fem, je verveelt je zeker helemaal niet ofzo ik zit heel ff bij mijn schoonmoeder, ik kom vanmiddag ff spammen
Justfem, hahah! Misschien begint hij nu iets 'positiever' over ons 'clubje' te denken! Ik heb het verstuurd vanaf m'n werk dus vond Disney briefpapier wel leuk! . Hoop dat je er wat aan hebt! Appeltje, GEFELICITEERD (denk dat het een meisje wordt... zeggen ze toch als je een paar dagen voor je ei klust.. ) Heb net de zolder opgeruimd want ga a.s. zondag op de rommelmarkt staan met m'n moeder! Ben nu alleen gesloopt, en last van harde buiken en maagzuur. Denk dat ik nu ff rustig aan doe...
Hooi, Nou daar was ik dan! Zie dat er meerdere zijn die voor een 2e gaan? Is wel even een tijd geleden dat ik hier ben geweest maar het is ook wel weer erg leuk om terug te zijn.
@funny: ja je moet wel rustig aan doen hoor, goed naar je lichaam luisteren! Hoe was de verjaardag van dylan? @evy261: volgens mij heb ik je hier nog niet eerder gezien maar in elk geval welcome back.. zie dat je overtijd bent? wanneer ga je testen? @justfem: moet jij niet werken op je werk ofzo hahaha.. ik heb vanmorgen ook gewerkt maar kan nu weer af en toe spieken hier..
@missflower: Ik ben ook wel een heeele tijd weggeweest. Meer dan 2 jaar . Maar nu zijn we er weer. Nou, heel toevallig heb ik vanmorgen een test gedaan maar zo negatief als het maar zijn kan. Ga vanmiddag nog een paar testen bestellen en dan probeer ik het op valentijnsdag nog een keer.
@evy: welkom terug! hebben jullie nu besloten om voor een tweede te gaan? Is dit je eerste ronde? Heb je een zoon of een dochter, nee hoor ik ben niet nieuwschierig Spannend voor je, ik hoop dat je met valentijn positief test @justfem: waar ben je nou Ik had net weer een lekkere discussie met mijn schoonmoeder. Cas wilde zijn brood weer eens niet eten, maar hij krijgt ook kiezen dus misschien heeft hij daar ook last van. Zij wil altijd maar zoet op brood doen bij hem, maar daar ben ik het gewoon niet mee eens. Nou ja het maakt ook allemaal niet uit. ik ga ff het slagveld van Cas opruimen
@justfem: wat lief dat je van Funny die testen hebt gekregen. Ik ga volgende maand ook weer gebruiken, ik vind het toch wel fijn dat ik ongeveer weet hoe of wat, al is het maar om te weten wanneer ik ong ongi wordt. Is manlief al naar de ha geweest? @funny: Wel rustig aan doen he [-X Wat een mooie foto's heb je in je album, op de ene lacht hij heel lief. Super! Is iemand trouwens bekend met de vijfde ziekte?
@Mariek81: Dank je wel. Het is ook wel weer gezellig om weer terug te zijn hihi. Geeft niet hoor ben zelf ook wel nieuwsgierig aangelegd Ja wij hebben nu een heerlijke dochter van bijna 2 (in maart wordt ze 2) en in oktober hebben we besloten om te kijken of we nog zo'n wonder op de wereld mogen zetten. Het duurde even eer dat mijn cyclus op gang kwam maar in januari kwam het eindelijk. Maar omdat het nog allemaal niet heel erg regelmatig is hebben we ook zoiets van: we zien het vanzelf wel. Maar dat neem natuurlijk niet weg dat we nu deze 1e ronde wel heel erg benieuwd zijn hahaha. En jullie? Ik zie dat je al een zoontje hebt? En hoeveelste ronde is het bij jullie? (Zie je, ik kan er ook wel wat van hahaha)
@evy: wij hebben idd een zoontje Cas die net 1 is geworden. We vinden het leuk als het niet te veel leeftijdverschil tussen zit dus vandaar, nu alweer voor een tweede. Bij cas was ik eigenlijk meteen zwanger, eerst een mk en toen meteen de volgende ronde raak. Nu had was ik weer de eerste ronde zwanger maar dat werd ook een vmk, en ondertussen zit ik nu in de vijfde ronde. Ik baal soms wel, want het kan me natuurlijk niet snel genoeg gaan maar aan de andere kant denk ik ook we zijn pas vijf maanden bezig. Er zijn genoeg mensen die er veel langer over doen. Nu probeer ik maar zo te denken, het komt wanneer het komt. Ik denk zelf dat het maart of april gaat worden. Wel gezellie dat je mee komt kletsen, meestal is het 's avonds wel iets drukker hier
@Marieke81: Het is inderdaad leuk als er niet teveel leeftijdsverschil tussen zit. Dat hadden wij ook. Maar ik kan me voorstellen dat het je niet snel genoeg kan gaan. Het blijft natuurlijk iedere keer weer spannend. Tuurlijk zijn er mensen die al heel lang bezig zijn maar dat verschilt natuurlijk bij iedereen. Maar jij hebt natuurlijk ook 2 mk meegemaakt dus denk dat het dan ook anders is. Haha misschien heeft je gevoel wel gelijk en wordt het ook maart of april. Ik hoop in ieder geval voor je dat het snel raak is. Was jij meteen regelmatig na het stoppen van anti? Ja 's avonds zal het wel spits zijn . Maar wel gezellig natuurlijk.