die 800 pagina's halen we echt met gemak hoor @nikki: waarom haal je niet de testen van de kruitvat, die zijn net zo gevoelig als die van sensitest. Ik zou gewoon lekker de 26ste testen. net zo leuk(en dat duurt niet zo lang )
Dag dames ! Ik heb net de Sensitesten besteld. X-tra Sensitive, 3 stuks voor 12.49, inclusief portokosten. Dat valt toch wel mee ! Ik denk dat we dan woensdagavond eens voorzichtig proberen ... je kunt al 6 dagen voor je NOD testen met deze tests ... Ja, knap hè, een hele pagina ! Ha ha ! Groetjes, Nikki F
, ik dacht wat is er veel geschreven, wat is er aan de hand . Maar ik lees dat de verveling is toegeslagen, het klussezoen zit erop haha. Vandaag de hele dag gewerkt, `s avonds lekker bij mijn moeder gegeten en vanavond lekker chillen. Runner, alvast gefeliciteerd met Ruben, gaat het nog steeds beter met hem? Hij is flink ziek geweest zeg! Justfem, morgen jarig, krijg je een hoop visite? NikkiF, wat grappig dat je man meedenkt over wanneer je toch zal testen. Ik ga duimen voor een positief resultaat! Evi, balen dat de testen negatief zijn en dat je nog steeds niet ongesteld ben! Hopen dat er komend weekend schot in de zaak komt (het liefst een positieve test natuurlijk). Wenneke, hoe gaat het nu thuis, de waterschade weer hersteld? Hier gaat het super goed, Peter heeft bijna geen pijn (en hij is een echte man dus raakt vaak niet uitgepraat over zijn pijntjes) Oh als hij dit leest........ Ben zo blij dat het achter de rug is. Marin is zo ongelofelijk aan het kliederen met haar eten (wel eens tot mijn grote ergenis), dit klieder gedrag negeer ik bewust om de eetsituatie leuk te houden en door er weinig aandacht aan te geven. Maar jammergenoeg wordt het gedrag niet minder, alles zit onder inclusief de grond, haar, tafel, kinderstoel. Mijn vriendin is orthopedagoge dus ik ga morgen eens met haar kletsen of dat zij misschien nog tips heeft. Marin eet wel zelf omdat als ik haar nu eten geef zij het alleen maar uit mijn handen slaat (klinkt nu als een onhandelbaar kind haha, valt best mee). Hebben jullie hier misschien ervaring mee? Kus Senna
Net even gelezen op hun site, ik zou morgen al kunnen testen ... mijn man zegt net dat we zondag misschien een test kunnen proberen ... de verleiding is dan wel heel groot ... toch ?!
@nikki: je maakt het wel spannend. Heb net ff op de kalender gekeken en ik ben woensdag gewoon thuis dus ik kan goe het forum checken @senna: heb je trouwens al het idee dat je je ei hebt gehad? Wbt Marin heb ik geen idee, Cas eet nog niet zelf maar slaat op het moment ook het eten uit mijn handen :x Vanavond ging het gelukkig weer wat beter. Ik verveel me ook, manlief is er ook niet
@niiki: ja je moet het zelf weten. Ik heb zelf niet zo'n goede ervaring met die testen. Ik had hem toen gebruikt bij Cas en ik kreeg geen streep, terwijl ik bij die van matcare wel een streep kreeg Ik heb ook wel positieve verhalen gelezen. Misschien maak jij wel snel hcg aan, ik weet dat ik dat niet doe
Eten deed Thijs altijd wel redelijk. Hij wil nu altijd zelf eten, en dat is soms niet zo handig, hij heeft nog niet zo in de gaten dat al het eten van zijn vork afvalt als hij het niet vastprikt. Als hij niet wil eten negeren we dat gedrag en praten we over leuke dingen van de dag met hem en eten we ondertussen zelf wel. Dan is de aandacht van zijn eetgedoe af en langzaam maar zeker begint hij dan toch wel te eten. Is misschien een idee ... @ Senna, ja mijn man is ook wel heel nieuwsgierig ... ik hoop echt dat het nu eens goed nieuws is ! Fijn dat het nu beter gaat met je man. Mijn mijn kijkt nu voetbal ... interessant ... maar niet heus ... dus ik verveel me ook weer. Ik maak schilderijtjes voor kinderen en heb weer een bestelling op staan. Ik heb het alleen vandaag niet gered om een doek te kopen ... balen, had ik tenminste iets kunnen doen. Maar goed, hier kletsen en pagina's vullen is ook gezellig ! xxx Nikki F
Ja, we krijgen er 3. We proberen zondag een (als ze dan al binnen zijn, maar normaal zijn ze wel snel met leveren) En als er niets te zien is kunnen we altijd wachten tot woesdag, donderdag of vrijdag, toch ? Groetjes, Nikki F
Ik heb mijn man over kunnen halen om het voetbal te verruilen voor een film "How to lose a man in ten days". Ik ga lekker kijken nu. Tot morgen meiden ! @ Marieke, ik hoop dat het bij jouw mannetje helpt bij het eten ... het is elke keer weer uitproberen ... xxx Nikki F
@runner: HARTELIJK GEFELICITEEERD MET DE VERJAARDAG VAN RUBEN! @ll: kom nadat ik noa naar school heb gebracht nog wel even een virtuele taart brengen @NikkiF: we gaan de 26ste ronde 9 uur weg, dus je hoeft niet al om 6 uur 's ochtends te testen. Ik heb hier ook 2 van die xtra sensitive testen liggen, ik twijfel of ik die ga gebruiken, je kunt tot 6 dagen voor je NOD testen, maar dat vind ik toch wel erg vroeg. Ik denk dat ik netjes wacht tot mijn NOD. Wel super dat je voor mij al eerder gaat testen Nou ik ga noa even aankleden en dan reageer ik als ik haar naar school heb gebracht nog even op de rest. Zal nog even wat bijdragen aan de pagina aantallen