Bo20 - 1e Chloë 15-11-'07 - nu ronde 1 - NOD 20? mei Bruidje77 - 1e Rens 20-06-'08, nu ronde 1, NOD 9? mei. (nnb) Claartje30 - 1e Zoon 6 jaar - nu ronde 2 - NOD ? mei Justfem - 1e Noa, 26-09-'01 - nu ronde 8 - NOD 28 april Rodelief - 1e zoon 1 jaar - nu ronde 1 - NOD april ? (cyclus nnb na pil) Pip - 1e dochter 14 mnd - nu ronde 3 - NOD 22? april Senna - 1e dochter Marin 06-06-'07 - nu ronde 1 - NOD ? (cyclus nnb) 21 april Gyn Sjalotjuh87 - 1e Zoë 04-03-'08 - nu ronde 2 - NOD ? mei Momenteel niet actief op het forum of (even) pauze Dennismartine - 1e Luuc 15-08-'08 - nu ronde 4 - NOD ? Aliki83 - 1e Dinos 5 jaar - ronde 1 (na mk) - NOD ? Evy261 - 1e Kim bijna 2 jaar - nu ronde 1 - NOD ? (cyclus nnb) Linda84- 1e dochter - nu ronde 2 - NOD ? Manuela79 - 1e Louise 18-06-'07 - begint in juni nnb= nog niet bekend -------------------------------------------------------------------------------- Positieve gedachte van deze maand APRIL 2009 TESTEN: NIET 1 MAAR 2 STREEPJES WILLEN WE ZIEN! [-o< Positieve gedachte 2009: heel veel zwangeren!!! -------------------------------------------------------------------------------- Test dagen ? april - Senna 22? april - Pip 30 april - Justfem 9 mei - Bruidje77 11 mei - Sjalotjuh87 17 mei - Claartje30 -------------------------------------------------------------------------------- Lijst met de zwangeren April: Funny - 1e Dylan 10-02-'06 - uitgerekend 15-04-'09 - zwanger ronde 10 Juni: Patje - 1e Femke 12-06-'07 - uitgerekend 16-06-'09 - zwanger ronde 4. Marlieke - 1e Marciano 13-06-'07 - uitgerekend 29-06-'09 - zwanger ronde 12. Juli: Jo79 - 1e Robin 01-08-'07 - uitgerekend 06-07-'09 - zwanger ronde 2 Carla1980 - 1e Kyra 03-03-'07 - uitgerekend 11-07-'09 - zwanger ronde 1 Cimu27 - 1e Thiago 02-08-'06 - uitgerekend 21-07-'09 - zwanger ronde 8 Augustus: Isis75 -1e meisje 02-05-'07- uitgerekend ?-08-'09 - zwanger ronde 1 Velobabe - 1e Keano 30-06-'07 - uitgerekend 17-08-'09 - zwanger ronde 4 Zomaar - 1e Noah 06-11-'07 - uitgerekend 11-08-'09 - zwanger ronde 4 Kaatjesmam - 1e Karlijn 10-02-'07 - uitgerekend 20-08-'09 - zwanger ronde 12 September: Lilly - 1ste Ruben, 20-03-'07 - uitgerekend 03-09-'09 - zwanger ronde 4 Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - uitgerekend 07-09-'09 - zwanger ronde 1 Anniek - 1e Kyana 05-03-'07 - uitgerekend 18-09-'09 - zwanger ronde 5 Andi - 1e Gabriël 27-02-'07 - uitgerekend 18-09-'09 - zwanger ronde 6 Knuf - 1e Daphne 03-01-'07 - uitgerekend 21-09-'09 - zwanger ronde 4 Veertje - 1e Stijn 07-01-'07 - uitgerekend 22-09-'09 - zwanger ronde 10 Djezelf - 1e Jonathan 10-01-'07 - uitgerekend 27-09-'09 zwanger ronde 11 Oktober: Shaula - 1e Aisha 23-02-'08 - uitgerekend ?-10-'09 zwanger ronde 1 Appeltje - 1e zoontje Kevin 11-10-'07 - uitgerekend ?-10-'09 zwanger ronde 2 Marieke81 - 1e Cas 10-01-'08 - uitgerekend 25-10-'09 zwanger ronde 5 November: NikkiF - 1e Thijs 10-10-'06 - uitgerekend 04-11-'09zwanger ronde 3 Wenneke20 - 1e Niels 02-03-'08 - uitgerekend 06-11-'09 zwanger ronde 3 Talleke - 1e dochter 17-02-'08 - uitgerekend ?-11-'09zwanger ronde 4 Imm - 1e Damiano 04-12-'07 - uitgerekend ?-11?-'09 zwanger ronde 4 Carolien82 - 1e Dochter 3 jaar - uitgerekend ?-11?-'09 zwanger ronde 3 Mamaluca - 1e Luca, 08-05-'06 - uitgerekend 30-11-'09 zwanger ronde 1 December: MissFlower - 1e prinsesje 2 jaar - uitgerekend 4-12-'09 zwanger ronde 6 Mychat - 1e dochter 5 mnd - uitgerekend 14-12-'09 zwanger ronde 1 Linnepinnie - 1e dochter 28-08-'07 - uitgerekend ?-12-'09 zwanger ronde 1 Runner - 1e Ruben 20-02-'07 - uitgerekend 16-12-'09 zwanger ronde 6 Geen datum van bekend: Alieke - 1e Loïs 03-12-'07 - zwanger ronde 2 Mandy1 - 1e Noa 24-03-'07 - zwanger ronde 1 Ben je zwanger van een 2de kindje dan kun je ook gezellig meekletsen op: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=125707 Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn
@Bo20: da's wel lastig als je niet samen op 1 lijn zit, tja ik zou denken hoeveel tijd neemt dat verbouwen van die inloopkast, de baby laat tenslotte nog wel minimaal 9 maanden op zich wachten en dat lijkt mij ruim voldoende tijd om het 1 en ander te verbouwen. En tja ik ben er ondertussen wel achter dat je huis nooit echt af is En daarnaast weet ook niet zeker of je gelijk weer zwanger bent, ik had toen ik begon ook wel verwacht nu weer zwanger te zijn na 2 keer gelijk raak, maar helaas zit ik nu toch in ronde 8. Het blijft iets waar jullie samen uit moeten komen en je kunt natuurlijk ook afspreken het gewoon onveilig te doen en er niet te bewust voor te gaan en dan zien jullie vanzelf wel of het raak is. Succes ermee Ik heb de geboortedatum van chloë aangepast op de lijst. @Wenneke: goed te horen dat alles goed is met de kleine in je buik. Hopelijk ben je nu gerustgesteld. @Runner: Ik ben grafisch vormgeefster (afdelingshoofd) ik ben op mijn werk behoorlijk onmisbaar voor sommige projecten en daardoor moet er altijd een hoop geregeld worden voor ik vrij kan zijn, nu heb ik sinds kort een nieuwe collega, maar zij had haar vakanties al vast staan toen ze hier kwam dus daar heb ik dit jaar nog geen voordeel van helaas. Mijn huisje is nog niet spik en span, vanmiddag ga ik wat eerder naar huis, om het nog even af te maken. Mijn mannetje werkt wel maar hij vind er weinig aan, omdat ze hem extra controleren op fouten en ik heb het idee dat ze dat doen om hem weg te krijgen. @Sjalothjuh87: ik lees het ook net over het forum... echt blij ben ik er niet mee, maar goed het zal ook wel weer z'n voordelen hebben. Ach wat zielig dat de kleine o geschrokken is, vanavond maar vroeg naar bed met z'n allen @Bruidje77: ik geef geen garanties op mijn pendels, maar 't is altijd leuk als ze uitkomen @Marieke81: jammer dat je nog geen foto kan plaatsen. @Claartje30: heb nog geen pb-tje gezien, maar misschien heb je hem ook nog niet verstuurd Grappig dat je vriend ook een studie maakt van de vrouwelijke cyclus @NikkiF: goed te horen dat je zo veel plezier in het zingen hebt... en aankomend weekend zijn mijn mannetje en ik in in de omgeving van Maastricht dus gaan ook nog even naar de binnenstad daar, ik ga zeker op zoek nara dat winkeltje. @MissFlower: ja ik heb er meer baat bij om realistisch te blijven over zwanger raken dan elke maand opnieuw te verwachten dat het raak zal zijn en weer teleurgesteld te worden. @Senna79: heb je al een tijdje niet gezien, hoe is het met jou? Nog een kleine week en dan kun je naar de gyn is het niet? @Pip: ik heb je toegevoegd aan onze lijst, hoop dat je dat goed vind Zo volgens mij heb ik iedereen zo weer gehad.
@Bo20; Wat jammer dat jullie niet op de zelfde lijn zitten. Maar wat justfem ook al zegt, je weet natuurlijk niet of je meteen zwanger bent, en anders duurt het nog 9 maanden. Waarschijnlijk heb jij dat ook al tegen je man gezegd. Ik dacht dat het gister de laatste mooie dag was, maar hier is het nog steeds lekker weer hoor!
Oh gezellig! Die van mij is ook rond 11 mei haha Jij ben ook nog best jong! Leuk hoor! Waar kom je vandaan?
@bo20: wat jammer dat hij nu wil wachten.. mij lijkt het dat je ook nog genoeg tijd hebt.. kun je hem niet overtuigen? @justfem: ja je kunt ook maar beter zo denken dan kan het alleen maar meevallen @sjalotjuh: oh wat een schatje heb je zeg! is ook een grote meid of lijkt dat maar zo? die van mij namelijk wel.. ze is nu 2 jaar maar vaak denken ze dat ze ouder is.. ze is groot en lekker stevig en praat ook al heel veel.. het scheelt dat ze nog niet veel haar heeft anders leek ze echt stuk ouder denk ik..
@ Runner, eerst waren ze groen, nu zijn de blauw. Maar stinken doen ze ... Misschien een weekendje Maastricht boeken ! Zeer aan te raden ! @ MissFlower, vele mensen zien alleen de vakanties, maar realiseren zich niet dat je je uren toch moet maken. Daardoor zijn de weken die we wel werken vaak extra intensief. Je bent ook echt nooit klaar. Ik zou makkelijk elke dag tot 23.00 met school bezig kunnen zijn. Gelukkig heb ik dat afgeleerd. We moeten ook steeds meer. Als ik een kind iets extra uitleg moet ik dat helemaal uitgebreid noteren en dat de hele dag door ... leuk ? niet meer zo. Ik ben al enige tijd aan het denken om nog een andere leuke opleiding te doen, iets wat je van huis uit kunt doen. Ik heb het alleen nog niet gevonden ... @ Wenneke, fijn dat alles goed was ! Zie je wel, geen zorgen maken ! @ Sjalotjuh, ik word zo langzamerhand niet goed van al die veranderingen. Laten we nou eerlijk zijn, die oude was toch lang zo slecht nog niet ... @ Bo, sterkte met de situatie ! ik kan even een aantal berichten niet zien omdat Thijs op de computer heeft getikt. Even deze verzenden en dan verder lezen ... sorry !
@ Justfem, dat winkeltje is in de straat langs de Maas, er ligt een zwnagerschapskledingzaak naast. De zaak Golden Delicious (van Mijn Tent is Top) ligt ook een paar panden verderop. Het is echt een leuke winkel. Veelm plezier in Maastricht ! @ Sjalotjuh, wat een leuke foto's van de mooie meisje ! Zo ik ga eten koken voor mijn mannen. Zelf ga ik met twee vriendinnen naar Heerlen en eet daar een hapje. Eigenlijk zou ik daat om 18.30 zijn (drie weken geleden al 10 keer gevraagd aan manlief of dat zou lukken, hij zei dus "ja" ...) komt hij gisteren aan met het nieuws dat hij om 18.00 nog een afspraak heeft. Vreselijk. Heb ik weer kunnen mailen dat ik er op z'n vroegst pas om 20.00 kan zijn ... die meiden rammelen dan dus van de honger ... laat staan de stress die je er weer mee hebt als hij dadelijk toch weer later thuis is dan gepland ... heerlijk zeg, die mannen die niet kunnen begrijpen dat stress vooral voor zwangeren gewoon echt niet prettig is ... maken jullie zoiets ook wel eens mee ... het is al de derde keer deze week ... Groetjes, Nikki F
He wat vervelend is dat he... ik kan me voorstellen dat je al je argumenten al uit de "kast' (sorry woordgrapje ) hebt gehaald.. Volgens mij is dat gevoel voor een vrouw toch ook anders als voor een man.. nou hoop voor je dat hij nog bijdraait! Wij moeten hier ook nog verbouwen, wij krijgen een extra etage op ons huis (we hebben plat dak) zal ergens van de zomer gebeuren. Maar we laten het doen dus daar zullen we niet zo heel veel last van hebben.. wel van de afwerking aan de binnenkant.. maar ach we zien het wel
@ MissFlower; Zoë is 4 maart 1 geworden en was 19 februari 75cm en 9525gram. Volgens mij is dat mooi gemiddeld.... @NikkiF; Ik vond het oude forum ook goed, ben benieuwd hoe de nieuwe er uit komt te zien. Kan me voorstellen dat je moe word van je man, heel lastig als ze afspraken niet nakomen. Van mij krijg je een kuffel
Sjalotjuh, leuke foto's! Waren die van vandaag? Ik zou eigenlijk vandaag naar een tuperware party (met baterijen whaha) van mijn buurvrouw haar werk gaan. Tenminste ik had een uitnodiging gehad maar heb van begin af aan tegen haar gezegt dat me dat wel geinig lijkt mits je met je eigen vriendinnen gaat. Niet met de collega's van je buurvrouw die je nog nooit hebt gezien... Heeft ze me een schuldgevoel aangepraat omdat er te weinig mensen komen dat ze een stoel voor me heeft gereserveerd. Maar ben zo moe en heb zo geen zin dat mijn vriend net boos werd en gezegt heeft dat ik af moest zeggen, omdat ze haar problemen in mijn schoenen schuift. Je kent het wel, zij nu boos, ik een schuldgevoel... Maar had dus ook echt geen zin! (en dat wist ze van begin af aan, met mijn domme kop gister dus gezegt dat ik het nog niet wist terwijl ik toen al wist dat ik niet mee zou gaan, alleen maar om haar niet voor haar hoofd te stoten) Nou ja, moest het even kwijt. Sorry dat jullie nu de dupe zijn geworden, whahaha!
hoihoi meiden!! hier nog even een berichtje van mij voordat ik straks wegga.. ben druk bezig met opruimen en inpakken want we gaan vandaag tot en met maandag naar ameland.. Heb niet alles teruggelezen maar wil jullie een fijn weekend wensen!! Spreek jullie maandag wel weer..
hehehehe je niet schuldig voelen hoor!! je was moe en had geen zin. het is toch geen verplichting. Laat maar lekker boos zijn. Je vriend had groot gelijk, geen dingen doen die ten koste van jezelf gaan.
Goede morge dames!!! Alles goed hier? Met mij wel hoor. Ohwww morgen heeft mijn man examen, ik hoop wel dat hij slaagd! Morgen is ook mijn papa jarig @Wenneke20; Lijkt me erg lastig om zovaak misselijk te zijn. Rust wel goed uit heh!! @Runner; De foto's waren vorige week gemaakt. En je moet je niet schuldig voelen dat je niet geweest bent! Haha wel grappig een tuperware met batterijen lijkt me erg grappig. haha. @Claartje30; Heeeel veel succes op vakantie! Geniet er van heh, hopen dat het weeer mee zit.
Goedemorgen dames! Wat een begripvolle reacties! Gisteren nog eens een goed gesprek gehad, omdat ik wil dat wij er beiden achter staan en hebben we besloten het 'onveilig' te doen de komende tijd .. Mocht het raak zijn, dan is het raak. En wellicht met een tweetal maanden dat we er helemaal (uitgerekend en wel.. ) voor gaan.. Kunnen we eerst wat gaan verbouwen en dan zullen we zien.. Tot die tijd klets ik gewoon lekker met jullie mee!