wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb van de week ook een Hello Kitty shirtje gekocht (lichtroze). Zo schattig idd. Ik had vroeger altijd een Hello Kitty zakdoek met het alfabet erop. Was altijd mijn lievelingsdoekje.

Ik koop nog niets hoor voor een tweede. Heb nog genoeg liggen van Emme. We wisten niet wat het werd dus ik aardig wat unisex dingen die we zo weer kunnen gebruiken. Eerst maar een zwanger raken, niet?

Ga nu echt ff liggen.

Pim

2. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    he tumtummetje. dat zou wel super zijn als het raak is. ik duim voor je.

bijzonder al die bevallingsverhalen. minder als het zo lang duurde en zo. ik mag ook niet klagen: 4,5 uur en het was gedaan. en zelf ongeschonden eruit gekomen. maar ja, het hoeft niet altijd zo te gaan. zag nog op TV dat er nu veel eer keizersnedes zijn.

3. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    koop ik ook nog niks, heb heleboel dingen van luca die nog een keer mee kunnen als het weer een jongen zou worden en van mijn zus kan ik kleine meiden kleren lenen. Ze heeft een meid en een jongen.

ben benieuwd Tumtummetje!

Iemand een idee vanaf welke dag je moet rekenen als je overtijd bent geweest, er waarschijnlijk iets is geweest, maar je ongesteld bent geworden? Vanaf de dag dag de menstruatie echt doorzette? of eerder?

4. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Ja, ik ben erg benieuwd! Wachten duurt zo lang ;)
    Ik ben eigenlijk de hele dag door misselijk, maar niet dat ik moet overgeven ofzo.. en ik heb ook de hele dag berehonger... dit had ik ook met Amber, dus ik ben benieuwd. Misschien dat mijn lichaam mij wel voor de gek houdt, we zullen zien! Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Tumtummetje

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Pfff ik heb griep. Koorts en rugpijn. Gisteren hoofpijn gehad. Dat is voor mij altijd een teken dat ik binnen een paar dagen ongesteld word. Ik dacht daarstraks ook al wat rozig te zien bij het afvegen. Zal morgen m'n banner wel kunnen aanpassen..........

Ach ja, dan kan ik nu tenminste met een gerust hart Finimal nemen voor ik zo mijn bed in duik.

Spannend Tumtummetje. Ben benieuwd!

Pim

6. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Leuk zijn die shirtjes van hello Kitty. Ik heb er ook een paar voor mn dochter.
    Zo schattig..

Tumtummetje heb je al getest.? Spannend...

Pim voel je je al wat beter.? beterschap

Mamavanluca ik denk vanaf de dag dat je begon te bloeden.

Kitty het lijkt me heerlijk dat jij de bevalling voor me doet..haha...
    Drama vond ik het. Had erg veel pijn en het schoot niet op.
    Het duurde 24 uur. pfff...
    Ze zeggen dat het bij een 2e sneller gaat en makkelijker.
    Daar vertrouw ik dan maar op.

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb vannacht hoge koorts gehad. Volgens mijn man heb ik zelfs liggen ijlen. Ik heb de meest vreemde dingen uitgekraamd. Vandaag ook nog ongesteld geworden. Cyclus van 26 dagen. Dat had ik voorheen ook altijd, alleen de laatste paar keer was het 28. Op naar de volgende ronde dus. Het was pas de 2e ronde dus ik maak me er niet zo druk om.

Emme heeft nu ook nog diarree en heeft gisteravond gespuugd. Het is hier dus feest!

Tumtummetje kun je al testen?

Joki, welkom!

Vind dit wel een leuk topic. Voor een tweede gaan is toch anders dan voor een eerste vind ik.

Pim

8. veertje

veertje Fanatiek lid

@pim, vervelend dat je koorts hebt gekregen en dat je natuurlijk ongesteld bent geworden.
    Hopen dat je kleintje zich snel weer beter voelt.

Ik vind het ook heel erg anders om voor een tweede te gaan.

9. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Het is inderdaad anders om voor een 2e te gaan.
    Wel weer spannend.

Pim beterschap voor jou en je kleine meid.

10. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Vind het idd wel weer spannend, maar als het zoals nu niet gelukt is deze maand stap ik er makkelijker overheen. We hebben het al geweldig zo en het kan alleen nog maar mooier worden.

Pim

11. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Heb ik ook wel hoor, dat we al een prachtig kindje hebben geeft wel rust. En tuurlijk ben ik iedere maand teleurgesteld als ik ongesteld word, maar zet me er wel makkelijk overheen.

Pim beterschap!

12. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik zet me er nu ook makkelijker over heen als toen ik zwanger wou worden van Stijn.
    Ik heb gelukkig een heel mooi mannetje en mocht ik weer zolang moeten wachten op een zwangerschap dan vind ik dat opzich niet erg want we krijgen er een mooi mensje voor terug:D

13. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    Ik ga idd maar uit van de dag dat ik hevig begon te bloeden, komt wel goed uit want dat was een zondag en dat betekend hopelijk dat ik dan 14 dagen later me ei heb ( weer zondag ) dan hoeven we niet te klussen want op zaterdag is het vaak al gewoon raak hihi!

Ik vind het nu ook minder erg als ik ongesteld word, bij luca waren we er niet bewust mee bezig, ik kende me vriend toen nog niet zo lang maar ik had al jaren een kinderwens ( ook met ex tijd bezig geweest 2 jaar maar gelukkig geen zwangerschap ontstaan achteraf dan toen had ik het er heel moeilijk mee ) dat wist hij en hij had er geen problemen mee om het zonder anticonceptie te doen. We hadden een weekend relatie en dus ook alleen dan seks en had eerlijk gezegt niet verwacht dat ik daarvan zwanger zou worden. Maar niks was minder waar de 3 e keer dat mijn eisprong in het weekend was was het raak..

Kende hem ruim 1.5 jaar en inmiddels zijn we in juni 5 jaar samen...
    En nu dan bewust bezig voor een brosje das wel anders, maar als ik weer ongesteld ben dan ben ik nog blijer dan anders met onze blonde kanjer..

14. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    huismoeder en schoonmaakster
    groningen
    ik heb heel veel kleren van jimmy bewaard

maar ik dacht volgende week ik breng alles weg
    als ik wel zwanger wordt dit jaar
    dan koop ik wel weer nieuwe kleren
    maar ik zal ook wel veel kleren weer krijgen
    maar de allermooiste kleren heb ik wel bewaard
    voor de tweede kindje

we hebben op de vruchtebare dag wel geklust
    dus wie weet
    ik wil er niet teveel aan denken
    anders wordt ik gek

15. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Haha, niet teveel aan denken: alsof dat iemand van ons lukt ;)

Ik vind het ook wel rustiger gaan nu er al entje rondloopt. Als denk ik wanneer het neit opschiet dat ze teveel in leeftijd gaan verschillen en ik me daar dan weer druk over maak... Steeds weer wat hé.

Ik heb de knoop doorgehakt en Myrthe's kamer op 2dehands gezet. Heb gisteren haar kleertjes weer eens gesorteerd en doe ankel dingen weg die ik neit meer stralend proper krijg. M.a.w. het stapelt op als gek!
    Daarom wil ik zo snel mogelijk 2 identieke jeugdkamers zodat ik Myrthe's oude kleren in de kasten van de toekomstige kan duwen!

Mijn ma verklaard me zot, maar bij Myrthe was haar kamertje ook al klaar vanvoor ik zwanger werd, het helpt me tot rust te komen.

Pim: verzorg je goed he. Of beter: LAAT je goed verzorgen...

Dada
    Kitty

16. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    @Kitty, hoe doe je dat dan met de kamers? Krijgt Myrthe dan nu een nieuwe kamer en koop je er ook al een voor het nieuwe kindje?

Laten verzorgen is lastig als je man aan het werk is..... :cry: . Emme heeft nu ook nog diarree en k heb d'r vandaag al 4x afgespoeld in bad. Ik hang wat op de bank en Emme slaapt nu gelukkig. M'n koorts is wat aan het zakken, gelukkig maar!

17. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Al een geluk dat je nu toch even medicatie kan gebruiken.

We zitten met een hele grote slaapkamer. Daar komen 2 dezelfde jeugdkamers in met de kasten met hun rug tegen elkaar. Zo hebben ze dan ieder hun helft van de ruimte. Yep er komen dus 2 kamers met een groot bed. Myrthe gaat dan voorlopig nog in een babybed van ikea. Als er dan een baby komt dan kan Myrthe naar het grote bed (is dan minstens 2) en de baby in het babybed. Ik weet dat het dan nog een tijdje leegstaat maar dat stoort me niet. Haar kamertje wordt dan de onze. Wel een heel stuk kleinder, maar dan hebben de kleintjes tenminste ruimte voor hun bergen speelgoed.

Kitty

18. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Wat knap dat jullie het allemaal vrij goed los kunnen laten. Ik vind dat best wel lastig zelf. Juist omdat je weet wat het betekent om een kindje te hebben.
    Met hoeveel zitten we hier nu trouwens? Ik raak het overzicht een beetje kwijt zo.

19. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Ik heb vandaag weer getest.. Weer negatief, maar het is ook nog steeds 3 dagen voor mijn nod dus het kan nog steeds. Al begin ik nu wel een beetje aan mijn eigen lichaam te twijfelen hoor. Ik heb besloten, dat als ik donderdag as nog niet ongesteld ben ik as zaterdag weer ga testen.

Liefs Tumtummetje

20. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik heb ook geen idee met hoeveel we zitten, het is erg gezellig en daar gaat het toch om.

tumtummetje, ik ga voor je duimen, denk je dat je het wel vol gaat houden tot zaterdag?
    Ikzelf ben daar namelijk nooit zo goed in.

Deel Deze Pagina