Er heeft er hier eentje smerig zitten eten das niet te geloven! Lekker kauwen en dan alles weer uitspugen. Vooral met zijn vlees was het elke keer raak, maar oh wee als ik het afpakte, krijsen! Heb m'n hoofd maar omgedraait en hem z'n gang laten gaan. Ben allang blij dat er iets inzit. Maar goed dat zijn vader niet thuis was anders was het echt bal geweest aan tafel. Zo Ruben lekker badderen en op bed gooien. Kan ik het huis versieren.
Regel dan eens even dat we over 2 weken op de 800 pagina's zitten! Ja, ik denk dat het best druk gaat worden morgen. Om 10 uur de 1e gasten al en denk niet dat om 10 uur s avonds de laatste al weg zijn. Ben blij dat Ruben volgend jaar in het weekend jarig is. Hahahaha!
nou ik zal zeker meehelpen aan die 800 pagina's Ja in het weekend is het wel lekker, cas was ook op een zaterdag jarig. Bij mij gingen de laatste mensen ook pas om 00.00 uur weg
Hallo dames ! Hier zijn we weer ! @ All, onze kleine man wilde vanmiddag niet slapen. Hij heeft 1uur en 45 minuten in bed gelegen en alleen maar gespeeld en gekletst. Toen was hij het zat en wilde hij echt er uit, met als gevolg dat hij bek af was natuurlijk. Gelukkig heeft hij wel nog redelijk gegeten. Na 10 minuten was hij lekker aan het slapen, mijn man was helemaal verbaasd dat ik zo snel weer beneden was. Zo zie je maar, elk nadeel heeft zijn voordeel ! Thijs heeft vandaag een Bumba-pak gekregen. Hij is helemaal trots. Toen mijn man thuis kwam rende hij naar de voordeur, deed die open en riep keihard naar buiten: "Hoi pappa, Thijs heeft het Bumba-pak aan !" Zooooo schattig ! @ Justfem, mij man zei net, misschien kunnen we ook de 26e testen. Dat zou de dag zijn dat eigenlijk mijn menstruatie zou moeten beginnen. Misschien dat ik de testen van Sensitest bestel, die zijn gevoelig, dan kunnen we, als het zo mocht zijn, dan al een duidelijk resultaat hebben. Hoe laat gaan jullie deze dag ? Wow, dan kan je vander wel goed zingen. Zingt hij ook bij een gezelschap ? Over de cd-opname wil ik wel eens meer horen ! Mij lijkt dat geweldig om te doen, vooral omdat mijn stem nu nog zo enorm flexibel is en ik niet weet of dat over 20 jaar nog steeds zo is (ik ben lyrische-coloratuur-sopraan). Dat stemtype komt niet zo heel vaak voor. Je vader zal wel weten welk stemtype dat is ... @ Runner, succes met versieren en alvast mijn felicitaties voor je manneke ! Geniet ervan morgen ! Wij regelen feestjes tussen de slaaptijden van Thijs in. Meestal van 16.00 tot 20.00. Nou zijn sommige familieleden die nieteen kids hebben dat over gaan nemen ! Het is een ideale tijd, mensen hebben ruim de tijd om te komen en iets lekkers te eten en te kletsen en ze zijn ook optijd weer de deur uit, zodat Thijs dan kan slapen en wij kunnen opruimen. Het is een aanrader. 800 pagina's ? Die moeten we vol krijgen, toch ? xxx Nikki F