nou heb by niels tot 13weken ziek geweest en was dat nu ook en ineens vandaag is het weg en maak me daar beetke ongerust over
Kan me wel voorstellen dat je je ongerust maakt hoor.. maar stress is ook niet goed he.. Hopenlijk heb je nu een zwangerschap zonder veel kwaaltjes waar je last van hebt. Mijn nicht kon bij haar eerste alles eten en alles doen.. liep gewoon, had nergens last van en de tweede, ze was zo ziek.. alleen maar overgeven, visite's afzeggen ed..
jep al een aantal jaren bij dezelfde vanaf dat thomas een jaar was denk ik. En met die meiden zit ik ook nog op een ander forum
Hahahahaha .... voel me schuldig, verwaarloos mijn eigen forum waar ik altijd ben. Heb net vandaag ge updated over een niet positieve zwangerschapstest.
nee, ze duimen en verder kunnen ze ook niet zoveel. vinden het jammer.. Tsja, ik weet ook niet meer wat ik er mee moet. Van mijn moeders kant zijn alle tantes bekend met baarmoeder en buik problemen. Nu wil vriendlief dat ik ok naar de dr ga. Maar ik weet het niet meer.. mijn buik is ook zo opgezet man, mss zijn het wel idd mijn darmen. maar poep goed
Claartje, als ik jou was zou ik idd ook naar de HA gaan. Sowieso hoort je cyclus niet zolang te zijn en mijn HA gelooft niet eens in ontpillen... Mijn 1e cyclus na het stoppen met de pil duurde 170 dagen, hoop niet dat je zolang gaat wachten. Heb je die positieve testen nog liggen?
had ze weggegooid maar weer 2 opgevist voor als ik ze bij de ha nog nodig heb.. weet jij truwens of cb indrooglijnen heeft? ben heelstout geweest want heb het testje gesloopt.. zag het een ander ook doen en weet dat ze dan niet geldig zijn maar op 1 zag ik niets en de ander een ligt streepje, maar een niet geldig pennestreepje zeg maar. heb die al wel weggeooid trouwens. en k hoop ook niet 170 dagen. maar 24 dagen overtijd is nog zolang nog niet?
Maar dan duurt jou cyclus nu dan toch 52 dagen minimaal? Vind dat wel lang hoor... Bij moet je echt niet zijn voor zwangerschapstesten. Ik heb alleen maar die goedkope van babyboomshop en de sensitest gedaan. Weet er verder de ballen neit van over indrooglijntjes.. Heb ze zelf nog nooit gezien iig.
die van jou was 170 das nog veel langer. had bij thoom een predictor en die was ook gelijk vet positief. nu nog trouwens en was geloof ik toen 5 weken zwanger ofzo
Ja maar das niet helemaal waar he. Ik had in die tijd al bij de HA gezeten en moest toen 3 maanden wachten voordat ik bij de gyn terrecht kon. Net 1 week voordat we die afspraak hadden werd ik weer ongesteld. Zat dus denk ik na ongeveer 60 dagen al bij de HA, daar zit jij ook al bijna aan. Mijn test van Ruben is ook nog steeds duidelijker. De test streep is zelfs duidelijker dan de controlle streep.