wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by trotsemama27, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo dames !

@ Justfem, ik moet ook een nieuwe mobiele kopen, maar dan om een andere reden ... in mijn nieuwe auto zit een hele mooie Nokia-carkit en mijn oude telefoon past er niet in. Dat vind ik zonde, dus moet ik een andere kopen. En mijn oude viel bijna uit elkaar ... dus het wordt ook wel tijd ...

@ Marieke, bedankt voor de HCG ! We kunnen er niet genoeg van krijgen !

@ Senna, gelukkig dat de operatie goed is gegaan. Veel beterschap met onknappen !

@ Evy, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over je cyclus.

@ Wenneke, mooie trouwkaart ! Ik hoop dat jullie een mooie dag zullen hebben.

@ Allemaal, vandaag nog wat lichte steekjes en krampjes gevoeld in mijn onderbuik. Heeft iemand een idee wat dat kan betekenen ? Verder heb ik ook erg veel honger vandaag ... eigenlijk de laatste drie dagen al ... en ik heb (alweer) een lelijke pukkel op mijn kin ... balen ... (.)(.) zijn een beetje gevoelig, maar dat was de laatste 2 maanden ook, dus daar ga ik niets meer vanaf leiden.
    Mijn banner hier zegt dat ik 25-2 al kan testen, ik wacht toch tot 27-2. Mijn menstruatie zou eigenlijk 26-2 moeten beginnen. Ben benieuwd ...

Was vandaag even met mijn schoonmoeder bij Baby Planet om een cadeautje te kopen voor het zoontje van mijn zusje en het zoontje van een vriendin. Deden ze in de zak ook forlders van zwangerschapkleding ... zo leuk ... ik hoop dat we het binnenkort weer kunnen kopen.

Groetjes,
    Nicole

2. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @nikki: ik heb ook de hele tijd rare krampjes en steekjes gehad, en je weet het resultaat ;)
    Ik ga voor je duimen, ben jij de eerste die weer kan testen?

nou ik ga lekker slapen,tot morgen

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    @ Marieke,
    Dat is fijn om te horen ! Wanneer begonnen die krampjes bij jou ? Ik twijfel soms of het mijn darmen zijn of iets anders ... ik hoop zo dat het een teken is !
    Runner mag nog voor mij testen ...

Echt super dat je zwanger bent ! Hoe voel je je zo erbij ? Ik hoop goed !

Groetjes,
    Nikki F

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    goedemorgen

hier nog niks te bekenne maar kan ook 38dagen zijn

verder zat vanmorge hele koelkast vol joki bah

ja dat is mijn jurk

5. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @wenneke:wat jammer de reactie van je vader. Maar wat een leuke trouwkaart :thumup: En ik vind je jurk ook super mooi.

@NikkiF: ik duim voor je ;) Erg spannend zo te horen. Ik zie ook overal leuke zwangerschapskleding kan niet wachten tot ik ook weer wat kan komen. Soms heb ik bijna de neiging al wat aan te schaffen, maar ja dan weet ik me toch te weer houden stel dat het nog een jaar duurt, dan heb ik er tegen die tijd misschien wel helemaal niks meer aan. Wel jammer dat ik er niet ben als je gaat testen, kun je de 26ste 's ochtends vroeg niet even testen kan ik je nog net feliciteren voor ik weg ga naar Disney ;)

@Runner: hoe is het bij jou, druk met verjaardags voorbereidingen zeker?

@Senna: wat fijn dat de operatie goed geslaagd is. Hopelijk is peter snel hersteld.

Zo ga er hier maar van uit dat mijn ei geweest is. Gisteravond was ie ook negatief de ovu-test echt helemaal wit. Aan het klussen kan het iig niet liggen. Ga nu maar uit van dezelfde cyclus-lengte als vorige ronde. Dus nu maar weer officieel op het wachtbankje.

6. evy261

evy261 Actief lid

Jul 11, 2006
    403
    0
    0
    @wenneke: Mooie kaart en mooie jurk! Wanneer is de dag gepland eigenlijk?

NikkiF: Zal voor je duimen. Straks kan je je helemaak gek kopen als je positieve test in je handen hebt :) .

@senna: Hoe is het met Peter gegaan vannacht?

@marieke: En hoe is het met jou vandaag?

@justfem: Hoe is het met de rat van Noa gegaan eigenlijk? Heeft ie het overleefd?
    Heb je nog plek op je wachtbankje? Dan kom ik er wel even gezellig bijzitten.

7. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Evy: met noa's rat gaat het nog goed, kon gisteren toch niet geopereerd worden, dus moet haar maandag brengen bij de dierenarts, was gisteren eigenlijk voor niets bij de dierenarts want de andere rat die terug moest om de hechtingen er uit te laten halen, had dit zelf al gedaan. :rolleyes: Nou ja Noa was al lang blij dat ze allemaal thuis waren toen ze uit school kwam.
    Nu maandag afwachten of de operatie slaagt. Hoop het wel anders toch een beetje een triest begin van de vakantie voor Noa.

8. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Oh en je mag er gezellig bij komen zitten. Heb je ons wachtbank cafe al eens gezien best relax hier ;) :)

9. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    En we schenken o.a. HCG-shakes :D

10. evy261

evy261 Actief lid

Jul 11, 2006
    403
    0
    0
    @justfem: Oh da's wel balen dat je voor niets naar de da bent gegaan. Dus maandag wordt een spannend dagje voor Noa. Hoop dat alles goed komt met haar rat en dat ze een leuk begin van haar vakantie krijgt!
    Dieren zijn belangrijk voor kinderen en het is leuker om te vertellen dat alles goed is gegaan dan dat het fout is gegaan,

11. evy261

evy261 Actief lid

Jul 11, 2006
    403
    0
    0
    :) :) :) nou, dat ziet er zeker relaxed uit. Zo is het wachten nog wel uit te houden en minder vervelend!
    Die HCG shakes zien er wel erg lekker uit. En dan met zo'n shake lekker op de bank daaro.....
    Zie het al helemaal voor me..... :)

12. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @evy: ja noa's huisdieren zijn hele belangrijk voor haar, haar hamster is ongeveer een jaar geleden dood gegaan (van ouderdom hij is 3,5 geworden en da's hoogbejaard voor zo'n diertje), maar ze had er veel verdriet van nu nog wel eens. We hebben toen 2 tamme ratjes aangeschaft, omdat die overdag meer actief zijn dan een hamster. Uiteindelijk hebben we nog 2 afstands ratten erbij gekregen van iemand die e rniet meer voor kon zorgen dus nu zijn het er 4 in totaal. En ze is helemaal weg van ze. leert ze kunstjes enzo. Ik vind het goed voor kinderen als ze iets hebben om voor te zorgen daar leren ze veel van.

13. evy261

evy261 Actief lid

Jul 11, 2006
    403
    0
    0
    Ja, dat ben ik helemaal met je eens. Een beetje verantwoordelijkheidsgevoel is altijd goed. En zij zit natuurlijk op een leeftijd dat ze dat ook allemaal goed begrijpt. Moet je nagaan hoe lang dat nog blijft hangen bij die kinderen.
    Leuk als ze ze allemaal kunstjes leert! Een beetje de rattenvangster van Hamelen? ;)
    Wij zijn Kim ook aan het leren dat ze zachtjes moet doen met de hond en de kat en wat wel en wat niet mag. Dat soort dingen zijn wel leuk om te zien dat als je zegt dat ze zachtjes moet doen, gaat ze heel zachtjes praten en zegt ze: aaai. Hahaha

14. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Ja leuk is dat he, hoe ze dan reageren.

Vond het ook zo grappig toen Noa 2 jaar was en we nog bij mijn ex woonde hadden we een hond die heette Bo en een kat Binka. Noa noemde toen alle honden Bo en alle katten Binka. Erg grappig.

15. evy261

evy261 Actief lid

Jul 11, 2006
    403
    0
    0
    Hahaha geweldig om te zien dan he?
    Kim is nog wel aan het proberen om de namen uit te spreken maar dat gaat steeds beter. Maar langzamerhand komt dat vanzelf. Maar wel leuk om te zien hoe ze dingen op haar manier zegt.

16. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Goedemorgen :D

Alles goed?

@nikki: bij mij begonnen die steekjes en krampjes iets minder dan een week voor nod. Ik heb ze overigens nog steeds hoor. Ik hoop dat het bij jou een goed teken is

@evy: ik begrijp dus dat je test nega is? jammer. Maar ik moet zeggen de wachtbank is erg relaxed hier met lekkere drankjes, dus je zal je niet vervelen ;)

@Justfem: Nou ff maandag afwachten wat betreft de rat. Nog 1 nachtje slapen en je bent jarig :whistle: :whistle: Heb je er al een beetje zin in?

Nou mijn schoonmoeder komt nu binnen, dus ik ga ff koffie zetten

17. evy261

evy261 Actief lid

Jul 11, 2006
    403
    0
    0
    @marieke: morning! Jep, helaas negatief. Maar ergens wist ik dat ook wel.
    Denk ook wel dat de :evil: een dezer dagen mij komen opzoeken. Vanmorgen al een beetje last van mijn buik. Misschien dat ik van het weekend nog die van het kruidvat haal maar ik denk dat ik lekker mag aanschuiven op het relaxte wachtbankje.

@justfem: ooooh morgen jarig?

18. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @marieke: nou ik vier mijn verjaardag nooit zo uitbundig ;) Maar dit jaar heb ik toch maar wat vrienden en familie uitgenodigd, eigenlijk moet ik nog heel veel dingen in huis halen, maar moest werken dus vandaag en morgenochtend maar even flink bikkelen om alles in huis te halen. Moet morgenmiddag op visite bij een oud-tante van mijn vader, heb geen idee of dat va mij dan een oud-oud tante is :). Zij is op de zelfde dag als mij geboren en wordt morgen 100! Mijn vriend zei gelijk tegen mij nou dan heb jij ook nog wel een tijd te gaan :p

@evy: je kan nog alle kanten op hey, geen bloed geeft moed ;) En ja ik ben morgen jarig, vanaf dan behoor ik to de 29-jarige. Mijn ideaal was altijd voor mijn 30ste 2 kinderen, dat zou betekenen dat ik binnen nu en 3 rondes zwanger moet raken en anders moet ik mijn ideaal bijstellen ;)

19. evy261

evy261 Actief lid

Jul 11, 2006
    403
    0
    0
    @justfem: Ja dat is ook wel weer zo. Geen bloed geeft moed. Nou, het zal mij benieuwen.
    Jeetje al 100! Dat hoor je tegenwoordig maar heel weinig!
    Mwoah, binnen nu en 3 rondes...da's te doen toch? Je weet maar nooit.
    Ik had hetzelfde ideaal maar die heb ik al bij moeten stellen :) . Ik moet er dit jaar aan geloven. Probeer iedereen nog wijs te maken dat ik weer 25 wordt (net als voorgaande jaren) maar daar trappen ze niet meer in. Dus voor mij is het niet voor mijn 30e 2 kids. Maar goed.... da's ook niet erg. Dan ben ik misschien wel zwanger op mijn 30e van de 2e. Ook leuk :) ;) .
    Ben je al uit over je nieuwe telefoon eigenlijk?

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    ben echt vergeet achtig

vergeten emmer op te ruimen van dweilen en niels trekt m dus om alles blank pffff en hy nat
    en hoop water achter de platen van de keuken gelopen dus kan mannetje as ie thuis is aan de slag

Share This Page