Iuono, mijn cyclus is eigenlijk best regelmatig. Ik denk dus dat mijn luteale fase dus de ene keer wat korter is dan de andere keer. Die 14 dagen is ook maar een gemiddelde. Ik vind de ovutests wel fijn om een beetje zicht te hebben op mijn eisprong. Verder kun je er toch niets aan doen he. Eind volgende week op vakantie naar Zuid-Frankrijk. Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd en ze hebben voor het hele gezin met (klein)kinderen een huis gehuurd. Heerlijk, het is daar nu 22 graden! We vliegen op Marseille. Ben benieuwd hoe Emme het vliegen vindt. Ze kan echt geen minuut stilzitten..... Pim
Helaas vandaag ongi geworden, 3 dagen voor mijn nod, enige voordeel is dat mijn cyclus weer korter is Hopelijk volgende maand op voor de tweede
Vandaag is mijn ongi gekomen. Vanochtend was mijn temp pas echt gezakt. Helaas.... weer naar een volgende ronde. Heb net de huisarts gebeld, we gaan er woensdag naar toe. Ben eens benieuwd. @Gepke en Female: jammer. Op naar de volgende ronde. @Veertje en victoria: spannende dagen... zal voor jullie duimen. @Pim: lekker hoor, naar zuid-frankrijk. Ik vind het ook fijn om te weten wanneer de eisprong is geweest. Ga ze weer gebruiken, moet alleen nog nieuwe bestellen. De vorige ronde ben ik op dag 10 begonnen met ovutesten en op dag 18 pas een positieve test. De LF is toch vrijwel gelijk bij mij. @rosannanl: jij bent dan ook al een tijdje bezig. Zijn jullie al naar de HA of gynaecoloog geweest?
He bah Nynke, weer ongesteld. Dapper hoor dat jullie naar de ha gaan. Kan me voorstellen dat je het doet. Je kunt je verhaal een keer kwijt en hebt het idee wat verder te komen. Houd je ons op de hoogte? Pim
nog ff paar dag wachten en dan is mijn nod dag de 25e.. sinds vandaag weet ik eigenlijk bijna zeker dat ik wel zwanger ben.. heb sinds vandaag echt harde gespannen boobs $) en gevoelige boobs en tepels.. en nog steeds last van me onderbuik.. nog paar dagen wachten ken ik weer testen :d Groetjes Mama2006
Female, Sanne en Gepke: jammer, hopelijk meer succes in de volgende ronde! Tumtummetje, die dagen dat je bruinverlies had, dat zou rond cyclusdag 20 zijn, misschien van je eisprong? Dan zou wel kloppen als je weer een cyclus van 35 dagen gaat hebben. Nynke, balen! Wel goed dat je al aan het tempen bent, dan kun je dat aan de huisarts laten zien, dat er met je eisprong niks aan de hand is. Hopelijk valt het allemaal wel mee en ben je binnenkort zwanger, sommige vrouwen doen er net iets langer als een jaar over. Mama2006, spannend, dat zijn toch wel bekende kwaaltjes? Hopelijk gaat het allemaal goed en heb je volgende week weer een positieve test in handen. Ik zit nu ook te twijfelen of ik al voor NOD ga testen, haha. Fijn weekend allemaal!
ja had ik wel gelezen dat dat onder de eerste kwaaltjes valt jah :d en ben ook al 2 dagen aant temperaturen eergister 36.8 en laatste 2 dagen 37.3 dus ben benieuwd maar had 2 dagen trug wel een heel licht rose 2e streepje dus ben wel nieuwschierig kwaaltjes heb ik wel ben ook best heel moe wat duurt dat wachten dan lang zeg hihi groetjes Mama2006
IK heb me hier weer aangesloten, vind het allemaal wel weer heel spannend hoor! Ben toch een beetje bang dat als ik zwanger raak het weer niet goed is (april 2006 miskraam/missedabortion) gelukkig hebben we ook een gezonde zoon van 1 jaar veel succes iedereen
Hoofdpijn, wat misselijk, af en toe steekjes in mijn buik. Nog een weekje en dan weet ik of het raak is of we een nieuwe ronde gaan beginnen. Die wachtweken duren altijd zo langzaam... Mama2006, volgens mij moet toch wel regelmatig tempen om hier wat vanaf te kunnen lezen. Welk merk test had je trouwens gebruikt? Ik vind het nog steeds erg vroeg om 8 dagen voor NOD licht positief te testen, ik ben benieuwd. Pim, eisprong geweest, wel netjes op tijd! Makey, ik kan me voorstellen dat je wat bang bent als je al eerder een miskraam hebt gehad. Je hebt daarna in ieder geval een gezonde jongen gekregen! Groetjes Saskia
weet niet meer hoe die heet was van super de boer.. ja ik temp nu wel paar dagen eerst was het 36.8 en laatste dagen 37.8 in de 37 telkens.. en ontzettend gevoelige boobs en tepels.. nog paar dagen wachten over 5 dagen me nod..
Hoi allemaal,. @gaby, ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent, ik hoop echt voor je dat het snel raak is. @sanne, zonde dat het deze ronde niet raak was maar wel lekker dat je cycles weer wat korter is. @nynke, heel erg veel succes bij de dokter woensdag, laat je even weten hoe het is geweest? @mama2006, nog steeds last van kwaaltjes? ik hoop voor je dat het raak is. Ik moet het vandaag worden dus ben benieuwd of het vandaag gaat lukken, ik hoop natuurlijk dat ik het niet word dus gewoon zwanger ben maar als ik niet zwanger ben dan wil ik het wel graag vandaag worden anders word mijn cycles 35 dagen, ik vind 34 dagen lang zat
hey veertje.. ik hoop voor je dat het raak is ja nog steeds last ervan.. hoofdpijn,nog steeds beetje last en pijn in mijn onderbuik..en gevoelige en best harde borsten en gevoelige tepels.! vrijdag me nod dus hopen dat ie weg blijft..
Ik hoop ook voor jou dat het raak is. Ik heb niet echt kwaaltjes, had vanmorgen om 6 uur alleen last van wat misselijkheid maar ja dat kan natuurlijk van alles zijn. Het is allemaal nog even afwachten,
Ik ben echt stom de hele week lukt het me al om te denken ach ik zie het wel of ik zwanger ben maar sinds een uurtje lukt dat niet meer, ik zit de hele tijd te denken ik ben zwanger enzo. Straks ben ik het niet en dan is de teleurstelling nog groter Nou ja afwachten maar, zometeen maar lekker naar bed des te eerder is het morgen en dan zie ik wel weer verder.
Veertje, anders doe je morgen toch een testje. Weet je gelijk waar je aan toe bent. Het is toch je NOD morgen? Wat een weer vandaag he. Heerlijk! We hebben zelfs buiten gegeten! Ik ben wel eens benieuwd deze maand. Geklust op dag 9,12 en 14. Mijn ovutest was op dag 13 's avonds positief. Mijn man zit nu in de nachtdienst. Dus voor deze ronde zit het 'gerichte klussen' er op denk ik. Mam 2006, maak je niet gek he. Over een aantal dagen weet je het zeker. Pim
Mijn nod is vandaag maar ik krijg mijn banner niet goed, als ik een cycles van 34 dagen invoer krijg ik hem zo dus ik laat het maar zo. Misschien dat ik morgen wel even test, eerst maar kijken of ik het vannacht word of niet. Ik heb momenteel veel heel erg veel last van afscheiding net zoals bij mijn eisprong, heb geen idee wat dat nu weer betekent. Het was zeker heerlijk weer, was blij dat ik van de week Stijn zijn zandbak had neergezet, hij heeft er echt van genoten vandaag