Goedemorgen meiden, NikkiF, niet erg attent van je collega, ik denk dat je haar best kan vertellen dat je hier teleurgesteld over bent (in ieder geval over het feit dat je geen overdracht hebt gekregen). Veel plezier met het vrijgezellenfeest, lange dag hoor! Linnepinnie, ik heb bij Marin ook een jaar borstvoeding gegeven, en als ik in mijn borst knijp (lekker onderwerp haha) dan komt er ook nog een drupje) Ik snap niet hoe dit kan, dan zijn de resten nog niet opgeruimd door je lichaam denk ik. Ik hoop dat je weer zo snel zwanger bent als de vorige keer. Marieke, haha hoe leg je dat uit in het ziekenhuis dat je iets in je kont hebt gestopt? Runner, werk se vandaag! Justfem, klinkt hoopvol je temperatuurskaartje, nu extra spannend de 7e! Vanmorgen even bij mijn schoonzus een bakkie doen en vanmiddag weer verder met schilderen, ik heb de smaak te pakken dus nu even doorzetten. Morgen komt een ander schoonzusje mij helpen met schilderen! Het enige wat wel balen is dat Peter zijn salaris niet gestort is! Met het bedrijf waar Peet werkt gaat het niet goed en zijn collega`s hebben ook nog niks ontvangen. Misschien staat het er vandaag ineens op, ik heb dit nog nooit meegemaakt. Kus Senna
schilderse vandaag en veel plezier met je schoonzusjes.. klote is dat van verloning, die van mij stort ook niet.. zegt het wel te doen maar doet het dus niet..
veel plezier vandaag en de rest van je weekend! Te gek dat je het kan vertellen, voorpret is altijd leuk hiervan he.. en fijne verjaardagsfeest!
Kan het gevoel ook niet precies goed omschrijven.. wel steekjes en druk, vooral bij het uitrekken doet het pijn of als ik andere rare bewegingen maak.. enne hoop dat jij vet positief test! heb geen kaas gegeten van temperatuurlijstjes dus de balen verstand ervan.. maar hopenlijk test jij snel positief! Ik duim ervoor! hier nog niets wijzer, weet ook niet meer wat te voelen dus ben maar met andere dingen bezig gegaan.. ben nu aan het kijken voor leuke kleding voor thomas(zoon) die groeit zo hard
hey meiden wat kletse jullie veel pfff kan t niet meer bijhouden aangezien nog steeds zo beroerd en misselijk ben van zwangerschap.sorry
Hallo meiden ! @ All, Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik heb besloten het naast me neer te leggen. Woensdag hoort ze dat ik zwanger ben. Toen zij zwanger was heeft ze heel veel werk laten liggen voor mij. Misschien dat ze dan eens wat meer waardering toont voor alles wat ik wel doe voor de groep. Zo niet, dan is het jammer. Volgend jaar hebben we geen groep meer samen, gelukkig. De vrijgazellenfuif was leuk. Ik ben geweest van 9.30 tot 15.00, toen was ik zo vreselijk misselijk van moeheid dat ik ben gegaan. Wel jammer want het was erg gezellig. Ze zijn nu in Maastricht waar de aanstaande bruid een man mag bodypainten ... ben heel benieuwd naar de foto's Net even met Thijs naar een huis gaan kijken, ze hadden open huis. Een mooie bungalow, 379.000,- maar moet helemaal gemoderniseerd worden. De ligging is wel prachtig, maar goed, ik denk dat ze nog flink moeten zakken met de prijs als ze het serieus willen verkopen. Net even de vlaaien opgehaald voor morgen en nu is echt alles klaar, en ik ben echt doodop nu. De kleine man wil graag "friete en kippe en saus" eten, dus ik denk dat ik daar vandaag maag dankbaar gebruik van ga maken Pappa komt middernacht pas thuis, is met de andere helft van het bruidspaar op vrijgazellenfeest ! Groetjes, Nikki F
Klopt hoor wat je zegt! Maar dat was wit en behoorlijk waterig. Wat ik nu heb is echt weer geel. Zoals de eerste voeding dus.
Goedemorgen meiden, Linnepinnie, vaag dat het weer geel is haha. Ik durf je niet te zeggen of dat dit een zwangerschapsverschijnsel is, het duurt natuurlijk nog best wat dagen tot je nod, ik ga duimen. NikkiF, goed dat je het naast je neerlegt, je kan er nog lang over piederen maar dat heeft geen zin. Gelukkig hebben jullie volgend jaar geen groep meer samen (anders was het wel zinvol geweest om het uit te praten). Zijn jullie aan het zoeken naar een ander huis? Veel plezier met het alvast vieren van je verjaardag, altijd leuk om goed nieuws te brengen Wenneke, prachtige jurk hoor en gaat het nu beter met de misselijkheid? Claartje, geslaagd voor kleding voor Thomas? Heb je nog een keer getest? Hoe gaat het met de andere meiden? Vandaag komt mijn schoonzusje helpen schilderen, dan zit beneden alles weer strak in de verf! Ben helemaal blij, was een klus waar ik al lang tegen zit te hikken. Marin heeft nu als gewoonte dat als ze dwars is dat ze dan op de grond gaat zitten, gisteren ging ze zelfs in de supermarkt midden in de koelcel zitten (ik loop dan gewoon weg anders gaat ze het uitbreiden ). Ze is nog niet eens 2, ik kan mijn lol op! Kus Senna
Ken je die reclame van dat kind die midden in de supermarkt op zijn buik gaat liggen krijsen? Dat doet die van ons nu dus ook! Precies zo.. (ik ga er zelf alleen niet bij liggen. haha!) Laatst bij de kassa toen ik de boodschappen uit het karretje haalde. Iedereen keek, maar ik reageer er idd beslist niet op.
nou, kon gisteren niet langer wachten dus heb een cb gedaan en die was negatief. waren te laat voor de kruidvat om er nog heen te gaan. Maar had van de week voor die positieve dipsticks aan een midstram gedaan en op de koelkast geflikkerd omdat ik dacht die negatief was, wou hem gisteren weggooien omdat ik dacht dat ie negatief was en keek nog even toen ik de strip eruit trok en daar stond ook een tweede streep op. heb dus niet binnen de tijd gekeken en waarom staat daar ook een streep op?
o man baal zo van mijn werk he mijn collega en baas verneuken me om me er uit te wippen.. en laat hem me maar ontslaan, maar heb geen zin meer hier in..
@claartje: he wat jammer, wat doen ze dan? en doe de test die ik stuur vandaag (na paar uur plas ophouden en niet drinken) of morgenvroeg en als die nega is dan ben je niet zwanger helaas... en dan hopelijk 7 april een positieve
maar ik kan niet uit oer die testen van sensitest.. heb vanaf vorige maand al 7 vals positieven gehad dan? das toch vreemd?
ik weet niet of het van die dipsticks waren want hoor wel meer dat die valse lijntjes aangeeft.. en wie weet was je wel bevrucht maar is het niet doorgezet ofzo... inmiddels moet de test gewoon duidelijker worden dat kan niet anders.. als die matcare morgen negatief is dan zou ik er van uit gaan dat je niet zwanger bent en dat je nod op 7 april is....
5 x een dipstick idd en zowiezo die ene midsteam.. maar als ik ze op een rij leg werd de laatste steeds duidelijker dus mss ben ik net zwanger. En zal het die x ervoor niet goed gegaan zijn.. ach ja, probeer overal een verklaring voor te vinden maar weet het ook niet meer