Morning! @justfem: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Welkom bij de 29ers @Runner: Hieperdepiep voor Ruben! Dat het maar een grote vent mag worden! @NikkiF: Ooh spannend. Nog een paar daagjes voor je! Ben benieuwd en zal voor je duimen. Wat leuk dat je man helemaal met je meedenkt! Ik hoop voor je dat je zondag of woensdag een posi test hebt! @senna: Thanks. Ik hoop ook dat we een dezer dagen ( ) wat duidelijkheid hebben. Ik ben alleen wel erg benieuwd wat voor duidelijkheid hahaha. @marieke: Hoe laat krijg je de uitslag vandaag?
@evy: ik ga vanmiddag om een uurtje of half drie bellen. Ik heb ondertussen de gyn gesproken, en die maakt zich niet echt zorgen. Als vandaag blijkt dat ik de vijfde ziekte nog niet heb gehad, moet ik over twee weken weer bloed laten prikken. Ze gaan dan kijken of ik het dan wel heb, zo ja dan weet ik niet wat er gebeurd. Zo nee, da is er niks aan het handje Hoe is et met jou verder? Al het gevoel dat je ongi gaat worden, of voel je verder vrij weinig
@marieke: Oh spannend dus nog. Ik hoop (en dat denk ik wel) dat alles goed is. Kom je het nog wel even vertellen vanmiddag? Wel fijn dat de gyn zich niet zo'n zorgen maakt. Is vaak ook wel een goed teken toch? Nope, bij mij nog niets. Maar voel me vanmorgen niet helemaal lekker. Beetje weeig gevoel zeg maar. Ben eerst maar even gaan ontbijten nu. Misschien wel omdat we gisteravond hebben liggen klussen en pas om half 2 gingen slapen hahaha
@evy: zo latertje dus natuurlijk laat ik het weten, ik maak me niet echt zorgen hoor. Ik krijg ook de uitslag van mijn b12 dus ik ben benieuwd. Nou ik ga even douchen
@marieke: Hahaha ja, was zeker een latertje (of een vroegertje als je het anders bekijkt hahaha) Gelukkig maar dat je je niet zoveel zorgen maakt. Oh wel handig dat je gelijk je b12 te horen krijgt.
Zo hier is de Iedereen bedankt voor de felicitaties @NikkiF: Ik zie mijn vader vandaag dan zal ik het even navragen. Ik heb niet veel kaas gegeten van zang-stemmen, maar mijn vader weet dat iig wel @Senna: verwacht niet al te veel mensen, omdat we volgende week naar Disney gaan en ik het op mijn werk en prive behoorlijk druk heb, doe ik het deze keer alleen voor mijn directe familie en de vrienden waar we het meeste mee om gaan. Volgend jaar vier ik het natuurlijk wel groots. @Marieke: Ik duim dat de resultaten goed zijn van het onderzoek. Ik heb er alle vertrouwen in @Evy: zo nog laat op dus Ging je vandaag nou weer testen of ga je aankomend weekend testje doen? @Wenneke: werkse! En altijd vervelend als zo'n emmer omvalt. Zo ik ga mijn huis verjaardag proef maken, dus denk niet dat ik nog veel online zal zijn vandaag. Misschien stiekem tussendoor even Oh en ik heb even berekend dat alle actieve mensen elke dag 20 berichtjes achter laten we over ongeveer 2 weken op 800 pagina's zitten
@justfem: Hmmmmm die ziet er lekker uit ! Dat komt wel helemaal goed zo te zien. In ieder geval heel veel plezier vandaag! Dat je maar goed verwent mag worden en heel veel leuke cadeaus krijgt . Ik ga vanavond die testen van het kv halen en dan gooi ik er van het weekend nog eentje tegenaan
Oh spannend! Hoe vroeg ga je morgen testen? Wel grappig noa vroeg vanochtend wat voor taart ik kreeg van de bakker. Ik zei dat weet ik niet. Zegt ze ik denk dat je een taart krijgt van je lievelingsfilm ''Asdiewo Tunner''. Ik dacht welke film?, maar nu valt het kwartje terwijl ik ATWT zit te kijken, ze bedoelt er As the world turns mee. Zo grappig want ik vraag altijd wat ze op haar verjaardagstaart voor plaatje wil en nu doet ze dat bij mij ook
Hm ik denk rond een uur of 10. Maar denk dat zondag misschien handiger is. Dan heb ik een extra dag ertussen zitten en misschien wat meer kans op eventueel aanwezig hcg . Hahaha die Noa! Hilarisch! Asdiewo tunner! Hoe ze het ook bedenken hahaha. (Heb ik ook mijn steentje (of smiley beter gezegd) bijgedragen.
@evy: oh spannend!ik wilde gisteren ook nog ff testen halen, maar ik ben bij drie kv geweest en ze waren overal uitverkocht. Toen heb ik nog maar ff 2 van de da gehaald (kan het nm nog steeds niet echt geloven) @justfem: 20 berichten per dag , dat is nogal wat. Volgens mij kom ik daar echt niet aan. Hele fijne dag vandaag verder, en we zien je af en toe wel online komen. Maar hoe gaan we trouwens die berichten compenseren als jij in disney zit?
Dank jullie wel voor de felicitaties! Ruben vond zijn tatoos errug mooi! Justfem, jij ook van harte gefeliciteerd met je 29ste verjaardag! Fijne dag vandaag. Pagina 777 is idd ook een mooi getal om met z'n allen zwanger te zijn. Hopelijk red ik het ook om binnen 2 weken een positest te hebben, hahaha! Marieke, hopelijk hoef je je geen zorgen te maken over de 5e ziekte.. Evy, spannend zeg morgen testen. Wederom ben ik dan aan het werk. :x
@marieke: haha helemaal uitverkocht? Dan is het wel een goedlopend product . Wanneer ga jij die test gebruiken van de da? Ja, ga er maar in geloven en laat het maar lekker werkelijkheid worden! @runner: Werk jij altijd op zaterdag of af en toe? Wanneer kan jij gaan testen eigenlijk?
Goedemorgen dames, Runner, gefeliciteerd met Ruben zijn tweede verjaardag, hiep hiep hoera! Justfem, gefeliciteerd met je verjaardag, wat ziet die taart er trouwens heerlijk uit mmmmmmmmm. 29 jaar! Marieke, heb je de da tests nog gedaan, na hoeveel tests ga je het geloven haha. Oh, 20 berichten per dag, dan mag ik wel een beetje doortypen! Evy, nog steeds niet ongesteld? Je was toch al een tijdje gestopt met de anticonceptie toch? Hoe was je cyclus toen? Spannend, er is nog hoop! NikkiF, lukt het je nog om je in te houden? Ik heb echt geen idee of dat ik een eisprong heb gehad, ik had wel in de vruchtbare periode rekbaar slijm zeg maar (even intiem, dit bespreek ik echt niet met mijn vriendinnen haha), dit was alleen niet doorzichtig maar gewoon wit en ook niet veel. Ik kan er gewoon niks van zeggen. Verder ben ik bang dat als ik ga tempen of ovutesten ga gebruiken dat ik er te veel mee bezig ben en verder weet ik ook niet zo goed hoe dit werkt. Ik hoop alleen met die etos pillen dat ik een normale cyclus krijg. Verder ben ik ook wat kilo`s lichter als voor mijn vorige zwangerschap en ik hoop dat dit ook positief zal bijdragen (ongeveer acht kilo dus niet super veel). Kus Senna
Wat is het hier rustig, zo lukt het natuurlijk nooit om 20 berichtjes per persoon per dag te typen haha. Vanavond komen er vrienden eten dus ik ga straks even boodschappen halen (eten wraps). Verder gaan we vanmiddag op kraamvisite bij het zoontje van hele goede vrienden van ons (is woensdag geboren). Ik heb er helemaal zin in. Verder heb ik vandaag weer veel te veel gesnoept en dat is weer jammer, ik heb altijd een eeuwig gevecht met de weegschaal, zucht! Ik heb met een paar vriendinnen en buurvrouwen een weegclubje, we hebben allemaal op de weight watchers gezeten en wij hebben allemaal een stok achter de deur nodig. Ik ben nu bijna op gewicht (nog twee kg) maar die willen er maar niet af (misschien moet ik er harder voor werken). Dus om de week komen we bij mij thuis en dan wegen wij elkaar en dan doen we een bakkie en dan kunnen we ideeen e.d uitwisselen (en vooral lekker kletsen). Kus Senna