Ja zeker heel spannend, ja hoor leuk om mee te doen in de lijst.. Ik zal m eens even zoeken dan zal ik je mn gegevens geven..
1e kindje Rens 20/6/08, ronde 1, NOD niet helemaal bekend.. ik schat 9 mei. Ik zie dat er al een hoop meiden zwanger zijn, gaaf zeg! Ik hoop er ook snel bij te staan
@de nieuwen: welkom en veel klusplezier! @justfem: ik kan je gevoel heel goed voorstellen hoor.. zelfs ik was best bang dat het niet zou lukken maar mischien is het beter dat je zo denkt omdat je dan wat nuchterder bent en is het wie weet sneller raak.. hoop het in elk geval..
Ik snap er niks van. Ik had vanmiddag hier een heel bericht geplaatst, maar ik zie het helemaal niet meer terug Raar Hier eigenlijk weinig te melden. Ja, dat ik nog niet teveel waarde hecht aan het geslacht. Met 17 weken heb ik een pretecho en dan weet ik het zeker. (hoewel het wel echt goed te zien was) ik heb het ook op foto maar mijn scanner doet het niet. Pip en Bruidje: welom hier en succes met zwanger worden. Missflower: nog maar 5 daagjes.....spannend Wenneke: leuk de babykamer. Wij hebben hem ook afgelopen weekend gekocht, Justfem: thanx voor je pb Runner: nee hij was niet inwendig, mijn baarmoeder staat al redelijk hoog. Alleen die uk deed echt zijn benen helmaal wijd en toen zag je echt een piepie met balletjes. Ik had dat niet verwacht. maar ik pin me er niet op vast hoor, voor hetzelfde zijn het 2 enorme schaamlippen Voor mijn gevoel is het nu voor 70 procent een jongen Sorry wie ik vergeten ben. Fijne avond allemaal
hihi, vriendlief wordt ook ongesteld zegt ie.. zoekt in alle kasten naar chocolade @ just fem.. stuur je nog een pb terug.. even verder lezen
@ MissFlower, ik ben inderdaad slank (maar 34) maar ook klein (1.64) Ik denk dat het daardoor inderdaad ook komt dat je al snel mijn buikje ziet. Ik vind het wel leuk zo ! @ Sjalotjuh, balen zeg ! Sterkte meid ! Ik hoop dat je pendel uit zal komen ! @ Claartje, wat goed dat je ongi nu doorzet ! Ik denk dat je inderdaad het gemiddelde van de twee moet nemen, dat hebben wij ook gedaan. @ Bo, welkom hier ! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen zult hebben ! @ Justfem, volhouden meid, ik duim nog steeds voor je ! Even verder lezen ...
@ Marieke, ik kan niet wachten om te lezen over je echo ... even verder lezen ! Wij hebben ook al een afspraak voor de 20-weken-echo gemaakt ! Ik lees nu net dat je het geslacht waarschijnlijk hebt gezien ! Wat bijzonder zo vroeg in de zwangerschap ! En wat leuk, twee knulletjes ! Nu maar afwachten of het echt zo is ! @ Linnepinnie, ik heb nog niets terug gehoord van buikbanden.nl Ik wacht nog even af, ben wel heel benieuwd ! @ Runner, ik heb vandaag een blunder gemaakt wat betreft MvM. Ze kwamen vandaag de potten ophalen ipv maandag ivm Pasen ... vergeet ik ze natuurlijk helemaal buiten te zetten. Die zullen wel blij met mij zijn ... Ik vind trouwens dat die nieuwe potten enorm stinken, veel erger dan die groene, maar goed, kan aan mij liggen ... Nog 5 weekjes, dan ben ik er gelukkig weer vanaf ... @ Pip, welkom hier ! Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn ! Veel plezier hier bij ons clubje ! Even verder lezen dames ...
@ Bruidje77: Van harte welkom hier ! Wat leuk zo veel nieuwe meiden ! Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn ! @ Wenneke, succes en veel plezier morgen ! Het zal vast goed zijn allemaal. Fijn dat je nog een echo krijgt, daar moeten wij voorlopig nog een week of 9 op wachten. Ben al blij om volgende week een hartje te horen. Ik vind dat ook wel heel erg spannend. @ Marieke, fijn he, meteen een uitwendig echo. Ik heb deze zwangerschap ook geen inwendige hoeven hebben, ze zagen het zo. Des te beter ! @ All, ik had vandaag weer zangles, heerlijk, even alle stress en gehaast van me af zingen. Gisteren van 's ochtends tot 's avonds gerend, vandaag weer, was nog maar net op tijd op de les. Daarna even heerlijk op mijn gemak door Maastricht gelopen en wat leuke winkeltjes bekenen. Een hele leuke waar ze spulletjes verkopen voor kinderkamers. O.a. een paddestoellamp en van die dierenhoofden van pluche voor aan de muur, maar dan hele leuke, niet enge dieren. Ik had daar wel 5 minuten gratis willen winkelen voor de nieuwe slaapkamer van ons manneke ! Nu heb ik gelukkig weekend en ga ik lekker rustig aan doen tot maandag ... dan nog maar 2,5 dagen werken en dan lekker 2,5 weken meivakantie ! Ja ... het heeft ook voordelen om juf te zijn ! Veel groetjes, Nikki F
heyhey meiden... Alle nieuwe meiden welkom.... dat jullie ook maar snel mogen aansluiten bij het zwanger worden clubje.. Alle meiden die vandaag en morgen voor een echo gaan heel veel succes!! Altijd spannend om weer een echo te krijgen..
goedenmorge nou hier weer party beroerd en buikpijn pfff ben benieuwd wanneer da een keer weggaat.dalijk om 10uur echo.mannetje kan niet mee
Nikki, hebben de flesen zelf ook een ander kleurtje gekregen dan? Klinkt leuk dat winkeltje. Jammer dat maastricht zo'n eind weg is. Wenneke, succes straks. Pip en Bruidje, welkom hier! Claartje, wat was dat voor soort programma op net 5 dan? Marieke, ook ik merk idd dat s avonds mijn onderbuik een stuk harder aan voelt, hoop dat ik met 9 weken ook een 'normale' buik echo krijg, hahaha! Justfem, je huis weer helemaal spik en span? Hoe kan dat dan dat je geen 2 weken achter elkaar vakantie kan krijgen? Wat voor werk doe ij ook alweer? Hoe is het met je mannetje verder? Nog wel aan het werk of zit hij thuis? Alle dingen gebeuren in 3en zeggen ze wel eens. Nu maar eens 3 positieve dingen, begin dan maar bij zwanger worden.
@marieke: wat jammer dat je scanner het niet doet. kun je niet een foto van de foto maken en die op de pc zetten? ben erg benieuwd @claartje: en heeft de ongi van vriendlief doorgezet? haha @wenneke: veel plezier met je echo @nikki: fijn dat zingen zo'n uitlaadklep voor je is! en het is nog leuk ook natuuurlijk.. maar idd soms is juf zijn best lekker denk ik.. hoewel je vast ook wel dingen moet doen voor je werk in de vakantie of niet? nog 4 nachtjes!! en vandaag alweer 7 weekjes!
@Bruidje77; Welkom bij de club! @Justfem; Oke, ik zet mijn NOD maar op 11 mei. Vind ik wel een mooie datum Heb eigenlijk weinig te melden... Alles gaat goed. Heb nog een berg wasgoed wat opgevouwen moet worden, heb er totaal geen zin in. Oja, dinsdag nacht zat er een wesp op de deur van Zoë haar slaapkamer, wij hadden die weggehaald met de stofzuiger, dus Zoë helemaal overstuur omdat ze wakker schrok (niet zo gek ook) Maar daarna tog niet meer willen slapen Ze mocht ook nog bij ons in bed, maar ook niet willen slapen. Ik bij haar op haar kamer gezeten, wou ze ook niet slapen. Toen ben ik maar met haar naar beneden gegaan en in de kinderwagen gelegd zodat ik haar heen en weer kon wiegen. en om 2 uur sliep ze eindelijk (en ik ook op de bank) Om half 4 werd ik weer wakker. Dus ik Zoë op bed gelegd, zelf ook naar bed gegaan. Om 8 uur was ze alweer klaar wakker. Normaal word ze rond half 9/9 uur wakker.... Was dus een lange dag/nacht voor mij......
Bo20 - 1e Chloë ?-11-'07 - nu ronde 1 - NOD 20? mei Bruidje77 - 1e Rens 20-06-'08, nu ronde 1, NOD 9? mei. (nnb) Claartje30 - 1e Zoon 6 jaar - nu ronde 2 - NOD ? mei Justfem - 1e Noa, 26-09-'01 - nu ronde 8 - NOD 28 april Rodelief - 1e zoon 1 jaar - nu ronde 1 - NOD april ? (cyclus nnb na pil) Pip - 1e dochter 14 mnd - nu ronde 3 - NOD 22? april Senna - 1e dochter Marin 06-06-'07 - nu ronde 1 - NOD ? (cyclus nnb) 21 april Gyn Sjalotjuh87 - 1e Zoë 04-03-'08 - nu ronde 2 - NOD ? mei Momenteel niet actief op het forum of (even) pauze Dennismartine - 1e Luuc 15-08-'08 - nu ronde 4 - NOD ? Aliki83 - 1e Dinos 5 jaar - ronde 1 (na mk) - NOD ? Evy261 - 1e Kim bijna 2 jaar - nu ronde 1 - NOD ? (cyclus nnb) Linda84- 1e dochter - nu ronde 2 - NOD ? Manuela79 - 1e Louise 18-06-'07 - begint in juni nnb= nog niet bekend -------------------------------------------------------------------------------- Positieve gedachte van deze maand APRIL 2009 TESTEN: NIET 1 MAAR 2 STREEPJES WILLEN WE ZIEN! [-o< Positieve gedachte 2009: heel veel zwangeren!!! -------------------------------------------------------------------------------- Test dagen ? april - Senna 22? april - Pip 30 april - Justfem 9 mei - Bruidje77 11 mei - Sjalotjuh87 17 mei - Claartje30 -------------------------------------------------------------------------------- Lijst met de zwangeren April: Funny - 1e Dylan 10-02-'06 - uitgerekend 15-04-'09 - zwanger ronde 10 Juni: Patje - 1e Femke 12-06-'07 - uitgerekend 16-06-'09 - zwanger ronde 4. Marlieke - 1e Marciano 13-06-'07 - uitgerekend 29-06-'09 - zwanger ronde 12. Juli: Jo79 - 1e Robin 01-08-'07 - uitgerekend 06-07-'09 - zwanger ronde 2 Carla1980 - 1e Kyra 03-03-'07 - uitgerekend 11-07-'09 - zwanger ronde 1 Cimu27 - 1e Thiago 02-08-'06 - uitgerekend 21-07-'09 - zwanger ronde 8 Augustus: Isis75 -1e meisje 02-05-'07- uitgerekend ?-08-'09 - zwanger ronde 1 Velobabe - 1e Keano 30-06-'07 - uitgerekend 17-08-'09 - zwanger ronde 4 Zomaar - 1e Noah 06-11-'07 - uitgerekend 11-08-'09 - zwanger ronde 4 Kaatjesmam - 1e Karlijn 10-02-'07 - uitgerekend 20-08-'09 - zwanger ronde 12 September: Lilly - 1ste Ruben, 20-03-'07 - uitgerekend 03-09-'09 - zwanger ronde 4 Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - uitgerekend 07-09-'09 - zwanger ronde 1 Anniek - 1e Kyana 05-03-'07 - uitgerekend 18-09-'09 - zwanger ronde 5 Andi - 1e Gabriël 27-02-'07 - uitgerekend 18-09-'09 - zwanger ronde 6 Knuf - 1e Daphne 03-01-'07 - uitgerekend 21-09-'09 - zwanger ronde 4 Veertje - 1e Stijn 07-01-'07 - uitgerekend 22-09-'09 - zwanger ronde 10 Djezelf - 1e Jonathan 10-01-'07 - uitgerekend 27-09-'09 zwanger ronde 11 Oktober: Shaula - 1e Aisha 23-02-'08 - uitgerekend ?-10-'09 zwanger ronde 1 Appeltje - 1e zoontje Kevin 11-10-'07 - uitgerekend ?-10-'09 zwanger ronde 2 Marieke81 - 1e Cas 10-01-'08 - uitgerekend 25-10-'09 zwanger ronde 5 November: NikkiF - 1e Thijs 10-10-'06 - uitgerekend 04-11-'09zwanger ronde 3 Wenneke20 - 1e Niels 02-03-'08 - uitgerekend 06-11-'09 zwanger ronde 3 Talleke - 1e dochter 17-02-'08 - uitgerekend ?-11-'09zwanger ronde 4 Imm - 1e Damiano 04-12-'07 - uitgerekend ?-11?-'09 zwanger ronde 4 Carolien82 - 1e Dochter 3 jaar - uitgerekend ?-11?-'09 zwanger ronde 3 Mamaluca - 1e Luca, 08-05-'06 - uitgerekend 30-11-'09 zwanger ronde 1 December: MissFlower - 1e prinsesje 2 jaar - uitgerekend 4-12-'09 zwanger ronde 6 Mychat - 1e dochter 5 mnd - uitgerekend 14-12-'09 zwanger ronde 1 Linnepinnie - 1e dochter 28-08-'07 - uitgerekend ?-12-'09 zwanger ronde 1 Runner - 1e Ruben 20-02-'07 - uitgerekend 16-12-'09 zwanger ronde 6 Geen datum van bekend: Alieke - 1e Loïs 03-12-'07 - zwanger ronde 2 Mandy1 - 1e Noa 24-03-'07 - zwanger ronde 1 Ben je zwanger van een 2de kindje dan kun je ook gezellig meekletsen op: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=125707 Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn
@Wenneke20; Gefeliciteerd met de goede echo!!! We krijgen weer een nieuw forum. Was ik net een beetje gewend aan deze.. Naja, die ander is waarschijnlijk duidelijker. Ben benieuwd de link, http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?f=1&t=148290
Hoi hoi! @ JustFem - Chloe is op 15-11-2007 geboren! Gisteravond nog es met manlief gepraat, echter wil hij nu misschien wel weer wachten voor een 2e?! In iedergeval voor een maandje of twee... Wij hebben namelijk een inloopkast in de slaapkamer die voor onze tweede bedoeld zou zijn en dit wil hij eerst helemaal verbouwen en een inloopkast maken in onze slaapkamer. Hij wil dus dit eerst helemaal klaar hebben alvorens we gaan starten voor een kindje.. Natuurlijk was ik helemaal sneu; bij mij begint het helemaal te kriebelen voor een tweede en ik wil natuurlijk niet nog een aantal maanden wachten! Hij had er begrip voor, maar wilde eerst het huis helemaal in orde zodat we deze zwangerschap geen verbouwingsstress zouden hebben (bij Chloe hadden we een huis gekocht en tot aan de achtste maand druk aan de klus geweest.. ). Ik begrijp hem, maar wil het zoooooo graag nu!