@evy: ik heb me eigenlijk nog niet echt goed kunnen verdiepen in een nieuwe telefoon, gisteren eerst druk geweest in huis en dierenarts enzovoort en toen 's avonds met mijn vader mee ge weest naar de muziekstudio. Mijn vader is een cd aan het opnemen en ik mocht mee om eens te zien hoe dat in ijn werk gaat. 't was erg interessant moet ik zeggen. Alleen was ik pas om half 12 weer thuis en moest ik er vanochtend weer vroeg uit. Ik vind de samsung Omnia ook wel erg mooi moet ik zeggen. Zal eerst maar een mijn eisen voor de nieuwe gsm op een rijtje zetten dat zoekt ook weer wat makkelijker.
Pff ff snel hoor. Ten 1e moet ik even wat kwijt. Ik dacht dat we met een paar meiden hadden afgesproken dat als we de 500 pagina's hadden gehaald we allemaal zwanger zouden zijn. : Ik zie dat we nu alweer aan de 700 pagina's zitten. Explain! Mobile telefoons heb ik geen kaas van gegeten. Geen idee wat nou een leuke is. Maar iig succes met uitzoeken. Ratten?! gadver! Mooie trouwjurk gezien. Iig staat er op die foto wel een stralende lach, hopelijk op de dag zelf ook. Evy, balen van die test. :x Ik wil ook voor mijn 30ste 2 kids. 3 is ook goed. Verder nog iets? Wij zijn idd druk bezig met het voorbereiden van Rubens verjaardag. Vanmorgen boodschappen gedaan. Zometeen nog even stofzuigen, dweilen en de was wegwerken. Er heeft nog nooit zoveel was in de was gezeten deze week. Gelukkig word Ruben zijn substantie alweer wat dikker. Verder moet Ruub echt nog even buiten ravotten vandaag. Hij is van al dat binnen zitten gewoon baldadig geworden man! Niet normaal meer. Of zou dat echt te maken hebben dat ie alweer 2 word? Ei is ws wel geweest dus nog een dag of 12 geduld voor mij en dan weten we weer wat. 25ste word dus geen testdag voor mij maar eerder 3 maart.
@justfem: Ja dat is best druk. Hahaha. De tijd gaat toch al zo snel. Wat leuk zeg dat je vader een cd gaat opnemen. Wat voor soort muziek als ik vragen mag? Ja, die Samsung is ook wel mooi. Maar inderdaad het is wel makkelijker zoeken als je weet wat je ermee wilt.
@runner: zo te horen ben jij druk druk druk, nou gaan we samen testen op 3 maart lekker gezellig samen op roze? En wat betreft de ratten, dacht ik eerst ook zo over, maar ze hebben mijn hart nu toch wel veroverd. Ik ben eigenlijk meer een katten of honden mens, maar mijn vriend is allergisch voor katten en voor een hond hebben we het nu nog te druk @evy: mijn vader zingt eigenlijk van alles, hij zingt opera/operette, maar ook moderne nummers. Het was zijn droom nog eens een cd-tje op te laten nemen en daar is ie dit jaar mee begonnen. Oh en runner tja die pagina's! Volgens mij is de telling van de pagina's niet goed hier Nou dan maar voor de 800 pagina's allemaal zwanger?