wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    @missflower: Ja, helemaal mee eens. Misschien is dit een goeie oplossing. Kan zij haar ei kwijt en kunnen we hier met zijn allen gezellig over de leuke dingen (en tuurlijk, soms de minder leuke dingen) kletsen.
    Dan is iedereen happy?

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Zo we zitten al weer op pagina 715

Lijst actieve die nog zwanger moeten raken wordt wel steeds korter. ;)

3. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    @justfem: des te eerder zijn wij aan de beurt als er minder op de lijst staan :) ;)

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Dat mag ik zeker hopen dat we snel aan de beurt komen ;)

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    wou ze niet meer op de lijst trouwens?

6. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Hey meiden, ik kwam hier even kijken. maar dju wat zijn er veel zwangeren bij gekomen zeg`~slik~

Ik zie ookd at ik hier niet meer in het lijsjte sta. is niet erg hoor voor ons zit het er voorlopig even niet in. Bruiloft gaat gelukkig wel door. Maar het tweede kindje stellen we echt nog even uit.

Ik las hier iets over niet in gemeenschap van goederen willen trouwen maar onder huwelijkse voorwaarden. Aan de ene kan is het wel veiliger. wat van jou is, is en blijft van van jou en visa versa.
    Wij wilden eerst op huwelijkse voorwaarden trouwen, maar we hebben u toch al alles aamen ook het bedrijf dus de schulden die M heeft heb ik ook. En dus scheelt het weer met trouwen Want voor huwelijkse voorwaarden moet je een maand of 3 voord e bruiloft ( meen ik) naar de notaris om een akte op te laten stellen.

Dayenne loopt inmiddesl :)

Nou meiden klus ze! EN zorg maar voor een babyboom dit jaar!suuces!

7. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    @justfem: Dat hoop ik ook. Als jij terug bent van Dinsey kan jij bijna testen toch? Ik denk dat jij de eerstvolgende bent :thumup:

8. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Jullie nog leuke plannen voor vandaag?

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Missflower: bedoel je wenneke? Die staat in de zwangere lijst nu. ;)

@Evy: Eerlijk gezegd heb ik er zelf weer niet veel vertrouwen in, dus zal wel volgende ronde worden of eigenlijk pas over 2 rondes weer aan de klus, volgende ronde wordt pauze ronde... voor ons geen dec kindje.

Weinig echte plannen voor vandaag, beetje opruimen, voorbereiden Disney en forummen. :)

10. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    @justfem: nou ik ben benieuwd. Aangezien je een posi ovutest had ;) ;) ;) . Je weet maar nooit!
    Hahaha jullie ook geen december kindje? Wij ook niet. Wij stellen ook even een pauze in. Kan ik rustig mijn cyclus afwachten :p

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik vind het moeilijk.. heb even gekeken en als ik volgende ronde zwanger zou worden dan zou ik 5 dec. uitgerekend zijn! en dat wil ik niet maar een ronde overslaan vind ik ook nogal wat.. en de kans dat het op die dag komt is ook klein... dus eerder (zoals bij danisha) of later is meer voor de hand.. kerstkindje wordt het dan sowieso niet...

12. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    @missflower: Hihi zal je zien dat jij de mazzel hebt en een van de weinige bent die dan op de uitgerekende datum bevalt :p . Nee hoor is maar gekheid. Ieder zijn keuzes.
    Wij lassen even een pauze in en ik denk dat als we dat niet zouden doen dat het dan toch nog niet raak is. Bij Kim duurde het ook een paar rondes.

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @evy: en zul jij net zien dat jij de mazzel hebt om anders die maand zwanger te raken.. haha flauw grapje

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames !

@ all, hartelijk bedankt voor jullie felicitaties ! :)

@ Justfem, de vermoedelijke datum zal 4 november zijn. Kun je weer een lijstje plaatsen, vult lekker op ! ;)

@ Wenneke, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP ! Ik hoop dat je begrijpt waarom mensen zo tegen je reageren. Vele meiden hier zijn al heel lang bezig met zwanger worden en zouden wat dat betreft dolgraag met je willen ruilen. De problemen met je man, dat is iets waar je zelf uit moet komen. Maar de basis om te beslissen dat je wilt trouwen en kinderen wil moet toch sterk zijn en niet staan of vallen met een detail. Ook lees ik geregeld dat je ongevraagd adviezen of opmerkingen krijgt van je ouders, daardoor word je alleen maar onzekerder. Probeer dat ook naast je neer te leggen. Jij moet gelukkig worden met je man en kinderen en verder hoeft niemand daarover te oordelen. Werk aan je relatie, dat zal jezelf én je kinderen ten goede komen. Veel sterkte !

@ Marieke, heb jij nu nog steeds krampjes of niet ? Hier zijn ze al een stuk minder. Ben wel heel snel moe, en ook wat bleek en ik heb enorm veel honger en poets-kriebels ...

@ Evy en Justfem, ik had ook niet echt concrete signalen deze ronde en zie, het zit toch goed ! Nog niet te snel opgeven he meiden !

@ MissFlower, die uitgerekende datum kan nog alle kanten uit gaan. Thijs was 10 dagen later geboren dat uitgerekend ... ik houd daar nu ook wel rekening mee.

Tot snel !

xxx
    Nikki F

15. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    @missflower: Hahaha flauw maar wel leuk!
    Krijgt mama wel iets heeeel speciaals van de Sint :)

16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou idd hahaha

@nikki: hoe reageerde je man?

17. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ MissFlower, hij bestudeerde de tester, net als ik, ook van alle kanten en kwam ook tot de conclusie dat er écht een streepje was ! Hij is super blij ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    haha en wat voor test heb je gedaan? foto wil niet?

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    door jou vind ik het weer moeilijk om te wachten haha maar wil toch echt wachten tot 26ste

20. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Jeetje wat is er veel geschreven de afgelopen uren (ik lag lekker een tukkie te doen).

Wenneke, gefeliciteerd met je zwangerschap, veel sterkte met alle lastige problemen, dat ze maar snel opgelost mogen zijn zodat je een rustige en fijne zwangerschap tegemoet mag gaan.

Missflower, nog ff wachten met testen hoor, is lastig maar wel verstandig!

NikkiF, kan je het al een beetje bevatten, je leven gaat behoorlijk veranderen de komende tijd! Lijkt mij heerlijk om weer zo`n positieve test (van mijzelf natuurlijk) in mijn handen te hebben.
    Lekker genieten hoor, heb je het al iemand verteld?

Evy, balen dat de test negatief was, misschien was je eisprong inderdaad later dus verstandig om ff door te klussen ;) . Wij lassen geen pauze in, eerst zien of dat er een cyclus op gang komt en als ik volgende maand zwanger wordt dan vind ik dat geen enkel probleem ;) .

Justfem, een posi ovutest is in ieder geval een ei dus een kans, wie weet ben jij de volgende, ik ga voor je duimen.
    Disney lijkt mij zo leuk, gaan jullie alleen met je eigen gezinnetje? Heerlijk hoor!

Mamaluca, welkom hier! Er worden hier veel meiden snel zwanger dus een vruchtbaar topic haha.

Ik heb afgelopen nacht een slaapdienst gehad en toch best redelijk geslapen, ik was ook erg moe dus dat kwam erg goed uit. Verder heb ik vandaag voor het eerst geen hoofdpijn, heerlijk ik was het zo zat. Gisteravond had ik het gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden, dit was gelukkig niet het geval, jammer dat je niet weet wat er binnen gebeurd. Hierna heb ik niks meer gevoeld.

Met Peter zijn wond gaat het ook erg goed, het ziet er erg rustig uit, het zijn acht hechtingen, een snee van 7 cm (heb het even opgemeten).
    Hij heeft er wonderbaarlijk geen last van, wel kijkt hij erg uit met tillen.

Marin zegt nu al zo veel woordjes, ik verbaas mij er elke keer over. Vanmorgen hebben wij lekker een stuk gewandeld en dan wil ze echt niet meer gedragen worden.

Kus Senna

Deel Deze Pagina