goeienmorgen nikki hier ook zon fijne vent soms, ik drink een beker melk want heb constant maagzuur overal van en ook drink overdag ranja in plaats van prik ofzo en geen maagzuur meer.had het al vanaf de vorige zwangerschap. ook ik probeer mee te lezen en schryven hier tot iederdereen zwanger is ook heb ik het gevoel dat niet goed is met beebje en waarom ?ik weet het niet. meschien doordat by niels elke week echo had .
missflower, met mijn zwangerschap gaat het goed. VOel me nu ook af en toe flink beroerd. Ben nu echt de dagen aan het aftellen tot 15 april mamaluca, Gefeliciteerd! Fijn dat het zo snel raak is. Geniet ervan nikkif, heel succes vanmiddag. En voor al de (NOG) niet zwangeren "IK hoop dat het voor jullie ook snel RAAK mag zijn " Heel veel succes allemaal bye
Missflower, hoe was je nacht? Als Ruben verkouden is of erg hoest zet ik idd ook zijn hoofdeind wat hoger. Als zijn neusje echt verstopt zit leg ik ook een ui onder zijn bedje. Senna, word dan ws weer provera en clomid voor jou? Ik blijf nog steeds hopen dat het voor mij niet nodig is. (liever jij ook niet natuurlijk ) Nikki, mag je rennies als je zwanger bent? Succes ermee iig, heb het zelf nog nooit gehad. Claartje werkse vandaag! Of ben je al bijna klaar? Hahaha. Wij hebben er weer een hele lange nacht opzitten. Gister ook al, meneer vertikte het om te gaan slapen en bleef maar gillen en huilen dat hij mee wilde.Waar ie het vandaan heeft, geen idee... Lekker in zijn bed gelaten en hem maar een boekje gegeven. Ging ie na een half uur weer staan krijsen, kom ik zijn kamer binnen zegt ie: "nijnte uit, bumba lese". Dacht ie nou echt dat ik hem rond 4en op zijn wenken ging bedienen?! Heb hem maar lekker laten gillen. (sorry buurman!) Dat hield ie nog redelijk lang vol maar uiteindelijk zijn we met z'n allen weer in slaap gevallen.
runner hoop dat ie snel weer beter gaatslapen ik ga voor me proefkapsel zo en vanmiddag jurk passen.weet alleen niet wat voor kapsel wil hahaha fyne dag meiden
@de mensen die met mij meeleven: thanks! @de dames met een geslachtpendel van mij, dat is niet mijn sterkste pendel punt geloof ik dus daarin garandeer ik helemaal niets @NikkiF: hoop dat je je snel beter voelt en succes met de echo vandaag. En er is al zo'n clubje bij zwanger worden zwanger van de tweede @runner: ja leuk jij ook de 7de testen GEZELLIG. En wat een toeval met dat huis! @senna: dan laat ik jou zo nog op de lijst staan test anders de 7de ook mee Over pendelen voor mezelf dat kan ik niet, ik beinvloed de pendel dan te veel met mijn eigen wil en dan geeft ie het antwoord dat ik wil horen Het enige waar ik nu van uit wil gaan is dat mijn gevoel sinds dat ik ben begonnen voor een 2de denkt dat het in mei raak zal zijn. We zullen zien. @wenneke: veel plezier vandaag, en niet te veel zorgen maken, heb vertrouwen in de natuur @Marieke: gaat met ups-and-downs, gelukkig meer ups de laatste dagen. Heb gelukkig veel werk te doen dus dan heb ik minder tijd om me druk te maken over van alles en nog wat
nou kryg net via pakket dienst ontslag brief moest er zelfs voor tekenen en er staat in dat ze me persoonlijk gezegd hebben hoe of wat nou er is niks gezegd
goedenmiddag dames... zo de rust is wedergekeerd... vannacht loge's gehad mijn vriendin met haar 2 kindertjes.... gisteravond was het erg gezellig en ik was de enige zonder drank 8)... maar jah de kindertjes waren vroeg en mijn vriendin en mijn man sliepen nog lekker dus ik zat vanmorgen dus om 7 uur met 3 kindertjes beneden ... ach jah ik voel me hartstikke goed dat was met luca wel anders... straks komen ze op huisbezoek voor een intake van intergrale vroeghulp voor luca... ik hoop dat er wat uitkomt wordt langzaamaan wel tijd dat ie hulp krijgt... ik heb ook maar gelijk een afspraak voor moeders voor moeders gemaakt daar heb ik met luca ook aan meegedaan... vreselijk vondt ik het maar jah tis voor een goed doel ik vindt het erg belangrijk om aan mee te doen... voor de mensen met zuur ik had daar met luca een drankje bij de apotheek vandaan ik weet niet meer hoe het heet maar als je vraagt naar iets tegen zuur voor zwangeren krijg je het wel denk ik... het werkte fantastisch het was gewoon een soort gaviscon (of hoe je het ook schrijft) nou ik ga reut ruimen... dikke kusss
@nikki: ik neem gewoon een rennie en dat helpt goed @runner: ja de nacht ging wel goed hoor... en ik heb inderdaad al ui op haar kamer en tussikind helpt ook wel wat.. @wenneke: waarom ben je ontslagen dan? dat heb ik even gemist en je hebt toch al echo gehad? dus dan zit het wel goed toch.. @mamaluca: ja zo zat ik ik ook al van dat ik geen filet american meer mag enz hihi
hey meiden.. even een onsmakelijk verhaaltje, maar ik ging net naar de wc en heb wat plas opgevangen.. heb het idee dat ik blaasontsteking heb.. kleine beetjes plassen en pijn.. maar afin, douw er een test in voor de zekerheid.. een heel licht streepje en allemaal slijm leek het.. ik dus er wat uitvissen dacht kunnen ook kleine stukjes wc papier zitten ofzo maar het was slijmerig.. heel raar.. wat kan dat zijn?
Een zwangerschapstest? Foto! Dat slijmerige had ik ook in het begin van mijn zwangerschap bij Ruben. Maar dat slijmerige is er ook als ik in mijn vruchtbare periode zit...
als je hem op een wit papiertje legt dan zie je hem beter zeg maar.. maar jah dies veel lichter als ik al getest heb dus het zegt mij niets meer.. ga voor 7 april
hehehe maar je wete het he.. zo is die negatief en zo is die positief.. als ik nu 7 april een vette streep krijg dan is het goed.. samen met jou en met just fem, lijkt me te gek.. en bovendien komt er dan weer een pendel uit van just fem. hahahahaha
Nee hoor. Ik zou ook niet zo lang kunnen wachten. Justfem heeft voor mij mei gependelt. Maar ik vergeef het haar als het in april al raak zou zijn. Whahaha!
Gelukkig maar @claartje30: nou dan gaan we duimen dat je 7 april gewoon vet positief hebt of eerder al