wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by trotsemama27, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @runner: oh en je kunt onderin op die pagina bepalen welke charts je wel publiceert en welke niet.

2. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Jammer dat het huis niets was, wel grappig dat je zusje en haar vriend er nu ruzie over hebben.

3. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
  4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    398
    83
    @runner: jemig wat een lange werkdag zeg! en beterschap met de kleine!

@justfem: nee eigenlijk niet.. heb wel sneller opgezette buik en me tepels zijn wat gevoelig en donkerder maar verder niet.. hopelijk wordt dit net zo'n mooie zwangerschap als de vorige *klopt vast af*

5. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hé! Doet die link het nu wel of nog steeds niet?

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    398
    83
    nee moet me inloggen om het te kunnen zien

7. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Whaaaa!
    Justfem ik snap het niet!

8. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Runner, jammer dat het huis niet naar jullie zin was! En al van je zusje gehoord wat ze gaan doen? En wat een lange werkdag, heb je een dienst van een collega erbij genomen?

Justfem, je kaartje ziet er hoopvol uit, nu nog even een ruime week wachten! Spannend hoor meid, zal wel een lekkere oppepper zijn, ik ga duimen voor je!

Linnepinnie, het geeft niet dat je ongeduldig bent, het besluit om voor een kindje te gaan is genomen en dan wil je graag gelijk zwanger zijn! Ik ga voor je duimen!

Mamaluca, ik heb helaas ook geen tips voor je, ik denk dat het handig is om vol te houden om hem naar bed te brengen.
    Ik heb wel eens de hulplijn van het consultatiebureau gebeld voor tips (Marin was erg aan het knoeien met eten), misschien is dit een idee?

Ik ben vandaag druk met schilderen geweest (post wcdeur, voordeur, keukenraam).
    Het is erg mooi gelukt dus ik ben helemaal trots.
    Vanmorgen heb ik de huisarts gebeld en ik heb een doorverwijzing gekregen voor de gyn.
    Ik heb een afspraak gemaakt en ik kan 21 april terecht (duurt nog wel even). Nu maar hopen dat ik voor die tijd niet ongesteld wordt haha!

Kus Senna

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    @ Sjalotjuh, welkom hier !

@ Justfem, ik ben alleen nu flink verkouden. Niet fijn, maar goed, ik denk dat ik maandag weer ga werken. Ik kan moeilijk thuis blijven ...

Even verder lezen

10. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @runner: heb je jezelf ingelogd en ben je toen naar sharing gegaan (in de linkerkolom?)

11. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ja.

12. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Dan staat daar in die pagina dit kopje Your Charting Home Page Web Address: hier onder staat een url die kun je kopiëren en plakken. (Dus niet het adres dat bovenin je webbrowser staat)

13. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
  14. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    He meiden.

Heb weer een hilaische dag achter de rug op het werk. Er was een man die had laat maar zeggen een voorwerp in zijn achterste gestopt, en ja dat mochten wij eruit halen :) Ikkan er helaas niet te veel op in gaan vanwege beroepsgeheim......maar grappig was het wel. Voor die man trouwens niet

@justfem: ziet er goed uit meid. Moet zeggen dat ik er ook niet heel veel verstand van, maar met dat beetje medische kennis wat ik heb kan ik wel zien dat het goed is ;) Oh meid, ik ga voor je duimen. Ik gun het je zo erg....... [-o<

@runner: ik kom idd ook steeds op de inlogpagina :(
    Wat jammer dat het huis niks was, blijven jullie wel op zoek of was het eenmalig? Oh volgende week naar de gyn, hoe voel je je eronder?
    Arme ruben!

@linniepinnie:klinkt goed allemaal!wordt dus spannend voor je. Misschien had ieman het al gevraagd, maar was je bij je eerste ook snel zwanger?

@senna: goed van je dat je de ha hebt gebeld. Jammer dat je pas 21 april terecht kan, ja als je die stap zet dan wil je natuurlijk ook wel snel terecht. Lekker dat je zo bent opgeschoten met schilderen.

@missflower; woooow 1 dag na nod! kan je nu lekker genieten? is het al een beetje tot je doorgedrongen?

Speciaal voor runner: ik ben lekker x factor aan het kijken :p
    Ik kom wel weer ff spieken in de pauze

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Wat is het rustig hier dames ! Maar goed, ik ben er even.

Ik voel me een beetje k***e. Ik ben afgelopen week ziek thuis geweest en mijn collega waar ik samen de groep mee heb heeft mij nieteens een mailtje gestuurd over hoe het gaat, laat staan over hoe het met de groep ging. Ik vind dat zo oncollegiaal. Vooral omdat ik zelf altijd heel attent ben wat dit betreft. Ik voel me nu schuldig dat ik me ziek heb gemeld, maar ik kon echt niet meer. En ik denk dat ik het in de toekomst vast nog een keer zal doen als ik helemaal uitgeput ben. Maar dit geeft helemaal een vervelend gevoel.

Thijs heeft zo zijn "rose melk" (optimel) op en dan denk ik dat we gaan slapen. Pappa heeft repetitie, dus is van huis. Vandaag heb ik samen met Thijs gekookt. Hij mocht samen met mij paprika's snijden en in de pan met water gooien. Hij vond het geweldig en heeft daarna ook heel goed gegeten. Gelukkig maar ... is wel eens anders.

Tot snel !

xxx
    Nikki F

16. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Gelukt!
    Ik ga afsluiten.
    Kom morgen en anders zeer zeker overmorgen weer even een kijkje nemen hier en uitgebreider reageren op iedereen...

Trusten alvast!

17. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Runner: truste en ik kan ze nu zien ik vind dat ze wel op elkaar lijken die 2 kaartjes van jou. Ik duim voor je ;)

@Marieke: klinkt erg grappig :) maar kan me voorstellen dat het voor de meneer in kwestie minder grappig was.

@NikkiF: niet schuldig voelen dat je je ziek hebt gemeld je had gewoon even rust nodig en als je dat niet neemt als je het nodig hebt dan loop je het risico dat je jezelf voorbij loopt ;)

@senna: goed te horen dat je een verwijzing voor de gyn hebt gekregen, ik duim dat je voor die tijd nog een positieve test hebt ;)

Nou ik ga naar bed ik heb een drukke dag achter de rug en moet morgen ook weer vroeg op. ;)

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    @ Justfem, je temperatuurkaartje ziet er naar mijn inzicht veelbelovend uit ! Ik duim voor je !

Morgen vrijgazellenfeest, mijn man en ik gaan beiden mee, wel apart van elkaar. Thijs gaat naar opa en oma. Het feest begint al om 9.30 en duurt tot middernacht. We hebben gisteren onze vrienden verteld over de zwangerschap, dan hoef ik morgen niet de hele dag smoesjes te bedenken. Ik ga om 14.30 weg, Thijs ophalen. Dan is open huis bij een mooie woning en dat is tussen 12.00 en 16.00 en we willen het toch graag even zien. Ik ga dan even samen met Thijs, want pappa is dan nog ergens aan het survivallen. Daarna vlaaien ophalen en stokbrood, want zondag komen een paar vriendinnen met hun mannen om mijn verjaardag alvast te vieren. Zij krijgen zondag het grote nieuws te horen.

Druk weekend dus ... en maandag weer werken. :(

xxx
    Nikki F

19. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

Feb 5, 2007
    252
    1
    0
    Hoi hoi

@Senna: Thnx meid! Jij aant klussen dus. Goed bezig! Ik heb die hulplijn van het cb ook wel eens gebeld. Best fijn he. Dat kan volgens mij 24 uur per dag.

@marieke: Hahaha. Zo maak je nog eens wat mee op je werk! Dat mensen dat toch doen he...
    Je vroeg of ik bij de eerste snel zwanger was. Ehh ja. Heel snel. Man kwam thuis van 4 en een halve maand Afghanistan. Ik dacht toen dat mijn eisprong al was geweest en dat we dus die maand erop de eerste ronde zouden hebben, maar 2 weken later had ik een positieve test! Was compleet overdondert.

@nikki: Kan me voorstellen hoor dat je je klote voelt. Is niet fijn van je collega, hoewel het natuurlijk ook een reden kan hebben dat ze nog niks heeft laten horen. Maar je hoeft je niet schuldig te voelen vind ik.

@runner: Truste!

Ik ga ook niet al te laat op bed geloof ik. Ben moe. Humpie wilde vanmiddag niet slapen en die was dus eind van de dag niet meer te genieten! Vandaar mijn middagse badsessie om haar zoet te houden tot het eten, met als gevolg de ontdekking van mijn lekke tiet :D Ik ben echt heel benieuwd of dit al iets kan betekenen.

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    398
    83
    @nikki: kan me goed voorstellen dat het niet leuk is dat ze niet met je meeleefd.. juist daarom moet je je niet schuldig voelen.. ziek is ziek

@marieke: ja lekker zeg.. gek om niet ongi te worden maar dat is wel een groot voordeel van zwanger zijn hihi

@runner: zoooo x factor was weer leuk!

nou ik duik me bed in.. weltrusten!

Share This Page