wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo allemaal,

weer een paar nieuwe erbij. gezellig.

Voor een paar komende de spannende dagen eraan. dames hebben jullie al symptomen.

Ik moet het aankomende zondag worden. had vandaag vreselijke ongesteldheid pijn. Mijn cyclus lijkt wel in de war. Maar geen rood houdt hoop.
    Ik had vorige maand sterk het gevoel dat het raak was, maar daar heb ik deze maand geen last van. Dus zou wel niets worden.

groetjes gaby

2. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij. Ik was het topic even kwijt. heb een stukje terug gelezen, maar niet alles. Misschien dat ik dit later nog doe.

Wij zijn er niet zo heel erg mee bezig, nu ook pas ronde 1. We klussen niet zo zeer in 'de periode', maar gewoon wanneer we zin hebben. Als ik in 2008 zwanger mag worden ben ik heel blij. Voor mij is het nog even afwachten, ergens rond de 2oste is mijn nod.

Groetjes Victoria

3. willemien

willemien Lid

28 okt 2007
    45
    0
    0
    Zie Banner, voor de wachtenden succes!

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Willemien, was het toch geen indrooglijntje, gefeliciteerd!

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Gefeliciteerd willemien, geniet ervan.
    Wij volgen je vast en zeker allemaal snel op :D

6. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    kan je na een paar dagen ook al wat voelen of is het gewoon
    afwachten..
    heb wel steeds pijn aan me buik wat ik
    normaal niet heb :/
    groetjes Mama2006

7. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Willemien, dat willen we zien!
    Goed zeg, van harte!

8. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Pim, afgesproken.! Lijkt me wel leuk hoor een januari kindje.

Willemien, gefeliciteerd. Ik hoop dat er snel meer gaan volgen.

Ik ben net even naar de kinderboerderij geweest. Ze vindt het echt geweldig.
    Nu lekker op de bank hangen.
    Fijne zondag allemaal.!

9. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Willemien; wat een fantastisch nieuws. gefeliciteerd!

Hopen dat er snel meer volgen.

Groetjes Gaby

10. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @willemien: Gefeliciteerd :)

Vind het weer spannend worden. Heb nog geen klachten, dus hopelijk is dit positief. Denk dat als mijn temp woensdag nog hoog is, ik maar een testje doe.

11. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Willemien gefeliciteerd!

Wij zijn vandaag ook naar de kinderboerderij geweest. Emme vindt het ook echt geweldig. En wij dus ook ;) !

Nynke, spannend!

Pim

12. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hallo

Nienke een spannende tijd. Ik zou voor je duimen. Onze kinderen zijn trouwens allebei van november.
    Pim en onze kinderen schelen zelfs maar 2 dagen.

Even een vraag? Hoe gaan jullie het met de kinderkamer doen. Een eenpersoonbed. En iwe weet er nog een goedkoop adresje?

Groetjes Gaby

13. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd Willemien!

Ik ben dit weekend nauwelijks achter de pc geweest, dus moest een paar pagina's bijlezen. Er is een boel geschreven zeg!

Welkom voor Daphne, Leonietje en Sanne. Succes met klussen!

Jammer dat het niet gelukt is deze ronde Joki.

Daan en Nynke, ik heb deze week ook mijn NOD. Ongeveer dinsdag, maar ik wil (als het dan nog nodig is en als ik het zo lang kan volhouden..) pas eind van de week testen. Dit is namelijk de eerste ronde zonder spiraaltje, dus ik weet niet of mijn cyclus zich braaf aan de 28 dagen houdt.

Pim, dat gevoel ken ik. Voordat mijn spiraaltje eruit ging, hebben we wel 100 keer getwijfeld. Wel doen of toch nog even wachten. Voor beide is steeds wel wat te zeggen. Met een platte buik de zomer door is ook wel fijn. Meid, het komt wel....

Gepke, wij willen Hugo inderdaad een eenpersoonsbed geven straks. Je hebt hele handige waar wel een opstaande rand omheen zit zodat ze er niet uit vallen. Ik heb nog niet gekeken naar goedkope adresjes. Kreeg van een collega deze tip: lifetime-kinderkamers.com. Heb nog niet naar de prijs gekeken, maar het is wel heel erg leuk!

Bij mij is het nog steeds rustig. Heb nog steeds wel gevoelige borsten en mijn buik is wat aan het rommelen. Vanmorgen bij het tandenpoetsen had ik bloedend tandvlees. Dat had ik tijdens de hele zwangerschap van Hugo ook. Allemaal van die tekenen die misschien wel nergens op slaan....

We wachten rustig verder. Morgen werken, dus dan heb ik afleiding om niet van alles te gaan voelen in mijn lijf. Dindsdag en woensdag ben ik vrij en dat zijn net de dagen waar ik denk dat mijn NOD zit. Ahhh wat een planning!

Nala

14. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    Hallo ,
    wij hebben op de dag van mijn eisprong geklust en heb nu al een paar dagen lichte pijn en wat steken in me onderbuik..en soms in me zij
    wat ik normaal nooit heb..
    zou ik zwanger zijn ?

Groetjes Mama2006

15. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ik zou het niet weten ik denk dat je zal moeten afwachten hoor want bij iedereen zijn er wel andere symptonen en je niet te gek laten maken (deed ik ook wel hoor) maar anders is een eventuele tegenslag altijd een zware dobber

groetjes

16. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Je zult echt geduld moeten hebben... niemand kan je op dit soort vragen antwoord geven :rolleyes:

17. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Volgens mij zijn de vruchtbare dagen voorbij, dus moeten we afwachten of het klussen iets heeft opgeleverd.
    Zaterdagavond had ik wat steekjes en sinds gisteren is mijn afscheiding weer minder, dus ik denk dat ik zaterdag mijn eisprong heb gehad. Dan zou ik qua banner wel redelijk op schema lopen en weer een normale cyclus hebben.

Mama2006, volgens mij ga je pas een week na je eisprong wat merken, omdat het 5 a 7 dagen duurt voor het bevrucht eitje gaat innestelen. Weet je zeker dat je eisprong op de dag van de banner was? Die klachtjes die je nu hebt, zouden ook van een eisprong kunnen zijn.

Nynke, wanneer is je NOD? Ik duim voor je dat je temp hoog blijft!

Gepke, hoe bedoel je met een eenpersoonsbed? Als ik binnenkort zwanger ben, dan is Pete nog niet oud genoeg voor een normaal bed en halen we gewoon een ledikant erbij. Ik weet wel dat we geen peuterbed gaan halen, maar gewoon gelijk een normaal bed en dan eventueel zo'n hekje/rand erbij voor de eerste periode.

Groetjes Saskia

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ook wij gaan voor een 2e kindje.. Ben 7,5 maand geleden bevallen, maar willen graag weer een kindje...

19. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

mamma2006; wat spannend. Ik snap wat je bedoelt, maar dat had ik de vorige ronde ook en dacht ook dat ik zwanger was. Een hele tegenvaller als je dan de rode duivles krijgt. gewoon afwachten is het beste. Heb nu ook weer last van steekjes, maar heb er een minder goed gevoel over deze keer. Ik wens je succes met wachten. De tijd gaat al zo langzaam voorbij als je zwanger wil worden.

Rapoenzel; welkom
    sassie1980; ook succes met wachten.

Mijn NOD is zondag dus moet ook nog effe geduld oefenen

Groetjes gaby

20. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Bij mijn zus en zwager slaapt de ena jongste van bijna 2 al een tijdje in een meegroei-bed. Dit is een 'gewoon' één persoonsbed, alleen kun je het hoofd- en voeteneind omhoog klappen, zodat het in het begin niet zo groot is (vooral voor het kind ;) ).
    Wij zullen i.v.m. zeer beperkte ruimte waarschijnlijk na een jaar voor een stapelbed gaan, misschien met beneden een hekje eromheen, of evt. een ledikant op wielen i.p.v. het onderste bed. 8) De oudste is dan al minstens tegen de 4 jaar...

Deel Deze Pagina