Wat een hoop gekletst in de afgelopen dagen. Ben erg druk met werken. (mama mazzel dagen) Wel lekker, geen tijd om me druk te maken. Nieuwe meiden, welkom en succes met zwanger worden. Zwangeren.., gefeliciteerd..! geniet ervan..! Voor degenen die in de wacht zitten. Succes met wachten.. Hopelijk is het raak.. Pim fijne vakantie.! Veertje, heb je al duidelijkheid.? Echt vervelend zo..
Nee nog steeds geen duidelijkheid. Ik zit steeds te denken dat ik misschien wel een cycles ga overslaan maar dan snap ik niet dat ik aan het begin van de week een beetje oudbloed verloor en een piep klein beetje versbloed. Nu ik dit zo tik heb ik misschien toen mijn eisprong wel gehad, het zou er namelijk mee te maken kunnen hebben dus dan zou ik het ongeveer volgende week zondag moeten worden. Ik probeer er maar niet te veel over na te denken want maak mezelf alleen maar gek.
en toch blijf ik er over nadenken, erg he? Als het namelijk zondag mijn eisprong had dan is het toch raar dat ik al de hele week buikkrampen heb wat ik normaal niet heb. Ik snap iig helemaal niks meer van mijn eigen lichaam
Veertje, Ik snap best dat je er steeds over na gaat denken. je wilt toch het liefst zekerheid. Als je er vanuit gaat dat je vorige week zondag je eisprong had dan kun je volgende week zondag weer testen, en de rest van de week afwachten. Klinkt natuurlijk makkelijker dan het is. ...
nou zal me ook bij dit topic maar even melden. Over twee weken stop ik met de pil en gaan wij ook voor een tweede wondertje! Maar zal vanaf nu met jullie mee lezen (jullie een beetje leren kennen he!)
Veertje, ik snap dat je er gek van wordt. Onzekerheid is zo erg.! Ik duim heel hard voor je dat je snel een posi test in je handen hebt.! Probeer er niet teveel aan te denken, al zal dat niet makkelijk zijn.! Wondertje en djezelf, welkom en succes met zwanger worden.
Welkom nieuwe mensen Ik doe mijn best om er niet teveel aan te denken. Moet bekennen dat ik er vandaag niet heel erg veel aangedacht heb dus das al een positief teken Ik probeer er vanuit te gaan dat ik gewoon binnen nu en geen idee wanneer ongesteld ga worden.
Vandaag is mijn NOD... Tot nu toe nog geen rode duivels te zien, maar meestal begint het 's middags met wat rode afscheiding en gaat het verder op de dag doorzetten. Het is dus nog afwachten. Pim, een fijne vakantie en hopelijk heb je goed nieuws als je weer terug bent! Mama2006, heb je alweer een test gedaan? Veertje, hopelijk heb je snel wat duidelijkheid! Groetjes Saskia
Laatste tijd niet zo actief geweest hier in verband met verhuizen. Inmiddels hebben we dat achter de rug en kan ik jullie ook melden dat ik weer zwanger ben. Vrijdag getest en binnen 10 seconden een positieve test. Niet verwacht, maar zo blij! Vind het wel spannend na de mk, maar we blijven positief. Voor alle nieuwe welkom! Veertje en sassie, ik hoop dat jullie ook positief testen!
hey hey allemaal ja sassie ik heb vandaag een test gedaan van kruidvat heeeeeeeeeeeeel licht blauw streepje nu heb ik 2 dagen egt bloed gehad en 2 dagen bruin spul bruin bloed dus en de 5e dag helemaal niks alleen wel wat slijm.. maar is net of me buik iets gegroeit is vet vaag
maar weet niet of die test nu positief is off niet ik wacht nog een paar dagen en dan doe ik nog een test van cb.. en hopelijk is die dan echt duidelijk positief normaal ben ik altijd regelmatig en echt 6 dagen ongesteld nu maar 2 dagen bloed een kans dat ik toch zwanger ben? en sassie spannend..
Maryloes van harte gefeliciteerd! Veertje, nog steeds geen verandering? en al 7 dagen overttijd lees ik. Ik duim voor je. Sassie, hopelijk kun jij hier binnenkort ook een posi-test melden. Hier nog even wennen aan het idee zwanger te zijn. Ik merk dat het nog erg onwerkelijk. Groetjes Victoria
Nog steeds geen rode duivels. Ik heb wel aardig wat buikpijn, maar meer een brandende pijn met af en toe steekjes. Ik heb enorm veel honger, maar ben wel wat misselijk. Ik heb wel eens eerder gehad dat ik pas 's avonds bloedverlies kreeg, dus het kan nog steeds alle kanten uit. Maryloes, gefeliciteerd. Mama2006, nog steeds afwachten voor jou. Dat bloedverlies kan een innesteling geweest zijn, maar dan hoor je binnenkort wel een betere tweede streep te zien.
jah hoop het wel nog wachten totvrijdag dan is het 1 week naar me nod.. eigenlijk ben ik dus 3 dagen overtijd toch ? hopen dat het een innesteling was
Hallo dames, Heb me hier een tijdje geleden wel eens gemeld, maar er niet toe gekomen echt mee te schrijven (wel regelmatig meegelezen hoor ). @ Sassie Spannend! [-o< @ mama2006 Ziet er veelbelovend uit... Over een dagje of 2 à 3 gewoon nog eens testen! @ Maryloes Gefeliciteerd! @ veertje Hoop dat je snel es duidelijkheid krijgt... *knuddel* @ all Zoals jullie aan m'n nieuwe banner kunnen zien, is hier nr. 2 ook eindelijk onderweg!
Gefeliciteerd. Hier nog steeds hetzelfde, we hebben vandaag een test van cb gedaan, in eerste instantie leek er een kruis te komen staan maar toen de test klaar was leek het er niet op. Mijn vriend en ik zien op het ene moment wel een heeeeeel licht streepje en op het andere moment niet. Zoals het er nu uitziet gaan we woensdag nog een keer testen. Ik begin namelijk best wel last van wat kwaaltjes te krijgen.
Nog steeds geen rode duivels. Morgenochtend ga ik een testje doen, hopelijk zie ik dan een tweede streepje! Ik heb trouwens aardig wat rugpijn, dat ik normaal nooit als ik ongesteld moet worden. Mama2006, ze zeggen dat elke 2 dagen je hcg verdubbeld, dus dan hoor je aan het eind van de week wel een duidelijke streep zien als je zwanger bent. Iuno, gefeliciteerd! Veertje, wel raar dat je beide toch wel iets vaags ziet staan, dan zou je toch wel denken dat het zo is. Kan je niet een late eisprong gehad hebben, waardoor je nu pas laat positief gaat testen? Ik zal voor je duimen!
Ik weet het niet, we hebben de test uit elkaar gesloopt maar echt duidelijk is het niet en als we hem in het licht houden dan zien we niks dus we gaan er vanuit dat ik niet zwanger ben. Als ik zwanger zou zijn dan had ik nu wel eens een keer een positieve test in handen moeten hebben. Ik ga er vanuit dat er wat anders aan de hand is.