Allereerst: @NikkiF: GEFELICITEERD!!!! Jippie wat een leuk nieuws voor de zondag! Manlief ook helemaal happy zeker? @mamaluca: welkom en natuurlijk heel veel succes met zwanger worden. @runner: hoop dat Ruben snel opknapt. Het is maar niets als die kleintjes ziek zijn. Zeker niet als het al een tijdje duurt. @senna: Is je hoofdpijn al minder? @missflower & Marieke: Gek he hoe daar zoveel verschil in zit tussen de zwangerschappen en per persoon? @justfem: beetje bijgekomen van je verjaardag? @Wenneke: Ik wil eigenlijk wel even reageren. Het is misschien makkelijker gezegd dat begrijp ik ook wel maar als ik dit allemaal zo lees waarom ben je dan inderdaad begonnen om weer zwanger te worden? En waarom stel je de bruiloft niet gewoon uit? Ga eerst aan je relatie werken voordat die kleine er is. De baby heeft recht op ouders die een stabiele relatie hebben en tuurlijk is er in ieder gezin wel eens wat. Maar bij jullie is er volgens mij continu wat. Ik snap dat je wilt trouwen en kinderen wilt maar naar mijn idee lijkt het me beter om eerst je eigen leven op orde te hebben. En probeer als je een tekst plaatst het in logische nederlandse zinnen neer te zetten. Dan begrijpen mensen je misschien beter wat je bedoelt. Sorry als het misschien hard overkomt maar zo zie ik het even.
@marieke: Heb er vanmorgen een test van het kv tegenaan gegooid maar helaas . Misschien moet ik maar iedere week een test doen aangezien ik niet weet wanneer de komen en we toch wel klussen . Hoe voel jij je verder?
@evy: ja wanneer ga je weer testen.. en klopt idd dat het kan verschillen.. weet wel dat ik bij danisha ook niks voelde die maand dus wie weet.. @runner: bah zeg vind het wel lang duren die diarree... het enige wat je kan doen is erg vaak verschonen en zalven...
Nou nou meiden wat een hormonen zijn er in de korte tijd dat ik weg was bij gekomen. Denken jullie er aan dat jullie ook niet hoeven te reageren op andermans posts Staat een post je niet aan reageer er dan niet op, dan krijgen we ook niet het met zijn allen tegen 1 idee en blijft het hier gezellig. @Wenneke: Toch gefeliciteerd!!! Begrijpelijk dat je door de lastige situatie misschien niet zo blij kunt zijn, maar hopelijk komen jullie er toch samen uit. Kan me voorstellen dat er een hoop stress bij trouwen komt kijken en dat dat voor jou en je vriend de nodige frustaties en onenigheden zou kunnen veroorzaken. Wat ik al eerder in een post heb gezegd probeer samen een voorstel voor het onder huwelijkse voorwaarden trouwen te maken, jij kunt daar dan duidelijk aangeven wat je wensen zijn en dat kan je vriend ook. Als jullie daar samen niet uitkomen, dan is het misschien inderdaad beter om ieder je eigen weg te gaan. En om voor kinderen bij elkaar te blijven vind ik niet reden genoeg om een relatie in stand te houden. Als ik dat had gedaan had mijn dochter nu met een zwaar depressieve en ongelukkige moeder gezeten en dat was voor haar ook geen meerwaarde geweest. @Missflower: oh dan ga je testen als ik er niet ben, misschien toch maar ff in het hotel regelen dat ik online kan dan @Runner: wat leuk dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Hoop dat de HA iets voor Ruben kan doen. @mamaluca: ik zal je toevoegen op onze lijst en welkom en heel veel succes bij het zwanger raken @marieke: veel plezier met het niets doen dan maar Wij zijn gisteren toch nog maar niet voor een eethoek wezen kijken, we waren allebei blij dat we even een rust dagje hadden. Dus we hebben afgesproken nu eerst de voorbereidingen voor Disney te doen en dan na Disney te gaan Woonwarenhuizen shoppen. Nou ik ga ff lekker niks doen en dan kom ik straks nog wel even kijken, zal nog even de lijst aanpassen
@Evy: misschien het beste om idd elke week een testje er tegen aan te gooien. Hopelijk komt de positieve 2de streep snel of iig de
@justfem: ja precies. Je weet maar nooit natuurlijk. Hou iedere keer maar voor me dat ik te vroeg heb getest whoehahaha. Maar goed, we wachten het gewoon nog even af allemaal. Veel plezier met niks doen @marieke: Ja we gaan gewoon door he? Moest vanmorgen wel lachen. Komt manlief naar beneden, erg moe en misselijk..... Hahaha ik vroeg al: zwanger? Haha dat zou wat zijn als mannen zwanger zouden zijn. Dat gaat niet goed komen.
@justfem: dat snap ik wel maar goed ze plaatst het hier omdat ze reacties wil toch? nou die krijgt ze en dat het dan niet leuk is om te horen tja. dat kon ze wel beetje verwachten vind ik zelf... ik heb heel lang weinig gezegd maar als niemand op haar reageerd is ook niet leuk haha.. maar goed succes met de voorbereidingen en niks doen.. en wanneer en hoelang ben je weg dan?
Claartje30 - 1ste Zoon 6 jaar - nu in ronde 1 - NOD ? maart Evy261 - 1ste Kim bijna 2 jaar - nu in ronde 1 - NOD ? feb (cyclus nnb) Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 6 - NOD 3 maart Mamaluca - 1ste Luca, 2,9 jaar - nu in ronde 1 - NOD ? maart (cyclus nnb) MissFlower - 1e prinsesje 23 mnd - nu in ronde 5 - NOD 28 feb Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 5 - NOD 3 maart Senna - 1ste dochter Marin 06-06-2007 - nu ronde 1 - NOD begin maart Carolien82 - 1ste Dochter 3 jaar - nu pauze? daarna ronde 3 - NOD ? Dennismartine - 1ste Luuc 15-08-2008 - nu in ronde 4 - NOD ? Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - ronde 1 (na mk) - NOD ? Manuela79 - 1ste Louise 18-06-2007 - begint in juni Momenteel niet actief op het forum of (even) pauze -------------------------------------------------------------------------------- Positieve gedachte van deze maand DE FEBRUARI 2009 TESTEN: 2 STREEPJES IS IN DE MODE! =D> Positieve gedachte van 2009: heel veel baby's!!! -------------------------------------------------------------------------------- Test dagen ? feb - Evy261 26 feb - MissFlower ? mrt - Claartje30 ? mrt - Senna ? mrt - Mamaluca 3 mrt - Runner 3 mrt - Justfem -------------------------------------------------------------------------------- Lijst met de zwangeren April: Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 - zwanger in ronde 10 Juni: Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 - zwanger in ronde 4. Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 - zwanger in ronde 12. Juli: Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 11-07-2009 - zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 - zwanger in ronde 8 Augustus: Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 - zwanger in ronde 1 Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend 17-08-2009 - zwanger in ronde 4 Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 - zwanger in ronde 4 Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 - zwanger in ronde 12 September: Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 - zwanger in ronde 4 Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - uitgerekend 07-09-2009 - zwanger in ronde 1 Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - uitgerekend 18-09-2009 - zwanger in ronde 5 Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - uitgerekend 18-09-2009 - zwanger in ronde 6 Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - uitgerekend 21-09-2009 - zwanger in ronde 4 Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - uitgerekend 22-09-2009 - zwanger in ronde 10 Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - uitgerekend 27-09-2009 zwanger in ronde 11 Oktober: Shaula - 1e Aisha 23-02-2008 - uitgerekend ?-10-2009 zwanger in ronde 1 Appeltje - 1e zoontje Kevin 11-10-2007 - uitgerekend ?-10-2009 zwanger in ronde 2 Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - uitgerekend ?-10-2009 zwanger in ronde 5 Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - uitgerekend ?-10-2009 zwanger in ronde 3 November: NikkiF - 1e Thijs 10-10-2006 - uitgerekend ?-11-2009zwanger in ronde 3 Geen datum van bekend: Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2 Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1 Ben je zwanger van een 2de kindje dan kun je ook gezellig meekletsen op: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=125707 Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn
@Missflower: ik begrijp wel dat je wilt reageren, maar ik vind het probleem nog altijd met internet/forums en e-mails dat je mensen niet persoonlijk kent en ook hun situaties niet exact. Daarom pas ik altijd op met het reageren, over het algemeen is het namelijk helemaal niet leuk om kritiek te krijgen op je problemen, met die bedoeling plaats je ze ook niet op het forum. Ik ben het ook niet met iedereens keuzes eens m.b.t. hoe zij hun leven indelen, maar ik zie het niet als mijn taak ze van hun keuzes te weerhouden. Maar goed genoeg erover en je moet zelf reageren hoe je wilt reageren, ik wilde alleen duidelijk maken dat zulke reacties het forum niet echt opleuken We gaan weg van 26 feb tot 1 maart. Maar ik zag nu dat je de 26 ste gaat testen, als je dan 's ochtend vroeg test kan ik het nog zien. @Carla: is aangepast @Mamaluca: je staat erbij op de lijst @NikkiF: ik heb je uitgerekende datum aangepast naar de maand november. Dag heb ik er nog maar niet bij gezet. Nou als er nog wijzigingen op de lijst bij moeten dan hoor ik het wel.
@justfem: tuurlijk heb je gelijk maar de ene keer zegt ze dit en andere keer zegt ze dit.. wat heeft ze nou voor toegevoegde waarde in dit topic? het enige wat ze doet is haar probleempjes neer zetten en weg is ze weer... ik ben normaal altijd er meegaand met iedereen en in het begin ook met haar maar er is een grens.. en ik wil ook gewoon eerlijk kunnen zijn.. mischien is het verkeerd overgekomen en dat is niet mijn bedoeling maar het was wel mijn mening.. ennuh ik test wel vroeg maar ik moet werken die dag dus kan het niet eerder plaatsen dan half 1.. sorry haha @wenneke: sorry als ik je heb "aangevallen" dat is zeker niet mij bedoeling maar wil wel gewoon eerlijk zijn! wat ga je nu doen of weet je dat nog niet?
@justfem: oke pb je 06 dan maar maar oh wat zou ik graag naar disney willen! alsof je tijd hebt om in spanning te zitten daar hahahaha ik ben er 1x geweest en was echt super. *jaloers*
@Missflower & justfem: Misschien kunnen we Wenneke vragen wat ze precies van ons wil: wel of geen mening van anderen. Misschien is het een idee als ze daar een ander topic over opent (misschien zijn er wel meer "lotgenoten") en hier gezellig mee te kletsen met iedereen over de 2e en alles? Het is ook absoluut niet mijn bedoeling om iemand te vertellen wat ze wel of niet moeten doen hoor. Ieder zijn eigen ding. Maar ik had hier wel even een mening over. En die heb ik dan ook verteld.
@missflower: oh da's een idee hahaha, ik weet niet wat ik er van moet verwachten, 't is de eerste keer dat we gaan. Overigens is het ook onze eerste buitenland 'vakantie', voor mij is het 9 jaar geleden en voor noa is het zelfs de eerste keer. Ben benieuwd hoe ze het verre rijden gaat vinden.
@evy: ja dat had ik dus ook.. maar wel een idee om haar te vragen hier gewoon de dagelijkse dingetjes te schrijven en over haar kind/zwangerschap en haar situatie met lotgenoten te bespreken..
@evy: ja misschien is het idd een idee voor wenneke om een nieuw topic te openen over haar 'relatie' problemen.