He bah, dat is niet leuk. Hmm dan is je lichaam kennelijk even van slag. Morgenochtend misschien nog eens testen als je nog niet ongesteld bent? Pim
Ik baal er behoorlijk van maar ja niks aan te doen. Ik zie morgenochtend wel weer. Heb niet weer zin in een teleurstelling dus misschien wacht ik nog maar langer als ik niet ongesteld word.
Victoria, er zijn studies bekend dat zaadcellen 10 dagen overleefden, dus er is een kleine kans dat het misschien toch raak is. Is dit de eerste ronde na het stoppen met de pil of gebruikte je geen anticonceptie? Mama2006, ik snap dat je heel erg graag wilt weten of je zwanger bent, maar het lijkt me dat je hier alleen onzeker van wordt? Het beste kun je pas vanaf NOD testen. Die tweede streep bij CB, was dat een brede lichte streep of een dunne lichte streep? Een dunne lichte streep is waarschijnlijk een indrooglijntje, die heb ik ook al gehad bij de +/- test. Veertje, je hebt die test pas aan het eind van de ochtend gedaan? Had je ervoor al wel geplast? De eerste plas is het beste om een test te doen, zeker als je net na NOD zit. Groetjes Saskia
@ pim, het gaat ons zeker lukken, het is ons al een keer gelukt dus we weten hoe het moet Ik snap alleen niks meer van mijn eigen lichaam, ik had aan het begin van de middag wat slijm met oud bloed en vanmiddag weer wat slijm met vers bloed en dacht nou daar komt het maar nee hoor daarna helemaal niks meer, normaal als ik ongesteld word ben ik het meteen en goed ook, ik snap er echt niks van.
Hé Sassie, wist niet dat zaadjes 10 dagen konden overleven, ik dacht max. 4 dagen. het is onze eerste ronde, maar ik gebruikte geen pil (condooms), dus mijn cyclus is wel in orde. Wil mezelf ook niet gek maken, kans is natuurlijk maar hééél klein. Ik had eerst met mezelf afgesproken om zaterdag te gaan testen, maar denk nu misschien vrijdag. Eerder niet, want woensdag en donderdag moet ik werken en wil de posi of nega uitslag toch even kunnen verwerken. Veertje, balen van de test, maar ik zou gewoon nog even afwachten en als het over een paar dagen nog niet doorgebroken is, dan toch nog een keer testen. Groetjes victoria
@veertje, wat jammer maar ff flink balen en dan er weer voor gaan! Mijn lichaam heeft me de afgelopen maanden ook erg in de steek gelaten! Heb zeker al 4 x gedacht dat ik zwanger was (had alle kwaaltjes . Toch elke x testen op de ochtend van m'n NOD. Nu weet ik heel zeker dat een negatieve test die ochtend ook geen zwangerschap is! Maar iedereen z'n cyclus is weer anders dus misschien heb je geluk. Wel gek dat je z'n 'andere menstruatie' hebt.... M'n moeder feliciteerde vanmorgen me per mail... en ik dacht heel even 'waarom?'... We zijn vandaag 3 jaar getrouwd . M'n man zit voor 2 dagen in Zwitserland dus samen vieren doen we wel volgende week , heb ik ook een ei (2 in 1 ) x
Nou hier nog steeds niks, begin een beetje sjaggie te worden van die onzekerheid, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Als ik niet zwanger ben dan word mijn cycles wel heel erg lang, ik zit nu al op dag 36 pfff. Nou maar hopen dat ik snel duidelijkheid heb.
Jeetje veertje echt balen. Hopelijk heb je snel zekerheid. Wat kan je lichaam raar doen hè.? Nieuwe meiden, welkom. Hier volop aan de klus. Hopelijk met succes.! Pim en Veertje het gaat ons zeker lukken. 2009 wordt ons jaar.! Voor iedereen hoop ik.! Funny, gefeliciteerd met jullie trouwdag.
gisteravond heel rossig slijm heel klein beetje vanochtend veel slijm met bloed nog steeds wat bloed maar veel anders dan dat ik ongesteld ben ook beetje vlokjes zeg maar heel raar :s iemand hier ervaring mee ? groetjes Mama2006
Bij sommige vrouwen is dat een teken van zwangerschap, bij andere vrouwen de aankondiging van de . Je zult ècht nog een paar daagjes geduld moeten hebben, voordat je zeker zult weten of het gelukt is of niet...!
Hier nog steeds hetzelfde, Ik ga morgenochtend testen als ik het nog niet ben en als de test dan negatief is dan ga ik maar even voor vrijdag een ander merk test halen en die doen en als die ook negatief aan geeft dan kan ik het mooi gelijk even met de dokter er over hebben want die moet ik vrijdag bellen voor wat uitslagen maar ik hoop eigenlijk voor die tijd al wat meer duidelijkheid te hebben. Gisterenavond in bed had ik echt het gevoel dat ik het ging worden dus ik snap er echt niks van.
@veertje balen dat je nega getest hebt ik hoop voor je dat je morgen een positive test hebt ik heb zo`n test ligen die je 6 dagen voor je nod kan gebruiken had hem net i mijn handen en moet zeggen begind dan toch wel te kribelen eigelijk om morgen een test te doen maar ik weet dat het bijna onmogelijk is want heb deze maand geen clomid kunnen gebruiken door AB kuur ik loop me zelf ook allen maar gek te maken pfffff word soms zo moe van me zelf
Vanmorgen weer wat hoofdpijn, maar ons kleine mannetje heeft uitgeslapen (tot 10.15!) en mama dus ook Ik ben wat misselijk, beetje zure smaak in mijn mond, dat trekt een beetje op mijn kaakspieren. Over 4 dagen is mijn NOD, dus het is nog afwachten. Veertje, doe je morgenochtend wel een test met ochtendurine? Misschien dat er de laatste keer te weinig hcg wat om te meten? Victoria, die 10 dagen komt wel erg weinig voor, maar er zijn dus wel eens van die goede zwemmers. Mama2006, wat Iuno zegt, het kan van een zwangerschap zijn of het begin van je ongesteldheid. Jesske, ik heb getwijfeld of ik die test zou halen, maar je hoort wel eens verhalen van meiden die voor NOD positief testen en dan toch ongesteld worden. Als ze niet getest hadden, dan hadden ze niet geweten dat ze een beetje zwanger waren. Vandaar dat ik pas na NOD wil testen. Groetjes Saskia
denk idd ongesteld het bloed best wel echt helder rood maar ja toch anders dan normaal..maar ff afwachten hoe het verder gaat