Hoewel er best wel wat vrouwen schijnen te zijn die pas na 2 weken overtijd voor het eerst positief testen...
@Iuno, ja ik lees die verhalen ook steeds vaker maar ik had bij Stijn meteen op nod een positieve test en bij die verhalen die ik allemaal lees hadden ze het bij alle kinderen dat ze zo laat positief testen.
Iuno, van harte gefeliciteerd! sassie, al getest of wacht je nog een paar dagen? Veertje, wat een ellende. Heb je die digitale test al gedaan? Dan heb je geen gekloot met streepjes. Ik had bij mijn testen dat ik direct een streepje zag en naar mate de test langer lag, werd het streepje ook steeds duidelijker. Succes en dat je maar snel duidelijkheid mag krijgen. groetjes Victoria
vanoctend een test gedaan en kwam gelijk al een licht streepje van boven naar beneden dus licht + :d duss zwanger toch
@ mama2006, Goed joh! gefeliciteerd met je zwnagerschap. @sassie, als je bij je eerste ook zo laat teste kan ik me voorstellen dat dat nu ook zou kunnen. Zal voor je duimen. Ik ben overigens toch maar nu al gestopt met de pil. Het was nu het einde van mijn strip... Maar..... Ga in augustus trouwen..dus ga me deze week nog wel houden aan 'periodieke onthouding'
Hallo meiden Ik ga ook aan een tweede beginnen maar bij ligt het iets anders denk ik. Ik was 18 dat ik mijn zoon kreeg. Hij is nu ondertussen 16 wordt 17 dit jaar. Mijn huidige partner was te jong voor een kindje toen ik hem leerde kennen. Hij is ondertussen bijna 28 en nu zijn we toe aan een tweede Hopen dat het voor ons allemaal maar snel mag gebeuren Groetjes Lyn
Wat een goed nieuws allemaal.! Gefeliciteerd..! Ik begin nou ook een beetje ongeduldig te worden hoor.! Hopelijk duurt het wachten niet meer lang. Lyn welkom en succes met zwanger worden. Wel weer spannend allemaal voor je.!
Nog steeds geen rode duivels... Gisteren maakte ik een opmerking dat ik mijn borsten wat groter vond, zei mijn man dat hij dit ook al gezien had. Dat heb ik normaal nooit, alleen toen ik zwanger was?
Mijn man zijn vorige week ook dat ik grotere borsten had, nou maar hopen dat onze mannen gelijk hebben en we gewoon lekker zwanger zijn. Ik ben al de hele dag een beetje misselijk en heb het echt ontzettend warm, ik zweet constant, dit had ik toen ik zwanger was van Stijn ook heel erg. Tis helaas nog even afwachten allemaal.
Veertje, wanneer ga jij weer testen? Ik heb vanmiddag een dubbelverpakking van de Kruidvat gehaald, zodat ik donderdagochtend weer kan testen. Ik heb gelezen dat CB (waar ik normaal mee test) meer hcg nodig heeft als Kruidvat, dus ik ben benieuwd.
maandagochtend licht positief getest met cb vanmiddag clearblue digitaal negatief iemand ervaring weet het niet meer :s
Volgens mij zegt CB digitaal pas 'zwanger' als er genoeg hcg te vinden is. Misschien dat je net te weinig hcg hebt voor CB digitaal, maar wel voldoende hcg om een lichte streep te zien bij de normale CB test?
En daarnaast, ochtendurine is en blijft het beste om te testen, dan zit er in verhouding neer hcg in je urine. Je hebt vandaag pas 's middags getest, dit kan de reden zijn dat hij nu negatief zei.