@evy: ik ben zelf nogal van van sony. De c905 is de opvolger van mijn telefoon, en die heeft volgens mij zelfs een 8.1 pixel camera. Ik vind het wel fijne telefoons. Ga je morgen trouwens nog testen?
@mariek: Heb er veel goeie verhalen over gelezen en dat die een 8mp camera heeft is voor mij helemaal super. Ben dol op foto's maken (heb sowieso een gewone digitale camera) maar je zal net geen camera bij hebben. Dus dat heeft voor mij de doorslag gegeven. Zat te twijfelen tussen Nokia N96 (was een echte Nokia fan) en de SE C905 maar: made up my mind. Nu nog wachten tot 7 maart. Dus de sony bevalt jou goed? Ja, denk het wel. Maar denk dat ik de uitslag eigenlijk al wel weet. Mocht het weer negatief zijn heb ik mezelf voorgenomen om die testen van het kv te halen en dan zondag de laatste te doen. Als daar niets uitkomt gaan we zitten wachten op de
@marieke&evy: ik heb verschillende merken gehad, ik heb sony, samsung en nokia gehad, deze laatste is de N72 van Nokia. Altijd tevreden over geweest, maar nadeel van bijna alle nieuwe generatie telefoons is dat ze makkelijker crashen en die van mij heeft dat nu gedaan. Ik heb lang gedacht om de Iphone te nemen, maar ik vind de prestaties in verhouding met de prijs erg laag (ik ben een Apple fan omdat ik thuis en op mijn werk werk met een Apple). Ik denk er nu idd over een ladyphone aan te schaffen niet te groot, maar ook zeker niet te klein en een leuke camera er op, denk dat de meeste behoeftes van mij kant dan wel voorzien zijn @marieke: nou zie je je bent gewoon echt zwanger en nu van genieten. De uitslag vrijdag komt vast ook helemaal goed @evy: ik hoop dat je iig snel duidelijkheid hebt. Op hoeveel dagen zit je cyclus nu? Wat betreft mijn ei ik denk dat ie al geweest is net even een test gedaan en alleen nog een controle streep, vanochtend wel krampen dus misschien dat dat mijn ei-sprong is geweest. Gisteren was testresultaat nog lang niet zo donker als de c-streep. Dus ik weet het niet, of misschien heb ik deze maand geen ei-sprong, dat kan natuurlijk ook nog. Deze keer gebruik ik dip-sticks dus weet ook niet of daar verschil in zit op mijn midstreams testte ik ronde 3 en 4 overduidelijk positief. Nou ja vandaag klussen we gewoon ook nog een keer voor de zekerheid en dan over 2 dagen nog een keer... ik test rond 5-en nog wel een keer met een ovu-testje om te kijken of ie dan wat anders aangeeft.
@evy: ja hij bevalt mij erg goed. Mooie foto's ook Zeker een aanrader. @justfem: wat betreft de telefoon, ik ga dus de nokia 6600 fold nemen, simpel maar leuk en kan volgens mij niet zo snel stuk. Misschien ook iets voor jou? Het kan idd zo zijn dat je je ei al hebt gehad. Ik gebruikte bij Cas de testen van matcare en die werden bij mij nooit helemaal positief, maar je zag wel een duidelijk verloop dus ik ging er dan vanuit dat ik mijn ei gewoon gehad had. Deze maand hebben wij ook 4 dagen achter elkaar geklust, en je ziet het resultaat. Dus nog een keer vanavond aan de klus kan geen kwaad
@marieke: ga zeker die nokia 6600 eens bekijken, over het algemeen bevielen mijn nokia's me altijd het beste. Die nu kapot is gegaan is ruim 2 jaar oud, dus de kans was al aanwezig dat ie het een keer zou gaan begeven en hij is intensief gebruikt geweest
@mariek: kijk dat is helemaal goed. Als ie goeie en mooie foto's maakt ben ik helemaal om 8) @justfem: sorry had over je vraag heen gelezen Myn cyclus zit met vandaag meegerekend op 34 dagen. Enige hoop die ik nog kan bedenken wink is een latere eisprong. Maar ik denk dat ik gewoon moet wachten op de . Dat ze gewoon weer wat later zijn. Dan is een regelmatige cyclus toch wel verdomd handig eigenlijk
komt me pa ze vriendin met traptractor aan me pa wil dus niet meer komen ofzo ze wist de reden ook niet het s voor ze verjaardag en als klap op vuurvuil laat me boerekool zonder water aanbranden pfffffffff
komt me pa ze vriendin met traptractor aan me pa wil dus niet meer komen ofzo ze wist de reden ook niet het s voor ze verjaardag en als klap op vuurvuil laat me boerekool zonder water aanbranden pfffffffff
@wenneke: Sorry maar ik begrijp helemaal niets van je verhaal. Alleen dat je boerenkool is aangebrand
me pa ze vriendin kwam hier aan met niels ze verjaardags kadoo dus ik zeg waarom kom je dat nu al brengen.zegt ze ja je pa wil effe geen contact en komt dus niet op ze 1e verjaardag.hy wil eerst zeker weten dat me vriend het meent en goed voor heeft en me boerenkool is aangebrand wahahah
Hallo meiden, Hier een berichtje na een lange dag in het ziekenhuis. Alles is goed gegaan, ze hebben de bult prima kunnen verwijderen, heeft nu een wond van ongeveer 6 cm lang. Verder is Peter nog erg moe maar verder wel prima uit de narcose gekomen. Ik ga straks lekker slapen, moet morgen weer om half 6 op om te gaan werken . Morgen lees ik ff bij! Kus Senna
@senna; fijn dat het goed is gegaan met peter, beterschap voor hem @runner: oke dan nog speciaal voor jou