Over drinken en andere dingen, in de eerste maanden heb ik er heel bewust op gelet, maar de laatste 2 rondes doe ik gewoon wat ik lekker vind. Ik ben geen extreme drinker en andere dingen (als roodvlees etc) neem ik gewoonlijk ook met mate. Na een positieve test is het nog ruim op tijd om er mee te stoppen. Bij de 2 andere keren dat ik zwanger werd heb ik ook niets gelaten en ben ik toch ook zwanger geraakt.
rodelief; Heel veel succes hoop voor je dat het vlot raak is. Wat betreft eten. Ik heb geen rood vlees gegeten tijdens de zwnagerschap maar wel voordien en een wijntje drink ik ook wel als in ongi ben geworden. Vanaf het moment dat ik vruchtbaar ben drink ik niet. (drinken is 1 a 2wijntjes in het weekend.)
He meiden, Hebben jullie allemaal een lekker weekend gehad? @Rodelief: welkom hier en veel succes met zwanger worden. Ik heb zelf de eerste maanden opgelet met alcohol en eten, maar op het moment dat ik het los liet was ik zwanger! Daarna heb ik ook geen druppel meer gedronken @nikki:Hoe is het nu bij jou? heb je deze week nou weer een echo? @justfem: http://ok-zuster.hyves.nl/ Jeetje, het ziet er wel goed uit voor je hoor. He, en die ongi krampen zijn alleen maar een goed teken. Dat had ik toch ook, terwijl ik nog helemaal niet ongi moest worden. Ga je trouwens echt wachten tot 7 april ik weet niet of ik dat wel zo lang vol kan houden hoor @Claartje: ik hoop dat het vandaag wat duidelijker voor je wordt. Die kv testen zijn echt voor 100% betrouwbaar, en gaan vals positieve testen etc. Heb je de test van missflower al binnen? Voortaan zou ik gewoon altijd die testen kopen van kv, en niet meer van sensitest en matcare. Het geeft maar een hoop onzekerheid. Meid, ik blijf wel voor je duimen @Runner: meid, hoe bevalt de auto? wij zijn er ook naar aan het kijken. Hoewel wij een 407 SW ook wel heel mooi vinden (maar die zit eigenlijk net ff boven het budget) Heel veel succes bij de gyn vandaag, en hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Ik zal vast iemand vergeten zijn, sorry daarvoor. Wat een heerlijk weer zeg ik wordt er helemaal vrolijk van. Vandaag maar lekker genieten, want morgen moet ik weer werken. Ik baal ervan dat Cas weer eens enorme hoestbuien heeft, echt sinds die op creche zit is hij echt veel meer ziek. Soms wordt je er wel een beetje moe van. Verder ga ik vanmiddag lekker naar het tuincentrum, ff alvast wat leuke planten uitzoeken.
@sjalotjuh87 Ik ben niet zo bezig met wanneer de NOD en zo. Ik zie wel wat er gebeurt. Ben wel al ongesteld geweest en heb ook een kleine tussenbloeding gehad van het weekend. Geen idee wat dat was maar zwanger kan ik nog niet zijn.
@rodelief: als je net met de pil gestopt bent kan het best een tussentijdse bloeding zijn geweest. 'T is idd even afwachten wat je cyclus gaat doen, ik hoop dat je snel een regelmatige cyclus hebt en dat je niet te lang op je 2de zwangerschap hoeft te wachten. @marieke: ik heb je toegvoegd op hyves En wat betreft het testen misschien dat ik op 4 april wel een testje waag, maar dat ligt helemaal aan hoe ik me dan voel. Voor mijn gevoel zou ik vandaag al ongi kunnen worden door die krampen, maar wat je zegt krampen zeggen helemaal niets.
Zo om nog een beetje extra in de stemming te komen heb ik de digitale zwangerschapstesten van clear blue maar eens besteld. Geen gezeik met vage streepjes. Gewoon duidelijk: Zwanger, of: niet zwanger.. Nu de moed erin houden om braaf af te wachten tot 7 april
Ik heb er deze maand ook een paar gekocht, vorige maand had ik tot 2 keer toe een vaag streepje en daar heb ik ook geen zin meer in, voordeel van de prijs is dat ik nu ook niet zo'n grote neiging heb om al te gaan testen voor mijn NOD. Nou maar hopen dat ie voor die prijs ook 'zwanger' aangeeft aankomende week.
hoi allemaal... spannend he just fem.. nog een dikke week! hoop dat je een beebje krijgt meis.. Zag dat je me al weer terug veranderd hebt.. Linniepinne en runner ook voor jullie nog een week! Wat kan een week dan lang duren he.. Marieke.. sterkte met cas en hopen dat het snel over is. Wat voor planten ga je halen? Ok, de rest die ik vergeten ben.. sorry... weet niet meer wat ik nu allemaal gelezen heb.. Elke x als ik wat in mijn hoofd heb gillen er een aantal meiden hier in de speeltuin. Hoop dat alles goed is. miss flower, heb je test nog niet maar denk dat dat morgen worden gaat.. met mij...ik heb vanmorgen gewerkt, het ging wel hoor maar met dubbele gevoelens. Probeer mijn collega een beetje in te schatten. Over die testen.... ga ik straks allemaal weggooien en ga ehm ja, weer afwachten denk ik. Heb nog wel steeds troebele urine en mijn buik is redelijk opgezet maar zijn vast mijn darmen. Ga er gewoon van uit dat sensitest negatief gegeven heeft en 7 x dat dat gebeurd is. Zal wel 1 van de zovelen zijn.. Maar ga verder iig opruimen. krijg je vaak je hoofd ook vrij van he
@claartje: ik heb je even op twijfeltest gezet en wat betreft de sensitest testen ik heb over de ovu-testen geen klachten die zijn echt de zw-testen zijn bij mij nog nooit vals positief geweest, hoewel misschien wel vals-negatief misschien dan Wel heb ik veel negatieve ervaringen over de CB + testen en KV + testen, die geven regelmatig vals positief en zelfs vals negatief. Ik zag de foto's van je testjes in een ander topic en die vind ik toch wel erg overtuigend positief....
JAA! Ik kwam net ook bijna in de verleiding om zo'n ''vroege test'' te kopen, maar de kans dat het dan alsnog mis gaat is zooo groot dat je na zo'n test eigenlijk nog geen zekerheid hebt. Ze worden ook echt afgeraden door de meeste artsen en verloskundigen. En voor die prijs heb je er wel 3. Dus dan valt de prijs wel weer een beetje mee eigenlijk.
Dank je just fem.. heb zoveel gemengde gevoelens.. mijn buik voelt anders als anders en mss zoals iemand al zei.. een later ei ofzo. Maar elke x als ik een goede tets doe en die negatief is maak ik me zelf weer blij met een dood musje. En anders ga ik me opgeven bij uri geller.. kan zwangerschapstesten van sensitest positief maken bij mezelf.. ach ja, wat galgenhumor kan je er soms door heen slepen zo... jullie zijn ook de enigen met wie ik er over praten kan. mijn vriend ook wel hoor maar die weet het ook niet meer, alhoewel zijn gevoel zegt zwanger.. heeft het boek van kluun inmiddels van voor na acgter gelezen al.. hahahaa, das een echte aanrader trouwens.
@claartje: Idd spannend! Veel meiden die op 7 april hun nod hebben. Ik duim me helemaal suf. Voor jou echt balen van al die testen! Wat een onzekerheid. Hopen dat het snel raak is.
dank je hoop het ook voor jou.. trouwens jullie ook zo'n jeukende buik? heb het aan 1 kant.. vet irritant. Lijkt zo raar als ik de hele dag aan mijn buik krab he.. net of der veertjes tegen aan gehouden worden..
@claartje: nope ik heb geen jeukende buik. Wel een drukkend gevoel in mijn buik. Bah ik verveel me en dan duurt het wachten tot het 7 april is nog langer *zucht*
@claartje: jeukende buik heb ik nu ook weleens.. maar raar dat je de test nog niet hebt.. had eigenlijk gister al binnen moeten komen @linnepinnie: ja die digi van cb kun je 4 dagen van te voren mee testen (nieuwe dan) en had ik ook positief mee toen @justfem: waarom test je ook niet alvast 3 april? ik ben echt zo benieuwd
Claartje, mijn kerel lach ook helemaal in een deuk van dat boek. Ik ben weer terug van weggeweest. Kuurtje Clomid meegekregen. 1e (aankomende) cyclus met folikel metingen. Daarna 2 maanden zelf met Clomid proberen en dan als het nog niet raak is verdere onderzoeken... Blijven jullie duimen tot de 7e? Whahaha!
kijk nu.. hier wordt je niet vrolijk van als ik uitga van mijn laatste bloeding die ik gehad heb. was een pilbloeding trouwens..
Claartje, hoe lang heb jij de pil geslikt? Mijn cyclus was ook helemaal van slag toen ik net was gestopt...