ik wou er ook niet al te veel tussen maar ook niet te dicht op elkaar.. dat lijkt me ook pittig.. danisha zal minimaal bijna 3 zijn als de 2de zou komen en dat vind ik wel mooi!
@missflower: Ja dat kan ik me ook voorstellen. Ik zie het aan mijn zus. Die is net bevallen van de 2e en haar 1e moet nog 2 worden. En dat is in het begin best pittig omdat je voor alle 2 moet zorgen. Maar ik denk dat wat het leeftijdsverschil ook is (of lang of kort tussen de 1e en de 2e) dat het allebei zijn charmes heeft.
Hoi dames ! Ik heb er weer. Vanochtend met Thijs naar muziekles geweest en daarna gaan outlet-shoppen in Belgie ! Was wel gezellig én we zijn geslaagd ! Ik heb nu een Opel Meriva ! @ Justfem, ga je toch weer aan de ovu-testen ? Ik heb ze zo vaak in de handen gehad de afgelopen dagen maar ook weer terug gelegd. Deze ronde maar eens zonder. Moet zeggen dat ik deze ronde een stuk relaxter ben over zwanger worden. Ik denk er niet de hele tijd aan, eigenlijk maar heel weinig. Ben benieuwd of dat invloed heeft. Zo niet, dan halen we bij de volgende ronde de testen weer te voorschijn ! @ Evy, welkom hier ! @ Marieke, Thijs wil ook wel eens niet goed eten. De afgelopen dagen ook weer niet. Hij is ook flink verkouden. Maak je er niet druk over, het komt vanzelf wel weer. Als hij genoeg drinkt is het goed ! Verhongeren doen die kids toch niet ! Van de vijfde ziekte weet ik (gelukkig) niets ... Tot snel dames ! Groetjes, Nikki F
@evy: er idd voor alletwee wat te zeggen. Komt bij dat ik ook niet goed tegen de pil kan, en dat we daardoor ook eerder zijn begonnen. Ik ben in september gestopt, en mijn cyclus is ong tussen de 30 en de 34 dagen. Voor mij dus redelijk regelmatig. Ik ben deze maand begonnen met etos pillen(zwanger worden) die schijnen een goede invloed te hebben op je cyclus, dus ik ga kijken wat het deze maand wordt @nikki: opel merva zijn leuke auto's en lekker ruim, hartstikke lekker voor jullie. Cas drinkt gelukkig wel goed, en zijn avondeten en zijn pap 's morgens ook dus ik maak me ook niet te veel zorgen. Alleen af en toe wordt je wel eens moe van al die goed bedoelde adviesen om je heen Cas heeft sinds gisteravond over zijn hele rug uitslag. Ik had hem de dag daarvoor ingesmeerd met Luuff voor zijn verkoudheid, maar dat heb ik ook op zijn borst gesmeerd en daar zit niks. Ik had de ha ff gebeld en die zei dat het evt de vijfde ziekte kon zijn. Heb net ff op google gekeken, maar het komt meestal voor bij kinderen rond de vier jaar en het begint in het gezicht, nou daar is niks te zien. Ik wacht het nog wel ff af, denk niet dat het heel erg is. Volgens mij heeft hij er verder geen last van, maar ik hou het gewoon ff in de gaten
@marieke: wat vreemd die uitslag, toch maar even in de gaten houden... moet zeggen dat de eczeem van danisha echt goed weggaat met de zalf. Haar huid is echt al heel zacht aan het worden!
@ Marieke, de auto is inderdaad lekker ruim. Ik ben er heel blij mee. Ik heb me ook voorgenomen hem zeker 1 keer per maand van binnen en van buiten te poetsen ... ik hoop dat ik dat ook écht ga doen ... Ik kan me voorstellen dat je niet goed wordt van alle adviezen. Ik heb het naast me neer gelegd hoor, maak me geen zorgen meer als hij niet goed eten wil, komt wel weer ! Vervelend, die uitslag ! Veel beterschap ! Je mag over een week alweer testen he ! ... Spannend ! Heb je al een voorgevoel of nog niet ? Groetjes, Nikki F
Nieuwe welkom hier en veel plezier met zwanger worden! Marieke, wat raar zeg die uitslag. Geen nieuwe kleertjes of waspoeder oid? Nikki, leuk autootje! Hoe oud is ie? Wij zijn vanmorgen even met z'n 3tjes wezen shoppen. Zijn in de winkel van Dirk Kuijt geweest, wat een achterlijke prijzen zeg! Maar wel een boxer gekocht. Verder nieuwe puma's voor Ruben voor maar 15,-. En een mooie nieuwe dweil, hahaha, die heb ik gister gesloopt. Is ook helemaal niet voor mij weggelegd die huishoudelijke taken.
Hoi hoi ben ik weer, moest vandaag eerder uit mijn werk om noa uit school te halen @Evy261: hey leuk dat je erbij bent gekomen, wil je ook op onze lijst dan voe ik je toe, kun je gelijk onze lijst zien en hoe het er bij iedereen voor staat met zwanger zijn. Over leeftijdsverschil tussen 2 kinderen kan ik weinig mee kletsen, mijn dochter is al weer 7 en wordt in sept 8. Het heeft niet zo mogen zijn, dat er niet te veel leeftijdsverschil tussen zat, maar als ik had mogen kiezen dan was voor mij het ideale verschil tussen de 2 en 4 jaar geweest. Ik ken iemand met een tweeling die vandaag 1 wordt en die verwacht in april de derde, dat lijkt me echt te veel van het goede, ik zou het zelf denk niet trekken 3 van die kleine ukken. @Marieke: je hebt de vijfde, de zesde, de achtste ziekte eigenlijk alle nummers bestaan zo'n beetje geloof ik. Het is een virus-infectie waarvan je huiduitslag krijgt, soms krijgt het kind koorts, maar het hoeft niet. Ze kunnen zich wat minder lekker in hun vel voelen, eetlust kan minder zijn. Helaas is er niets aan te doen, ook niet door de huisarts. Je kunt alleen de symptonen bestrijden, maar niet het virus zelf. Kwestie van uit zieken en wachten tot het over gaat. Noa heeft het ook gehad, zij had er ongeveer een week last van, waarvan 1 dag wat verhoging. Ik denk dat ze toen 1,5 was. Zolang Cas geen koorts heeft kun je gewoon met hem gaan en staan waar je wilt. Volgens mij is het niet extreem besmettelijk, maar raden ze wel af bij pasgeboren baby's in de buurt te komen met een kind dat het heeft. @NikkiF: ja toch maar weer wat testjes , meer zodat ik weet wanneer mijn ongi gaat komen. Ik moet daar nog erg aan wennen omdat ik tijdens mijn mirena niet meer ongi werd. @runner: en heb je al een verjaardagstaart voor me gemaakt Mijn mannetje komt nu net terug van HA dus ga ff aanhoren wat ie te melden heeft. Tot straks!
Hallo ! @ Runner, mijn auto is van augusutus 2004. Hij is echt super. Gisteren kwamen we er pas achter dat hij een ingebouwd navigatiesysteem heeft. Erg handig voor mij ... @ Justfem, ik had ook geen menstruatie toen ik mijn Mirena had. Na deze serie van zwanger worden - zwanger zijn - bevallen, wil ik zeker weer een Mirena. Was daar super tevreden over. Ik ga er nu vanuit dat mijn cyclus rond de 30 dagen zal zijn, maar we zijn al op dag 12 begonnen met klussen, om het zekere voor het onzekere te nemen ... Ga mijn kleine man eens wakker maken ... die slaapt een gat in de dag vandaag en ik ben nu echt wel klaar met poetsen ... Erg zielig, gisteren bracht ik hem, helemaal gaaf, naar de Peuterspeelzaal en toen ik hem ging ophalen had hij een enorme buil op zijn voorhoofd (halverwege van de glijbaan afgevallen ) en een van de meisjes had haar nagels in zijn mooie gezichtje gezet, met als resultaat 4 krassen. Bah, dan heb ik al geen zin meer om hem volgende week te brengen ... vooral niet omdat ze dan carnaval hebben, de kids mogen verkleed komen. Dan is iedereen al helemaal wild en ongeremd ... ik denk dat hij woensdag veilig naar opa en oma gaat, moet kunnen voor een keertje, toch ? Groetjes, Nikki F
Justfem, als ik nu een taart$ voor je maak smaakt ie volgende week vrijdag echt niet lekker meer hoor. Nikki, navigatie is ideaal! Balen dat Thijs zo gehavend is op PSZ...
hoi meiden vanmorge test negatief de begrafnis was echt heftig eerst zag ik me ma wou haar condoleren , ze duwt me weg en zegt dat hoeft nu ook niet meer, dus ben meegegaan naar begraafplaats ,na afloop moesten ze me tante met 5man tegen houde anders was ze met kist mee gegaan naar beneden. ik ben naar huis gegaan kon niet opbrengen naar koffie tafel te gaan. ben echt kapot weet niet meer wie maar niels eet ook heel erg slecht
Sorry heb niet alles teruggelezen...... maar na mijn laatste bericht vroegen sommigen van jullie hoe het nu met mij was, hartstikke lief, alleen het kwam er maar niet van om te reagern Dus bij deze........ Ik ben de 1e weken erg onzeker en bang geweest. Feitelijk zonder reden, maar een mesn zit soms vreemd in elkaar en hoe meer iets je dierbaar is, hoe groter de angst het weer te verliezen he Maar een week geleden heb ik een echo gehad....de tranen liepen over mijn wangen toen ik dat minimensje zag met een prachtig kloppend hartje en verder ook alles erop en eraan! Sindsdien ben ik rustig en vol vertrouwen dat er echt nog een kindje gaat komen, en dat is een onwaarschijnlijk mooi gevoel. En dat gevoel gun ik jullie ook allemaal van harte! Het enige dat ik kan zeggen,blijf erin geloven en geef de moed niet op! Ik komaf en toe nog wel neuzen hier hoor,maar blijf vooral hopen jullie snel allemaal 'aan de andere kant' te mogen zien!
@lilly: wat lief dat je toch even een reactie plaatst hier. Fijn om te lezen dat alles goed gaat met jou en de beeb! @wenneke: pff lijkt me echt hartverscheurend om te zien.. snap de reactie van je moeder alleen niet helemaal? in elk geval sterkte en doe rustig aan ik ga zo afsluiten, morgen nog ochtendje werken en dan weer 4 daagjes vrij hihi weltrusten allemaal!
@nikki: nee heb niet echt een gevoel ofzo, ik heb meer het gevoel dat het maart of april gaat worden. Ik denk niet dat het deze maand raak is mede ook omdat ik deze maand veel stress heb gehad. Ik hoop dat je idd het vol kunt houden je auto elke maand te poetsen. Ik had ook dat voornemen maar deze wintermaanden heb ik vrij weinig gedaan @wenneke: jeetje meid wat een dag. Wat missflower al zei, ik snap de reactie van je moeder ook niet echt. Ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen. @justfem: hoe is het met je mannetje?is hij al een beetje minder koppig? @lilly: lief dat je ff wat komt schrijven. Ben superblij voor je dat het allemaal zo goed gaat! Nu lekker gaan genieten, want JE BENT ZWANGER! @missflower: succes nog met je laatste dagje werken, daarna lekker vrij!slaap lekker alvast. Ik duik er ook lekker vroeg in, tot morgen lieve meisjes!
@runner: puma's voor 15 euro waar ga jij winkelen?lekker he met z'n drieen op stap, ik kan daar ook altijd van genieten. Wij gaan zaterdag weer eens naar Amsterveen, ben ik ook al een tijd niet meer geweest en kan je ook lekker winkelen
morge meiden ga dalijk dokter bellen heb zow buikpijn en diaree loopt er zo uit dus gA ook niet werken dus zal me me nieuwe werk wel kosten ik kan gewoon niet meer. zelfs vannacht in me broek gedaan door scheetje ik ben helemaal op. me moeder heeft toen zwanger was ook gezeg met die nieuwe man da maar miskraam moest krijgen en nog veel meer.
Hoi meiden, thx! Heb gisteren inderdaad rustig aan gedaan. M'n man is vandaag vrij dus ik ga zo ff met Dylan zwemmen en daarna weer rustig bijkomen Wat is de ideale leeftijd voor een 2de... ik denk dat je geluk hebt als je een gezond kindje op de wereld kan zetten. Dylan zou eerst ruim 2 zijn als hij een broertje of zusje zou krijgen. dit werd een MK en nu is hij ruim 3 als z'n broertje komt. Achteraf ben ik er wel blij mee dat hij iets ouder is want dan is hij uit de luiers en begrijpt hij het iets meer. Maar alle leeftijdsverschillen hebben z'n charmes! Ik scheel 8 jaar met m'n jongste zusje en ik kan het vrezelijk goed met haar vinden! Missflower, Dylan z'n verjaardag was super! Hij is zo verwend. Ik denk dat hij het leukste vond om jarig te zijn op het KDV... hihih! Marieke, schattig he die foto?! Wist niet dat ze nu al lachstuipjes konden hebben..
Goedemorgen allemaal! @marieke81: Nog steeds bij vlagen koppig, maar j adara is 't een man voor volgens mij De uitslaggen van zijn bloed zijn goed, hij heeft een doorverwijzing gekregen voor de Psych om alles eens op een rijtje te gaan zetten. Ik heb zelf ook een heel sterk gevoel dat het voor mij pas in mei raak zal zijn, heel raar, maar ik heb het al vanaf dat we begonnen. We zullen zien of ons gevoel het goed heeft @Wenneke: jeetje wat een dag en je band is niet zo goed met je moeder begrijp ik uit je verhaal? Heel veel beterschap en hopelijk kan de dokter zorgen dat je je wat beter voelt. @NikkiF: Mocht ik weer zwanger raken dan komt er eerst nog geen spiraaltje, want we hebben wel allebei zoiets dat als er een tweede komt we er graag niet al te lang na nog een derde bij willen. Daarna neem ik wel weer een Mirena, want hoewel ik er de eerste maanden wel last van had, de overige 3 jaar vond ik het helemaal geweld geen menstruatie. Geweldig he, navigatie Vervelend de ervaring met de PSZ. @funny: veel plezier met het zwemmen. @lilly: fijn te horen dat het zo goed met je gaat, geniet er van en ik hoop ook dat we ons snel allemaal mogen aansluiten bij jullie. @runner: oh ja da's waar nou maak er dan maar 1 voor op het forum volgende week Een digitale Gisterenavond had ik zelf een inzinking, we gingen naar een verjaardag van de tweeling waar ik het over had, het was er super druk. Ik was al moe van mijn werk en van alle zorgen van afgelopen weken, dus had al niet al te veel puf voor een verjaardag. Daar aangekomen een berg baby's en zwangeren allemaal met hun geweldige verhalen en natuurlijk voor mij weer de vraag En wanneer bij jullie? Zit anders wel veel verschil tussen je 2 kinderen!, dat soort opmerkingen. Uiteindelijk kwamen mijn zwager en zijn vriendin met de baby ook. Mijn vriend is helemaal weg van zijn neefje dus hij pakte hem gelijk over van zijn broer en liep met hem te showen. Wat zegt de moeder van ons neefje, ja hij wil ook heel graag, maar ja zij is niet zo vruchtbaar dus het kan nog wel even duren. Ik kon op dat moment echt wel ik heb er niet op gereageerd en gelukkig reageerde er verder ook geen mensen. Maar ik wilde wel gelijk naar huis. Ik denk niet dat ik ooit aan dit soort dingen kan wennen of me er niet te emotioneel onder kan voelen. Nou ja maar weer positief denken nu en het hele gebeuren weer achter me laten. Ik wordt gewoon ook zwanger, wat zij ook zegt! :x
heb geluk kwam op me werk was rustig ik zeg dan laat mij maar naar huis gaan hahah dus kwam goed uit. nee me band met me ma is er niet ze ziet kleine man ook niet