wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    Vind het klote voor je, huil maar lekker uit.. is ook rot.
    Dikke knuffel voor jou

2. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @claartje: ja ik hoop dat je idd eens een normale positieve test hebt!Ga je morgen nog die van missflower doen?

@senna: :confused: :confused: :confused: meis, wat erg voor jullie. Hopelijk pakt het een beetje goed uit voor jullie en wordt er met hem een doorstart gemaakt. Heel veel sterkte

@nikki: ik heb je toegevoegd ;) Meis heel veel sterkte met je auditie morgen, ik ga voor je duimen. Wat heerlijk dat je je uk nog ff kan bekijken, ik ben ook echt aan het aftellen naar 6april

@missflower: volgens mij kan je de vk nu al bellen hoor

@runner: oke dus weer aan de clomid. hopelijk wordt idd je cyclus iets korter, maar mijn duimen draaien nog steeds voor 7 april. Was je de vorige keer snel zwanger met de clomid?

Hier vandaag lekker wat planten gehaald voor in de tuin, en het ziet er allemaal weer een stuk gezelliger uit. Ik baal want ik voel dat ik weer verkouden ga worden, bleg.
    nou ik ga nof ff bankhangen

3. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Runner: dikke knuf vanaf hier

4. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    denk het wel.. is die extra gevoelig? heb geen verstand van die testen eigenlijk.. anders kan ik mss beter wachten tot 3 of 4 april..

5. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    als ik er zo over nadenk ben ik eigenlijk wel gek he..
    7 positieve testen en nog stug blijven doortesten. Eerder als je er 1 had ging je na de dr en vroeg een doorverwijzing enzo. trouwens hoefde bij mijn zoon ook geen test te doen of te laten zien, hij geloofde het wel..

wie of wat is er nu veranderd? Ik zelf ook wel trouwens, ben onzeker, ben 32 en voel me soms 14..

6. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Claartje die kv testen zijn wel gevoelig. Ik duim voor je

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @claartje: doe die van mij met ochtendurine.. dus bewaar je urine morgen even of doe hem overmogen ochtend.. als ie negatief is test je gewoon 7 april nog eens

@runner: dikke knuffel voor jou!

@marieke: ja doen wel meer he.. op de site staat vanaf 6 weken en aangezien je toch pas met 9 week een afspraak heb kan ik nog net zo goed even wachten. bel over paar daagjes wel even..

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Claartje, alvast heel erg bedankt voor het duimen ! ;) Ik duim ook voor jou. Hoe ging dat bij je moeder, het zwanger worden ?

@ Runner, tuurlijk duim ik ook voor jou. De tests zijn onderweg ! Kan me voorstellen dat het even weer een teleurstelling was. Veel strekte ermee, en probeer positief te denken, het is een stap naar iets moois. ;)

@ Senna, ik laat zo snel mogelijk iets weten morgen. Het is spannend, ben ook nog een beetje verkouden, maar goed, ik heb vanavond de stukken nog gezongen en het ging best goed. Nu maar hopen dat hij het goed genoeg vindt.
    Wat een sitiatie voor je man. Vreselijk als je zo'n nieuws krijgt. Ik hoop dat hij zijn baan toch kan behouden. Ik zal ook duimen voor jullie !

@ Marieke, ik kijk er zo naar uit ... daarna zal het wel een hele tijd duren voordat we weer een echo hebben, wellicht pas met 20 weken. Misschien voel ik het mupke wel eerder dan dat ik hem/haar weer zie. Ben benieuwd !

@ Hyves, GEZELLIG !

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @NikkiF: ik heb je ook uitgenodigd voor hyves

@ll mijn hyves is http://femke-en-noa.hyves.nl/ dus voeg me maar toe als je dat leuk vind ;)

Ik heb een beetje een baaldag allereerst gisteren slecht nieuws over mijn tante te horen gekregen. Er is vorige week maandag een biopsie van haar weefsel uit haar longen gedaan en gisteren heeft ze de uitslag gekregen ze heeft longkanker met uitzaaiingen en er is helaas niets meer aan te doen :( Tja aan de ene kant had ik het wel verwacht, ze heeft 35 jaar heel veel gerookt en dan loop je nou eenmaal het risico dat je longkanker ontwikkeld. Maar het blijft toch rot nieuws.

Daarnaast blijkt vandaag dat een oud collegaatje zwanger is van de tweede, ben blij voor haar natuurlijk maar 't steekt me onwijs, iedereen om me heen heeft straks 2 kindjes en ik heb er 1 van 7 en de tweede laat op zich wachten... ach het zal wel PMS zijn dat ik zo lekker emo reageer....

@Claartje: ik herken het wel die onzekerheid, ik was in het begin ook geneigd elke keer te testen en heb wel een paar keer van die twijfelachtige uitslagen gehad, maar ja ik werd uiteindelijk toch ongi dus dan hoefde ik niet verder te twijfelen ;) Heb ja vandaag al getest met de test van MissFlower ik hoop dat je met positief nieuws komt ;)

@Runner: Hey ik blijf voor je duimen het is nog geen 7 april ;) dus kan nog alle kanten op wie weet hoef je de clomid niet eens meer te gebruiken en ga je nu op roze ;)

@Senna: Jeetje wat een rot nieuws voor jullie gezin, ik hoop dat er snel een oplossing is en dat je man mee kan bij een doorstart. Om ons heen in de vriendenkring zijn er ook al diverse ontslagen, gelukkig zitten mijn vriend en ik allebei bij bedrijven waar het tijdens de crisis juist extra druk is. Hoe voel jij je verder nog steeds geen ongi te bekennen?

@Missflower: ja misschien dat ik er wel een KV testje tegenaan gooi 3 april maar ik wacht het nog ff af hoe ik me voel ;)

Zo ik ga weer verder met mijn werk ;) Spreek jullie later.

Ben vandaag wel missleijk dus ik heb nog wel hoop dat het misschien toch raak is. Waaaaaaaaahhhhh wat duurt wachten lang!
    :rolleyes: :confused: :) :) :)

10. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    nou meiden... heb de test gedaan en hij was negatief.. zie een mooi controle lijntje en thats it.
    Denk dus echt dat alle andere testen negatief waren en ga zeker niet eerder testen als 7 april weer..

maar stel he.. geeft weer negatief aan en ik ben nog niet ongi.. wanneer moet ik dan daar mee naar de dr gaan? ben nu nog niet zo heel lang over.. maar als ik een tweede menstruatie neit krijg zeg maar..

11. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    o ja wordt gek van de jeuk in mijn buik aan de binnenkant.. kunnen dat je darmen zijn? Dat mijn darmen zo dom doen?

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @claartje: balen meid! ik zou als je overtijd bent de ha bellen en zeggen dat je denkt dat je nu al voor de 2de keer een menstruatie overslaat..

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Ik zou als je de 7de niet ongi bent of geen positieve test in handen hebt, weer naar de HA gaan en dan vertellen over die positieve en negatieve testen en gewoon zeggen dat je dan al meer dan 28 dagen overtijd bent (die ene soort bloeding zou ik dan niet melden), er zijn ook andere oorzaken waardoor je soms positief test op een zw-test, dus vind dat je gewoon de HA om een verwijzing naar de Gyn moet vragen of eerder er 1 moet eisen. Gewoon zeggen dat je zekerheid wilt en dat het niet goed voelt.

14. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    nog bedankt voor de test miss flower.. helaas heb ik hem niet kunnen waarmaken..

Maar wss gooit ie het op ontplillen. Tot hoe lang kan die zoiets rekken? Na een aantal maanden moet je toch wel weer menstrueren?

15. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    net zoals die troebele plas.. kan toch ook niet goed zijn met die slijmdraadjes er steeds in..

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Oh claartje misschien is het wel een idee om die Etos zwanger worden pillen of teunisbloem te gebruiken dat kan je cyclus helpen om te herstellen. Er schijnt ook een goed middel van Dr. Vogel te zijn om je cyclus op gang te brengen en netter te laten verlopen, ik kan de naam van het middel wel even opzoeken.

En idd dat je urine niet goed is zou ik idd ook even melden. Je niet te snel laten afschepen. ;)

17. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    heb gelukkig nog wat pendels voor april staan:D..
    Had ook niet anders verwacht hoor. dat ik negatief zou testen. Als ik straks daadwerkelijk een vet positieve test zou hebben zou ik het ook niet snel geloven..

18. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    ok kan wel eens even gaan kijken. idd geen slecht idee..
    Jammer dat ook jou gevoel niet klopte just fem..
    Hoop dat mijn gevoel bij jou klopt!

19. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Nou ik hoop dat je snel een echte positieve test hebt ;)

20. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    dank je.. hoop het voor jou ook! ik duim ervoor

Deel Deze Pagina