wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nynke, hmm negatief testen is niet leuk. Hoe is je temperatuur nu? Ik zou denk ik toch naar de ha gaan. Al is het maar voor een orienterend gesprek.

Hier weer een vakantie in het vooruitzicht, een weekje Zuid Frankrijk vanaf de 26e. Heerlijk! Dat maakt alles wel lekker relaxed nu.

Pim

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik zei het gister tegen mijn vriend dat het me toch wel leuk leek een tweede nog niet maar ik wil ook niet lang waqchten ermee. hij zei nou echt niet heel duidelijk, jammer maar goed wij wachten dus nog we moeten het er samen over eens zijn.

3. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hoi Mandy,

Ik hoop voor je dat jullie het er snel over eens zijn.
    Valt niet altijd mee om daarop te wachten.

Heel veel succes.
    Ben benieuwd wanneer hij overstag gaat ;).

Groetjes,
    Maine

4. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    vandaag een test gedaan natuurlijk nog wat te vroeg zit nu 6 dagen na mijn ovulatie.. maar er was heel licht een 2e streepje..
    volgende week weer een test
    maar is ie nu wel positief of wat ?
    voel wel vanalles :D
    2e streep is 2e streepje toch ?

5. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hey Mama2006,

Jij durft :p .
    Ik zal voor je duimen dat ie positief blijft en dat je straks
    een dikke vette duidelijke 2e streep hebt :) .

Succes :)

Groetjes,
    Maine

6. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    @nynke31, zit nu in ronde 7! Het valt toch wel vies tegen hoor! Ben zo verwend... na 2 x in ronde 1 zwanger geraakt. Ik probeer me wat minder te focussen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

@pim, heerlijk als je een vakantie in het vooruitzicht hebt! Wij gaan 22 mei en daar heb ik ook erg veel zin in. 11 juni ga ik 1.5 wk naar Zuid Frankrijk (alleen met Dylan..). Even m'n gedachten op wat anders zetten.

Zou ook graag een broertje of zusje voor Dylan willen voordat hij 3 wordt maar of het gaat lukken? Dan moet het wel volgende maand raak zijn... hihi. Ach die paar maanden maakt ook niet meer uit..

We zijn bezig met Dylan z'n kamer. Hij krijgt een jungle kamer met Jungle Book accessoires. (makkelijk als mamma bij Disney werkt)... Vanavond ff een kleur muur gaan uitzoeken.

Ga m'n kleine banjer uit bad halen..

Gr. Vanes

7. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    hallo,
    hier ook nog een die voor nummer 2 gaat!
    Alessia is nu 3jaar,maar in de tussen tijd zijn we al 1 1/2 jaar bezig om zwanger te raken,maar het lukt momenteel effe niet.
    heb in 4 jaar al 5 mk gekregen, 1 een maand voor ik zwanger raakte van Alessia en de ander 4 na Alessia,vorige maand heb ik er nog een gehad.Das echt balen.Terwijl bij Alessia hebben we er 4 manden over gedaan (met 1 missertje natuurlijk).gewoon blijven proberen en hopen dat het eerdaags weer wel lukt en dat het goed blijft zitten.

8. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier ben ik weer even.
    Nala van harte gefeliciteerd!

Moet er weer snel vandaar, ga sporten.

bij ons is het spannend, nog maar een paar dagen tot NOD, maar ben bang dat het niets wordt, voel al lichte krampen..

Kom het weekend even bijlezen.

Groetjes Victoria

9. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Dat is wel heel erg vroeg om een tweede streep te krijgen. De reden dat je beter niet zo vroeg kan testen, is dat de bevruchting misschien wel goed is, maar dat de innesteling nog verkeerd gaat. Het kan natuurlijk ook een indrooglijntje zijn. Of het kan gewoon raak zijn natuurlijk. Ik zou in ieder geval even je NOD afwachten en dan een nieuwe test doen.

10. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoi allemaal,

Ik kom ook maar weer eens langs, heb het de laatste dagen wat druk gehad.
    Ik zie dat er weer een paar nieuwe zijn, welkom allemaal.
    Voor de gene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd.

Ik zit bijna op mijn nod maar denk dat het deze maand niet raak is.

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Denk ik ook hoor elke leeftijd heeft wel voor en nadelen:

Als de 1e ouder is moet je met die naar school terwijl de ander nog klein is, is ook druk.

En ik wil voorkomen dat de oudste veel zelfstandig moet doen als ze nog klein is, simpelweg omdat mij dat handiger uit komt, omdat er een kleine is dan..

T is inderdaad hoe dan ook drukker met 1 dan 2, en ik denk maar zo iemand met een 2-ling of 3-ling redt het ook :) ;)

Maar goed zo zie ik het nu hihi wie weet hoe ik er over denk mocht er een nieuwe kleine zijn :D

12. Female

Female Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik ben vandaag ongesteld geworden :( . Wel jammer, maar gelukkig was ik er niet zo heel erg mee bezig geweest (is pas de eerste ronde).
    Wat wel fijn is dat deze cyclus precies 28 dagen was...
    De laatste keren steeds 30 of 31. Dus nu kunnen we mooi sneller naar de volgende ronde ;)

@Nala Gefeliciteerd! Super leuk nieuws!

@Makey Veel succes en ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt

@ nynke; wat jammer, negatief :cry: . Ik hoop dat het de volgende ronde goed nieuws is! Suc6 voor deze maand.

@ Mandy Kan me voorstellen dat het niet leuk is om te wachten... Ik hoop dat jullie snel op 1 lijn liggen..!

@ mama2006 Klinkt alvast goed, voorzichtig gefeliciteerd vast! :D

@ Rosannanl Ook voor jou veel succes met zwanger worden. Je hebt al behoorlijk wat tegenslagen gehad... Het is je echt gegund dat het de volgende keer allemaal goed gaat, en er een fantastich broertje of zusje voor Alessia komt!

@ Victoria en Veertje; spannend, bijna NOD... Zijn jullie al lang bezig?

@ Mili en Sassie; ik denk ook dat voor elk leeftijdsverschil wel wat te zeggen is... Het heeft allebei voor en nadelen!

13. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Thanx voor alle felicitaties.

Ik ga geen tweede test meer doen. Nergens voor nodig, want ik voel aan alles dat het zo is. Honger als een paard en toch afgevallen, rommelende darmen en een week gevoel in mijn maag... Het blijft onwerkelijk, omdat het zo ontzettend snel is gegaan, maar ik zal er vast wel aan gewend zijn voor 24 december :) .

Ik vond dit een heel gezellig topic om in mee te kletsen, maar ik ga toch maar verkassen naar de decembermama's. Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak zal zijn.

Heel veel liefs Nala

14. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Zo, weer terug van weggeweest! Vorige week zaterdag eindelijk verhuisd en het is heerlijk om er te wonen!

Ik zit inmiddels op het wachtbankje. Deze maand maar weer eens ovulatietesten gebruikt en op dag 13 had ik een mooie smiley. Nu maar weer afwachten. De laatste keer dat ik ovulatietesten heb gebruikt zijn we ook verhuisd en bleek ik zwanger. Ik hoop dat het zich nu weer herhaalt, behalve natuurlijk de mk dan ;) Mocht het deze maand niet raak zijn, ga ik toch eens bij de ha langs.

Voor alle nieuwe dames welkom, voor alle zwangeren gefeliciteerd en voor wie net als ik op het wachtbankje zit succes met wachten!

15. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    nala dan zie ik je bij de decembermama's

dikke proficiat :D

16. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Gefeliciteerd Nala!

En een off-topic, maar dringende vraag aan de andere dames hier...

Ik moet sinds 1 jan. 2008 mijn studieschuld terugbetalen aan het IBG. Omdat wij het vastgestelde bedrag niet toemoetbaar voor ons vonden, hebben wij draagkrachtmeting aangevraagd, maar die viel dus nòg veel hoger uit dan het vastgestelde bedrag :( . Na correspondentie heen en weer, ben ik er nu achter dat de IBG òf terugbetalers met een buitenlands inkomen sterk benadeelt, òf gewoon àlle terugbetalers uitknijpt! [-(

De IBG beweert nl dat zij een correctie op het buitenlands bruto inkomen toepast (a.d.h.v. de wet op de inkomensbelasting o.i.d.) en dat dat bedrag dan te vergelijken is met het nederlands verzamelinkomen/belastbaar inkomen. Bij inkomen uit arbeid, betekent dit 12% van het bruto buitenlands inkomen, met een max. van ca 1.600 euro.

Nu vraag ik mij echter af of bij een nederlands inkomen het verschil tussen het bruto inkomen en het verzamelinkomen/belastbaar inkomen dan ook 12% is, met een max. van ca 1.600 euro...

En mijn vraag dus hier of jullie zo lief zouden willen zijn om voor mij na te gaan of bij jullie (partner) in 2006 idd 12% verschil zit tussen het bruto inkomen en het verzamelinkomen/belastbaar inkomen (terug te vinden op de belastingteruggave), met een max. van ca 1.600 euro (alleen bij werknemers, niet bij eigen bedrijf).

Het is erg dringend, want moet het bezwaarschrift eigenlijk vandaag nog de deur uitdoen! Zouden jullie me hier a.j.b. mee kunnen helpen?

17. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Ik ga voor ronde drie. Mijn stonden zijn net weer begonnen op dag 26. Alweer twee dagen te vroeg. ga nu mijn banner aanpassen met een cyclus van 26 dagen.

Groetjes Gaby

Ps zou mij er wat minder bezig moeten houden, dsu zou verlopig niet meer komen.
    Ben namelijk erg teleurgesteld.

18. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Iuno, pff zou je zo niet kunnen helpen. Hoop dat je in de lounge meer reacties op je topic hierover krijgt.

Gepke, jammer... Vandaag baaldag en morgen jezelf weer bijeen pakken en weer vrolijk verder.

Maryloes, helemaal happy in de nieuwe huis. Fijn hoor! En ook weer eens ovutesten gebruikt. En nu maar weer wachten....

Heb tot nu toe geen positieve ovutest gehad. Het is nu dag 13. Vorige keer had ik al wel een smiley (gebruik die van clearblue) op dag 13. Maar volgens mij kan en mag dat best iets verschillen per maand.

Pim

19. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Hallo iedereen!

Wij zijn nog niet echt bewust bezig voor een tweede, maar ben na de geboorte van ons meisje niet weer met de pil begonnen. Dus we zien het wel! Nu heb ik over het algemeen een cyclus van 35 dagen, 1x van 28 dagen. 28 maart ben ik ongesteld geworden en 14 en 15, 16 april had ik wat bruin verlies. Ik kan eigenlijk niet ongesteld worden, want ben het net geweest. Je weet het nooit natuurlijk, maar weten jullie wat dit geweest kan zijn?

Liefs Tumtummetje

20. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Je lf (luteale fase) zou per cyclus min of meer gelijk moeten zijn, de periode vòòr je ei kan echter behoorlijk verschillen per cyclus, afhankelijk van je cyclus duur. Als je best onregelmatige cycli hebt, kan je dus best de ene keer een positieve test krijgen op dag 14 en de volgende keer b.v. al op dag 10, of pas op dag 20.

Deel Deze Pagina