wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @wenneke: lijkt me vervelend dat de band met je moeder slecht is, vooral omdat je nu zelf in een mindere situatie zit. Vaak is de steun van je moeder en vader dan erg fijn.

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @appeltje: eerstvolgende is Marieke81 die heeft haar NOD 17 feb volgens mij.

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja heb me altijd alleen moeten redden.
    heb nooit iemand gehad die me steunde of waar terecht kan

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @justfem: jemig wat een K*t opmerking zeg.. dikke knuf voor jou en hoop dat het gauw raak mag zijn!

@appeltje: je mag altijd voor mij duimen hoor haha

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Justfem, dit soort mensen zou je toch eigenlijk een klap in hun gezicht moeten geven he ! Bah, wat een ontzettend vervelende opmerking ! Trek het je niet aan meid, je bent vast snel zwanger ! ;)

xxx
    Nikki F

6. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik duim voor iedereen uiteraard!

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    heb buikgriep en het is van de stress

dus rust nemen.

verder ga ik dinsdag cb bellen hoe we kleine man weer kunne laten slapen s nachts

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Justfem, wat een naar mens zeg die schoonzus van je, wat een opmerkingen kan zij maken zeg. :x

Ik heb nog steeds mijn ei nog niet gelegt...
    Hopelijk vanavond nog maar even aan de klus.

Ruben zit alweer niet lekker in zijn velletje vanmorgen weer onder de kots wakker dus nog voordat ik moest werken hem gebaddert.
    Roon was gelukkig thuis vandaag.
    Hij heeft maar liefst 8 :confused: diareeluiers gehad en bijna niets gegeten vandaag.
    Bekertje melk+banaan+toetje als avond eten, had zijn vla nog niet op of hij moest al overgeven.
    Was 10 min. later aan het spelen moest ie hoesten kwam er weer een golf uit.
    Volgens HA zijn het zijn kiezen die al weken dwars liggen, moesten het maar even aanzien van het weekend. :(
    Morgen moeten wij allebei werken en is Ruben bij schoonloeder.
    Als het echt niet gaat blijf ik zelf wel bij hem.

Zo weer ff lekker ego. :p

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @runner: meis af en toe moet je gewoon even ego zijn en vooral met dit soort dingen.. heel veel beterschap met ruben en hoop dat hij gauw opknapt!

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    tjeee rustig hee..

heb ik nog wat te melden?

Niet echt iets boeiends maar ja dat hoeft ook niet want wordt hier wel meer onzin gekletst hahaha.. had gister bikini's besteld en kreeg ze vandaag binnen.. nou ze waren opzich heel leuk maar het leukste setje zat niet mooi... tegenwoordig zijn alle broekjes heel smal en dit was een soort hipster zeg maar en de helft van me billen staken er uit! echt niet normaal hoe de broekjes tegenwoordig zijn.. gelukkig was het goedkoopste setje wel erg leuk.. een esprit bikini voor maar 7.50! met tenminste een gewoon bikini broekje! Ik had voor danisha al een schattig badpakje besteld.. wit met blauwe strepen en dan hello kitty erop.. heel cute! dus hopelijk ga ik morgen of overmorgen even zwemmen :D

Nou vanmorgen was het wel lekker op het werk.. normaal is het vliegen vliegen maar nu hadden we eigenlijk zelfs teveel personeel haha dus was wel lekker en nu heerlijk 4 daagjes vrij!

Verder zit ik nu alweer op dag 13 van me cyclus en voel gister en vandaag wat steekjes links onder.. voelt beetje als eisprong steekjes maar dat kan eigenlijk nog niet! mischieen voorbereiding? ik zal hem dan wel morgen krijgen denk ik.. ik heb gister geklust maar vanavond word denk ik niet want mijn man is naar een feestje en ik word aardig moe!

Nou verder denk ik niet dat het gaat lukken om een heel a4tje te typen dus ik kap er maar mee!

Ik duik me bed in en kijk nog ff tv.. tot morgen allemaal en mocht er nog iemand onder de steen vandaan kruipen slaap lekker!

11. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Missflower... hihi! Een heel a4tje is niet gelukt maar je was aardig op weg!
    Over bikini's gesproken.. ik zwem elke vrijdag met Dylan en de afgelopen weken heb ik m'n oudste bikini's uit de kast gehaald omdat ik de rest niet meer paste (vooral push-up is nu niet meer nodig ;)). Gelukkig m'n zwangerschapsbadpak gevonden want het zag er wel heel beroerd uit!

Het is vandaag zo mooi weer... wat zal ik gaan doen?

Fijne dag allemaal!

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meiden ik weet niet meer wat ik moet

nu begint me pa ook al van, maakt de zoveelste fout in jeleven door te trouwen :(

doordat me vriend op huwlijksevoorwaarde wil trouwen.
    en hy naar me schoonpa luistert, en ze mij een oor aan naaien

13. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Ik heb jullie een beetje verwaarloosd!
    Heb het de afgelopen dagen druk gehad met werk en leuke dingen (ikea geweest, visite).

Wenneke, balen dat het allemaal zo stroef loopt, wanneer ga je eigenlijk trouwen?
    Hoe gaat het nu verder met je?

Justfem, wat een ongelofelijke rot opmerking, sommige mensen kunnen zich niet inleven in anderen, echt bot!
    Maar zwanger worden gaat echt lukken, moet je ook in blijven geloven!

Runner, hoe gaat het met Ruben?
    Ben je vandaag gaan werken?

Marieke, nog drie dagen tot je NOD, spannend, wij gaan duimen!

Hier gaat het allemaal lekker, Peter is de wc aan het voegen (helemaal verbouwd, erg mooi geworden).
    Gisteravond geen puf om te klussen, stom maar daar baal ik een beetje van.
    Ik heb toch een beetje het idee dat ik om de dag moet klussen, zeker omdat ik natuurlijk geen idee heb hoe mijn cyclus verloopt (ik ben helemaal geen control freak haha, tot in hoeverre dit kan).
    Woensdag zal Peter geopereerd worden, hij gaat onder algehele narcose, ik ben erg benieuwd, spannend.

Kus Senna

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    22mei

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    goedemorgen!

Ik heb vandaag mijn eisprong, hij is best pijnlijk en voel het links onder.. nou hebben we gisteraaf niet kunnen klussen maar die dag daarvoor wel.. toch vanavond nog maar even voor de zekerheid... maar goed als ik hoor dat appeltje 5 dagen voor ei zwanger is geraakt is alles mogelijk haha

@senna: ach ja je hebt natuurlijk nog wel een gewoon leven naast dit topic haha.. spannend dat peter woensdag geopereerd wordt. Hoe denkt hij er over?

16. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hoi Missflower, Peter vind het allemaal best spannend, het is toch een bult ten grootte van een ei.
    Is wel een soort blij dat hij onder algehele narcose gaat ondanks meer bijwerkingen.
    Maar de bult zit net te hoog voor een ruggeprik.

Jeetje Wenneke, dat is al heel erg snel. Jammer dat er zo negatief gereageerd wordt!
    Hoe gaat de dag eruit zien?

Kus Senna

17. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hoi,

Daar waren we weer even. Hoe gaat het met jullie verder vandaag?
    Hier gaat het wel goed. Beetje druk geweest de laatste paar dagen met werk en onze kleine meid. Maar probeer toch tussendoor ff tijd te vinden om hier te komen kletsen.

18. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    evy heb je nog getest?

Sorry meiden reageer later ff beter. Ik heb wel al ongi krampen, dus dit zal wel een verloren maand zijn.

Tot later

19. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    @Marieke81:

Ja ik heb net inderdaad getest (nog geen uur geleden) maar ik denk dat ik het nog maar een keer doen.
    Had de test gedaan en zag 3 streepjes :confused: :) :) .
    Haha schoot wel in de lach. Zit nu met die test voor mijn neus en af en toe te kijken maar ik zie een heeeel licht streepje. Maar is denk ik gezichtsbedrog. Echt zo'n heel vaag streepje van als je lang genoeg kijkt, zie je het vanzelf weet je wel. Als je er een foto van zou maken zou je het niet zien :) . Hou de test ook precies zo dat ik het er wel wat inzie :oops: :) Erg he?

Maar hoe is het met jou? Hoop voor je dat het andere krampen zijn en dat het niet doorzet! Zal voor je duimen.

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Evy, blijft nog even spannend voor je dus. :)
    Ik wacht geduldig mee op streepjes die van de test afknallen.

Missflower, hahaha, als Appeltje het kan, kunnen wij het ook. ;)
    Veel plezier vanaaf!
    Ennuh, leuk verhaaltje geworden zo. :)

Senna, jij ook een inhaal avondje vanavond? :p

Doet er hier iemand nog aan valentijn?
    Ik zit hier nu met 2 zieken. :( Dus daar gaat mijn heerlijke maaltje door m'n neus.
    (Tenminste dat werd gezegt dat ie wat speciaals van plan was maar heeft niets in huis gehaald. :( )
    Word wat makkelijks voor mijn uppie.

Verder weinig te melden hier, met Ruben gaat het weer wat beter, heeft maar 2 vieze luiers gehad vandaag.
    Heerlijk gewerkt vandaag, echt een hoop zeik mensen langsgeweest.
    Halen ze spulletjes met korting (2 halen, 1 betalen) komen ze met 1 ding weer terug en dan boos worden als ik zeg kom dan ook maar met de 2e terug dan kun je je geld weer krijgen.
    Snappie nog? ;)

Deel Deze Pagina