@senna: Nope nog steeds niet. Heb ook mijn banner maar even bijgewerkt . Vorig jaar november gestopt en 15 januari pas ongesteld geworden. (het had even een aanloopje nodig denk ik). En nu ben ik te positief geweest om te denken dat ik 28 dagen zou zitten. Nu is het nog maar weer even afwachten. Zit ook te bedenken hoe het voordat ik zwanger was van Kim. Toen ben ik december gestopt, duurde ook een paar maanden eer dat ik ongesteld was en ik was in juli zwanger. Maar dat vergeet je snel hoe dat toen allemaal ging! Is jouw cyclus ook onregelmatig dan? Hoe lang ben je al met die etos pillen bezig? @marieke: nog ffies he? @senna: Zo weer een drukke avond en weekend voor de boeg? Gezellie hoor.
Nou het bloed is goed Ik heb vroeger al de vijfde ziekte gehad, dus geen problemen. Ik heb meteen een afspraak gemaakt voor een echo, en daar kan ik 9 maart terecht. Ja ik heb trouwens een soort afwijking dat ik blijf testen, omdat ik het niet geloof. Ik heb er nog 1 liggen, die doe ik van het weekend en dan stop ik hoor
@marieke: Jey jippie! Gelukkig. Is toch wel een hele geruststelling denk ik. Maar wat fijn dat alles goed is. Leuk 9 maart! Kan je de kleine beeb in het echie bewonderen!
@wenneke: ben je altijd al onregelmatig geweest, of is dat na de geboorte van Niels gekomen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt @evy: ja het is idd wel lekker dan al een echo. Ik zal dan ong 7 weken zijn, dus ik moet een kloppend hartje kunnen zien @justfem en runner: hebben jullie het een beetje gezellig? @missflower: heb je het een beetje druk?/ @nikki: ben je er al over uit of je zondag gaat testen? @senna: nog maar 2 kilo, wat goed van je dat gaat je ook nog gewoon lukken. Moet je alleen geen lekkere koekjes halen, als die meiden komen Ik heb vanavond lekker een date met de bank Komt zo een vriendin langs, ben benieuwd of ik mijn mond kan houden. Volgende week woensdag weer naar de bedrijfarts, dus dan hoor ik wel weer hoe of wat, maar ik heb wel weer zin om te werken. Nou ik zal el blijven schrijven vanavond, anders komen we nooit aan de 800
Hallo allemaal ! @ JustFem, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG ! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad ! @ Runner, HARTELIJK GEFELICITEERD MET RUBEN ! Ik hoop dat hij ook een leuke dag heeft gehad ! @ Marieke, wat een goed nieuws ! Ik ben heel erg blij voor je ! Super ! En wat leuk, 9 maart de echo ! Ik denk dat, als we de testen morgen binnen krijgen, ik zondag eens een poging waag. @ All, ik laat het zsm weten als er iets te zien is. Groetjes, Nikki F
Goedemorgen meiden, Runner, hoe was de verjaardag gisteren van Ruben, was het nog druk, mooie cadeau`s gekregen? Hoe gaat het nu met hem? Wat een vragen weer, ik ben gelukkig niet nieuwsgierig . Justfem, hoe was je verjaardag gisteren? Wanneer ga je komende week weg? Naar disney toch? Marieke, 9 maart de echo, dat is al hardstikke snel! En het is een goed teken dat je weer zin hebt om te werken! NikkiF, ik ga duimen voor je enne zondagochtend kom ik hier ff kijken! Wenneke, balen dat je nog geen zekerheid hebt (ongesteld of niet) ga je nog aan de pil beginnen als deze cyclus voorbij is? Evy, en is er bij jou al iets veranderd? Gisteren een super gezellige dag gehad, even op kraamvisite geweest (altijd leuk) en het etentje was ook zeer gezellig. Ik heb alleen nog steeds hoofdpijn na het trekken van mijn verstandskiezen, het is niet super erg maar zeurend, mijn kaken zijn ook nog steeds gevoelig. Ach ja, misschien moet ik ook eens een keer op tijd naar bed en voldoende slapen . Marin was vanmorgen om half 7 weer helemaal wakker, ik heb geprobeerd of dat ze nog wilde slapen maar helaas. Ik heb vannacht een slaapdienst op mijn werk, misschien dat ik dan wat langer slaap. Kus Senna
Goedemorgen allemaal! @Marieke: En en was je test positief? Wat fijn te oren dat de uitslagen van je bloed allemaal goed waren. Nou gaan genieten 9 maart je eerste echo, super gaaf... ik wil ook @NikkiF: heb even bij mijn vader geïnformeerd, hij was gelijk nieuwsgierig wie je was en je stem schijnt idd heel uniek te zijn volgens hem (ik als leek ) De prijs van het opnemen van een cd gaat per nummer, het komt per nummer op ongeveer 70 euro exclusief BTW. Als je meer info wilt kun je me wel even pb-en, dan geef ik je de gegevens door van de studio. @wenneke: heb je al weer een test gedaan of voel je al kwaaltjes die je bij je zwangerschap van Niels ook had? @Runner: heeft ruben een leuke verjaardag gehad? Hoe vond ie de taart en z'n cadeaus? @senna: we gaan van 26 feb tot 1 mrt naar Disney en mijn verjaardag was gezellig lagen ronde kwart over 2 in bed. Hoop dat je hoofdpijn en de pijn in je kaken snel minder wordt. En heb je lekker kunnen bij slapen? @evy: heb je al wat meer duidelijkheid ondertussen of is het nog steeds hetzelfde? Dus bij je vorige zwangerschap duurde het ook even voor je weer een regelmatige cyclus had? @Missflower: bedankt voor je felicitaties! Hoe is het bij jou al het idee dat het raak is? Mijn verjaardag was super gezellig, ik heb tegen mijn verwachting in een ketting en eeen ringetjes gehad van mijn vriend, niks duurs, maar voor mij heeft het veel waarde. Hij heeft me nog nooit sieraden gegeven, omdat ie er niet van houd zoiets te geven, voor hem is het dus heel wat dat ie het na bijna vier jaar heeft gedurfd. Van Noa een hele lieve verjaardags kaart gekregen waar ze zelf op geschreven had en een hele mooie tekening van een vlinder. Andere cadeaus heb ik niet gehad, omdat ik voornamelijk geld heb gevraagd om een nieuwe eethoek van te kunnen kopen. En die kunnen vandaag gaan halen. Hier heb ik gisteren toch nog een ovu-test gedaan, hij was knalpositief, alleen nu twijfel ik of ie wel klopt, omdat ik om half 11 's ochtends testte en ik had de avond daarvoor een wijntje gedronken en alcohol kan de test vals beïnvloeden, nou toch nog maar even geklust. Baat het niet... Nou ik ga ff douchen, aankleden en boodschappen doen.
dag allemaal sorry sorry ik heb 2 avonddiensten gehad en overdag had ik ook wat druk.. zal als danisha weer op bed ligt wel terug lezen... even snel reacties @wenneke: idee dat het raak is? justfem: fijn dat je het leuk heb gehad en idd erg lief die sieraden. Ik voel helemaal niks dus denk niet dat het raak is @nikki: heb je de testen binnen? ik ben erg benieuwd. ik duim voor je! @senna: en een beetje kunnen slapen?
He meiden, ik kom nu toch nog even een berichtje hier achter laten hoor,#lees nog wel vaak mee, maar om een of andere reden laat ik dan geen berichtje achter.#Nou lees ik net dat jullie op blz 777 en 800 allemaal zwanger zijn, en dat daar dus 20 ber. p.p.p.d voor moeten geschreven worden. Tja dan kan ik niet anders om mijn oude topicje even flink te helpen natuurlijk! Nog even Justfem, hartstikke gefeliciteerd en wat leuk dat je sieraden heb gekregen. Idd de prijs boeit niet, het gaat om de emotionele waarde van zijn kadootje, en die zit wel goed lees ik! @ runner: nog gefeliciteerd met Ruben, was het leuk? of heeft hij nu last van de vermoeidheid? @wenneke: ik zie dat het spannend voor je is! wanneer ga je testen? @missflower; niets voelen zegt niets hoor! Je hebt nog een week op het wachtbankje, succes met wachten!
@justfem: Helaas nog steeds hetzelfde . Jep, voordat het "raak was bij Kim" duurde het ook even eer dat het op gang kwam. Zelfs een maandje langer dan nu geloof ik. En volgens mij had ik in de maand dat ik zwanger was van Kim ook een latere eisprong. We wachten het gewoon nog even af. Wat lief dat je sieraden hebt gekregen. Dat is dan helemaal een verassing zeker omdat je het niet verwacht . Ik denk dat je ovutest wel klopt hoor. Kan me niet voorstellen dat 1 wijntje dat al beinvloed. En er zat ook wel heel lang tussen het wijntje en de test. Maar inderdaad: baat het niet..... @senna: Zo, dat is lekker op tijd . ik hoop dat je hoofdpijn gauw over is. Hier nog steeds niets. Ben vandaag af en toe een beetje duizelig en sinds een paar dagen heb ik het wel heel erg warm. Ohja en manlief dacht mijn (.)(.) wat voller waren . Dat had ie gemerkt tijdens ons nachtelijk avontuurtje zei hij. O Nou we wachten het nog wel even af. @NikkiF: En, zijn je testen al binnen? Ga je er morgen 1 doen? @Marieke: Leuk hoor een echo. Dat is altijd wel heel mooi om het hartje te zien. Dat wordt genieten voor je! Is het al wat werkelijker (? goed nederlands? ) voor je?
Hallo meiden ! @ Senna, bedankt dat je voor me duimt ! Morgenvroeg doen we een test. Ik zal het dan laten weten hier ! Ik ben benieuwd ... eigenlijk gek om al zo vroeg te testen, maar goed, we hebben er toch 3 ... @ Justfem, ik stuur je een PB over het zingen. Wat leuk dat je zo'n fijne verjaardag hebt gehad met mooie cadeaus. En een positieve ovulatietest ... misschien wel een extra cadeautje in petto ! @ MissFlower en Evy, de testen zijn vanmiddag binnen gekomen. Ben heel benieuwd morgen ! Groetjes, Nikki F