@marieke: Ojee, ja kan me voorstellen dat het even anders is gelopen. Maar we waren wel heel nieuwsgierig. Zal voor je duimen dat alles goed gaat. Hoe laat kan je bellen vrijdag?
@marieke: da's wel spannend voor je, maar komt vast allemaal goed hoor, ik heb er alle vertrouwen in.
Marieke! Wat lees ik nou? GEFELICITEERD! Hahahaha je zal vandaag de pillen wel binnenkrijgen, die kun je dan direct doorschuiven naar een ander Succes bij het bloedprikken! Spannend allemaal!
@justfem: Ja, ik denk dat ik er van het weekend maar een test tegenaan gooi (? ) Maar dan ga ik alweer zitten denken.. ik kan het ook donderdag doen. Want als ie donderdag nega is kan ik van het weekend ook nog een keer. Hahaha
afgelopen zondag heb ik nog getest. Maar mijn gevoel zegt me dat mijn cyclus gewoon nog niet op orde is . Maar misschien dat ik donderdagochtend voor de zekerheid nog maar een test doe. You never know
Ging je uit van een cyclus van 28 dagen? Ja Marieke dacht ook dat het niet raak was en zij heeft ook een positieve test
Ja, was misschien iets te enthousiast om te denken dat ik een regelmatige cyclus heb nadat het eerst wat langer duurde. Misschien nog maar even wachten. Hahaha ja da's waar. Zo zie je maar. Maar was zij wel regelmatig? Of wist zij haar cyclus ook niet? Zat ff te denken dat ik bij Kim toen ook vrij laat positief testte.
@marieke: geeft niet hoor. Ja, we zijn in november gestopt en in januari kwam het eindelijk op gang. Dus officieel is dit pas de 1e ronde. Denk dat ik iets te enthousiast was om te denken dat ik gelijk maar een cyclus van 28 dagen heb Hoezo positief? Hahaha
@marieke: lieve schat zo bedoelde we dat niet.. we waren gewoon zooooo nieuwsgierig en was niet vervelend bedoeld hoor haha en zou het erg leuk vinden als je mee blijft kletsen! en je bent echt wel zwanger hoor, dat je ongi krampen voelt is heel normaal hoor!
nou, ik zou het dan idd gewoon donderdag nog een keer doen. Je meot ander ff die testen bij de kruitvat halen, die zijn lekker goedkoop en dan als het dan wel nega is dan is het tenminste een beetje goedkoop geweest
@marieke: Ja ik zal daar ook eens voor gaan kijken. Ik heb er nog 1 van matcare liggen. Die zijn ook wel goedkoop. Heb van het kruidvat wel goeie verhalen gehoord. Heb jij die ook gebruikt? Moet je dat via zo'n pipetje doen toch?
@evy: die van het Kruidvat zijn idd met een pipetje, je moet die van 2 voor 5 euro hebben van het eigen merk. Ze zijn erg gevoelig en de prijs is ook
de test die ik in mijn album heb staan die is van de kv, en hij met zo'n pipetje. Ik vind het wel prettig, ik haat het als je over die dingen heen moet piesen