wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jah klapt zat ik ook aan te denken
    maar goed de verleiding worddan zo groot he haha

ik heb zelf 1 keer voor me nod getest en toen was ik zwanger van me dochter die nu dus al weer 3 word

2. veertje

veertje Fanatiek lid

@sassie1980, ja ik ga het morgen met ochtend urine doen maar denk dat het niet nodig is want zoals mijn buik en rug voelen denk ik dat ik het ga worden maar ja dat denk ik al 3 dagen dus ben benieuwd of het nou wel door gaat zetten.

3. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hé dames,

Hier nog geen ongi én geen ongi-krampen én geen zss verschijnselen, dus weet echt niet meer wat ik moet denken. Het wachten tot vrijdag wordt moeilijker, maar ik probeer het toch wel te doen.

Sassie, wat heerlijk dat je zoontje zo lang uitslaapt! Dat is bij ons echt nog nooit gebeurd. Mijn zoontje is om 7.00 uur wakker en wil bijna niet meer slapen overdag, maar gaat dan wel altijd om 19.00, uiterlijk acht uur naar bed, dus dan is de avond lekker van ons.

Veertje, ik duim voor een posi test! Succes morgen met testen.

Groetjes Victoria

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Knap hoor victoria, ik zou als ik jou was allang getest hebben :D

Ik sprak mijn zusje vanmiddag even en ze vertelde me dat ze bij haar 2 kids eerst altijd negatief teste en 2 dagen later positief dus ik heb nog hoop.

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik heb nu weer het gevoel dat ik het ga worden grrr.
    Ik hoop echt zo dat ik morgen een positieve test in mijn handen heb.
    Ik begin al helemaal te denken hoe het zou zijn als ik zwanger ben en dat ik dingetjes wil kopen, ik weet dat ik het niet moet doen maar toch doe ik het.

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Veertje, hopelijk heb je morgen zekerheid. Balen zo'n onzekere periode. Kom morgen snel kijken op de site hoor!

Mam2006, ik zou echt even wachten tot je NOD.

Sassie1980, spannend!

Hier niets bijzonders. Alles z'n gangetje. Aan het genieten van het mooie weer. Morgen nog een dagje werken en dan vakantie! Vrijdag gaat Emme naar het KDV, hebben wij nog een lekker dagje om even rustig alles te pakken. Ik heb volgende week genoeg afleiding om niet met m;n NOD bezig te zijn. Ga ook geen zwangerschapstest mee nemen heb ik besloten. Merk het vanzelf wel.

Pim

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Nou vanmorgen getest en helaas weer negatief.
    Ik denk dat ik of zwanger ben maar die testen die sporen niet of dat ik mijn eisprong veeeeeeeel later heb gehad als dat ik dacht.
    Ik hoop snel duidelijkheid te hebben want word gek van deze onzekerheid.

8. charlene1985

23 apr 2008
    5
    0
    0
    cassiere
    Vlaardingen
    wij zijn ook bezig met een 2de kind groetjes charlene

9. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    vandaag iets minder bloed :D toch nog beetje hoop hihi ah veertje wat minders :(

10. veertje

veertje Fanatiek lid

welkom charlene1985, mag ik vragen hoe oud je eerste kindje is?

11. nesrin

nesrin Lid

21 apr 2008
    6
    0
    0
    Amsterdam
    Veertje,

ik zou je nog laten weten als ik getest had, nou ik kan je vertellen dat ik dit gisteren heb gedaan en de uitslag was POSITIEF !
    Ik merk nu aan mezelf dat ik bijv. in de ochtend heel erg moe ben al ga ik dan vroeg naar bed. Soms ben ik ook misselijk. Ik hoop ook voor jou dat je zwanger bent en natuurlijk ook voor de andere dames die bezig zijn.

groetjes,
    nesrin

12. veertje

veertje Fanatiek lid

Jeah, gefeliciteerd, geniet er lekker van :D

13. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nesrin gefeliciteerd! Was het meteen raak?

Veertje, ik denk als je in de ochtend negatief test, dat je dan niet zwanger bent. Heb je geen idee wanneer je eisprong is geweest (ovutest of temperaturen?)? Dan maar hopen dat het snel doorzet.

Pim

14. nesrin

nesrin Lid

21 apr 2008
    6
    0
    0
    Amsterdam
    Pim,

ik ben in februari gestopt met de pil (na 3 jaar), en mijn laatste menstruatie is van 25 maart.

nesrin

15. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Super snel dus. Fijn hoor! Hopelijk kom je de eerste maanden een beetje goed door. Die moeheid he...pfffffffff.

Pim

16. veertje

veertje Fanatiek lid

@pim, nee heb geen idee, was het begin van de maand netjes aan het tempen maar ging toen een weekje op vakantie dus had zoiets van dan even niet dus heb helaas geen idee.
    Het zal toch raar zijn als ik ineens een veel langer cycles heb maar ja het kan natuurlijk wel helaas.
    Was net even bij de dokter en die zegt gewoon nog een paar dagen afwachten en nog een keer testen.
    Heb nou maar even een kruidvat test gekocht en die gaan we het weekend doen als ik nog niet ongesteld ben.

17. nesrin

nesrin Lid

21 apr 2008
    6
    0
    0
    Amsterdam
    hey veertje,

Ik heb ook de test van kruidvat gebruikt en die schijnt goed te zijn (heb ik ook bij mijn eerste kind gebruikt). Je kan deze op alle momenten van de dag gebruiken en hoef je niet te wachten tot de ochtend.

Hopelijk geeft deze test wel aan dat het positief is. Laat je wel even weten wat de uitslag is.

nesrin

18. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik ben zelf ook te spreken over die van de kruidvat, heb hem ook gebruikt bij mijn eerste.
    Ik had nu die goedkope testen van sensitest maar ik denk dat ze wel betrouwbaar zijn.
    Ik ga ergens het weekend in ieder geval weer testen dus dan horen jullie het zeker van me.

19. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik ben nog steeds wat misselijk, af en toe last van mijn buik. Vanmorgen weer even wat hoofdpijn, maar dat is weer afgezakt. En ik ben best moe, ik ben blij dat de kleine lang blijft liggen 's ochtends. Over 3 dagen is mijn NOD, dus nog even afwachten. Vorige ronde kreeg ik 2 dagen vantevoren al ongi-buikpijn, hopelijk is het deze ronde raak.

Jesske, ik heb bij Pete ook 2 dagen voor NOD al licht positief getest, maar de dag erna wilde ik voor de zekerheid nogmaals testen en deze was negatief. Daarna nog een aantal negatieve testen en pas 6 dagen na NOD weer een positieve test, erg frusterend.

Victoria, mijn zoontje gaat meestal rond 21.00 naar bed en vanmorgen heeft hij weer tot 09.15 geslapen. Voorlopig genieten we ervan, want er zal wel een tijd komen dat hij ook al vroeg wakker is.

Pim, alvast een fijne vakantie!

Veertje, balen dat je een negatieve test had! Misschien toch een ander merk test proberen?

Mama2006, misschien dat het toch geen ongi is? Als het toch niet gaat doorzetten, wanneer ga je dan weer een test doen?

Nesrin, gefeliciteerd met je zwangerschap! Even raar, maar het lijkt nu dat je zwanger bent van een tweeling, door de baby's boven je banner.

Groetjes Saskia

20. jah ik heb me vanmorgen weten te bedwingen niet te testen

mijn dochter lig savond om 19.00 op bed uiterlijk 19.30
    en komt smorgen`s tegen9 uur

Deel Deze Pagina