wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    @runner: Dank je wel! Ik denk dat ik de volgende test misschien morgenochtend doen (tegen beter weten in een beetje) en misschien kan ik me wel inhouden en maandag pas testen.
    Heb m nu maar weggegooid voordat ik er straks ook nog roze olifantjes in ga zien hahaha :) .

Haha ja, verassend dat ze dat niet begrijpen. 2 halen 1 betalen. Dat lijkt me logisch dat je beide terug moet brengen.

Ik zie dat je een zoontje hebt van (bijna) 2. Leuk. Mijn kleine meid wordt volgende maand 2.

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik hoop voor je dat je tot maandag kan wachten.
    Dan zou ie zeker veel duidelijk kunnen zijn. :)
    Anders veel succes morgen!

Ik verveel me te pletter.
    Roon en ruub lagen om 019.30 al op bed.
    Er komt geen reet op de tv en aan mijn haakwerkje kan ik ook niet verder omdat de wol op is en ik maandag pas weer nieuwe kan halen...

3. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Runner
    Ga je naar de 9 maandenbeurs?
    Dan kun je een routeschema maken net als mijn hubbie :idea:

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Whahahaha!
    Ken je die niet voor me kopieeren? :)

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @runner: klinkt idd saai, beterschap voor je 2 mannen daar. Hier was mijn mannetje al vroeg wakker en die heeft me ontbijtje op bed gebracht :confused: Erg lief van hem, voelde me wel schuldig want ik had zelf niks gedaan voor hem (Eerste jaar dat ik denk laat het maar en dan doet hij dat jaar wel wat :))

@Evy: spannend, ik zie ook wel eens streepjes die raar doen :) Ik zal voor je duimen dat je 1 deze dagen een vet positieve test in handen hebt ;)

@Marieke81: ik duim voor je, kraag vandaag een pb-tje van iemand waar ik al een tijdje mee pb en zei dacht 2 dagen terug ook nog dat ze ongi zou worden en dat het weer niet raak was, maar vandaag had ze totaal onverwacht een positieve test in handen, ronde 6 heeft haar geluk gebracht. Misschien brengt ronde 5 jou wel onverwacht geluk ;)

@Missflower: nog ff druk aan de klus dus ;)

@Senna: hopelijk heeft Peter niet te veel last na de ingreep en valt het allemaal mee. Klinkt wel groot die bult.

@Wenneke: rot voor je meis, dat iedereen zo negatief reageert. Blijft ook een rot situatie met je schoonouders natuurlijk. Hopelijk wordt jou gezondheid en die van je kleine man snel beter, dan kun je ook weer wat steviger in je schoenen staan bij alles wat er momenteel gebeurd. Sterkte ;)

Hier na mijn valentijns-ontbijt, boodschappen gedaan en verder weinig bijzonders. Eerste ovu-testje vandaag gedaan en 't aanloop streepje was heel licht aanwezig, dus verwacht dat mijn ei wel over een dag of 3 of 4 er zal zijn. Vorige keer dat ik ovu-testen gebruikte had ik 2 dagen een aanloop-streepje en 2 dagen streepjes die donkerder waren dan de c-streep. De dag daarna was de test echt weer negatief. We zijn gelukkig al weer aan het klussen gegaan. Deze maand maar eens netjes om de dag en als mijn of zijn hoofd er naar staat zelfs wat extra :oops: :)

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hahahaha! Jij zal niet stilzitten dus de komende paar dagen. ;)

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Runner
    Ik wil wel een kopietje maken hoor.
    Wat ga jij allemaal bekijken/kopen?

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik wil eigenlijk mijn quinny laten maken. :p
    Maar weet niet of ze op de 9 maanden zo'n pittstop hebben of dat dat alleen maar bij de jonge gezinnen is.
    Verder alleen maar snuffelen. ;)
    Geen speciale dingen dus.

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Dat gaan wij ook doen, snuffelen.

Over de Quinny pitstop...die doen ze niet meer.
    Niet op de 9 maandenbeurs en ook niet op de jonge gezinnenbeurs.
    Wij hebben er vorige keer naar gevraagd op de jonge gezinnenbeurs en toen vertelden ze dat ze ermee gestopt zijn helaas :rolleyes:

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ohw, hahahaha!
    Das best balen dan.
    Dan weet ik opeens niet zo zeker meer of ik wel ga...

11. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @runner: ik heb genoeg te doen aankomende dagen :p, heb je jou ei al gespot trouwens?

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nope. :(

Feestje aan het voorbereiden? :)

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik bedacht mij gister avond dat wij volgens mij de laatste keer (of was het die keer daarvoor al? :-k ) maar toen was die pittstop er nog wel...
    Ach ik overleg nog wel even met mijn moeder.
    Die wil ws wel over de hhbeurs struinen. ;)

Ruben is weer uitgebreid gebaddert. :(
    Zat weer tot zijn nekje in de stront.
    Was draait ook weer.
    Vriendlief was vanmorgen ook verdwenen, dus toch aan het werk.
    1 Voordeel, als ie werken kan kan ie ook klussen. :p

Vandaag maar weer een rustig dagje, mocht de diaree morgen nog niet over zijn bel ik even de HA...

14. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Goedemorgen allemaal,

Ben ik ook weer. Sorry ben een beetje ziek geweest, nog steeds wel een beetje. Ben zo enorm verkouden, mijn hoofd plofte zowat uit elkaar. Gaat hopelijk vandaag weer wat beter. Onze plannen zijn daardoor gister ook maar veranderd. We wilden eigenlijk kaasfonduen, maar ik proef helemaal niks dus heb ik uiteindelijk maar een lasagne met een salade gemaakt. Cas was ook echt niet te genieten, waarschijnlijk heeft hij toch de vijfde ziekte. De vijfde ziekte schijnt erg gevaarlijk te zijn als je zwanger bent voor het ongeboren kind, en vooral de eerste paar weken. Meer kans op mk en je moet onder hele strenge controle blijven.Misschien is het dan toch maar beter als ik deze maand niet zwanger ben.

@Runner: jeetje jij hebt ook een fantastische valentijn gehad :( Heb je je uiteindelijk toch nog een beetje kunnen vermaken? Duurt lang he die diarree bij Ruben, eet en drinkt hij verder wel goed? Ik heb soms ook van die fases met Cas als er weer tanden aan komen.
    Ennuhhh......Roon moet vanavond gewoon aan de klus! :p of hij nou wil of niet

@evy: heb je alweer opnieuw getest?of heb je weer 3 streepjes :confused: :p Ik duim in ieder geval voor je

@justfem:bedankt voor je lieve woorden. Ik heb een beetje hetzelfde als jij. Ik ken mijn lichaam redelijk goed en ik merk aan mijn gedrag al dat ik ongi ga worden. Had jij nou ook last van pms?Ik heb nm de laatste drie maanden, echt het gevoel dat ik een totaal ander mens ben als ik ongo wordt. Ik ben super geirriteerd, constant buikpijn en zelfs een beetje agressief :oops: Ik heb mezelf soms helelmaal niet meer onder controle, weet jij wat ik daar aan kan doen. heb wel al het gevoel dat de etos pillen een klein beetje helpen, maar dat is meer door de maand heen. Nu voelt het in ieder geval weer hetzelfde als de afgelopen maanden, en ik denk dus dat ik gewoon ongi ga worden. We wachten het maar af

@senna: ons verwaarlozen!? :confused: ik vind het schandalig :) :)
    Ik ben opzich ook een control freak hoor, volgnde maand ga ik weer lekker ovu testenm gebruiken en om de dag klussen ;)

@missflower: Dus heb je je ei gehad? ben je nog aan de klus geweest? Hoe is het verder met je?

@nikki: ben je al lekker aan het touren met je nieuwe auto

@appeltje: thanx voor het duimen, hebben we allemaal hier nodig ;)

Nou hier liggen alletwee de mannen nog te slapen en het is bijna 9 uur :confused: Nou ja gezellig zo, hihi
    Allemaal een fijne dag, ik hoop dat wij ook nog wat leuks gaan doen

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hahaha, zijn je mannen al wakker?
    Nu al wel wat leuks van plan?

Ruben is alweer toe aan zijn 3 schone luier en 2e kleding setje van vandaag.
    Krijg gewoon kokneigingen als ik die luiers ruik. :pale:
    Hij is wel wat hangeriger als anders, eten gaat ook niet geweldig maar drinken vandaag wel weer.
    Zijn billen zijn nu ook helemaal kapot, tot bloedens aan toe, en dat mag ik natuurlijk niet insmeren van hem.
    Hij is nu weer gezellig een boekje aan het voorlezen en de hele beneden verdieping ligt vol met ballenbak ballen. :p
    Dus echt ziek is ie ook niet...

16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @runner: vorig jaar kon je idd nog de kinderwagen laten maken.. hoe zit de poep van ruben er eigenlijk uit?

@marieke: he bah dat is ook wat! beterschap voor jullie! maar heb gister nog wel geklust voor de zekerheid haha

@evy: test gauw even weer en maak een foto! ben nieuwsgierig!

wij gaan straks lekker zwemmen met danisha!

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Gezellig zwemmen. :)
    Hier geen zwembad open om vrij te zwemmen op mijn vrije dagen. :(
    Jou ei ook nog niet geweest?

Ruben zijn poep is de laatse 3 dagen gewoon water.
    Ligt nu al sinds 11.00 op bed.
    Heel ongewoon voor hem, wel lekker rustig op dit moment. ;)
    Denk dat ik morgen langs de HA ga..

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    wat sneu zeg, geef je hem wel ors? ik zou ook idd gewoon naar de HA gaan, beter te vaak dan te weinig..

ja ik heb gister mijn ei gehad, bijna altijd stipt op dag 14... snap de calculator hier ook niet want bij een cyclus van 28 is het toch ook normaal dat je ei dan op de helft komt dus dag 14 maar de calculator geeft altijd dag 15 aan

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Die calculaot spoort niet! :p

Al lekker wezen zwemmen of moet en jullie nog?

Het jammere aan vroeg naar bed gaan is dat ie er nu ook weer vroeg uit is.... Hihihihi.
    Normaal gesproken slaapt Ruben nu pas.

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    we moeten nog.. alleen twijfel een beetje want zal wel erg druk zijn.. het is zondag en vakantie

ja dat is wel een nadeel dan he.. mischien later op de dag nog een uurtje?

Deel Deze Pagina