wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    WOEHOE MARIEKE GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!

2. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hahaha en ik vind het juist wel handig :) . Ik vind het met een bekertje vaak zo lastig. Maar kan het allicht eens een keer proberen.

Niet geschoten is altijd mis :) :) :)

3. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ook hier maar een keer, maar dan wel zoals het hoort:

JOEHOE GEFELICITEERD CHICKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    JAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD MARIEKE,
    Wat leuk!
    Ga er lekker van genieten meid!
    Nog even het onderzoek afwachten maar dat komt ook vast goed!

Kus Senna

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    zo ik heb lekker mijn huis vandaag verbouwt! het is wel leuk geworden al zeg ik het zelf.
    Bedankt allemaal voor de lieve woorden. Ik blijf hier lekker schrijven(als jullie het natuurlijk goed vinden) want ik heb het gevoel dat ik toch wel een soort van band heb opgebouwd met de mensen hier. Sorry het klinkt een beetje emo, maar dat ik wat ik voel.
    Heb net Cas opgehaald bij mijn moeder, ik heb het haar toch maar wel al vertelt(ik deel nm alles met haar)
    Nou het is rustig verder hier, tot later

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    MARIEKE OOK HIER NOGMAALS GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Misschien moet ik dit niet zeggen maar.....

Kar heeft zojuist een niet zo leuk berichtje in ons groepje achter gelaten :(

Het is een dag met een lach en een traan.

8. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Marieke GEFELICITEERD!

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Marieke, van mij ook een dikke felicitatie! :)
    Geniniet ervan!

10. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @runner: en heb je je ei al gespot ondertussen? Hier heb ik ook nog niet echt het idee dat ie er aan zit te komen, de streepjes blijven maar heel licht terwijl de vorige keer ik begon met 1 test met 1 streepje toen 2 met een licht streepje en toen 2 met een er af knallende streep en daarna weer niets. Ik heb ook helemaal geen echte ei-sprong klachten nog, dus ff afwachten maar en morgen maar weer een ovu-testje er tegen aan te gooien.

@lilly: he bah wat een vreselijk nieuws bij jullie in 't clubje. :( Ik heb er geen woorden voor.

@marieke: gezellig dat je hier blijft, ik was al bang dat ik als runner en missflower straks positief testen alleen achter zou blijven als enige van de 'oude crew' ;), gelukkig zijn er wel weer nieuwe bij gekomen om me ook nog gezelschap te houden. ;) En besef je het al een beetje?

@carolien82: lees je al weer eens mee, je pauze ronde lijkt me nu toch zo goed als voorbij of misschien zit ik er helemaal naast en heb je het gewoon erg druk. 'T is veel gezelliger als jij er ook weer bij komt ;)

Nou hier wederom alleen thuis :(, gisteren was het klussen bij z'n broer niet goed gelukt, hij had nog wat spullen nodig. Dus net nog wat opgeruimd en wat administratie weggewerkt en nou maar hopen dat ie het niet te laat maakt en ff kijken of ik hem kan verleiden tot nog een klusje :oops:

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @justfem, ja :cry:
    En je bedoelt het niet zo maar sinds we hier 'klussen' gebruiken voor ..... vind ik het maar raar klinken in zinnen al 'klussen bij zijn broer' :) :)

Hopelijk krijg je hem zo ver ;)

En ook de rest veel succes met klussen! komop roze willen we zien.
    ROZE!

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

12. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @lilly: ja dat vind ik ook lastig tegenwoordig :) zelfs als ik buiten het forum tegen iemand zeg dat we aan het klussen (in huis) zijn dan denk ik er gelijk andere dingen bij :)

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @justfem: ik blijf hier hoe dan ook mee kletsen hoor! maar ga er gewoon vanuit dat we met z'n alleen naar het andere topic kunnen haha.. en idd dat klussen met z'n broer klinkt heeeeeeel raar hahaha

@lilly: bedankt voor de hcg.. ik las laatst dat je wel even een *HUG* kan gebruiken dus bij deze!

weltrusten allemaal en tot morgen!

14. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    dat probleem met dat 'klussen'dat heb ik dus ook :) elke keer hoor ik klussen, en dan begin ik al te lachen

@justfem: nee, ik besef het nog niet echt. Vooral ook omdat mijn buik zo rommelt. Ik had dit helemaal niet bij Cas, maar ja het zal wel goed zijn. Ik laat je echt niet in de steek hoor!
    Ik je mannetje nog een beetje op tijd thuis? succes met KLUSSEN!

nou voor iedereen slaap lekker en tot morgen

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

@ Marieke, GEFELICITEERD MEID ! WAT EEN GEWELDIG NIEUWS ! Ik hoop dat je goed bericht krijgt vrijdag, kan me voorstellen dat het spannend is, maar het komt vast allemaal goed ! ;) Enne ... als je wat HCG kunt missen ... Ik hoop in elk geval dat je nog bij ons wilt blijven posten !

@ All, ik ben heel moe nu, was vanavond home-alone dus heb net nog een berg strijk weggewerkt ... niet mijn hobby !
    Ik had gehoopt op mijn werk de volgende te zijn met nieuws over een zwangerschap, maar gisteren was een van mijn collega's me voor. Ik gun het haar van harte, zij is nu ook zwanger van haar tweede kindje, maar het voelde ook wel heel erg dubbel moet ik helaas toegeven. Ik hoop zo dat wij ook binnenkort goed nieuws krijgen ... Volgens de calculator is vandaag de innesteling geweest. Ik voelde vanmiddag een soort steekjes links, ik weet niet of dit iets betekent ... we zullen het wel merken, eind volgende week ...

Ik ga nu slapen !

xxx
    Nikki F

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @marieke: hij was pas kwart voor 12 thuis :confused: het lukte weer niet, maar uiteindelijk heeft ie het toch afgekregen. En kon hem gelukkig nog wel verleiden om met mij ook nog ff te klussen :)

@Missflower: ja allemaal op roze dat lijkt me een goed plan.

@NikkiF: Herkenbaar dat dubbele gevoel, je gunt het iemand van harte, maar je zou zelf ook zulk nieuws willen hebben. Nou ik ga voor je duimen dat het steekje een teken van een innesteling is. En over een week gewoon een test met 2 streepjes! ;)

Volgens mijn menstruatie-kalender zou vandaag mijn ei-sprong moeten zijn, maar ik heb het idee dat het morgen of overmorgen wordt en de ovu-testjes die denken er ook nog niet positief :), wie weet een verjaardags-ei voor mij :D

@runner: al aan het aftellen en aan het stressen voor de voorbereidingen ;) Wat voor taart ging je ook weer maken of maakte je niet zelf een taart?

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge

test negatief.

verder gister nog x duidelijk gemaakt dat gewoon gelukkig wil worde en verder niks maar wel gemeenschap van goederen.hy vond dat ik hem voor het blok zette.

hy wou ons niet kwijt dus hy heeft gezegd da we in gemeenschap van goederen trouwen .hy moet er nog wel aan wenne zegt ie.
    \
    \dus hoop dat ie zich eraan houdt

dalijk naar de masseur toe ,vanmiddag as kleine naar kdv is badkamer poetsen.

@marieke blijf lekker mee kletsen hoor

18. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @wenneke: vervelend voor je dat de test negatief was, maar misschien is het voor jullie gezin wel even beter dat het zo is. Ga je nu aan de pil of zie je wel hoe het verder loopt?
    Wat betreft het trouwen, wat lief van je vriend dat hij toch in gemeenschap van goederen wil trouwen, mocht hij er echt moeite mee hebben kunnen jullie natuurlijk altijd gezamelijk huwelijkse voorwaarden laten opstellen zonder dat zijn ouders daar bij betrokken zijn. Dan kunnen jullie samen beslissen wat er gebeurd mocht het ooit fout lopen. Geniet van de massage vanmiddag ;)

Wel balen vanochtend mijn mobiel is er zomaar uit het niets mee gestopt, heb ergens mijn oude opgeduikeld en die doet het gelukkig nog. Maar was er niet echt blij mee. :x Ik ben wel aan een nieuwe toe, maar ik had nog wel verwacht dat deze het een tijdje vol zou houden. Dus nu maar weer shoppen voor een nieuwe gsm. Zijn er nog dames die er 1 hebben waar ze erg over te spreken zijn?

Oh en mag zo ook met 1 van de 4 ratten van noa naar de dierenarts. Ik ben 2 weken terug met 1 van de ratten geweest die had een gezwel en die moest geopereerd, die mag vandaag terug om de hechtingen er uit te laten halen en wat gebeurd er afgelopen weekend heeft de andere rat het ook :confused: Weer 25 euro lichter zo meteen en Noa weer helemaal in spanning, omdat het niet zeker is of het ratje de operatie overleefd. Duimen maar dat alles goed loopt anders kan ik vanmiddag ook nog een begrafenis gaan houden. Mijn vriend had zoiets ach ik maak hem zelf wel even dood dat is goedkoper, maar ja dat vind ik zo zielig en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen de ene wel te laten helpen en de ander niet. :(

19. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @wenneke: balen! maar wat justfem zegt misschien wel beter nu ff in deze situatie

@justfem: balen van je mobiel. Wil je echt zo'n vrouwenmobiel, of een gewone. Ik heb nu sony erricson c902 met een 5 megapixel camera net zo handig. Alleeen manlief mag een nieuwe uitzoeken, en die wil eigenlijk die van mij dus mag ik een nieuwe uitzoeken. Ik ga nu een nokia 6600 fold nemen, dat is wel echt zo'n vrouwentelefoon.
    Dus je hebt je ei nog niet gespot?

@runner: heb jij nu wel al je ei gespot?

Ik heb echt vreselijke hoofdpijn, maar mijn hoofd zit echt helemaal vol met snot. misschien moet ik zo toch ff gaan stomen. Heb vanmorgen toch maar nog een test gedaan eentje van clearbleu met zo'n kruis die was binnen een minuut positief. Dus ik kan het nu een beetje gaan geloven
    Nou tot later

20. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    @wenneke: Wel jammer maar ik moet me ook aansluiten bij de andere dames. Hoop dat jullier er samen uitkomen.

@justfem: Zal je altijd zien he? Dat je mobiel ermee stopt op de momenten dat je het niet verwacht. Da's wel balen. Ik zit ook te wachten tot ik eindelijk een nieuwe mag bestellen. (Begin maart loopt mijn contract af en kan niet wachten :) ) En ik ben er al helemaal uit. Ik ga voor de Sony Ericson C905. Maar heb jij een voorkeur voor een merk?

@marieke: Wat heerlijk dat je het een beetje kan gaan geloven! Stap maar lekker op die roze wolk hoor! Wel vervelend dat je nu hoofdpijn hebt. Hoop dat het snel over is voor je.

Deel Deze Pagina