@runner: knap dat je gestopt met roken bent gebleven! (is dit goed nederlands?!) Hoop dat de pillen en het zalfje bij Ruben helpen. Het enige voordeel wat ik vind aan mijn is dat ik die dagen onbezorgd kan drinken en eten wat ik wil, op de andere dagen hou ik er onbewust toch meer rekening mee. Mijn mannetje zegt altijd als ik een wijntje weiger, oh is zeker weer na je ei-sprong
@runner: nee, ik heb dat doos gevoel nog niet gehad Maar soms loop je met dingen, en je vraagt je af hoe anderen daarmee omgaan. Ik vind het wel leuk, om jullie verhalen te lezen. Hopelijk werken de zetpillen een beetje bij Ruben en is hij voor zijn verjaardag weer een beetje opgeknapt. @justfem: ben nog niet naar de verjaardag geweest. Ik rook idd ook alleen met uitgaan, maar ik moet zeggen dat ik deze maand dus iets meer heb gerookt Als mijn ongi doorzet, wil ik dat in ieder geval niet meer doen de volgende maand, ook omdat als ik baal dat ik ongi ben geworden heb ik er voor mijn gevoel niet genoeg aan gedaan, en mag ik dus eigenlijk niet klagen (beetje rare zin, maar snap je hem ) Wijntje doe ik ook minder of niet na mijn ei. Ik ga zeker volgende maand weer ovu testen gebruiken, ik heb nm geen idee wanneer ik mijn ei heb gehad en wanneer ik dus ongi moet worden. Ik had gehoopt dat ik met de etos pillen een kortere cyclus zou hebben, maar ik zit alsnog op dag 30. @missflower: een gezonde vrouw dus, super! @evy: ik gebruik de testen van de kruitvat 2 voor 5 euro. Ze zijn lekker goedkoop en goed, zoals je in verschillende verhalen leest op zw-pagina. Ik ga volgende maand weer ovu testen gbruiken, en daar krijg je zw testen erbij (ook die van sensitest, zelfde als justfem) Cas ligt lekker op bed, hopelijk wil hij een beetje gaan slapen. Ik ga ff lunchen
@marieke: ik gebruik nu ook geen alcohol omdat ik die ovu-testen doe en alcohol schijnt voor vals positief te zorgen. Met mijn verjaardag drink ik wel 1 glaasje wijn, da's als het goed is na mijn ei-sprong, dus wil niet te veel risico nemen met te veel drinken dan. Mijn ovu-testen zijn nu al 3 dagen aanlopend maar ja volgens menstruatie-kalender krijg ik de 18de mijn ei dus dan kan het nog wel kloppen.
@justfem: ohh joh, dat wist ik echt niet. Nou dan ga ik ook niet drinken tijdens mijn ovu testen. Goede tip Ik kan vanmiddag nog ff mijn ha bellen, want ze willen me toch nog ff testen op b12 tekort. Dit kan voorkomen bij mensen die vegetarisch zijn. Kan ook onvruchtbaarheid geven, dus wel handig om te weten dat ik dat zeker niet heb
@marieke: ja schijnt best veel voor te komen b12 tekort. Zit ook wel in de Etos-pillen erbij, maar als je echt een groot tekort hebt dan kunnen ze je een injectie geven. Eet je veel noten, omdat je geen vlees eet. Noten leveren veel B-vitamines.
justfem, ik eet wel veel vleesvervangers. Volgens mij moet het daar ook in zitten. Verder eet ik af en toe cashewnoten, maar meer omdat ik die lekker vind. Ik denk ook niet dat ik b12 te kort heb, maar ik wil het wel graag uitsluiten. Ik heb de symptonen lijst gelezen en ik voldoe wel aan veel dingen,maar dat kan naturlijk ook komen door de hele situatie op mijn werk. Het zou soms wel lekker zijn als het wel lichamelijk is want dan heb je tenminste een verklaring. Ongi gevoel is gelukkig weer verdwenen, blijft het toch nog een beetje spannend
Trouwens misschien is je cyclus wel korter deze keer, door de Etos-pillen, maar merk je het niet omdat je al zwanger bent.
*Sorry maar ik moet ff wat kwijt:* Ik begrijp niet dat er 'meisjes' zijn die onveilige seks hebben, dan bepaalde 'soa' klachten hebben en daar dan heel licht over denken, zo van nee mijn vriend ging wel vreemd maar hij heeft alleen met die ander gezoend.... zucht waarom respecteren die meiden hun eigen lichaam niet, je hebt tenslotte maar 1 lichaam. Dat ze het onveilig doen da's (vind ik een persoonlijk risico) maar laat je dan ook testen op Soa eens in de zoveel tijd. *Einde klaagzang*
@marieke: ga je al testen, testen, testen! Fem is aan het [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< voor een voor Marieke
Hallo meiden, Jaaaaaaaaaaa, ik heb het gehad, een super verdoofd hoofd, van mijn voorhoofd, tot en met mijn oor tot mijn kin, ik voel niks. De spuiten vielen mee, het trekken was vervelend maar viel uiteindelijk ook mee. Nu hopen dat als de verdoving is uitgewerkt dat dit ook meevalt. Marieke, wat spannend, ik hoop zo dat die etos pillen hun werk hebben gedaan. Enne, ik heb ook een vitamine b12 tekort, ik ben dan geen vegetarier maar 1 keer in de 2 maanden een spuit, ik knap daar altijd weer van op. Maar slim dat ze het gaan uitsluiten! Runner, ik hoop dat Ruben snel opknapt van die zetpillen! Kan hij lekker taart eten op zijn verjaardag! Ik drink niet vaak alcohol, wel eens bij een feestje of een etentje maar ik zal thuis niet snel een fles opentrekken. Verder rook ik al jaren niet meer maar ikdrink wel te veel koffie, ik tel ze niet maar hier moet ik wel beter op letten. Ik hoop trouwens dat die verdoving snel is uitgewerkt, ik lijk wel dronken haha. Kus Senna
@senna: goed te horen dat het mee gevallen is Hopelijk blijft de pijn nadat de verdoving is uitgewerkt ook dragelijk.
Was het weer stil hier Ga mezelf maar weer eens bezig houden met iets nuttig Tot straks of misschien morgenochtend als ik het straks thuis te druk heb met klussen (nu wel voor een baby)
@senna1979: Hoop voor je dat het straks ook meevalt als de verdoving is uitgewerkt! @justfem: succes met klussen! Wie weet...... en straks over 9 maanden Hier is het chaotisch en heb er eentje rondlopen die echt aan het puberen is. Alles doen wat niet mag. Iemand nog een rolletje behang over? Mevrouw liep net doodleuk met de nintedo ds rond. ja, had mama dat ook maar beter op moeten ruimen. Maar ja, kan blijven waarschuwen hiero maar luisteren... oostindisch doof? Nee gewoon peuterpuber. Gaat vanzelf wel weer over. Verder is het een hele lieve meid en zijn we superdol op haar. Maar af en toe is het wel lekker om het even van je af te typen hihihi.
Senna, ben blij dat het meegevallen is. Al enig idee wat je vanavond gaat eten? Justfem, hoe voelde het om je nuttig te maken? Veel plezier vanavond! Evy, leuke fase dit. Ze weten het wel dat sommige dingen niet mogen. Maar zodra je je hebt omgedraait zitten de handjes er al dicht in de buurt. Ruben is ook oostindisch doof. Maar zodra je fluisterd of hij een koekje wilt, staan zijn oortjes gespitst en reageerd hij meteen.