kom hier op uit... Laatste menstruatie: 9 maart 2009 Cyclusduur: 28 Meest vruchtbare dag: 22 maart 2009 Eisprong dag: 23 maart 2009 Innesteldag: 28 maart 2009 Positieve bloedtest mogelijk 2 april 2009 Positieve thuistest mogelijk 6 april 2009 en op zondag geklust en dat was de 22 ste geloof ik..
ok... bij luca heb ik het wel ddl gemerkt en nu niks... ik ben nog helemaal weeig ervan... kan het nog niet helemaal bevatten bij luca heb ik een jaar erover gedaan... nu is het gelijk maand 1...
@mamaluca: je mag toch ook wel eens bij de eerste ronde raak-vrouwen horen Lekker van genieten.... en vergeet je banner niet aan te passen @Claartje: nou dan denk ik dat 7 april wel een mooie testdatum is voor je, dan ben je volgens die cyclus 1 dag overtijd Die van mij is officieel ook 6 april, maar ik test pas 7 april dan kan ik iig niet te vroeg testen.
nou nog niet helemaal.. de tekst is steeds te lang... dus voor zolang deze maar even... hij is idd ddl he... 't was echt binnen 5 sec. zo van kleur.... mijn man geloofde het niet dat dat zo snel was dus ik deed er nog 1 en weer pats! gelijk...
@mamaluca: kan me wel voorstellen dat je man verbaasd was hahahaha vooral als het bij luca een jaar heeft geduurd, maar ja nu wisten ze de weg natuurlijk
whahaha jah dat zal het zijn... ik kom er net achter dag ik maar enkele dagen later ben uitgerekend als dat mijn man's oudstezoon jarig is....
MammaLuca ! Van harte gefeliciteerd ! Geniet ervan ! Was je bij je eerste kindje ook meteen in ronde 1 zwanger ? Heel bijzonder lijkt me dat ! Groetjes, Nikki F
@ MissFlower, ja, ik meld me nooit ziek eigenlijk, ik had het nu even nodig, even een beetje rust. Moet kunnen, gezien de dagen dat ik misselijk en wel toch de hele dag de "gezellige juf" heb staan spelen. @ All: MORGEN EERSTE ECHO ! Om 14.40 ! Ik heb ook zangles, om 16.00, dus zal tegen het begin van de avond pas iets kunnen laten weten. Heel spannend ! Groetjes, Nikki F
@nikki: oh wat spannend.. kan niet wachten tot mijn eerste echo! @all: geloof nu wel dat ik zwanger ben! de kruidvat test was vandaag nod duidelijker.. JIPPIE!
@NikkiF: spannend morgen meid! Kom morgenavond nog ff loeren hoe het is gegaan! Succes en genietse morgen
aan de zwangere dames; van harte gefeliciteerd aan de nog niet zwanger dames... jullie tijd komt! Justfem, vind het vreselijk dat je zo lang moet wachten en ik denk regelmatig aan je! trouwens ik vind je pendels wel een beetje eng worden hoor! ben benieuwd of je het geslacht ook goed hebt bij mij! 11 april heb ik 3d echo.