Ik zou gewoon testen, dan weet je het tenminste. Ik blijf er anders zo mee bezig. Anders kun je weer verder of een gat in de lucht springen. Hoop voor je dat laatste natuurlijk! Emme heeft zich vanmiddag ook goed vermaakt in de zandbak. Pim
Sinds gisteren heb ik hoofdpijn, erg vervelend! Ik ben ermee wakker geworden en het is niet meer weggegaan, hopelijk gaat het toch wat afzakken. Gisteren heb ik stiekem een test gedaan, negatief natuurlijk! Ten eerste was het een week voor mijn NOD en ten tweede deed ik hem pas 's middags Mama2006, spannend, ik ben erg benieuwd, het klinkt toch wel alsof het raak is! Veertje, voor jou ook spannend, heb je al een test gedaan? Ik heb sinds een paar dagen ook veel last van afscheiding, ik weet ook niet precies wat het is. Groetjes Saskia
hey sassie.. oh je moet nog even tot je nod dag.. pff is wel spannend nog 4 dagen alleen heb vandaag niet zoveel last meer ervan alleen klein beetje misselijk..en nog steeds hoofdpijn..maar is toch afwachten over 4 dagen weet ik het.misschien doe ik morgen vroeg een test..en hopen dat die positief is..
Hé dames, Hier weer even een berichtje van mij. Ben nog steeds niet ongi, maar ik kan eigenlijk niet zwanger (niet kunnen klussen in vruchtbare periode) en toch hoop ik dat het wel zo is. Misschien heeft mijn man wel superzaad wat heeel lang kan overleven in de baarmoeder. Heb ook helemaal geen zwangerschapsverschijnselen, dus ga geen test doen. En het is pas ronde 1. Ik merk dat ik mezelf heel erg aan het indekken ben, ik wil gewoon geen valse hoop bij mezelf kweken. Ik wacht deze week rustig af..... Veertje, lees dat jij toch wel wat last had van misselijkheid? Kan natuurlijk van alles zijn, maar kan ook een teken zijn. Ga je vandaag testen? Heel veel succes in ieder geval, ik duim voor je. Ook voor de overige dames heel veel succes! Groetjes Victoria
Ik heb nog geen test gedaan, als ik het morgen nog niet ben dan doe ik hem morgen Ik heb nog steeds veel last van afscheiding enzo, heb echt geen idee waar dat vandaan komt. FF offtopic, hadden vannacht een brandende auto hier voor de deur, ik schrok wakker en dacht wat hoor ik nu en ik naar buiten kijken. Had gelijk mijn man wakker gemaakt en die zag het en stond binnen 10 sec buiten want onze auto stond naast de brandende auto maar gelukkig geen schade. Gelijk 2 uur lang wakker geweest omdat de brandweer best lang bezig was met blussen en daarna werd die auto nog weggesleept, we lagen net weer een kwartier te slapen en toen ging de wekker alweer voor manlief Gelukkig is Stijn er niet wakker van geworden
Net een beetje bloed tussen het slijm bij het afvegen dus het zal vanmiddag wel helemaal doorzetten dus op naar de volgende ronde maar weer
ik heb een zoon van 3 jaar en we gaan nu voor de 2e mijn NOD is morgen (cyclus 28 dagen) en dan wacht ik nog wel een paar dagen met testen. Ik ben benieuwd .
vandaag test gedaan wel smiddags en negatief.. 4 dagen voor me nod.. nu vrijdag afwachten anders naar ronde 2
Balen mama2006, maar hopen dat het te vroeg was. We gaan nu ronde 6 in dus dat valt allemaal nog wel mee, bij Stijn deden we er 16 maanden over. Het wil alleen nog niet doorzetten, heb nou 2 keer een beetje slijm met wat bloed meer niet, normaal heb ik dat nooit.
Veertje, toch nog wel wat spannend dus. Nog even aankijken. Ronde 6 valt ook nog wel mee. Maar het voelt al zo lang he... Mam 2006, jammer! Pim
Het voelt zeker al heel erg lang maar ja vergeleken als toen met Stijn valt het allemaal nog wel mee. Ik ben het nog steeds niet, ook geen slijm met bloed meer maar wel het gevoel dat ik het moet worden dus nog even afwachten maar. @nesrin, spannend hoor, denk je dat je het vol gaat houden om pas over een paar dagen te testen?
vanochtend een claerblue test gedaan omdat ze zeggen dat er sochtends meer in zit van hcg dan smiddags en waar een + komt te staan kwam heel licht een 2e streepje jaa je kon hem wel beetje zien.? ben ik idd zwanger ? heeft iemand evaring hiermee?
Ze zeggen altijd dat je dan gewoon zwanger bent, ik zal als ik jou was gewoon over 3 dagen nog een keer testen dan weet je het helemaal zeker. Hier nog steeds niks, ik dacht het gisterenavond echt te worden maar weer niet en durf eigenlijk niet te testen, ben bang dat hij negatief is, misschien dat ik later op de dag er een testje aan waag.
hoi meiden ik dacht zal eens hier komen kijken wij zijn nu 18 maanden bezig voor een 2e wondertje ik heb over 7 dagen me nod maar dit is een verloren maand want heb me clomid niet kunnnen slikken vanwegen een zware antibiotica kuur
hey veertje.. ik zou als ik jou was gewoon een test doen dan weet je het zeker :d ik ben zo benieuwd hij was dus wel positief.. en ben wel beetje misselijk.. kreeg vanochtend geen hap van me broodje door maar heb ook niet egt het gevoel dat ik bijna ongesteld moet worden. jij kwaaltjes ?
hey veertje, Ja, ik ga het wel volhouden. het is wel heel erg spannend. Ik voel in mijn buik wat steken en ben ook soms misselijk, dus wie weet. Ik laat het je wel weten. Voor jou is het ook spannend, ik ben benieuwd of je al een test hebt gedaan.
@mama2006, heb al een paar dagen last van misselijkheid, het komt en het gaat ook weer, ik zit te wachten tot ik moet plassen en dan ga ik testen ben er benieuwd, kon helaas mijn mannetje net niet bereiken om te vertellen dat ik ga testen Jullie horen de uitslag van de test zo snel mogelijk, ik hoop maar dat ik snel moet plassen.