wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik kijk idd wel even of hij nog een extra slaapje nodig heeft.
    Lange avond voor ons is ook wel eens lekker weer. :p

Zal idd best druk zijn dan vandaag in het zwembad.
    Hele week ws dan.
    Welk zwembad gaan jullie?
    Hier is ie niet eens open op zondag en de rest is te ver fietsen. :oops:

Waar komen jullie eigenlijk allemaal vandaan als ik vragen mag?
    Wij z-h. :)

2. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Wij komen uit de gemeente kaag en braassem, ook z-h!
    Zijn jullie nog wezen zwemmen?

Missflower, lekker dat je stipt op de 14e dag je ei hebt, dan weet je waar je aan toe bent en dat alles goed werkt in je lichaam, hopen dat het eitje nu bevrucht is ;) .

Runner, arme Ruben, poep als water!
    Als ik jou was zou ik morgen ook even een huisarts bezoeken.
    Drinkt hij wel een beetje?

Marieke, voel je je weer een beetje beter? Hoe gaat het met Cas?

Evy, en heb je vanmorgen nog getest?

Vanmorgen naar een "verplichte" verjaardag geweest in Dordrecht, in een absoluut niet aan kinderen aangepast huis.
    Ik was de hele tijd bezig om Marin niet aan de spulletjes, beeldjes, fotolijstjes en wijnflessen/glazen te laten zitten.
    Beetje vermoeiend, Peter is toen even met haar naar buiten gegaan, ik vind dat altijd lastig dit soort verjaardagen, en ik wil dan natuurlijk dat ze zich voorbeeldig gedraagd en dat lukt dan natuurlijk niet ;) .

Vanmorgen was ze om half zeven alweer wakker, ik heb het gevoel alsof het al zes uur is haha.
    Verder is ze lekker vrolijk en ondernemend vandaag.
    Gisteren heb ik alle kasten in de huiskamer uitgezocht, ik heb speelgoedbakken bij de ikea gekocht en daar heb ik het speelgoed in gesorteerd.
    Ik ben helemaal blij dat ik dit weer heb gedaan.
    Nu nog even mijn foto`s laten ontwikkelen en inplakken want ik loop ongeveer acht maanden achter, zucht.
    Als ik eenmaal bezig ben dan vind ik het wel leuk om te doen.

Wat zijn jullie vandaag aan het doen?

Kus Senna

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames !

Een paar drukke dagen en avonden gehad, nu ben ik er weer ! :)

@ Runner, wij hebben ook een Quinny, en zijn er ook niet zo blij mee ... tijdens onze vakantie in Frankrijk konden we hem niet meenemen in een kasteel dus moest de wagen buiten blijven. Wij hopen dat hij gestolen zou worden ... maar helaas ... en wegdoen kunnen we niet ... was een cadeautje van mijn ouders ... :( ;)

@ Marieke, we zijn inderdaad ook flink aan het touren. De auto rijdt super ! :) Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt !

@ Evy, heb je al nieuws ?

@ Justfem en MissFlower, klus ze ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

4. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi NikkiF, wat bevalt je niet aan de Quinny? Wij hebben een Quinny Buzz maar deze bevalt prima.
    Wel vond ik dat de stof van de dreamy erg snel ging pillen, hiervoor had ik eigenlijk terug moeten gaan maar daar is een soort niet van gekomen (te laks denk ik).
    En super dat de auto bevalt!

Kus Senna

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Senna, 8 maanden maar? ;)
    Ik bijna 2 jaar. :oops:
    Was de verjaardag verder wel gezellig?

Nikki, is het een buzz?
    Bij ons is ie al eerder kapot gegaan.
    De voetensteun was lam, wilde niet meer omhoog vastklikken.
    Netjes een nieuw zitgedeelte gekregen.
    Nu weer andere problemen. :( Als ik een stoep wil oprijden bv en ik duw de achterkant naar beneden zodat de voorwielen omhoog gan, klinkt de rechter kant weer in elkaar. Dan moet ik mijn voet weer op het onderstel zetten en een ruk omhoog geven zodat ie weer in elkaar valt.
    Behoorlijk irritant!
    Maar ik heb hem alweer 2 jaar dus val buiten de garantie.
    Op sturen zodat ze er naar kunnen kijken kost al €75,- en dan hebben ze 'm nog niet eens gemaakt.
    Nieuw onderstel kost €250,- :confused:
    Dan liever een hele nieuwe wagen....

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hahaha Senna, jij ook al?
    Ik moest ervoor naar Rotterdam, maar mocht niet in het weekend.
    Nu zit ik flink te balen omdat ik er nu zelf voor moet betalen.
    Achteraf... kijk je een koe in zijn hol

7. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    Zuid Holland
    Runner, dat is echt behoorlijk irritant om zo met die wandelwagen te rijden.
    En 250 euro is een behoorlijke klap geld!
    Op marktplaats kun je mooie wandelwagens kopen!
    Welke kleur heb je?
    Ik heb een zwarte, vind achteraf een kleurtje leuker, ik heb leuke blauwe en paarse gezien.
    Maar toen ik zwanger was ging ik op safe, ook met het oog op dat je hem dan makkelijker kan verkopen.
    Maar ik ben er nu achter dat je zo`n wandelwagen sneller verslijt dan dat ik dacht, ik denk na twee kinderen dat hij wel op is.
    Misschien toch geen super kwaliteit.
    Ach ja, anders verkopen ze geen wandelwagens meer haha.

Wat een snert weer zeg, ik zit hier in huis met de lampen aan.
    Marin was nu niet zo vrolijk meer (had even in de auto geslapen maar wilde thuis niet meer slapen, dus een beetje slaaptekort) dus Peter zit nu met haar in bad.
    Straks lekker op tijd eten, even televisie aan (doet het altijd goed) en daarna lekker op tijd naar bed.
    Kunnen wij even lekker een filmpje kijken ofzo.

Morgenmiddag moet ik naar de tandarts, ik moet twee :confused: verstandskiezen laten trekken.
    1 verstandskies is doorgegroeid en is dus een cm langer dan mijn andere kiezen (vat je het?) en in een andere verstandskies zit een gaatje dus die halen ze er ook gelijk maar uit.
    Ik heb het erg lang uit kunnen stellen maar nu kom ik er niet onder uit.

Volgens mij heb ik nog geen ei :( , heb nog wit slijm.
    Ach ja, blijf lekker de etos pillen slikken, wie weet doen ze iets en anders eind maart naar de dokter voor een doorverwijzing.

Kus Senna

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hey meiden

hier moest by me pa komen alleen,hy wil als op huwlijskevoorwaarde trouw niet meer by ons komen,dit omda hy denkt da vriend me oor aan naait en kleine man af wil pakken.

dus het is hier nu met vriend een grote strijd.

en me pa ziet liever da me spulle pak en verhuis

9. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Wenneke, wat een rommeltje momenteel in je leven...........
    Wat erg dat je vader zo reageerd.
    En nu? Gaat het nog wel een beetje met je?
    Succes meid, ik denk aan je.

Kus en knuffel Senna

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Senna, wij hebben die papilon kleur.
    Ben er nog steeds erg blij mee. ;)
    Al enig idee welke film het word?
    Ennuh, sterkte morgen bij de tandarts, jij liever als ik. :p

Wenneke, raar dat je vader zo reageerd.
    Beetje een soepzooitje op dit moment dus bij jullie.
    Gelukkig ben je oud en (hopelijk) wijs genoeg om je eigen hart te volgen en niet die van je (schoon)ouders...

11. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Goedenavond meisjes,

Nou wij zijn vandaag naar Bataviastad geweest, ik was er nog nooit geweest, maar ik vond het wel grappig. Nog even wat dvd's gehaald voor Cas, bjorn borg onderboeken en een overhemd voor manlief.
    Ik heb trouwens een quinny speedy, daar ben ik wel heel tevreden over. Hij rijd echt super lekker, zo lekker dat ik nog steeds geen andere buggy voor ernaast heb.

@evy: waar ben je nou? heb je nog getest?

@runner: gelukkig drinkt ruben nog wel aardig. Morgen idd maar ff naar de huisarts, hopelijk krijgt hij er wat voor. Mogen die kleintjes nog niet iets van Norit ofzo?

@justfem: where are you, ik mis je :cry:

@missflower: mooi je hebt dus op het goede moment geklust ;) Wel lekker dat je zo regelmatig bent, ik wou dat ik dat ook had

@wenneke: ik hoop dat je eens een keer een beetje rust krijgt, en ik hoop dat je de kracht hebt om een juiste beslissing te nemen. Ben je trouwens nog ongi geworden?

@senna: succes morgen bij de tandarts, oww vreselijk vind ik het. Ik hoop ook dat de etos pillen iets bij je doen. Anders ga je dus eind maart naar de ha? Je bedoelt als je nog niet ongi bent geworden of zowiezo?

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik kom uit Hoofddorp vlakbij Haarlem en Schiphol, dus Noord-Holland.
    Hier nog steeds ongi krampen, maar verder nog geen bloed te zien(pfff gelukkig) Als het toch moet komen laat het dan nu maar komen, en anders mag het lekker wegblijven :p

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @senna: heel veel sterkte morgen meid!

@runner: ik kom uit groningen

@marieke: ga toch voor je duimen dat je niet ongi wordt!

@wenneke: weet nooit zo goed hoe ik moet reageren op jouw.. ik snap eerlijk gezegd niet waarom je voor een tweede bezig bent aangezien je leven zo'n rommeltje is.. je komt hier alleen steeds even je hart luchten en opzich is dat niet erg maar snap heel vaak je verhaal niet en denk ook niet dat wij er verder veel mee kunnen.. het is toch iets waar jij en je vriend samen uit moeten komen en zou toch echt de kinderwens opzij zetten.. ik hoop niet dat het lullig overkomt want dat is niet de bedoeling want we leven hier natuurlijk allemaal met elkaar mee alleen jij eigenlijk alleen met jezelf.. snappie? in elk geval heel veel sterkte en denk goed na over wat JIJ wil en niet wat je familie wilt! *knuf*

Nou heb heerlijk gezwommen. Was echt leuk ze was nu natuurlijk weer wat groter en ze kon veel meer en ging met iedereen gesprekken aan hahaa

Doen jullie kleintjes dat ook? danisha zegt tegen iedereen hoi en soms wel 10x achter elkaar tegen de zelfde. ze gaat dan lief lachen en maakt een praatje in haar eigen taaltje + normaal nederlands haha

13. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Heey!

Daar zijn we weer. Moest even alles bijlezen hoor. Jullie hebben ook niet stilgezeten hahaha :) . Vandaag weer een drukke dag gehad en vanmorgen weer op visite geweest dus dan vliegt de tijd.

Helaas kon ik het geduld niet op brengen tot maandag en heb ik er vanmorgen een test tegenaan gegooid. En helaas geen extra bonusstreepje. Hoe ik ook keek, niets noppes nada. Nu maar wachten op de :evil: . Da's wel balen als je onregelmatig bent. Misschien hebben we volgende week nog een kans (latere eisprong hopen we dan maar).

@runner: Suc-6 bij de huisarts. Hoop dat het snel lekker gaat met Ruben. Misschien heerst er wel een virus want die kleine meid van ons had het van de week ook. Ziek van het kdv opgehaald. Zal aan je denken!

@senna1979: balen dat je er niet meer onderuit komt. Heel veel succes bij de tandarts. Hoop voor je dat het snel achter de rug is.

@marieke: hier nog een duimerd voor je hoor!
    :thumup: :thumup:

@missflower: Heeel herkenbaar! Die kleine meid van ons is ook zooo sociaal :) . Loopt ook over straat naar alles en iedereen te zwaaien en van alles dan te vertellen. En ze doet het vooral goed bij "opa's en oma's". Die vinden dat helemaal geweldig!
    Echt heel mooi om te zien.

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames !

Wij hebben een Quinny Speedy ... helaas begaf de rem het al na twee maanden gebruik. Van de reiswieg pluist de binnenvoering en de zitting van de tweede fase vinden wij zo hard dat we de voetenzak die we erbij hebben gekocht er maar steeds laten in zitten. Rijden doet hij verder wel goed, we hebben er ook geen andere buggy bij gekocht. Maar deze ongemakken verkleinen wel het plezier.

@ Marieke, ik hoop heel erg dat je zwanger bent ! Ik zal duimen ! Is Bataviastad ook Outlet ? Dat shopt wel lekker dan he !

@ Evy, balen zeg dat je nog steeds niets weet. Misschien heb je nog wel te vroeg getest zodat je alsnog positief zult testen over een paar dagen. Ik zal ook voor jou duimen !

@ MissFlower, ik sluit me bij jouw opmerking aan, en het is ook echt niet vervelend bedoeld, maar zo voel ik het precies ook.

@ Senna, veel sterkte morgen bij de tandarts. Wij hebben hier ook een klein manneke met gebruiksaanwijzing wat betreft slapen gaan. Hij slaapt ook nog steeds het liefst bij ons in bed. En het in slaap vallen vindt hij ook moeilijk. Het liefst wil hij dat ik of mijn man bij hem in bed gaan liggen en hij heeft ons al vaak kunnen overhalen. Nu moeten we streng zijn. We blijven wel even bij hem zitten, maar niet meer in bed. We moeten het dringend gaan afbouwen ... vooral als er straks ook nog een nummertje 2 zal komen.

Hier is nu alles rustig. Had net rare steekjes links, dus heb even een ovutest gedaan maar die was negatief, dus dat is het niet geweest. Ik had al het idee dat de eisprong al was geweest ... dus ... we wachten de komende 10 dagen maar rustig af. Ben ik 27-2 nog niet ongi dan koop ik een test ... spannend !

Groetjes,
    Nikki F

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goeienmorge

wij hebben ook de quinny speedi ben er best tevreden over maar hy s zo lomp, en de binnevoering van de bak pluist hier ook na 2maande al.

ik ben nog niet ongi,en als dat we;l wort komt de pil weer.
    @senna veel sterkte by de tandarts en ook hier eentje met gebruiksaanwijzing met slapen,moeten er regelmatig s nachts uit.

@marieke en evy ik duim dat jullie zwanger zijn
    en alsnog een test hebt.

@missflower ik reageerde gister op niemand aangezien mannetje dus weet dat het er met jullie over gehad heb.en daar boos over is

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik kom vanmiddag nog effe lezen aangezien moet werke en boodschappe doen want meneer is morge jarig. gezellig :(

17. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen,

Evy, wat balen dat de test negatief was, maar geen bloed is goed, dus wie weet!

Missflower, Marin gaat ook elke keer met andere mensen praten in haar eigen taaltje, ziet er echt grappig uit. Zwaaien doet ze ook regelmatig naar andere mensen.

Marieke, wat vaag dat je nog steeds ongi krampen hebt, misschien is het wel een goed teken.....
    Ik woon ook vlakbij Hoofddorp, Oude Wetering.

Runner, gisteravond geen filmpje gekeken, wel die documantaire over borstvoeding tot je 7e, haha een kind van acht zag er erg vreemd uit.
    Ik ben pro borstvoeding maar tot acht jaar is wel wat overdreven.

Wenneke, dus morgen komt iedereen op verjaardag? ik wens je sterkte.

Ik ben behoorlijk zenuwachtig voor vanmiddag, zeker voor de verdovingsspuiten, die vind ik altijd vreselijk!
    Ach ja, verstand op nul en gaan!

Kus Senna

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Evy, balen van die negatieve test zeg.
    Je weet wel zeker dat je je ei al hebt gehad? ;)

Senna, nogmaals succes vanmiddag.
    Hoe laat mag je?

Nikki, klinkt vermoeiend zeg dat Thijs zo moeilijk laapt.
    Ruben mag alleen bij on in bed als ie ziek is.
    Anders is het een kusje en een aai over zijn bol, of even knuffelen in de schommelstoel maar dan gaat iedereen weer zijn eigen bedje in. :p

Wij hebben pas wel een buggy erbij gekocht.
    Willen de quinny bewaren voor het volgende kindje. ;) Wij hebben trouwen geen last van het pillen van de stof van de bak. Weer 1 meevallertje. HIhihi.

Missflower, ook Ruben kan vreemden om zijn vingertje wikkelen.
    Zegt ie in de supermarkt tegen veel menen hoi of haaai. Krijgt ie weer een koekje oid. Of voetbal plaatjes van de AH. Geen idee wat ie daar mee moet maar zal vast wel lief bedoeld zijn. :)
    Opa's en oma's coren hier ook het beste. ;)

19. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Hoi, daar ben ik weer, had het afgelopen weekend echt weer druk , met klussen en nee niet klussen voor een baby :) Heb gewoon spierpijn er van, ach ik doe het zelf wil dat ons huisje op en top is voor mijn verjaardag a.s. vrijdag, dus mag niet klagen.

Gisteren even naar ons kleine neefje geweest en heb met schoonzus een gesprek gehad over haar opmerkingen en ik denk dat ze in het vervolg wel subtieler zal zijn. Heb haar uitgelegd dat ik het haar allemaal heel erg gun, maar dat het bij mij af en toe behoorlijk gevoelig ligt. Ze bod haar excuses aan en zei dat ze zich niet realiseerde dat het zo gevoelig ligt. Heeft me wel opgelucht, weet natuurlijk niet of dit gesprek uiteindelijk weer tegen me gebruikt gaat worden, maar ik heb een poging gedaan om het uit te leggen iig.

@runner: balen dat ruben zo ziek is, hoop dat ie voor zijn verjaardag weer beter is ;)

@wenneke: als ik je verhaal zo lees en ik jou was, had ik het huwelijk uitgesteld. Niet alleen omdat zowel je vader als je schoonouders er tegen zijn, maar meer omdat ik het idee heb dat trouwen een leuke belevenis zou moeten zijn, met gezonde stress. Maar bij jullie wordt het eerder een strijd zonder winnaar uiteindelijk. Veel sterkte en denk idd dat de pil voorlopig een verstandige keuze is ;)

@Evy: balen van je nega test, ik duim voor je dat je ei gewoon later is ;) Heb niet meer van je vernomen of je op de lijst wil,ik voeg je toe als je het liever niet wilt dan hoor ik het wel ;)

@senna: succes bij de tandarts. En idd niet te veel over na denken dan is het het snelste voorbij ;)

@NikkiF: spannend! Wel balen dat ik op 27-2 nog in Disney zit hoe weet ik dan of je positief hebt getest :( :)

@Missflower: Noa was al van kleins af aan zo en nu nog steeds ze sprekt iedereen zo aan en is niet verlegen, ze is wel voorzichtiger geworden dat heb ik haar bewust aangeleerd, omdat niet iedereen vriendelijke bedoelingen heeft en ze dat in het begin niet zo realiseerde. Vooral tegen oudere mensen kan ze aan kletsen. Ik vind het een geweldige eigenschap.

Ik heb nooit een Quinny gehad, maar we denken er wel over om er zo een aan te schaffen, als het eenmaal nodig zou zijn. Lijkt me helemaal geweldig om te gaan shoppen voor zo'n wagen. Heb mijn vriend wel alvast wat voorbereid op de prijzen van die dingen want hij dacht kost niet zoveel. :) Ik nog gezegd of we kopen er 1 via marktplaats maar dat wil ie niet. Dus ordt wel een nieuwe hij heeft er zelfs al 1 gezien, maar da's dan ook wel weer 1 van de duurste en dat hoeft van mij ook weer niet, zal nog wat worden denk ik als we er eenmaal voor gaan shoppen. :confused:

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Oh en @Marieke heb idd veel last van PMS vooral de laatse 3 rondes, ik heb dezelfde klachten als jij en ik weet helaas ook niet wat er tegen te doen, behalve zwanger raken ;). Ik heb mijn mannetje maar uitgelegd wat PMS is, dat ie het zich niet te veel aan moet trekken als ik zo ben. Ik neem tegen de buikpijn en hoofdpijn af en toe een paracetamolletje, maar verder tegen mijn boze buien en agressiviteit kan ik weinig beginnen. Meestal is het na een dag of 4 weer over gelukkig.

Deel Deze Pagina