@MAMALUCA GEFELICITEERD!!!!!! Meid wat goed, meteen de eerste ronde! geniet ervan @missflower: ja meid, die is idd weer duidelijker. Je zal er toch echt aan moeten geloven @nikki: heel veel plezier morgen! we horen het wel. Geniet ervan. @justfem: hoe is het nu bij jou? @runner: heb je je ei al gespot? Zo, ik kom net terug van de ouderavond van de creche. Was wel grappig. heb vandaag maar mijn eerste pakje gekocht voor de baby, heel schattig
Mamaluca, gefeliciteerd! Ik dacht dat ik mijn ei vandaag voelde, heb ook van dat plakkerige slijm. Ws gaat temp morgen omhoog. Dus +14 dagen hoeveelste is het dan? Hahahaha. Ook de 7e toevallig?
anders ik wel! voel me nu best vreemd want ben zelf zo blij maar weet ook hoe het voelt als je zelf zo graag wilt en je ziet een ander positief testen.. toch schrijf ik erg graag mee en meen het echt als ik zeg dat ik jullie het van harte gun! jullie zijn echt toppers
Csi staat aan. Maar ben een beetje op inet aan het rond kijken. Had gister een leuk huis gezien http://www.deleeuw.nl/woning_overzicht. ... ectID=1907 gaan we donderdag kijken. Belde mijn zusje net op dat mijn moeder bij haar zit en dat zij dus ook donderdag een huis gaan kijken (alleen zij wist er nog van). Blijkt het verdorie precies het zelfde huis te zijn! Alleen mogen wij 1,5 uur eerder komen, hahaha! Toch leuk dat je het zo goed kunt vinden met een stelletje meiden die je nog nooit hebt gezien. En dat je zo met elkaar meeleeft. Blijft een vreemde gewaarwording dat internet.
oh dat is toevallig maar wat nou als jullie beide het huis willen haha.. en hier staat ncis op maar volg het niet echt....
meiden.. ik ga op bed. Moet om 5 uur weer op om om 6 uur weg te gaan.. Pfff dat 3 dagen in de week voor 3,5 uur werk per dag.. Kom morgen wel weer ff buurten! Trusten allemaal!
truste! arm meisie heb ik nu.. ze zit maar te hoesten en hoesten in bed... af en toe wat huilen.. zo komt ze natuurlijk nooit diep in slaap iemand tips?
@claartje: truste! @runner: wat een leuk huis, ziet er goed uit. Ik hoop dat het in het echt net zo mooi is. Gelukkig ben je 1,5 uur eerder Ben benieuwd of het idd je ei was. @missflower: ik had het een paar weken geleden ook met Cas, Wij hebben toen Cas zijn bed het hoofdeinde op boeken gezet. Zo llag zijn hoofd hoger en onderdruk je de hoestprikkel meer. Bij Cas werkte het opzich ook heel goed. Verder sluit ik me aan bij missflower, je gunt het de rest ook zo. We hebben zo met elkaar meegeleefd. Jullie zijn toppers, en ik blijf hier totdat we allemaal zwanger zijn.
@ MissFlower, Thijs had ook zo'n vreselijke hoest. Ik heb een dikke deken onder het matras gelegd, inderdaad ook zodat hij wat hoger ligt met zijn hoofdje. Dat heeft geholpen. Hij moest soms zo hard hoesten dat hij er een bloedneus van kreeg. Echt enorm zielig ! Veel beterschap ! @ All, ik blijf ook hier posten totdat iedereen zwanger is ! Dit is eigenlijk de enige club waar ik me echt 'thuis' voel, iedereen steunt elkaar, en iedereen reageert goed op elkaar. Echt toppie. Ik hoop dat we snel allemaal een zwangerschapsbanner hebben, dan kunnen we samen een nieuw clubje starten misschien, bij het 'zwanger' toppic ! Ik heb sinds vandaag veel last van brandend maagzuur ... en ook van een man die maar niet schijnt te begrijpen dat ik me soms niet zo fit en lekker voel ... geweldige combinatie ... Groetjes, Nikki F
thanx voor de tips Ik heb haar er net even uitgehaald.. neusje even schoon en wat warme melk.. pingu filmpje via youtube en hup bedje weer in.. hoest nu al wat minder... @nikki: dat was een van mijn symptonen.. lichte maagzuur savonds.. dat heb ik anders nooit @marieke: ik blijf hier idd ook
Wat heb je er tegen gedaan ? Het is zo vervelend. Ik heb een Rennie genomen maar het helpt niet echt. Ik drink nu water, ook niet echt succesvol ...
he bah, net een groot stuk geschreven, was hij ineens weg toen ik hem wilde plaatsen. Mamaluca, GEFELICITEERD MEID! De test was duidelijk. NikkiF, veel plezier vanmiddag, altijd weer prettig om bevestigd te hebben dat het goed gaat met het beebje! Runner, mooi huis hoor, ziet er lekker ruim uit! Ook toevallig van je zusje haha. Justfem, ik ben nog steeds niet ongi, dus voor mij nog ? op de lijst helaas. Ik ga het einde van de week de huisarts bellen als ik nog steeds niet ongi ben voor een doorverwijzing voor de gyn. Wat leuk dat je pendels kloppen (ik hoop voor mij ook maar dan mag ik wel opschieten) wat heb je voor jezelf gependeld? Missflower, hoe gaat het met je kleine meid? Heeft ze een beetje kunnen slapen? Kus Senna