik heb alweer veel meer lucht. Ga je trouwens deze maand weer relax doen met zwnger worden?ik bedoel eigenlijk gewoon drinken/eten wat je wil en geen ovu testen? @senna: weet niet waar jij woont, maar hier heeft het onafgebroken geregend Lekker morgen een dagje bankhangen, ik doe lekker met je mee (ook al moet ik nog ff de stad in) Doen jullie eigenlijk nog aan Valentijn? Wij meestal niet echt, maar ik denk dat ik dit jaar toch maar wel wat ga doen. Ik wil in ieder geval zaterdag gaan kaasfonduen, dat vinden we alletwee lekker en ik ga nog wel ff een kaart scoren. Ik kijk nog wel even of ik iets kleins erbij kan kopen, dan wordt manlief ook eens verrast Nou ik ga nog ff tv kijken
Hallo meiden ! @ Appel, gefeliciteerd meid ! Geniet ervan ! Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit ! Is zeker een heel sterk zaadje geweest ! @ Balloo, welkom hier ! @ Senna, balen voor je man zeg. Wanneer is de operatie ? @ Marieke, ik heb nu mijn nieuwe auto dus ik kan morgen lekker gaan shoppen met mijn kleine man. Dan gaan we ook een Valentijn cadeau kopen voor pappa. Hij houdt erg van mooie stropdassen, dus daar kan ik hem blij mee maken (... ja, Valentijncadeaus zijn ook vaak practisch gekozen ... ) @ MissFlower, ik heb me zelfs voorgenomen dat ik voor mijn NOD nieteens een test in huis haal. Dan kan ik ook niet in de verleiding komen om te testen ... en mijn NOD is 26 of 27-2, en dat is in de vakantie, dus ik heb, mocht het nodig zijn, alle tijd om een test te kopen ... laten we het hopen ! Ik ga nu stoppen. Ben erg moe, we hebben vandaag een rit naar Nijmegen gemaakt om de auto op te halen. Ik ben zo blij dat we hem nu eindelijk hebben ! En we gaan ook nog even klussen vanavond ... denk ik ... een keer extra kan geen kwaad ! Groetjes, Nikki F
@nikki: wat lekker dat jullie de auto hebben, heerlijk Nou succes met je kado halen, ik hoop dat ik morgen ook nog wat leuks kan vinden
@marieke: haha ja dat kan ik je niet aan doen he haha.. en wij doen verder niet aan valentijn @nikki: ja ik hoop ook dat je een test moet kopen! ik heb wel nog 2 digitale testen in huis dus dat is mischien wel een nadeel maar ook wel weer een voordeel want zo'n test doe ik niet zo gauw voor NOD omdat ze toch niet zo gevoelig zijn Nou ik duik me bedje in! weltrusten allemaal
@ll: mannetje is gewoon weer naar zijn werk gegaan, mannen kunnen soms echt koppig zijn. [-( Gelukkig heeft ie vanmiddag afspraak bij de dokter ik hoop dat die het hem aan zijn verstand kan krijgen dat het niet goed gaat komen zo. En het enige argument wat ie heeft is dat ze niet zonder hem kunnen en dat we het geld zo gewend zijn, maar ja dat laatste is nog helemaal niet van toepassing als ie net ziek is *zucht* @senna: het was hier gisteren ook lekker weer, zijn ook ff naar buiten geweest. @marieke: meestal haal ik wel een kaartje en een kleinigheidje dit jaar weet ik nog niet zo goed wat ik voor kleinigheidje wil geven. Als ik zwanger was geweest had ik het wel geweten Ik ben deze ronde wel begonnen met een homeopathisch middel ten behoeve van een gebalanceerde hormoonhuishouding en een betere vruchtbaarheid. Ik heb van funny nog ovu-testen gehad dus die gebruik ik misschien, maar dat weet ik voor deze ronde nog niet zeker, ergens heb ik het idee dat ze de *natuurlijke* manier van baby's maken een beetje in de weg zitten tijdens het klussen. Ben ik er te bewust mee bezig heb ik het idee Verder ete en drinken doe ik wel weer gewoon lekker mijn eigen zin, alleen de koffie laat ik deze maand maar eens staan, vroeger dronk ik helemaal geen koffie maar na de komst van Noa is het drinken er van steeds meer geworden, vooral op mijn werk. @NikkiF: fijn dat je je nieuwe auto hebt, welke is het nou geworden? Veel plezier met het shoppen @Missflower: ik heb ook wel testen in huis maar ik ga ze niet gebruiken afgelopen ronde is het me ook gelukt, dus ik hoop deze ronde ook. Zo ik ben weer op mijn werk dus kom regelmatig ff rondkijken hier
Wat is het weer stil? Waar is iedereen toch... hebben jullie een leven naast zwangerschapspagina of zo???? Oh een verzoekje aan de zwangeren onder ons een dosis HCG-tjes is wel weer eens welkom
@funny: ik heb je post gisteren ontvangen, mijn man dacht dat het iets over Euro Disney was, hij begreep niet waarom er testen in zaten Nogmaals bedankt.