@runner: nou dat heb je goed. Dan kunnen ze ineens zoooo goed luisteren Kim heeft het op het moment zelfs zo erg dat ze weet dat ze een kastdeurtje dicht moet laten (onze dame kan die namelijk behoorlijk hard dichtgooien), me dan aan kijkt en aan blijft kijken en het dan toch doen terwijl ik zeg dat het niet mag. En als je dan opstaat of dichterbij komt dan met een klap dat deurtje dichtgooit . Morgen krijgen we de uitslag van een uitgebreid bloedonderzoek. Zal de kinderarts eens vragen of ze ook nog even wil kijken of de buisjes nog goed zitten . Nee hoor dat is maar gekkigheid. Maar soms is het zoooo moeilijk om mijn lach in te houden. Dat kan ik toch al zo slecht maar de gezichten die ze er dan bij trekt. Onvoorstelbaar. Maar heeft ook wel weer zijn charmes.
@justfem: ja sorry nu was ik wel naar verjaardag. Succes met klussen vanavond en nog bedankt voor het duimen super lief! @senna: gelukkig is het meegevallen bij de tandarts, hoe is het nu met de pijn? Hoe kwam jij erachter dat je b12 tekort had? @evy: lijkt me heerlijk dat peuterpuberen Cas is net 1 en die kan ook al echt van die dingen hebben. Ben benieuwd wat daarvan wordt als hij rond de 2 is @Runner: merk je al dat de pillen iets doen bij Ruben? En heb je alles al klaar voor het feestje voor vrijdag? Morgenochtend moet ik bleod laten prikken, dus ik ben benieuwd wat daar uit komt. Ik denk toch dat ik morgen maar een testje ga wagen 8)
Marieke, spannend! Succes morgen! Ik moet alleen werken... Hahaha Evy, moeilijk is dat he om dan serieus te blijven kijken. Ruben weet ook dat ie van de afstandbediening af moet blijven. Gebeurd wel eens dat ie hem te pakken heeft en je dan strak aan blijft kijken zo van even kijken wat mama nu doet. Als ik dan idd op sta om hem af te pakken weet ie niet wat ie er dan zo gauw mee moet dus smijt ie hem door de kamer. Dan blijft ie je echt aankijken van ik heb toch niet in mijn handen, kun je me ook niets maken, whahaha! Uitgekookt?! Ruben heeft weer zijn avondeten eruit gegooit (meeste dan) terwijl de HA zei dat ie gewoon met de pot mee kon eten. :x Morgen teert ie maar de hele dag op wit brood en water. Zetpil gaat er zo weer in als ie naar bed gaat. Verjaardagsfeestje begin ik donderdag aan, 9 maanden beurs gaat iet meer door, dus heb alle tijd.
@runner: ik heb nog steeds het gevoel dat ik ongi moet worden, dus het is nog niet zeker hoor of ik ga testen
@marieke: ja hoor je gaat maar mooi testen morgen.. je kan ons toch niet in spanning laten? @all:ben zo trots op me meisie...ze zei aan tafel paar x wc wc? dus ik zei: moet je plassen? zei ze ja (zegt ze wel vaker maar krabbelt al gauw terug) dus ik zeg nou kom maar.. dus kleed haar van onder uit en zet haar erop.. eerst dacht ze brr koud maar toch bleef ze zitten en ze ging het ook echt proberen! ze ging heel erg drukken en er kwam zelfs een scheetje hahahahaha maar geen plasje maar ben hoe dan ook SUPER TROTS! het begin is er
@marieke: oh morgen ga je misschien testen! ik kan vast niet slapen vannacht @runner: raar dat de HA zei dat ie met de pot mee kon eten, meestal moet je toch met licht verteerbare dingen beginnen en dingen die de diarree tegen gaan. Ik gebruik bij noa meestal kindigest van VSM da's tegen misselijkheid en diarree is homeopathisch, noa heeft er altijd veel baat van moet ik zeggen. @missflower: een voor je kleine meid, ik weet ook nog dat ik super trots was de eerste keer. Nog even en ze is zindelijk @evy261: ik kan ook altijd mijn lach moeilijk in houden, noa was deze week in de fase ik wil dat niet en dus doe ik het ook niet , dus ik moest eigenlijk voor het eerst echt een hele strenge moeder zijn. Vandaag tijdens het eten zei ze merk je iets aan me, dus ik: wat?, noa: nou ik ga maar weer goed luisteren en lief zijn, want je bent liever als je niet streng bent mama. Dus denk dat ik mijn strenge mama blik toch wel onder de knie heb nu Tja ben ik hier toch , dacht noa zo naar bed en dan klussen met mijn mannetje, kom ik thuis is ie klussen bij zijn broer, moest iets gerepareerd worden. Is ie nu dus wel aan het klussen voor een baby, maar niet aan het klussen met mij om er een te fabriceren, mooi is dat Nou maar hopen dat ie het niet te laat maakt. Ga nog maar ff een strijkje weg werken hier.
@runner: heel herkenbaar! De boefjes! Kim denkt dat je met de afstandsbediening kan bellen . Dan houd ze hem tegen haar oor en begint ze in haar eigen taal te kletsen en rond te lopen. (net als mama) Hij heeft het trouwens wel goed te pakken dan zeg als ie zo loopt te spugen. Hoop dat het morgen beter gaat. @marieke81: ooooh spannend! Hoe laat ga je testen morgen? We zijn erg benieuwd aan deze kant! @missflower: Wauw! En terecht dat je trots bent nu. Weer een mijlpaal bereikt toch? Echt heel goed! @justfem: Hahaha hilariteit ten top! Echt geweldig. Kom bijna niet meer bij. Ik hoop dat ik straks ook een streng gezicht op kan zetten als het ooit (dat zal vast wel) nodig is. Wel balen dat ie op een andere manier aan het klussen is zeg. Maar.....de avond is nog jong zullen we maar denken. Die van mij ligt met hoofdpijn op bed. Ik dacht alleen dat vrouwen dat hadden
Hallo meiden, Had net toch behoorlijke hoofdpijn en ik heb een beetje spierpijn in mijn kaak maar verder mag ik niet klagen , paracetamol doet wonderen. Marieke, ik ga heel hard voor je duimen, spannend, ga morgenochtend voor mijn werk nog ff kijken, ik ben helemaal niet nieuwsgierig haha. Ik ben bij de vorige keer dat ik zwanger wilde worden uitgebreid getest bij de gyn en toen kwam dit eruit, en pco helaas. Nu kan ik ook voelen dat ik weer aan de volgende spuit toe ben, ik ben dan toch sneller moe (kan het ook in mijn onderste oogleden zien). Kan je 100 mee worden en het komt vaak voor bij mensen die vegetarisch zijn. Runner, balen dat Ruben weer heeft overgegeven, idd morgen maar een beetje rustig aan doen met eten, hoe is hij verder gestemd, merk je erg aan hem dat hij ziek is? Missflower, wat wordt ze al groot als ze al op de wc zit (lijkt mij) maar het begin is er! Succes, ik ben benieuwd of ze er nu elke keer over gaat beginnen! Justfem, die man van jou snapt er ook niks van, klussen bij zijn broer! Misschien krijgt hij hier heel veel energie van haha! Evy, eigenlijk moet je een keer een foto van Kim maken met de afstandsbediening aan haar oor! Heb je al het gevoel dat je ongesteld aan het worden ben of ga je er de komende dagen nog een testje tegenaan gooien? Ik ga zo lekker op bed televisie kijken, ik ben helemaal niet lui aangelegd . Kus Senna
@runner: ik voel niks bijzonders hoor, heb alleen af en toe ongi krampen. En dat heb ik meestal voordat ik ongi ga worden (ja duhhhh) Dus vandaar mijn gevoel. Als ik vannacht niet ongi wordt ga ik testen morgen. @justfem: ik kan daar ook altijd zo van balen, als je moet klussen en manlief is weg. Raak daar altijd een beetje geirriteerd door. Ik weet wel het moet leuk blijven maar toch. Is hij ondertussen al thuis? @evy: weet je al wanneer je weer een keer gaat testen? @missflower: wat ontzettend goed van Danisha! Lijkt me ook helemaal fantastisch om dat allemaal mee te maken. Het begin is er @senna: ik moet morgen mijn bloed laten prikken, dus ben benieuwd wat daaruit komt. Veel plezier met luieren Ik heb net lekker private practice gekeken, is echt een leuke serie. Blijf Greys anatomy het leukst vinden, maar dit verdiend een goede tweede plek.
@justfem: nou ik hoef niet te vragen waar jij mee bezig bent Succes en tot morgen Ik spring lekker onder de douche en daarna lekker slapen
Hallo dames ! @ Runner, het gaat gelukkig steeds beter met slapen. We zijn het zelf schuld, bij nummer 2 pakken we het van begin af aan anders aan, dat weten we zeker. Echt vermoeiend is het niet (meer) want we slapen wel allemaal heerlijk door 's nachts ! @ Justfem, als ik positief test zal ik zo hard juichen dat ze het tot in Parijs zult horen ! Wat goed zeg, dat je met je schoonzus hebt gesproken. Ik denk dat ik helemaal dicht zou klappen ! @ Evy, het is inderdaad spannend al ben ik er, bewust, weinig mee bezig en laat ik het helemaal zijn gangetje gaan ... en dan maar hopen dat dat helpt ... @ Marieke, ik heb nooit gerookt (heb Astma) en drinken doe ik eigenlijk ook niet. Af en toe een glas rode wijn, dat is het. Maar sinds we hebben besloten zwanger te worden heb ik niets meer gedronken. Ik heb 19 maanden BV gegeven, toen mocht ik ook niet drinken, dus ik ben het gewend ! We gaan ons bedje eens opzoeken, morgen mogen we weer aan de slag ... Groetjes, Nikki F
MARIEKE: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? ZIE JE EEN STREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPJE (2 BEDOEL IK DAN HÉ)